ChobbyNS napisao/la:
Nadam se da se šališ ali deo od instituta do Petrovca se bukvalno raspada i ima 1000 zakrpa jedna preko druge. Može da se vozi i 300kmh ako ti nije zao auta i sebe da pogineš.
Ni najmanje se ne šalim, a ti pažljivo, ali zaista pažljivo pročitaj šta sam napisao, nakon toga razmisli, sagledaj sve aspekte i napiši odgovor.
Sada ću obrazložiti. Prvo sam konstatovao da je put sasvim
upotrebljiv, ne i sjajan, bajan fenomenalan, sa uslovima kao na stazi za trke, već baš to što sam naveo. Sad dolazimo do dela gde pišem da treba prilagoiti brzinu kretanja vozila uslovima puta. Deonica gde se
može voziti brzinom i 120km/h je ona koja počinje od raskrsnice Irmovo/Futog prema Petrovcu, pa skoro sve do instituta.
goo.gl/maps/B6b4hogMdEH2
Tu brzinu naravno ne preporučujem, već samo navodim da je taj deo puta u takvom stanju da se može voziti i tom brzinom (kada bi bilo dozvoljeno), a što su na moje oči mnogi vozači, koji su me preticali, i pokušali da dostignu.
Stižemo do dela za koji pišeš da se raspada.
goo.gl/maps/6AR18ej23Xu
Tu se potpuno slažem, možda bih dodao da je taj deo u kriminalnom stanju. Tu ne preporučujem u dnevnim uslovima brže od 70 km/h, a u noćnim, još sporije (to je ono prilagođavanje). Put je u boljem stanju nakon Petrovca, a sanirali su ga (krajem prošle godine) u delu gde je bio u lošem stanju (u zoni raskrsnice kod Maglića). Dalje je put u sasvim korektnom stanju (do Ratkova, nisam išao dalje), sa oštećenjima kolovoza koji su od prethodne zime i verujem da će u skorije vreme biti popravljena (zakrpiće rupe). Inače ovim putem (sada IIA br. 111) često idem već nekih 25 godina unazad (do Bača i SO-poslovno i privatno) i mogu slobodno da napišem da je put (da ne ponavljam šta sam napisao, to ste razumeli) u odnosu na 1999. ili 2000. godinu, kada je na nekim deonicama bio sama jama, u vrlo zadovoljavajućem stanju.
Da poentiram, zašto nisu radili deonicu puta od instituta do Bač. Petrovca, veoma je jednostavno, nije pod ingerencijom opštine, već JP Putevi Srbije. Kad država bude odlučila da radi tu deonicu (kao što su radili i u samoj varošici), radiće je. Lokalna samouprava sređuje one puteve koji su pod ingerencijom lokalne samouprave, a kao partner može učestvovati i na konkursima za dobijanje sredstava za radove na državnim putevima (Petrovac dobio sredstva da se završi IIA br. 111 u samoj varošici) barem za onaj deo koji se nalazi u naseljenom mestu i koji je ulica ili deo ulice u kojoj žive i/ili rade građani te lok. samouprave koji tu i plaćaju porez.Deo gde je otvoren put, i gde svi građani ili pravna lica (vlasinici mot. vozila) plaćaju porez (porez na upotrebu mot. vozila) će ipak od tog poreza morati država (pokrajina) da održava, sređuje, gradi.