Evo malo da se umešamo u priču (ne braneći nikog).
1. Jako volemo onaj logo ATP"Vojvodina" i žao nam što ga ne viđamo po drumovi.
2. Tamo davnih osamdesetih godina prošla veka, prvi put čuli za Iliju Devića dok smo svirali slavu u Sasama.
Tad je imao radionicu koja je od 1973.godine pravila kardane i slične stvari za "MAN" a uz to je imao i svoje vel' ke kamione kao prevoznik.
3. Dok nije probijena veza od ulice Partizanske ka Detelinari (pored Almaškog groblja), pričalo se da će neke
"demokrate" da kupidu "Kelvinovo" stovarište (beše tu i benzinsk pumpa) i tu napreve novu Busku stanicu. To je kanda ono prikazano rešenje na kome se vidi Almaško groblje i stvarno je trebalo da bude buska povezana sa Ž. stanicom.
4. Iz nekoh razloga (dil, šta li je??) pojavi se čika Dević i kupi ATP"Vojvodinu" koja je tada na rubu propasti. Pojave se novi busevi i počne izgradnja nove Buske stanice. Kad se Završila odem da vidim kako izgleda, a ono...čisto, pa novo, pa nov servis , pa nov tehnički pregled, pa ladovina u šalter sali, pa... milina.
5. I ondak se neko doseti, kad se vlast promenila, da nam ta Nova Buska stanica ne treba. ?!?
6. Treba nama sve novo!! Al ajd' sad da se proguta ta gorka pilula, jer ni jedna srana ne može biti zadovoljna
sudkim rešenjima, niti mi građani kao treća strana ne možemo biti srećni što još uvek sa "uživanjem"
plaćamo staničnu uslugu na starom MAS-u.
7. Samo jednom smo, i to u vreme najveće kampanje protu g. Devića, videli imenovanog na lokalnoj TV - jer nije
imao pristupa državnima i tada nam se urezala jedna izjava koja možda sve definiše. Citiramo (NE ULAZEĆI U POLEMIKU LAŽ, ISTINA ili NEŠTO Boy George IZMEĐU ) : "Ja sam privatnik od 1970. godine preživeo sam sve zvrčke režima i transformacije privrede do danas, pa zar mislite da bih ja uložio toliko novca i ušao u takvu priču
da nisam bio siguran u zaradu?"
E tu je zvrčka....nekom (nekima) je ta zarada izmakla pa što da bilo ko zarađuje kad ja ne mogu.
U stvari nemamo pojma što smo sve ovo napisali, al' neće da škodi.