DNEVNIK.rs
Распетљана и "Каћка петља"
Ажурирано пре 1 час 26 минута
На аутопуту Е-75 у зони обилазнице Новог Сада након петомесечне реконструкције пуштена је у саобраћај петља „Зрењанин", или како је још зову, "Каћка петља". У ЈП "Путеви Србије" кажу да је тиме трајно измењен режим саобраћаја јер деоница аутопута
Пуштено у саобраћај још једно чворишете на коридору 10 код Новог Сада
Данас петља „Зрењанин"... фото: Н. Стојановић
...некада "Каћка петља" фото: Н. Стојановић
1 / 3
Previous image Enlarge Next image
Пуштено у саобраћај још једно чворишете на коридору 10 код Новог Сада
у зони Новог Сада постаје транзитна саобраћајница ка граничном прелазу Хоргош, а саобраћај ка Новом Саду и из града одвијаће се преко новоизграђених сервисних саобраћајница паралелних с аутопутем.
Возила из правца Београда ка Новом Саду искључиваће се с аутопута Е-75 искључиво преко новопројектоване наплатне рампе "Југ", на око два километра после бензинске станице „Лукоил" и даље сервисном саобраћајницом, преко петљи „Зрењанин" или „Темерин", ићи ка Новом Саду.
Они који возе из правца Хоргоша ка Новом Саду искључиваће се с аутопута Е-75 искључиво преко сервисне саобраћајнице непосредно испред Сентандрејског моста и даље преко петљи „Темерин" и „Зрењанин" ићи ка Новом Саду. Возила из правца Новог Сада ка Хоргошу и Београду користиће петље „Зрењанин" и „Темерин" и даље сервисне саобраћајнице ка укључењима на аутопут Е-75.
Руководилац пројекта изградње обилазнице око Новог Сада Горан Рогуља изјавио је јуче за наш лист да је изградња "Зрењанинске петље" организационо била тежак посао јер се градила под саобраћајем, што је захтевало додатну опрезност и неимара и возача.
Рогуља додаје да су почели и радови на спорној локацији код "Родића", где су их досад блокирале гасоводне и нафтоводне инсталације. Њихово измештање је у току пошто је град успео да се договори с Републиком о решењу овог проблема који је продужио изградњу новосадске обилазнице, завршене још у децембру 2010.
На две преостале неизграђене деонице, од 400 и 700 метара, у току су земљани радови, који се одвијају сходно временским условима. Саговорник верује да ће се посао завршити на пролеће, озелењавањем свих десет километара обилазнице, као што је уз све европске модерне аутопутеве. Завршетком радова главни војвођански град ће добити ново лице и значајно ће се растеретити саобраћајни Коридор 10, којим ће се несметано моћи развити већа брзина кретања јер ће за локални саобраћај бити на располагању сервисне саобраћајнице, чији се већи део од јуче већ користи.
Изградња новосадске обилазнице, вредна 43 милиона евра, за коју је одобрен међународни кредит, требало је да се реализује још у мају 2008. Тај рок био је продужен до новембра, па до јесени 2009, онда се као нови рок помињала половина јула 2010... На тендеру су својевремено победили "Интермост" и "Енергопројект–Нискоградња", а одласком ове "Винчијеве" компаније из Србије, посао је додељен "Интеркопу", који су заједно с "Енергопројектом" успели да изграде две траке аутопута и две пратеће саобраћајнице укупне дужине око десет километара и 15 мостова распона од 15 до 110 метара.
Р. Даутовић
Ко промаши "Минут", промашиће и Нови Сад
Горан Рогуља апелује на возаче да пажљиво прате саобраћајну сигнализацију. Наиме, више се неће моћи, из праваца Београда, на свакој петљи ући у Нови Сад, већ искључиво на оној после пумпе "Лукоил", прекопута пумпе "Минут. Ако тако не поступе, неће моћи да скрену у Нови Сад већ ће отићи за Суботицу.