3.06.2018 • 09:42
09:44
Извор: Dnevnik.rs
Од почетка реконструкције седам километара државног пута II-А реда број 100, од Сремских Карловаца до Банстола прошло је нешто више од месеца и, како кажу у Јавном предузећу „Путеви Србије”, до сада је урађено 20 одсто уговореног посла, који је подељен у две фазе.
BanstolPut_026
Фото: Дневник/ Б. Лучић
Прва фаза, од Сремских Карловаца до Малог Банстола, у дужини од три километра, обухвата проширење и ојачање коловозне конструкције и израду система за одводњавање. Радови у другој фази се изводе од Малог Банстола до Банстола, у дужини од 3,8 километара, и предвиђају ломљење бетонског коловоза, проширење и ојачање коловозне конструкције и, такође, израду система за одводњавање.
Како кажу у „Путевима Србије”, радови теку предвиђеном динамиком и требало би, по уговору, да буду завршени пет месеци од увођења извођача у посао, а то значи у септембру.
Изводи их група понуђача „Сремпут” из Руме и „Баумајстер” из Београда. Првих недеља саобраћај на деоници пута која се обнавља одвијао се наизменичним пропуштањем возила, што је регулисано семафором и уз помоћ радника, али 20. маја потпуно је обустављен.
Тотална обустава саобраћаја, како наводе у „Путевима Србије”, трајаће до 1. септембра. Јавност и локално становништво које живи у рејону градилишта обавештено је о томе, а њима је омогућен пролазак до кућа.
Током извођења радова сва моторна возила могу користити алтернативне путне правце. За путничка возила из смера Београда алтернативни правци су
Инђија – Марадик – Крушедол – Ириг – Иришки венац – Петроварадин – Нови Сад и обрнуто. Теретна возила из смера Београда могу ићи од Инђије, преко Путинаца, Руме, Иришког венца, Петроварадина до Новог Сада и обрнуто.
Новосадски пут изграђен је тридесетих година прошлог века. Био је у врло лошем стању, у шта су се сви који су ишли њиме могли уверити, и коначно, после готово 60 година, биће реконструисан. Вредност радова је 238.452.290 динара.
З. Мл.