Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Investiciona obećanja

Investiciona obećanja 25 jan 2012 17:51 #81

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
a bila je prica kako ce kamp biti gotov za naredni exit :okay:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 27 jan 2012 19:11 #82

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1241
  • Primljenih Zahvalnica: 1666
aj da vidimo sta ce ovog puta ostati na lepim recima i obecanjima a sta ce stvarno uraditi...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 09:32 #83

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Park i kafići umesto Stare ranžirne stanice

Izmeštanje lokomotiva i vagona sa Stare ranžirne stanice između Detelinare i Novog naselja trebalo bi da počne 2013. godine. Planovima je predviđeno da na 30 hektara zemljišta, koliko će grad time dobiti, budu uređeni veliki park i umetnički prostor, kao i gradnja trgovinskih, turističkih i ugostiteljskih objekata.



U Gradskoj kući navode da je izmeštanje ove stanice infrastrukturni projekat vredan nekoliko desetina miliona evra, pa nije isključeni ni da početak radova sačeka 2014. godinu. Plan je, međutim, spreman.

- Izmeštanje stanice u vlasništvu „Železnica Srbije“ zavisi od završetka nove stanice. To je projekat koji će, kada bude započet, po fazama sigurno trajati nekoliko godina. Izgradnjom bulevara nama se tu otvara dosta poslovnog prostora. Požurujemo Železnicu, ali to je velik i trom sistem - navode u Gradskoj kući.

Generalni urbanistički plan urađen je do 2021. godine i u tom roku bi trebalo da bude završeno izmeštanje stanice. Prema ovom planu, stara ložionica teba da rekonstrukcijom postane umetnički prostor, okolina bi trebalo da bude uređena kao park od 1,3 hektara, a bili bi izgrađeni i trgovinski, turistički i ugostiteljski objekti. Takođe, planira se da se deo ka Futoškoj ulici iskoristi za potrebe komunalnih službi, odnosno Gradskog saobraćajnog preduzeća i buduće tramvajske stanice.

Kako navode u Zavodu za izgradnju grada, ovaj projekat prema složenosti izvođenja prevazilazi gradnju Somborskog i Bulevara Evrope koji će se odvijati i ove godine.

- Zavod je još 2008. sa „Železnicama Srbije“ potpisao protokol čiji je cilj izgradnja objekata koji nedostaju i postrojenja na novoj ranžirnoj stanici. Pruga se može izmestiti tek nakon preseljenja objekata stare teretne stanice, s prostora pored Bulevara Evrope na novi lokalitet - kažu u ZIG-u. Oni dodaju da je tokom prošle godine urađen idejni projekat sa studijom opravdanosti nedostajućih objekata na novoj ranžirnoj stanici.

- Kad programom uređivanja građevinskog zemljišta bude izdvojen novac za izgradnju tih objekata, stvoriće se uslovi za ukidanje ovog koloseka - zaključuju u ZIG-u.
www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/park-i...-stanice/30338.phtml
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 09:55 #84

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
Meni samo nije jasno ko to uopste cita i kako se ovim novinarima isplati da pisu o tome...
Ranzirna stanica, tramvaji, BG metro, solarni paneli,tuneli,uljani skriljci,...

Kad krenu da dizu sine onda piste, a do tada... (zasto nema smajli sa srednim prstom ili neki sa natpisom FuckOff? :) )
Poslednja izmena: 24 feb 2012 09:56 od inactive_account.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 11:27 #85

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Naš prezent (u smislu kvaliteta života) je kombinacija futura i potencijala.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 11:51 #86

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Pokušao sam da obavim fotkanje na ranžirnoj, ali su me usmerili u centralu na moljenje . Ako skupim entuzijazma, možda.
No, prošetao sam se i zanimljivo je. Spolja ne deluje tako, ali prostor je poveliki. Krov je krš i mora ponovo. Nije moja procena. Samo mi nije jasno kako će da neutrališu onaj smradež ulja kojim je sve natopljeno.
Predstavnik tromog sistema mi reče da se ne sele jer grad nije izgradio potrebne objekte na novoj lokaciji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 15:43 #87

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
kljucna recenica celog teksta jeste ovo
Generalni urbanistički plan urađen je do 2021. godine i u tom roku bi trebalo da bude završeno izmeštanje stanice.

tako da do 2020. ne treba nista ni ocekivati ako ne naidje miskovic ili ikea ili neko treci da iskesira za bas taj plac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 21:06 #88

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
TurboMaximus napisao/la:
Pokušao sam da obavim fotkanje na ranžirnoj, ali su me usmerili u centralu na moljenje . Ako skupim entuzijazma, možda.
No, prošetao sam se i zanimljivo je. Spolja ne deluje tako, ali prostor je poveliki. Krov je krš i mora ponovo. Nije moja procena. Samo mi nije jasno kako će da neutrališu onaj smradež ulja kojim je sve natopljeno.
Predstavnik tromog sistema mi reče da se ne sele jer grad nije izgradio potrebne objekte na novoj lokaciji.

Entuzijazam nemoj skupljati jer ti ne vredi, dozvolu za fotografisanje nećeš dobiti.
Prostor je zaista veliki i može se baš fino urediti. Krov se mora raditi jer je trenutno jedan deo lučne hale zatvoren zbog opasnosti od urušavanja. A kako stoje stvari neće se uskoro ni seliti. Bilo je pominjanja para od nekog kredita za završetak železničkih čvorova, između ostalog i u Novom Sadu, ali ništa od toga. Možda, ako grad kojim slučajem obezbedi novac ali kako grade na sve strane to mi deluje nerealno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 21:46 #89

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Šta je to toliko top secret, pa da ne sme da se slika na ranžirnoj :?: Ne kapiram te ljude koji zabranjuju slikanje... Kao da je ne znam ni ja šta. :wallbash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 24 feb 2012 21:52 #90

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
FUTOG napisao/la:
Šta je to toliko top secret, pa da ne sme da se slika na ranžirnoj :?: Ne kapiram te ljude koji zabranjuju slikanje... Kao da je ne znam ni ja šta. :wallbash:
NERAD! :whistle:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sandman

Investiciona obećanja 25 feb 2012 02:38 #91

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
dobro zboris
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 25 feb 2012 08:15 #92

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
ne bih se slozio

zeleznica funkcionise najbolje sto moze imajuci u vidu stanje infrastrukture, hronicni nedostatak lokomotiva (ispravnih), kao i ogroman nedostatak vagona (u zadnje vreme se desava da ima vise ispravnih lokomotiva u saobracaju nego vagona :bash: ). Ono i sto funkcionise, funkcionise samo iz razloga sto ljudi koji rade na zeleznici, i to zeleznicari, a ne adminitrativni radnici smisljaju i uz pomoc stapa i kanapa odrzavaju to sto radi.

Zabrana slikanja je tu ostala iz nekih starijih vremena, i opet za nju nisu krivi zeleznicari vec opet ta administracija. Cak sta vise mnogi zeleznicari ce izaci u susret fotografima i pustiti ih da slikaju bez problema, ali uvek se nadje par zakerala koji moraju sve po PS-u
NSBuild
Poslednja izmena: 25 feb 2012 08:17 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 25 feb 2012 10:14 #93

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
mukyz napisao/la:
ne bih se slozio

zeleznica funkcionise najbolje sto moze imajuci u vidu stanje infrastrukture, hronicni nedostatak lokomotiva (ispravnih), kao i ogroman nedostatak vagona (u zadnje vreme se desava da ima vise ispravnih lokomotiva u saobracaju nego vagona :bash: ). Ono i sto funkcionise, funkcionise samo iz razloga sto ljudi koji rade na zeleznici, i to zeleznicari, a ne adminitrativni radnici smisljaju i uz pomoc stapa i kanapa odrzavaju to sto radi.

Zabrana slikanja je tu ostala iz nekih starijih vremena, i opet za nju nisu krivi zeleznicari vec opet ta administracija. Cak sta vise mnogi zeleznicari ce izaci u susret fotografima i pustiti ih da slikaju bez problema, ali uvek se nadje par zakerala koji moraju sve po PS-u

Ovo si lepo rekao! Dobro nam železnica i funkcioniše u kakvoj je stanju i to zahvaljujući pravim železničarima koji uz pomoć štapa i kanapa održavaju sve to što se ima. A da bih vam dočarao koliko je teško, i zašto je u poslednje vreme otkazano toliko vozova do daljnjeg, reći ću vam da ima oko 40 ispravnih elektro - lokomotiva u saobraćaju! Zbog tog razloga se otkazuju putnički vozovi da bi teretni mogao da funkcioniše koliko - toliko bez problema.
A zabrana fotografisanja je ostala iz ranijeg perioda koje se i dan danas mnogi drže kao da rade na nukleanrom vojnom postrojenju! Retki su oni koji dozvoljavaju fotografisanje, znam iz ličnog iskustva. U Španiji je klub vozoljubitelja isposlovao nesmetano fotografisanje železnice osim vitalnih delova kao što su depoi, određene stanice i dr.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 12 mar 2012 14:44 #94

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Ovo mi deluje kao obecanje.
Током 2012. почетак градње Жежељевог моста
12. март 2012. | 14:20 | Извор: Танјуг

НОВИ САД - Градоначелник Новог Сада Игор Павличић изјавио је данас да би током ове године требало да почне изградња Жежељевог моста на Дунаву, напомињући да почетак радова касни због проблема који су, како каже, више формалне него суштинске природе.

Мост је на Коридору и због тога цео посао воде "Железнице Србије" које нису уложиле ниједан динар у тај пројекат, рекао је Павличић на конференцији за новинаре и подсетио да је град Нови Сад раније обезбедио 35 милиона евра од Европске уније за капитални пројекат значајан за читаву земљу.

Укупна вредност новог Жежељевог моста који ће бити грађен на месту истоименог старог, порушеног у НАТО бомбардовању 1999. године је 46 милиона евра.



Павличић је напоменуо да је у току измена дела пројекта која се односи на решавање питања водозаштитног подручја на сремској обали Дунава и додао да би то ускоро требало да буде решено.

Он је у разговору са новинарима предочио и резултате рада градске управе у протекле четири године, нагласивши да је за време мандата актуелне власти Нови Сад "далеко отишао напред у свим областима", што, како каже, потврђују и резултати.

www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/novi-sad/toko...og-mosta_305764.html
Poslednja izmena: 12 mar 2012 14:45 od NShronika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 12 mar 2012 14:53 #95

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
kakav je sad to projekat, ta slika? zar nije trebalo da bude gvozdeni lucni most?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 12 mar 2012 17:03 #96

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
sandman napisao/la:
kakav je sad to projekat, ta slika? zar nije trebalo da bude gvozdeni lucni most?
Novinarsko s... :toilet:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 13 mar 2012 14:48 #97

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
RASPISANI SU LOKALNI IZBORI U NOVOM SADU!
www.rts.rs/page/stories/sr/story/1950/Iz...rajinski+izbori.html

Od danas svaku izjavu vezanu za buducu izgradnju i projekte u gradu treba klasifikovati ovde u "Investiciona obecanja".
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 14 mar 2012 21:24 #98

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
NShronika napisao/la:
Ovo mi deluje kao obecanje.
Током 2012. почетак градње Жежељевог моста
12. март 2012. | 14:20 | Извор: Танјуг

НОВИ САД - Градоначелник Новог Сада Игор Павличић изјавио је данас да би током ове године требало да почне изградња Жежељевог моста на Дунаву, напомињући да почетак радова касни због проблема који су, како каже, више формалне него суштинске природе.

Мост је на Коридору и због тога цео посао воде "Железнице Србије" које нису уложиле ниједан динар у тај пројекат, рекао је Павличић на конференцији за новинаре и подсетио да је град Нови Сад раније обезбедио 35 милиона евра од Европске уније за капитални пројекат значајан за читаву земљу.

Укупна вредност новог Жежељевог моста који ће бити грађен на месту истоименог старог, порушеног у НАТО бомбардовању 1999. године је 46 милиона евра.



Павличић је напоменуо да је у току измена дела пројекта која се односи на решавање питања водозаштитног подручја на сремској обали Дунава и додао да би то ускоро требало да буде решено.

Он је у разговору са новинарима предочио и резултате рада градске управе у протекле четири године, нагласивши да је за време мандата актуелне власти Нови Сад "далеко отишао напред у свим областима", што, како каже, потврђују и резултати.

www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/novi-sad/toko...og-mosta_305764.html

Novinarima bitno da je most na fotografiji a da li ima veze sa projektom to manje - više.
Nego, ne znam šta gradonačelniku sada smetaju Železnice Srbije što rukovode tim poslom? A ako su problemi samo formalne prirode ne vidim zašto bi to ometalo radove!? Samo izmišljaju gluposti! Ko zna čega ćemo se još naslušati o ovom mostu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 14 mar 2012 21:47 #99

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Ko zna koja je prava istina i sta se sve krije iza svih ovih prica.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Investiciona obećanja 15 mar 2012 08:36 #100

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Mozda zato sto je Zeleznicu Srbije kao nosioca posla nametnula Vlada koja inace u finansiranju celog posla ucestvuje sa 0.00 din. Mozda zato sto je pomenuto preduzece najneefikasnije, najkorumpiranije i najnesposobnije medju svim drzavnim firmama i ustanovama, a svi znamo da je konkurencija u toj disciplini u Srbiji jeziva.
Mozda zato sto vidimo kako ceo posao oko mosta ide, tj. ne ide.
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru