Блавак, ја мислим да то све јесте завршни слој јер поредећи са ивичњацима нема куд' више и дебље а машина нема сем оне мале што развлачи бици стазу. Асфалт сам усликао на самој раскрсници код "окретнице". Ако тај полимерни слој буде ок и добро отпоран на хабање супер, али ја то све гледам на примеру досадашњег искуства са "квалитетом" када је изградња путева тема код нас - две зиме и ето их рупе. Пример који ми први пада на памет у граду? Партизанска...
Далеко било да очекујем квалитет као негде у Немачкој али не знам, генерално аљкавост у било којем послу ми се не свиђа а посебно то када се нешто прескаче и фушери ради (да будемо искрени) представе око отварања о то прво приметим али не зато што сам песимиста
него волим прецизност и квалитет. Булевар као пројекат је
велики посао, ма и сама ова 4. деоница је велики посао за себе и ја јесам задовољан можда не баш 90 али 80%. А што се тиче ових "брља" није да их тражим него ми то просто упада у очи као нпр. овако нешто, не могох а да не приметим
...разбију ту бетонску каналицу и посаде бетонску стопу за бандеру а вода где?
Додуше то сам сликао пре одласка па је можда и решено нешто, нисам ишао тамо данас.
Све у свему драго ми је што ће булевар овим завршетком користити граду поприлично и надам се да хоће потрајати тј. да се не почне крпити већ за 2, 3 године.