To bi bilo polovicno resenje kojim se nadalje izbegava denivelacija raskrsnica.
Kao najmanje opterecena raskrsnica Kralja Petra i Bulevara Odlobodjenja bi mogla da dobije kruzni tok isto kao i raksrsnica zeleznicke stanice. i time omoguci leva skretanja bez semafora. Isto to kod mosta, mada sumnjam da bi u spicu imalo efekta. Bez denivelacije za pravo ( a vec jedna traka putem bulevara bi pokupila veliku kolicinu saobracaja iako bi se on razvukao bez druge) sve je krpljenje problema... Problem pesaka bez podhodnika ili pasarele bi ostao i dalje opterecivao saobracaj.
Desni krug umesto levog je u Novom Sadu gotovo nemoguc.
Tako da sam, sve u sveumu, protiv kvaziresenja koji prave druge probleme.
Jedino pravo resenje je denivelacija, idealno podzemna jer bi se njom mogli u partnerstvu sa privatnim investitorom izgraditi i parking mesta pod zemljom duz bulevara, ispod pijace itd., a ako nista drugo onda nadzemna.
Kanda nista od toga necemo doziveti najpre zato sto u gradu vise ne rade ljudi kojima je do grada i njegovog progresa, vec demotivisana birokratsko politicka ekipa koja odradjuje radno vreme.
mel napisao/la:
da li je još primetio da nakon sređivanja biciklistiških staza na ukrštanju sa bulevarima na raskrsnicama (kralja petra, n.sjma) biciklisti su u mogućnosti da mnogo brže izlete na ulicu?
savetujem malo veći oprez i jednima i drugima