Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 okt 2013 16:25 #21

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Izgleda da je za nas preskupo da se ukopa par kilometara pruge na zalost, a sluga za ljude i gradjane naravno nema.

Samo je apsurd da se zbog toga BRZA bruga usporava! Kao menj bi bile vibracije da ide pod zemljom? Svasta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 feb 2014 13:55 #22

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Сремски Kарловци све ближи коначном пројектном решењу брзе пруге
Ажурирано пре 18 часова 47 минута

Двоколосечна пруга великих брзина кроз Сремске Краловце, као што је у другој половини прошле године дефинитивно утврђено, ићи ће у нивоу са садашњом и у великој мери неће битно одступати од постојеће трасе.

Enlarge
Ово се пре свега односи на део трасе наспрам централне зоне Сремских Карловаца око чега је протеклих неколико година било доста полемике, јер су Саобраћајни институт ЦИП и Железнице Србије заговарале изградњу вијадукта у том делу места, а локална власт то није желела да прихвати као решење. Највеће одступање од садашње трасе, због обавезе да се што је више могуће избегну кривине, биће у делу наспрам основне школе. Ту ће нова двоколосечна пруга више задирати у зону спорта и рекреације, ка Дунаву, него што је сада случај.

Ово је само део договора који су надлежни у сремскокарловачкој општини постигли са представницима Железнице Србије и ЦИП-а на последњем састанку, одржаном недавно у Сремским Карловцима. Оно што ће више занимати грађане овог места и што је својевремено била тачка размимоилажења у мишљењу надлежних све три стране, јесте опције за пешачку и колску комуникацију према Дунаву, јер пруге великих брзина не смеју да се укрштају са путевима у истом нивоу.

Како сазнајемо у општинском Одељењу за урбанизам, комуналне послове и заштиту животне средине, постигнута је сагласност да у централној зони бициклистичка и пешачка стаза према Дунаву иду испод пруге, близу садашњег колског прелаза. Начелница овог одељења Душанка Јањушић наглашава да ће тачно место пролаза, као и све што је договорено бити детаљно анализирано и разрађено у наредном периоду, па се сада може само у грубим цртама говорити о томе како ће све изгледати.

Према овом оквирном плану, раскрсница Трга патријарха Бранковића и некадашњег пута М-22, на којој је семафор, се измешта на ону са Змај Јовином улицом, куда ће се и улазити у центар. Колски прилаз Дунаву неће бити ту где је сада, већ на самом улазу у Сремске Карловце из смера Новог Сада и то преко надвожњака. То ће подразумевати обавезно и изградњу саобраћајнице кроз Калиште и зоне спорта и рекреације до места предвиђеног за пречистаче, паралелно са пругом. У радној зони Просјанице предвиђа се и индустријски колосек. У делу те зоне и Чортановачке шуме планирано је да пруга буде на вијадукту.

Председник сремскокарловачке општине Миленко Филиповић се нада да ће се разрадом ових предлога добити најбоља решења која су у интересу Сремских Карловаца, као историјског града и његових житеља.

- Мислим да ће врло брзо, за свега неколико месеци сама траса пруге кроз пројектну документацију бити дефинисана – каже Филиповић. - Колико сам информисан, постоје шансе да изградња двоколосечне пруге великих брзина буде реализована у наредних две до три године. Добро је што ће се истовремено решавати и питање низа објеката који се налазе непосредно уз пругу, упојасу између пута М-22 и пруге, који ће због изградње зоне заштите морати бити уклоњени, а онда ће тај део Сремских Карловаца другачије изгледати.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 mar 2014 17:02 #23

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1902
Juče i danas su rađena geološka istraživanja tla, putem bušenja, na trasi gde je planiran podvožnjak ka Dunavu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 maj 2014 07:55 #24

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
" Симоновић: Реконструкцијом до брзих пруга

РТС :: ЕкономијаYesterday, 11:56

Након модернизације пруге Стара Пазова - Нови Сад, која би требало да почне крајем ове или почетком 2015. године, возови ће од Београда до Новог Сада моћи да стигну за само 40 минута, изјавио је генерални директор Железница Србије Драгољуб Симоновић.

Радови на прузи Стара Пазова - Нови Сад ће трајати три године и финансираће се са 300 милиона евра из руског кредита, рекао је Симоновић Танјугу.

Према његовим речима, возови на потезу од Београда до Новог Сада сада путују у просеку око 100 минута и после реконструкције та пруга ће бити за брзине возова од 160 километара на час.

Симоновић је казао да би пројекат требало да буде готов до половине ове године, подсетивши да претходних година Железнице Србије и општина Сремски Карловци нису могли да постигну договор о урбанистичком решењу. Сада се у томе успело само за месеци и по дана, након чега је 15. априла потписан протокол и сада коначно може да се гради други колосек.

Генерални директор Железница Србије је казао да ће воз на том потезу највише користити пословни људи, с обзиром на то да ће моћи до Београда или Новог Сада да стигну за свега 40 минута.

Говорећи о деоници Нови Сад - Суботица, Симоновић је рекао да је она део веома важног железничког правца од Београда до Будимпеште.

Челник српских железница је рекао да ће се пруга од Новог Сада до границе са Мађарском радити заједно са кинеским партнерима за брзине до 200 километара на сат.

Сада је просечна брзина на прузи Београд - Нови Сад - Суботица 71 километар на час, а због стања инфраструктуре на чак седам места су уведене лагане вожње са брзинама између 20 и 50 километара на сат.

Железнице Србије сада немају воз до Беча, па путници иду до Будимпеште и преседају ка Бечу или неком другом европском граду, казао је Симоновић додајући да многи тако неће да путују.
„Циљ је да са кинеским партнерима реконструишемо пругу и да има минимално дупло већу брзину од садашње", нагласио је он.

Симоновић је рекао да су Железнице Србије имале више састанака са кинеским фирмама, као и са "Ексим" банком, на којима је договорена заједничка платформа на основу које ће бити урађена студија изводљивости.

Мешовита комисија састављена од представника Србије, Мађарске и Кине, према његовим речима, већ ради на пројектном задатку.

Према неким проценама, за модернизацију пруге од Новог Сада до мађарске границе потребно је више од 500 милиона евра, а о начину финансирања - да ли ће бити концесионо или кредитно, тек ће се преговарати са Кином.

"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 09 avg 2014 02:55 #25

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, kasko

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 okt 2014 13:05 #26

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Nekoliko godina kasnije... potpisan ugovor o projektovanju.
Od Novog Sada do Beograda vozom za pola sata?

U Vladi Srbije potpisan je ugovor o projektovanju rekonstrukcije i izgradnje dvokolosečne pruge Stara Pazova - Novi Sad koja bi trebalo da bude gotova početkom 2018. godine.

Ugovor su potpisali direktor saobraćajnog Instituta CIP Milutin Ignjatović i direktor ruskih državnih železnica "RŽD Internešenel" Sergej Pavlov, u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović. Ona je precizirala da je vrednost izrade projekta devet miliona dolara, a ukupna vrednost te investicije 450 miliona dolara.
Istakla je da železnice moraju da se modernizuju i da izgledaju potpuno drugačije nego sada, kako bi građani ponovo poželeli da uđu u voz. Prema njenim rečima, planirano je da projekat bude gotov u junu sledeće godine, četiri meseca nakon toga će trajati provere tog dokumenta i potom će početi izgradnja koja će trajati 30 meseci. Kako kaže, krajem 2017. odnosno početkom 2018. trebalo bi da bude gotova pruga na deonici Stara Pazova - Novi Sad.
Prema rečima Ignjatovića, ova deonica je mogla da bude čak i završena, ali to nije učinjeno "zbog raznih peripetija i nedostatka želje predsednika opštine Sremski Karlovci i kasnije Železnica Srbije". On je ukazao da će pruga Stara Pazova - Novi Sad biti prva pruga ne samo u Srbiji, već i u regionu koja će biti projektovana za brzine od 200 kilometara na sat. Dužina te deonice je 40 kilometara.
Ignjatović je naveo da će ta pruga imati sve karakteristike savremene evropske železnice. Kako je kazao, nakon završetka te deonice i rekonstrukcije pruge na deonici Beograd - Stara Pazova, od Novog Sada do Beograda moći će da se stigne za četrdesetak, a možda čak i 30 minuta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 okt 2014 13:30 #27

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
kasko napisao/la:
Nekoliko godina kasnije... potpisan ugovor o projektovanju.
Od Novog Sada do Beograda vozom za pola sata?

U Vladi Srbije potpisan je ugovor o projektovanju rekonstrukcije i izgradnje dvokolosečne pruge Stara Pazova - Novi Sad koja bi trebalo da bude gotova početkom 2018. godine.

Ugovor su potpisali direktor saobraćajnog Instituta CIP Milutin Ignjatović i direktor ruskih državnih železnica "RŽD Internešenel" Sergej Pavlov, u prisustvu ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović. Ona je precizirala da je vrednost izrade projekta devet miliona dolara, a ukupna vrednost te investicije 450 miliona dolara.
Istakla je da železnice moraju da se modernizuju i da izgledaju potpuno drugačije nego sada, kako bi građani ponovo poželeli da uđu u voz. Prema njenim rečima, planirano je da projekat bude gotov u junu sledeće godine, četiri meseca nakon toga će trajati provere tog dokumenta i potom će početi izgradnja koja će trajati 30 meseci. Kako kaže, krajem 2017. odnosno početkom 2018. trebalo bi da bude gotova pruga na deonici Stara Pazova - Novi Sad.
Prema rečima Ignjatovića, ova deonica je mogla da bude čak i završena, ali to nije učinjeno "zbog raznih peripetija i nedostatka želje predsednika opštine Sremski Karlovci i kasnije Železnica Srbije". On je ukazao da će pruga Stara Pazova - Novi Sad biti prva pruga ne samo u Srbiji, već i u regionu koja će biti projektovana za brzine od 200 kilometara na sat. Dužina te deonice je 40 kilometara.
Ignjatović je naveo da će ta pruga imati sve karakteristike savremene evropske železnice. Kako je kazao, nakon završetka te deonice i rekonstrukcije pruge na deonici Beograd - Stara Pazova, od Novog Sada do Beograda moći će da se stigne za četrdesetak, a možda čak i 30 minuta.
Onda je mrmot zavio čokoladu u foliju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 okt 2014 13:47 #28

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Možda bi bilo realnije da piše "Od Beograda do Novog Beograda"
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 okt 2014 14:15 #29

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Zar se Aca nije dogovorio s kosookima? Koliko će to brzih pruga između BG i NS biti? Sve?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 11 okt 2014 10:13 #30

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
OMG kakav komentar na brzi voz BG-NS !!!

I vreme je. Sramota je kako smo lose povezani sa Novim Sadom. Utoliko pre sto celi N Sad gravitira prema Beogradu, I definitivno postaje predgradje Beograda. U tome nema nista lose, I prirodno je da se stvari razvijaju u tom pravcu. Veci I vazni gradovi I kulturni centri gutaju manje gradove I provinciju. Trebalo bi poboljsati I putnu mrezu. Hvala
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 11 okt 2014 13:30 #31

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Potpuno promašeno i nepotrebno provokativno poentiranje.

Najveći busači u velegradske grudi su obično i vrsni poznavaoci svakog potoka, žbuna i štale u odgovarajućem Gornjem Kokoškovcu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 jul 2015 13:57 #32

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Od Kine olakšice za prugu BG-Budimpešta
Dogovor Kine, Srbije i Mađarske o modernizaciji pruge Beograd-Budimpešta dobro napreduju, a do 15. avgusta očekuje se finansijska ponuda Kine za taj projekat.

IZVOR: BETA PONEDELJAK, 20.07.2015. | 11:40

Ministar spoljnih poslova Mađarske Peter Sijarto rekao je, nakon sastanka tripartitne radne grupe održanog u Budimpešti, da bi finansijski uslovi koji se očekuju od Kine trebalo da budu povoljniji od standardnih na tržištu, preneo je portal "Mađarska danas".

Sijarto je najavio da bi međuvladini i finansijski ugovori između Mađarske i Kine trebalo da budu potpisani do 31. oktobra.

Mađarski medij prenosi i izjavu državnog sekretara u srpskom Ministarstvu saobraćaja i infrastrukture Dejana Trifunovića, koji je rekao da saradnja tri strane ide „veoma dobro“ i da će ove godine početi radovi na deonici pruge kroz Srbiju, koja je duga 184 kilometra. Ta deonica će se raditi iz ranije dogovorenog ruskog kredita.

Prema rečima kineskog predstavnika u radnoj grupi Vanga Šijataoa, razgovori u Budimpešti, održani u četvrtak, bili su plodni, a naredna sednica biće održana u Pekingu.

Projekat izgleda "veoma izvodljiv", rekao je Šijatao, zamenik direktora kineske Nacionalne komisije za razvoj i reforme.

Prema ranijim informacijama, radovi na pruzi za brzine od 200 kilometara na sat trebalo bi da budu završeni u roku od dve godine, a predviđena je izgradnja još jednog koloseka, pored postojećeg.

Dužina pruge između Beograda i Budimpešte je 350 kilometara, od čega 184 kilometra na teritoriji Srbije i 166 u Mađarskoj.
Poslednja izmena: 20 jul 2015 13:58 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 dec 2015 10:09 #33

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 915
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
www.blic.rs/vesti/politika/vucic-danas-n...a-budimpesti/1vxc3fp
Vučić danas na promociji projekta za prugu ka Budimpesti
Tanjug | 23. 12. 2015 - 09:16h | Foto: RAS Srbija

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić prisustvovaće danas promociji projekta modernizacije i izgradnje pruge Beograd-Budimpešta na Ranžirnoj železničkoj stanici Novi Sad, saopštila je vladina Kancelarija za saradnju sa medijima.
Premijer će prisustvovati promociji projekta za prugu Beograd-Budimpešta

Promocija je zakazana za podne, dodaje se u saopštenju i navodi da će prisustvovati i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Potpredsednica vlade će sa zvanicama i predstavnicima medija proći "Štadlerovim" vozom relaciju od Beograda do Ranžirne železničke stanice Novi Sad, gde će se obratiti novinarima.

Promociji projekta prisustvovaće i potpredsednik Nacionalne komisije za razvoj i reforme NR Kine Vang Siaotao, ambasadori Kine i Mađarske u Beogradu Li Mančang i Atila Pinter, kao i predstavnici srpskih železnica, Saobraćajnog instututa CIP i kineskog konzorcijuma koji će učestvovati u realizaciji projekta, navedeno je u saopštenju.

Ministarstvo građevine je najavilo da se početak radova očekuje u 2016. kada bude završena projektna dokumentacija.
Zorana Mihajlović će vozom preći relaciju od Beograda do Ranžirne železničke stanice Novi Sad

Dužina pruge na trasi Koridora 10 izmedju Beograda i Budimpešte je oko 350 kilometara, od čega je 184 km na teritoriji Srbije i 166 km na teritoriji Mađarske.

Kako je ranije najavljeno, nakon modernizacije pruge Beograd-Budimpešta vreme putovanja između dva grada će skratiti sa osam na manje od tri sata, a vozovi će na toj relaciji postizati brzinu od oko 200 kilometara na sat.

Srbija će projekat modernizacije pruge realizovati u saradnji sa Kinom, a vredan 1,1 milijardu evra.

U Kini je krajem novembra potpisan okvirni sporazum o realizaciji projekta modernizacije pruge Beograd - Budimpešta koji će delom biti finansiran kineskim kreditom.

Takođe, predviđeno je da u realizaciji projekta 46 odsto bude učešće preduzeća koja nisu iz Kine.

Postojeća pruga na srpskoj teritoriji ima jedan kolosek i u lošem je stanju, a u okviru modernizacije planirana je izgradnja dvokolosečne pruge.

Rok za izvođenje radova je 24 meseca od trenutka dobijanja građevinske dozvole.

Mihajlović je ranije izjavila da će najverovatnije zajedno sa Kinezima biti osnovano i posebno preduzeće za realizaciju tog važnog projekta kao posebno deoničarsko preduzeće u okviru srpskih železnica.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da se popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, montana

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 dec 2015 11:12 #34

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Duja napisao/la:
www.blic.rs/vesti/politika/vucic-danas-n...a-budimpesti/1vxc3fp
Vučić danas na promociji projekta za prugu ka Budimpesti
Tanjug | 23. 12. 2015 - 09:16h | Foto: RAS Srbija

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić prisustvovaće danas promociji projekta modernizacije i izgradnje pruge Beograd-Budimpešta na Ranžirnoj železničkoj stanici Novi Sad, saopštila je vladina Kancelarija za saradnju sa medijima.
Premijer će prisustvovati promociji projekta za prugu Beograd-Budimpešta

Promocija je zakazana za podne, dodaje se u saopštenju i navodi da će prisustvovati i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Potpredsednica vlade će sa zvanicama i predstavnicima medija proći "Štadlerovim" vozom relaciju od Beograda do Ranžirne železničke stanice Novi Sad, gde će se obratiti novinarima.

Promociji projekta prisustvovaće i potpredsednik Nacionalne komisije za razvoj i reforme NR Kine Vang Siaotao, ambasadori Kine i Mađarske u Beogradu Li Mančang i Atila Pinter, kao i predstavnici srpskih železnica, Saobraćajnog instututa CIP i kineskog konzorcijuma koji će učestvovati u realizaciji projekta, navedeno je u saopštenju.

Ministarstvo građevine je najavilo da se početak radova očekuje u 2016. kada bude završena projektna dokumentacija.
Zorana Mihajlović će vozom preći relaciju od Beograda do Ranžirne železničke stanice Novi Sad

Dužina pruge na trasi Koridora 10 izmedju Beograda i Budimpešte je oko 350 kilometara, od čega je 184 km na teritoriji Srbije i 166 km na teritoriji Mađarske.

Kako je ranije najavljeno, nakon modernizacije pruge Beograd-Budimpešta vreme putovanja između dva grada će skratiti sa osam na manje od tri sata, a vozovi će na toj relaciji postizati brzinu od oko 200 kilometara na sat.

Srbija će projekat modernizacije pruge realizovati u saradnji sa Kinom, a vredan 1,1 milijardu evra.

U Kini je krajem novembra potpisan okvirni sporazum o realizaciji projekta modernizacije pruge Beograd - Budimpešta koji će delom biti finansiran kineskim kreditom.

Takođe, predviđeno je da u realizaciji projekta 46 odsto bude učešće preduzeća koja nisu iz Kine.

Postojeća pruga na srpskoj teritoriji ima jedan kolosek i u lošem je stanju, a u okviru modernizacije planirana je izgradnja dvokolosečne pruge.

Rok za izvođenje radova je 24 meseca od trenutka dobijanja građevinske dozvole.

Mihajlović je ranije izjavila da će najverovatnije zajedno sa Kinezima biti osnovano i posebno preduzeće za realizaciju tog važnog projekta kao posebno deoničarsko preduzeće u okviru srpskih železnica.
Preptostavljam dve stvari: Nece prikazivati stanje ove "nove" ranzirne stanice. I kao drugo nece se nista ulagati u istu iako se gradi pruga.
Poslednja izmena: 23 dec 2015 11:13 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2016 16:45 #35

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Moze li se tema promeniti u SU - NS - SP - BG? Ceo taj pravac je u diskusiji sa Kinezima.

Onda bi mogli da skupljamo ovde sve vesti o promenama u redu voznje kao i izgradnji?
Od danas sa Prokopa kreće voz za Novi Sad
BEOGRAD - Preduzeće Srbija voz najavilo je da će železnička stanica Beograd-centar Prokop danas biti otvorena za saobraćaj i da će sa te stanice početi da saobraća voz do Novog Sada i nazad, dva puta dnevno.
Kako se navodi, u funkciji će biti osam koloseka koji su izrađeni prema važećim evropskim standardima.


Na relaciji između Beograda i Novog Sada saobraćaće novi elektromotorni vozovi marke "Štadler". Vozovi "Regio Ekspres" koji saobraćaju na relaciji Novi Sad - Beograd, sa polascima iz Novog Sada u 09.10 i 11.05 časova, završavaće vožnju u stanici Beograd-centar.

Vozovi "Regio Ekspres" koji saobraćaju na relaciji Beograd - Novi Sad, a koji su iz stanice Beograd polazili u 12.27 i 16.07 časova, otpočinjaće vožnju iz stanice Beograd Centar u 12.32 i 14.38 časova.

Cene voznih karata na ovoj relaciji ostaju nepromenjene i iznose u drugom razredu 388 dinara u jednom pravcu i 620 dinara u oba pravca.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2016 16:59 #36

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
kasko napisao/la:
Moze li se tema promeniti u SU - NS - SP - BG? Ceo taj pravac je u diskusiji sa Kinezima.

Onda bi mogli da skupljamo ovde sve vesti o promenama u redu voznje kao i izgradnji?

Naravno da može, voleo bih da znam ako se i ostali forumaši slažu. Jedino ime nove teme da smislimo, ovako napisano deluje nekako nepraktično.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2016 17:25 #37

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2016 17:32 #38

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Odrađeno, možemo opet menjati ako bude bilo potrebno ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 feb 2016 15:30 #39

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Preuzeto sa SSC:



Direktor RŽD International između ostalog priča o poslu rekonstrukcije pruge Novi Sad - Stara Pazova.

Posao bi trebao da krene početkom građevinske sezone i da traje 4 godine. Planirana je izgradnja drugog koloseka i rekonstrukcija starog, kao i izgradnja 2 tunela kod Čortanovaca dužine od 1KM, i vijadukta uz Dunav dužine od 4KM.
Poslednja izmena: 10 feb 2016 15:30 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Oniks, Blavak

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 10 feb 2016 16:04 #40

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Slusao sam ga vise puta. Jedno osvezenje sto se tice profesionalnost.
Usput je ovo i jedno otreznjenje za nas i Vucica kojem je sve "za 2 godine. 2014 je rekao da ce 2017 biti gotova pruga do BUD. Nedavno 2018, a evo jasno je da, ako danas krenu radovi, oni nece biti gotovi pre 2020.

Na moju veliku zalost ;(
Poslednja izmena: 10 feb 2016 16:05 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Bogdus
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru