Sta im fali da stave npr elektronska obavestenja o izlazima ili slicno, ...
Ja ipak mislim da će, ukoliko ostane trenutna signalizacija, biti problema i da je neophodna elektronska tabla.
Radi se o tome da trenutno postoje tri ili četiri znaka na međusobnoj udaljenosti od nekih 100 i 200 metara i veoma blizu samog izlaza. A imam zamerku i na table na servisnoj što je još jedan problem, čak postoje table koje su toliko blizu jedna drugoj da se ne vidi ona dalja... obratite malo šažnju na to ko bude prolazio.
zar mora samo jedan izlaz i konekcija za Novi Sad. Pa nije to Žednik ili Beška. To je glavni grad Vojvodine i nije uopšte mali grad, da bi bio samo jedan ulaz u grad. Nije mi jasna zamisao projektanta. I zašto je i taj jedini ulaz u grad toliko udaljen od grada. Kao da se htelo još više udaljiti Novi Sad od auto puta.
Verovatno znaš, ali nije zgoreg da se kaže put je pre svega projektovan da obezbedi brz i nesmetan prolaz autoputem i to je i postignuto. Sa druge strane malo je zanemaren odnosno čak mislim i izmenjen prvobitni projekat servisnih saobraćajnica. Ako se ne varam izlaz na servisne je bio planiran malo pre rodića za obe strane ali je negde to promenjeno i naplatne rampe su pomerene tu gde su sada. Nije ni bitno rešenje je korektno ali ostaje, po meni, problem signalizacije.