Uz dužno poštovanje, mislim da je odluka o zatvoru pruge Inđija - Stara Pazova mogla da bude bolja.
Gubi se pola sata preko Golubinaca, dvadesetak vozova sa 100-150 putnika čeka svakodnevno, to je preko 1000 radnih sati dnevno. 1000 radnih sati je 7-8 meseci u nečijoj radnoj godini sa osmočasovnim radnim vremenom. Plus, gubici i čekanja teretnog saobraćaja. U štampi kruži informacija da će se raditi 8 i po meseci, izračunajte gubitke u vremenu i čekanju, a između Stare Pazove i Inđije je 8-9 kilometara, pa to je 30 METARA pruge dnevno!? Ne znam kako onda misle da urade prugu do Budimpešte za tri godine, ako u najravnijoj ravnici remontuju postojeći kolosek tim tempom.
Čak i da je ta dinamika rada zbog nečega - prvi radovi, dupli kolosek, surov planinski teren između Inđije i Stare Pazove (
) prihvatljiva, zar ne može da se prvo uradi kilometar-dva duple pruge od Inđije do koloseka koji ide iz Golubinaca, pa da se spoji privremenom skretnicom (jer vozovi sa severa svakako prolaze tim kolosekom)? A posle neka se gradi ostatak do Stare Pazove, bez čekanja putnika i tereta i obilaženja okolo naokolo preko Golubinaca?
Takva odluka bi uzela u obzir cost-benefit većeg broja faktora, a u infrastruktura i železnica bi pokazali da brinu o svojim klijentima, mogao bi da se napravi odličan PR.