seki nemooj da si tolko pametan glava ce da te zaboli taj auto put ns ruma je deo auto puta koji ide do malog zvornika al ne znam dal od vrsca il odakle krece
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Inače, nije da se baš ništa ne dešava. Pričao mi je jedan dobar prijatelj kako se nada da će njegova firma izvoditi deo radova na novom tunelu, kako radi na tome da dobije posao i da će se sve 100% graditi. Jedino ne zna kada sve počinje...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
to je kao i onaj cuveni aerodrom na ceneju cak su i maketu napravili pred izbore, ali sta ces nisu ih shvatili dveri zveri i bokanovi presli sa naprednjacima u vlast
Poslednja izmena: 10 maj 2013 14:55 od sandman.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
to je kao i onaj cuveni aerodrom na ceneju cak su i maketu napravili pred izbore, ali sta ces nisu ih shvatili dveri zveri i bokanovi presli sa naprednjacima u vlast
cemu aerodrom ? ne isplativo je da ns ima aerodrom jedino da stave negde u zrenjeninu ili negde gde nemas blizu aerodrom il dole negde ne znam ni ja gde al pored bg aerodroma ns aerodrom je bacanje para
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Tunel nema veze sa budzetom Vojvodine vec kreditom kineza. Takodje je receno da ce ove godine biti projekat a sledece krece izgradnja, mada sumnjam i u to.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Autoput Novi Sad-Ruma ne može da čeka
NOVI SAD - Rebalans republičkog i pokrajinskog budžeta nije ugrozio realizaciju projekta izgradnje tunela kroz Frušku Goru i autoputa Novi Sad – Ruma ali ga je stavio u realne vremenske okvire, tvrde u Vladi Vojvodine. Početak radova izvestan je u 2014.godini, tvrde za Radio - televiziju Vojvodine predstavnici vojvođanske vlade.
Pokrajinski sekretar Branislav Bugarski, kaže da Vlada Vojvodine ne odustaje od realizacije tog značajnog infrastrukturnog projekta niti prihvata predlog ministra Mrkonjića da se sa izgradnjom tunela i autoputa prema Rumi sačeka još nekoliko godina.
RTV (Aleksandar Korom)
Činjenica je da su raspoloživa sredstva umanjena ali se realizacija posla nastavlja po planu, kaže Bugarski.
"Pregovarački proces sa kineskim pregovaračkim firmama nastaviće se, mi imamo ponudu koje se kreću u okviru onog finansijskog iznosa koji nam je stavljen na raspolaganje tako da očekujemo da se završe pregovori za Moravski koridor, i da se ugovor potpiše i krene u realizaciju“, istakao je on.
Podsećamo, prema ranijim najavama načelan dogovor između Vlade Srbije, Vojvodine i kineske kompanije "Putevi i mostovi" podrazumeva da nakon potpisivanja ugovora investitor ima rok od 30 meseci za potpunu realizaciju projekta izgradnje tunela i druge trake autoputa. Celokupan posao finansira se kineskim kreditom dogovorenim u okviru šireg srpsko-kineskog sporazuma o ekonomskoj i tehničkoj saradnji iz 2009. godine.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
"■ HRONIKA
Irig: Kamion uleteo u kuću (FOTO)
Sreda 21.8.2013 | 10:58 | Izvor: Beta
Irig -- U Irigu je rano jutros jedan kamion udario u kuću, a u nesreći niko nije povređen, preneli su novosadski mediji.
Foto: B92
Nesreća se dogodila u vreme kada su ukućani, uključujući i dvogodišnje dete, spavali. Kako nezvanično saznajemo, vozač kamiona sa lozničkim tablicama je zaspao za volanom.
Kamion je pre udara u kuću prošao i kroz dvorišta još dve porodične kuće, pri čemu je pričinjena velika materijalna šteta.
Foto: B92
Saobraćajne nesreće u Irigu su česte, jer kroz sam centar mesta prolazi magistralni put Novi Sad - Šabac. Građani se godinama žale na oštećenja na kućama uz magistralu, buku i nesreće ovog tipa.
Foto: B92
Građani su nakon jutrošnje nesreće, kao i više puta do sada, najavili blokadu puta ukoliko što pre ne bude rešen ovaj problem.
"
Za Vojvodinu nikada nema para, a za nepostojeci K11, puteve oko Valjeva, Uzica, Cacka nema zime! Ostao sam zabezeknut kada sam video kako oni izgledaju a kako obilaznica oko Rums na primer,
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
""Pokrajina je inicijator ovog projekta, svesna potrebe izgradnje ovog puta. Ako budemo konstruktivni i brzi, mogli bi pregovore sa kineskim izvođačima da završimo do sredine oktobra, u naredna dva meseca da potpišemo ugovor, koji je onda osnova za dalje radnje i izgradnju", izjavio je Bugarski na sastanku u Vladi APV sa delegacijom iz Iriga, čiji predstavnici su protestvovali zbog nerešenih saobraćajnih problema u tom mestu.
vojvodina.gov.rs
Kako je saopšteno iz pokrajinske vlade, članovi Vlade Vojvodine obavestili su Irižane o stavovima i aktivnostima Vlade Vojvodine na izgradnji tunela kroz Frušku goru i obilaznice oko Iriga, kao najkritičnijih delova novog puta od Novog Sada do Rume.
"Vlada Vojvodine podržava zahteve građana Iriga u potpunosti, shvatajući višedecenijski problem koji imaju, pre svega sa teretnim saobraćajem kroz ovo mesto", navodi se u saopštenju, te ističe da je izgradnja motornog puta od Novog Sada do Rume, sa tunelom kroz Frušku goru i obilaznicom oko Iriga, za Vladu Vojvodine najviši prioritet.
Dodaje se da Vlada Vojvodine na tome radi već šest meseci, te da je u kratkom roku dala projektni zadatak za idejni projekat na osnovu kog bi se izradio i glavni projekat.
Pokrajinski sekretar za privredu Miroslav Vasin izjavio je da bi troškovi izgradnje bili izmireni iz sredstava koja budžetu Vojvodine pripadaju prema Ustavu Srbije.
"U ovoj godini, ta sredstva su planirana u visini od 12 milijardi dinara, a zbog prolongiranja rokova, svesni da se neće moći realizovatu u tom iznosu u ovoj godini, rebalansom budžeta su smanjena na 8,5 milijardi", istakao je on.
Prema njegovim rečima, u međuvremenu njegov Sekretarijat će preduzeti inspekcijski nadzor saobraćaja i finansiraće mere koje će u Irigu biti realizovane kako bi se obezbedila veća bezbednost u saobraćaju, dok će Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu u sledećih 10 dana izraditi elaborat o najpovoljnijim načinima poboljšanja saobraćajne signalizacije.
Predsednik Opštine Irig Vladimir Petrović potvrdio da je jedino trajno rešenje izgradnja tunela i obilaznice oko Iriga i izrazio nadu da će projekat biti započet, kako su građani Iriga tražili, do kraja maja naredne godine.
Novi put bi počeo na Mišeluku kod Novog Sada, išao bi istom trasom kojom ide i danas, ušao na prvoj lakat krivini na usponu ka Iriškom vencu u tunel, koji bi bio dug 3.300 metara, sa dve tube, izašao bi sa desne strane kod Iriga i spojio se, iza Iriga, sa putem prema Rumi.
Neposredni povod današnjeg sastanka u Vladi APV je bio nedavni nesrećni slučaj kada je kamion skrenuvši sa puta uleteo u kuću, što se nije dogodilo prvi put, kao i protesti Irižana koji su usledili da se reši problem magistralnog saobraćaja kroz glavnu ulicu ovog naselja.
"
Blablatrucc
Evo i Rankova izjava
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Možda će Mirović (Ranko) popločati tunel behatonom
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Пајтић и Мировић договорили заједничко финансирање аутопута
НОВИ САД - Министарство регионалног развоја и локалне самоуправе и АП Војводина заједнички ће финансирати изградњу аутопута Нови Сад-Рума, са тунелом кроз Фрушку Гору, договорили су се данас ресорни министар Игор Мировић и председник Владе Војводине Бојан Пајтић.
Како је саопштено након састанка у Влади Војводине, договорено је да ће обе стране заједнички са по 50 одсто буџетских средстава финансирати идејни пројекат, који по новом плану подразумева проширење и чиниће функционалну целину од Жежељевог моста до наплатне рампе Рума на аутопуту Београд-Загреб.
У најскоријем року биће потписан Протокол о изради идејног пројекта за изградњу поменуте саобраћајнице, који ће потписати представници Владе Војводине и Министарства за регионални развој и локалну самоуправу.
Пајтић и Мировић сложили су се да је реч о пројекту од стратешког значаја и за регију и државу Србију, те да ће први корак који претходи његовој реализацији бити формирање Радне групе, чији ће рад бити усмерен на реализацију овог изузетног инфраструктурног пројекта. Председник Радне групе биће Игор Мировић, а заменик војвођански секретар за међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу Бранислав Бугарски.
Бојан Пајтић је оценио да је реч о пројекту који ће отворити могућности да дођу инвеститори, да се отворе индустријске зоне и да се грађани запошљавају. "Пројекат има и огроман еколошки значај јер је Фрушка гора, која је Национални парк, сада на удару теретног саобраћаја, који се одвија кроз Ириг и друга места у близини подручја и свакодневно девастира", рекао је Пајтић и додао да је Влада Војводине заинтересована за заједнички рад на изради закона о регионалном развоју, будући да треба да има одговорност за његов даљи развој.
Како се наводи, саговорници су оценили да реализација овог пројекта далеко превазилази покрајински значај и реална је шанса за унапређивање саобраћајне инфраструктуре целе Србије и приближавање земље ЕУ.
Trebalo bi da obuhvata i most izmedju Petrovaradina i Kaca, Petrovaradisnku petlju na AP i prikljucak na Zrenjaninski put... ali ne vredi se nervirati. Ako i ovo bude i sledecih 5 godina ima da pevamo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Upravo tako, treba novi most iza Petrovaradina, petlja na auto-putu BG-NS i petlja na zrenjaninskom putu, ali računam da je i most i tunel ispod FG ipak previše. Biće dobro ako urade bar obilaznicu oko Petrovaradina tj. nadam se da je ova najava puta do Žeželjevog mosta zapravo priča i o toj obilaznici (bar 2+2).
"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 22 okt 2013 18:23 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Autoput NS - Ruma i tunel kroz Frušku goru do 2017.
Ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave Igor Mirović i predsednik Vlade Vojvodine Bojan Pajtić dogovorili su zajedničko finansiranje izrade projektno-tehničke dokumentacije za gradnju tunela kroz Frušku goru. Protokol o saradnji biće potpisan u naredne dve nedelje, čime će početi i prva faza na ostvarenju ove kapitalne investicije.
Značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je ono što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila - rekao je Pajtić.
Procenjena vrednost radova je najmanje 57 miliona evra, a koliko će novca biti potrebno, znaće se tek pošto bude završena izrada projektno-tehničke dokumentacije.
- Iznošenje bilo koje vrednosti u javnost pre izrade projektno-tehničke dokumentacije je nagađanje i spekulacija - navode u Ministarstvu regionalnog razvoja i dodaju da će tek biti dogovoreno iz kojih će se izvora finansirati radovi.
Prema ranijim proračunima pokrajinskog Fonda za kapitalna ulaganja, samo gradnja tunela koštala bi 38 miliona evra, a za proširivanje postojećeg puta od rumunske granice preko Zrenjanina i Novog Sada do Rume biće potrebno 19 miliona evra.
Dužina autoputa Novi Sad - Ruma s tunelom je 27 kilometara, a prolazi kroz tri opštine, Novi Sad, Irig i Rumu u kojima živi oko 400.000 stanovnika i posluje skoro 30.000 privrednih subjekata. U blizini trase autoputa je i 12 industrijskih i jedna slobodna zona. Prema ranijim planovima, izgradnja tunela i autoputa trajala bi oko 30 meseci, što bi u idealnim uslovima, ukoliko izgradnja počne dogodine, značilo da će radovi biti završeni do 2017. godine.
Plan radova
- Dužina autoputa Novi Sad - Ruma 27 km
- Dužina tunela:
Varijanta 11.233 m
Varijanta 22.790 m
- Predviđeni rok gradnje30 meseci
Dve verzije za izgradnju tunela
PROJEKAT - Veća sada postoje dva projekta, odnosno dve varijante tunela. Prema prvoj, tunel bi bio dug 1.233 metra i koštao bi 30 miliona evra, a prema drugoj 2.790 metara i bio bi skuplji za 10 miliona evra. Bez obzira na cenu, stručnjaci veruju da je druga opcija prihvatljivija jer bi efekat bio veći u saobraćajnom i u ekološkom smislu, pošto bi se Nacionalni park zaštitio od izduvnih gasova.
Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.
S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.