Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 12 apr 2019 14:22 #1021

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Završen tender za 8 midibusa na CNG, doneta odluka. Kao što sam i predvideo, za posao je odabran Feniksbus sa cenom od oko 100.000 evra po vozilu. Prema uslovima tendera, isporuka bi trebalo da bude sredinom leta.

To je bila i tema za moj novi članak za Autobusi.NET. ;)
Da li Novi Sad može da okrene novi list nabavkom midibusa?



Javno gradsko saobraćajno preduzeće “Novi Sad” je donelo odluku o nabavci osam midibusa za potrebe gradskog i prigradskog prevoza. Na javnoj nabavci, za koju se spominjalo da treba da predstavi novu filozofiju razvoja javnog prevoza u drugom najvećem gradu u Srbiji, pobedio je lokalni proizvođač Feniksbus.

Iako možda zvuči naivno, ovakva nenadana nabavka vozila manjeg kapaciteta i dimenzija znatno može osvežiti novosadski prevoz. Primera radi, beogradski javni prevoz je u poslednjih desetak godina dobio primetan broj linija javnog prevoza na kojima saobraćaju minibusi, te ljudima skratio kilometarska pešačenja i omogućio bolju vezu sa gradom.

Link: www.autobusi.net/da-li-novi-sad-moze-da-...t-nabavkom-midibusa/
Poslednja izmena: 12 apr 2019 14:23 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, Blavak, Eldarion, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 10 maj 2019 13:59 #1022

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8560
  • Primljenih Zahvalnica: 36808
Uz otvaranje Lesnine, uvodi se i nova linija javnog prevoza do pomenutog objekta.

GSP uvodi novu autobusku liniju 20 do "Lesnine"

Gradsko saobraćajno preduzeće od četvrtka, 16. maja, uvodi autobusku liniju broj 20 na relaciji Železnička stanica – Robna kuća "Lesnina".

NOVI SAD 10.05.2019. | 13:03 > 13:07
GSP uvodi novu autobusku liniju 20 do Foto: 021.rs
Kako navode u GSP-u, u narednom periodu svakodnevno će pratiti funkcionisanje nove linije, nakon čega će biti urađena ekonomska analiza i utvrdiće se opravdanost daljeg prevoza putnika na liniji 20.

Karta za autobus na liniji 20 iznosiće 65 dinara, kao i za ostale gradske linije.

Trasa linije

SMER A (Ž. stanica - Lesnina)

Ž. stanica (stajalište za Bukovac) - Bulevar Jaše Tomića - Kisačka ulica - Partizanska - Temerinska ulica - Temerinski put - skretanje desno na traku autoputa do "Lesnine"

SMER B (Lesnina - Ž. stanica)

"Lesnina" - traka autoputa do petlje za Beograd - traka do Temerinske petlje - Temerinski put - Temerinska ulica - Partizanska – Kisačka ulica - Bulevar Jaše Tomića - Železnička stanica

Autobuska stajališta u smeru A (Ž. stanica - Lesnina)

Ž. stanica (stajalište za Bukovac) - Kisačka/podvožnjak - Temerinska/Put šajkaškog odreda - Temerinska/Most kanal DTD – Temerinska/Vidovdansko naselje - Temerinska/Najlon pijaca - Temerinski put/Otokara Keršovanija - Temerinski put/Majke Jugovića - Temerinski put/Paje Radosavljeva - Temerinski put/Dečanska - Temerinski put/Savska - Lesnina

Autobuska stajališta u smeru B (Lesnina- Ž. stanica)

Lesnina - Temerinski put/nadvožnjak - Temerinski put/Savska - Temerinski put/Velebitska - Temerinski put/Paje Radosavljeva - Temerinski put/Majke Jugovića - Temerinski put/Otokara Keršovanija - Temerinska/Najlon pijaca – Temerinska/Vidovdansko naselje - Temerinska/Šajkaška – Partizanska/Temerinska - Sentandrejski put/Partizanska - Železnička stanica

Red vožnje

Radni dan i subota

Železnička stanica - Lesnina: 07:30; 09:00; 11:30; 14:30; 17:00; 18:30
Lesnina – Železnička stanica: 08:00; 09:30; 12:00; 15:00; 17:30; 19:30; 20:30

Nedelja

Železnička stanica - Lesnina: 07:30; 09:00; 12:00; 15:00
Lesnina - Železnička stanica: 08:00; 09:30; 12:30; 16:30; 17:30
Autor: 021.rs
Izvor: www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/214059/G...u-20-do-Lesnine.html

Pretpostavljam da je prilagođena pre svega zaposlenima u robnoj kući, a i kupci je mogu koristiti, za neki duži boravak u objektu. Nameće mi se razmišljanje kada pogledam red vožnje, zar nije u tim terminima mogao da se "samo" produži polazak na liniji br. 5 do robne kuće, naravno uz zglobno vozilo i dodatak slova L uz broj linije?
Poslednja izmena: 10 maj 2019 14:02 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 10 maj 2019 14:29 #1023

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Pa zasto od Zeleznicke Stanice krece? Nije li bolje da prodje tipa od Novog Naselja, pa da prodje pored Zeleznicke? Pokrilo bi mnogo veci deo grada.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 10 maj 2019 14:53 #1024

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4952
  • Primljenih Zahvalnica: 8346
Mogla je ta jedna linija pokriti BIG i Lesninu, a i predlog za Novo Naselje nije loš uopšte.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai

Javni gradski i Taxi prevoz 10 maj 2019 16:18 #1025

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Verovatno će se koristiti vozila sa prigrada, pa bi njihovo slanje sa Železničke stanice do Novog Naselja i nazad, ili bilo gde drugo, pojačavalo nultu kilometražu vozila. Ukoliko niste znali, vozila na prigradskom saobraćaju skoro nikad nemaju dva polaska na istoj liniji, tako da će vozilo za Lesninu npr. doći iz Čeneja, posle će ići za Paragovo itd. :)

Po broju polazaka svakako ne bi rešila nikakav aktuelni problem javnog prevoza, a ne verujem ni da bi privukla dovoljan broj putnika da bi imala smisla. Po mom mišljenju, nema potrebe ni da linija ima bilo kakav takt, jer ne verujem da će i ovako mnoštvo ljudi ići u Lesninu autobusom.

Ne znam kakva su iskustva sa linijom za Ikeu u Beogradu, iako ona ide skroz od Bežanijske kose i kruži po celom gradu. Kao takva zahteva veći broj vozila i ogromnu nultu kilometražu, a pritom ne verujem da ima toliko putnika da vredi ići sa jednog kraja Beograda na drugi.

Uostalom, ja bih najradije ovo ukinuo. :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 25 maj 2019 07:58 #1026

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Završen je tender za nabavku 13 solo autobusa sa pogonom na CNG. Pomalo neočekivano, posao je dobio Mercedes-Benz, odnosno njihov ovlašćeni diler Star Import!

Njihova ponuđena cena po vozilu je bila 187.500 evra, što je izuzetno nisko za CNG vozila, pa verujem da je ova ponuda samo priprema za najavljenu nabavku još 50 autobusa. Poređenja radi, Iveco, odnosno novosadska firma Autobus D.O.O. je iznela ponudu koja je bila 40.000 evra skuplja po autobusu.

Osim njih, ponude su dali beloruski MAZ preko kragujevačkog Vulović Transporta, kao i turski BMC preko beogradskog Mašinoprometa. Oba vozila, koja lično smatram vrhuncem nekvaliteta, su odbačena zbog kršenja uslova maksimalne visine.

Pišem za vikend o tome pa kačim. :)
Poslednja izmena: 25 maj 2019 08:02 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, zlaja, dvojko

Javni gradski i Taxi prevoz 27 maj 2019 08:11 #1027

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Novi Sad odabrao - Mercedes-Benz ponovo u gradu!

Uvertira za veliku obnovu voznog parka novosadskog javnog prevoza je realizovana u formi tendera za trinaest solo autobusa sa pogonom na komprimovani prirodni gas. Na ovoj javnoj nabavci, od četiri ponuđača, kao pobednik je proglašen beogradski Star Import d.o.o., generalni distributer Mercedes-Benz vozila za Srbiju.



U tenderskoj dokumentaciji za nabavku ovih vozila, primetilo se da je JGSP “Novi Sad” napravilo iskorak na polju putničkog komfora. Od proizvođača se, već standardno, zahteva ugradnja klima-uređaja, mehaničke rampe za hendikepirana lica i narandžastih displeja za ispis linije i smera. Međutim, novina u tenderskim zahtevima je ugradnja WiFi rutera i video nadzora, slično nabavkama novih vozila u Beogradu. Vozila moraju da imaju minimum 28 lako tapaciranih sedišta koja su otporna na vatru i lomljenje. Osim toga, novosadski javni prevoznik zahteva i obuku vozača za ekonomičnu i komfornu eksploataciju.

Veliki pomak za Novi Sad je što konačno ima više od jedne ponude na tenderu za nabavku novih vozila. Ovakvo interesovanje ne čudi zato što je novosadski gradonačelnik najavio nabavku ukupno stotinu gradskih autobusa sa pogonom na CNG tokom ove i naredne godine. Prema tome, nabavka trinaest solo vozila se smatra samo uvertirom, a JGSP “Novi Sad” je već postavilo prethodno obaveštenje za nabavku još trideset solo i dvadeset zglobnih autobusa. Javna nabavka za ovih pedeset autobusa bi trebalo da bude raspisana početkom leta, kada se očekuje priliv sredstava od rebalansa gradskog budžeta.

Tekst i fotomontaža: Slobodan Kostić
Izvor: www.autobusi.net/novi-sad-odabrao-mercedes-benz-ponovo-u-gradu/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Duja, mlata, Blavak, Mikins, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 27 maj 2019 23:46 #1028

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
ima par pitanja tj nejasnoca u tekstu.
- posto se tekst usko osvrce na konkurs, ne vidim sta je element kriterijuma za izbor ponude. ponuda ili cena?
- ne govori se o pojedinacnoj ceni nigde, ali zakljucujem da je po komadu 187000/13 jednako 14 i po hiljada eura po komadu, to mi nesto malo ili ne racunam kako valja..
- pominje se u tekstu rok za zalbu, a samo je jedna ponuda "validna" tj odgovarajuca i prihvatljiva. onda nema roka za zalbu jer nema ko da se zali?!

lepo je sve i otporna sedista i wifi, ali dzaba kad nema gps, i nemam pojma kad ce bus da stigne niti gde se nalazi. nek prvo to rese pa mozemo da pricamo o o rampi za invalide.

dobar tekst i dobra montaza. drago mi je da je mb prosao a jos mi draze sto cemo da predjemo hiljadarku :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 28 maj 2019 07:41 #1029

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Hvala!

- Najteži kriterijum za izbor je bila cena, koja je nosila 85 pondera. Preostalih 15 pondera je dato na osnovu roka isporuke.
- Pojedinačna cena je 187.500 evra, dok je ukupna cena za svih 13 vozila 2.437.500 evra.
- U javne nabavke se baš i ne razumem. Mislio sam da pravo na žalbu imaju i odbijeni ponuđači.

GPS i elektronska + SMS naplata su preko potrebni. Ako se ne varam, priča o elektronskoj naplati datira još od ~2006. godine, odnosno par godina pre nego što se u Beogradu uopšte i pomenuo Bus Plus. Takođe, mislim da priča datira i ranije od uvođenja SMS naplate našeg Parking servisa. Nakon par neuspešnih tender u prvih nekoliko godina, nije nikad ponovo raspisan tender za uvođenje ovog sistema. Vole ljudi da cepaju papiriće na prastarim Almexima. :(
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 28 maj 2019 10:29 #1030

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
neobuscitta napisao/la:
Hvala!

- Najteži kriterijum za izbor je bila cena, koja je nosila 85 pondera. Preostalih 15 pondera je dato na osnovu roka isporuke.
- Pojedinačna cena je 187.500 evra, dok je ukupna cena za svih 13 vozila 2.437.500 evra.
- U javne nabavke se baš i ne razumem. Mislio sam da pravo na žalbu imaju i odbijeni ponuđači.

GPS i elektronska + SMS naplata su preko potrebni. Ako se ne varam, priča o elektronskoj naplati datira još od ~2006. godine, odnosno par godina pre nego što se u Beogradu uopšte i pomenuo Bus Plus. Takođe, mislim da priča datira i ranije od uvođenja SMS naplate našeg Parking servisa. Nakon par neuspešnih tender u prvih nekoliko godina, nije nikad ponovo raspisan tender za uvođenje ovog sistema. Vole ljudi da cepaju papiriće na prastarim Almexima. :(
Sto je najgore imamo u gradu mnogo firmi koje rade sa tehnologijama koje bi mogle da se implementiraju za GSP.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 28 maj 2019 12:29 #1031

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
aha shvatam. inace.. Da ..rok za podnosenje zahteva za zastitu prava ima samo ponudjac koji je podneo odgovarajucu ali neprihvatljivu ponudu i to pod uslovom da je drugi na rang listi.
posto takvih nema, ugovor mogu da zakljuce vec danas :)

e sad ta cena mi ne znaci puno kad nemam s cim da poredim, pa da li se secam mozda koliko je kostala nabavka U12 po komadu ili citelisa (autobusi tog tipa), a koliko jedan 112?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 28 maj 2019 13:26 #1032

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 663
  • Primljenih Zahvalnica: 687
SSJ5 napisao/la:
Sto je najgore imamo u gradu mnogo firmi koje rade sa tehnologijama koje bi mogle da se implementiraju za GSP.

I naravno da niko od njih neće u/raditi to, jer bi većina tih firmi uradilo posao na vreme, bez otezanja, mutljavine... To je posao za neku od firmi tipa Institut Pupin. Comtrade, Asseco i sličnih poludržavnih.

A recimo bi svaki fakultet sa zainteresovanom studentarijom to odradio kvalitetnije od bilo kog rešenja koje će nam biti uvaljeno. Ako ikad bude...

A pričamo o GPS, neuspelim tenderima za unapređenje ticketinga i tarifa, a nisu sposobni da iskoriste besplatni guglov Transit servis da budu bar na papiru kao svaki normalan evropski grad. Niš i Užice da to odrade pre N. Sada - da je to neko rekao pre 10ak godina, rekao bih mu da je lud. Ako je igde javni prevoz funkcionisao to je bio NS. Čak i sad sa ovakvim gužvama i odsustvom uređenja saobraćaja bi trebalo da je u velikoj prednosti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Djordje Cvarkov, Eldarion, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 28 maj 2019 14:06 #1033

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
gibanica napisao/la:
e sad ta cena mi ne znaci puno kad nemam s cim da poredim, pa da li se secam mozda koliko je kostala nabavka U12 po komadu ili citelisa (autobusi tog tipa), a koliko jedan 112?
Cene za Solaris i Irisbus iz 2011. odnosno 2012. pišu u tekstu.

Solaris Urbino 12 CNG - oko 250.000 evra
Irisbus Citelis 12M CNG - 218.000
Ikarbus IK-112N (dizel) - oko 135.000

Imaj na umu da je, zbog svog pogona, CNG autobus u proseku skuplji za nekih 40.000 evra od ekvivalentnog dizela.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: gibanica

Javni gradski i Taxi prevoz 28 maj 2019 22:20 #1034

  • f4bles
  • f4bles's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 255
  • Primljenih Zahvalnica: 855
photos.app.goo.gl/ZGcz4D8pisTd9HTF9

Zašto je taksistima dozvoljeno da na ovaj način blokiraju prilaz stajalištu za gradske autobuse?
"He is born again! I feel him! The Dragon takes his first breath on the slopes of Dragonmount! He is coming! He is coming! Light help us! Light help the world! He lies in the snow and cries like the thunder! He burns like the sun!"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 30 maj 2019 05:38 #1035

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
f4bles napisao/la:
photos.app.goo.gl/ZGcz4D8pisTd9HTF9

Zašto je taksistima dozvoljeno da na ovaj način blokiraju prilaz stajalištu za gradske autobuse?

Nije im dozvoljeno, samo su bahati
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 jun 2019 16:33 #1036

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Potpisan ugovor sa Star Importom! :)

Prema tome, u narednih 150 do 175 dana, odnosno tokom novembra, u Novi Sad bi trebalo da stigne 13 novih Mercedesa. ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, mrnjavi, Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, volvob10maneobus790

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 23 jun 2019 15:21 #1037

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8560
  • Primljenih Zahvalnica: 36808
Od kad ova stara dobra vozila, koja idu na naftu koriste i CNG?



Sent from my moto e5 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 24 jun 2019 08:17 #1038

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 317
Još početkom 2016. je BiFuel trebao biti probno ugrađen u 5 zglobnih Volvo-a, međutim, prvo je ugrađen u jednom i testiran, nije dao baš neke rezultate, onda je ugrađen u tih 5 i raspisan tender na brzinu bez pravih rezultata testiranja za, čini mi se još 50-tak vozila. Sve je to dosta traljavo išlo i sada se CNG nalepnica može videti na različitom tipu vozila, ali mislim da nije ni blizu cifri od 50. Ceo posao je radila neka bugarska firma. Rekao bih klasična muljaža, digli lovu i provizije na ugradnju.

Prema mojim informacijama iz aprila 2016. bifuel ne daje ni blizu očekivane rezultate, tj. kada se sve stavi na papir nema uštede, osim ekologije, mada je i ovo upitno. Pretpostavka je da bi na prigradskim linijama bilo neke uštede, dok u gradu ne. Ovo delimično potvrđuje i izveštaj o poslovanju iz 2018. gde se kaže da je dizela potrošeno više nego što je planirano, a CNG-a manje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 24 jun 2019 08:56 #1039

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nešto mi se po glavi mota broj od 72 autobusa. Sve su to stariji srednjepodni autobusi, koji su ispunjavali Euro 2 i Euro 3 norme, proizvedeni od 1997. do 2005. godine. Podatak o smesi (odnos dizela i CNG) nažalost nemam, ali pretpostavljam da se ne koristi više od 20% gasa.

Pravih podataka o eksploataciji nemamo, osim podatka za prvih deset zglobnih vozila iz 2016. godine, čija je potrošnja vrlo kreativno predstavljena. Naime, u izveštaju su samo naveli da troši manje dizela - za potrošnju CNG niko nije ni pitao. :D


Skrinšot iz dokumenta: gspns.rs/dokumenti/PROGRAM-POSLOVANJA-ZA-2017-GODINU.pdf
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 24 jun 2019 09:13 #1040

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 317
Da 72 komada. Sad sam našao tender www.gspns.co.rs/tenderi-detalji/305

A za potrošnju dizela i gasa izvor mi je ova vest www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/217044/S...isku-cenu-karte.html
Poslednja izmena: 24 jun 2019 09:16 od bili.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru