PDR tog novog mosta:
Мост ће бити намењен кретању пешака, бициклиста
и интервентних возила, висине до 2,3 m, и омогућиће
прелаз све планиране и постојеће инфраструктуре пре-
ко Канала ДТД.
Средином моста широког 6 m, пружаће се бициклис-
тичка стаза ширине 3 m, са чије обе стране ће се нала-
зити тротоари ширине 1,5 m. По ивици моста са сваке
стране се постављају заштитне ограде и стубови јавног
осветљења. У трупу моста се резервише простор за сву
потребну инфраструктуру. Укупна дужина моста биће
око 165 m.
Попречни профил моста је приказан на графичком
приказу “Карактеристични попречни профил моста” у Р
1 : 100.
Максимални подужни нагиби на мосту и на прилази-
ма мосту могу бити 5%, а изузетно 8,3% што је у складу
са Правилником о условима за планирање и пројекто-
вање објеката у вези са несметаним кретањем деце,
старих, хендикепираних и инвалидних лица (“Службени
гласник Републике Србије”, број 18/97).
Рампе (прилази мосту) треба да буду у облику за-
војите рампе без степеница, с обзиром на основну на-
мену кретања пешака и бициклиста. Минимална висина
завојнице је 2,5 m. Јужна рампа може имати директан
приступ пословно-угоститељском објекту, а оставља се
могућност изградње панорамских лифтова унутар за-
војница.
Висина доње ивице конструкције моста мора бити на
висини од 86,55 m н.в. и то у минималној ширини плов-
ног пута од 70 m.
Сва инфраструктура која ће се градити у склопу мос-
та, не сме нарушавати услове пловидбе, нити смањива-
ти пловни габарит.
Meni je ovo sasvim ok. Tim mostom će se povezati kej i dolma prema Kovilju, što jednog dana može postati i rekreativna zona za jače rekreativce. Meštani Šangaja kolima mogu da idu i na Kaćki most, kao i radnici rafinerije, jer to i nije daleko automobilom. Peške je ipak velika gnjavaža...
Jednom kad se izgradi ovaj most, i ukloni kasarna mornarice, novosadski kej će se pružati u beskonačnost na obe strane
E sad jedna trivia, koja ne spada u ovu temu, kao ni ceo moj post, ali kad sam krenuo, moram i da nastavim.
Ispod kanala DTD, baš tu kod špica, postoji instalacioni i komunikacioni tunel. Tim tunelom se praktično može prošetati sa jedne na drugu stranu kanala. Baš kod špica ima mala ozidana kućica, i to bi trebalo da je ulaz
Ostaje još da ulovim nekoga iz Rafinerije da me provede...
Što se samog obećanja tiče, ko ih šiša... ako se jednog dana ovo uradi, biće super.