Tokom 80-tih linija 1 je bila Centar - Telep, a Klisa je imala svoju liniju međutim broja nisam mogao da se setim pa sam malo prekopao po arhivi i našao svašta...
Verovatno su ove linije spojene u 1 kada i 8 i 4, tj. kada su autobusi proterani iz centra i Trifkovićevog trga, a posle izgradnje pothodnika. Linije su spajane da bi se što manje autobusa zadržavalo u centru, odnosno da im centar bude samo prolazna tečka, a ne početna...
Dakle, prema brošuri iz 1967. linije su izgledale ovako:
Prema karti Novog Sada s polovine 70-tih (procena, nema godina izdanja):
Linije su bile, u zagradi su moji komentari:
1. Podbara (sadašnja početna stanica linije 6) - Centar - Telep (Železničkom, pa Lasla Gala, itd. jer bulevar još nije bio probijen u tom delu)
2. Centar - Futoški put (Satelitska pijaca) i Centar - Vršačka
3. Centar - Majur (Petrovaradin, sadašnja okretnica)
4. Centar - Brodogradilište (kasnije Liman IV)
5. Centar - Temerinski put
6. Centar - Klisa
7. Liman I - Centar - Železnička stanica (kada je probijen bulevar, išla bulevarom, a ne kroz centar, i posle do Limana IV, tek 90-tih postaje kružna)
8. Centar - Ž. stanica (verovatno uvedena kada je 7. prebačena na bulevar, a kasnije spojena sa 4)
9. Centar - Detelinara (deo koji je na prethodnoj slici bio 2b, kasnije spojen sa 3)
Ono što ne znam je, kada je uvedena sadašnja linija 6 ili kada je dobila broj 6 jer je definitivno nastala kada se 2b podelila na dve linije.
Na žalost nisam uspeo da nađem mapu iz 80-tih, koju negde imam, a na kojoj su ucrtane gradske linije.
Edit: Ne znam ni kad je uvedena 11, sećam se da je postojala polovinom 80-tih. Tada su postojale i 10, 15, 16 i zvali su ih radničke linije, što i danas jesu, a takođe ne znam kada su uvedene.