Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 04 feb 2019 17:33 #961

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ti autobusi već postoje, ali nema ih mnogo, što je najbolje (odnosno najmanje zlo) s obzirom na trenutno situaciju. Da postoje izdvojeni đački autobusi, to bi značilo dodatno skidanje vozila sa već postojećih polazaka, a ne proširivanje kapaciteta.

Trenutno đački polasci postoje na sledećim linijama:
6 Adice -> Telep - O.Š. Jožef Atila (ide do Noviteta, samo u tom smeru)
6A Adice -> Veternik - O.Š. Marija Trandafil (isključivo đačka linija)
11A/B Železnička stanica -> Medicinska škola (autobusi koriste Liman IV kad čekaju polazak)
14 Sajlovo -> Detelinara - O.Š. Dositej Obradović (ne znam dokle ide tačno)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 04 feb 2019 20:34 #962

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
neobuscitta napisao/la:
Ti autobusi već postoje, ali nema ih mnogo, što je najbolje (odnosno najmanje zlo) s obzirom na trenutno situaciju. Da postoje izdvojeni đački autobusi, to bi značilo dodatno skidanje vozila sa već postojećih polazaka, a ne proširivanje kapaciteta.

Trenutno đački polasci postoje na sledećim linijama:
6 Adice -> Telep - O.Š. Jožef Atila (ide do Noviteta, samo u tom smeru)
6A Adice -> Veternik - O.Š. Marija Trandafil (isključivo đačka linija)
11A/B Železnička stanica -> Medicinska škola (autobusi koriste Liman IV kad čekaju polazak)

Samo da dopunim..liniju 6 koriste i djaci skole Heroj Pinki, a liniju 11 i djaci skole Laza Kostic.
Linija 11B u periodu od 13-14 i od 18-20 je odavno zrela za zglobni autobus. jos od vremena 2001-2002. (od kad gimnazija vise nije samo istureno odljeljenje Tozine)
Polasci na 20min a skola na 500m jedna od druge.
Ujutru nije tako strasno jer smene ne pocinju u isto vreme.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 05 feb 2019 13:42 #963

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Sad idu na siguricu? Čime?

Banstol i Čortanovci odsečeni od Novog Sada, GSP razmatra uvođenje linije

Stanovnici Čortanovaca i Banstola traže da GSP uvede autobusku liniju do tih mesta, pošto su obustavljanjem železničkog saobraćaja na najmanje godinu dana praktično ostali bez veze sa Novim Sadom.
NOVI SAD 05.02.2019. | 10:14 > 11:12
Banstol i Čortanovci odsečeni od Novog Sada, GSP razmatra uvođenje linije Foto: 021.rs
Za žitelje naselja na tromeđi opština Sremski Karlovci, Inđija i Irig, time je, ionako loša povezanost javnim prevozom sa Karlovcima i Novim Sadom, postala dodatno otežana. Predsednik udruženja "Klub svih generacija", Branko Simonović, kaže za "Dnevnik" da su pre godinu dana uputili peticiju GSP-u sa 150 potpisa tražeći liniju do Banstola.

"Tada smo dobili odgovor da nas u planu za 2018. godinu nema. Počela je evo i 2019. i verovatno nas nema ni sad. Sigurno nisam jedini koji ne razume u čemu je problem - postoji put koji je nedavno obnovljen i veliki broj putnika spremnih da plate prevoz. Sada to nije više samo naš problem. Ukidanjem vozova, bez javnog prevoza do Novog Sada ostao je i veliki broj žitelja Beške i Čortanovaca, pa se nadamo da će Pokrajina učiniti nešto da se problem što pre reši", navodi Simonović.

U GSP-u objašnjavaju da liniju do Čortanovaca nemaju jer to mesto ne pripada Gradu Novom Sadu, ali da u sklopu tržišnog poslovanja imaju mogućnost uvođenja međumesnih linija i da, zbog iskazane potrebe, razmatraju njeno uvođenje.

"Ta linija bi bila međumesna, pa je prilikom njenog uvođenja potrebno usaglašavanje sa linijama drugih prevoznika koji voze na toj relaciji ili na području Sremskih Karlovaca i Inđije. Taj šestomesečni proces obavlja se jednom godišnje kod Privredne komore Srbije, nakon čega sledi registracija reda vožnje kod Ministarstva saobraćaja", navode u GSP-u.

Prema rečima predsednika karlovačke opštine Nenada Milenkovića, obavljen je razgovor sa rukovodstvom GSP-a i, prema njegovim saznanjima, taj proces je u toku. Dodao je da je u opštinskom budžetu predviđen novac za slučaj da linija ne bude rentabilna i da će lokalna samouprava nadoknatiti potreban iznos.

Predsednik MZ Čortanovci Mile POštić izjavio je da sa kolegom iz MZ Beška ovih dana planira susret sa rukovodstvom GSP-a.
Autor: Dnevnik
izvor: www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/207507/B...vodjenje-linije.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 05 feb 2019 17:50 #964

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ako dobiju nadoknadu do rentabilnosti, to će biti ravno iznajmljivanju autobusa. Ispunjavanje potreba dve opštine na 20-25 km od Novog Sada će, preusmeravanjem kapaciteta, opet pasti na teret Novosađana. Fuj. :storm:

Ne kažem da ljudi ne treba da imaju vezu sa gradom, ali nju treba da ispunjava neko drugi, na primer Lasta Inđija a ne Javno gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad". :facepalm:
Poslednja izmena: 05 feb 2019 17:51 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: RM77, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion, volvob10maneobus790

Javni gradski i Taxi prevoz 06 feb 2019 14:51 #965

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
Vidis da ljudi nemaju ni voz sad. jel treba da crknu tamo?
stavi se u njihovu poziciju
Poslednja izmena: 06 feb 2019 15:43 od gibanica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 06 feb 2019 15:43 #966

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
A ko će mene sutra da vozi na posao, decu u školu, stare ljude na pijacu i kod lekara, ako se naš prevoznik, kog redovno finansiramo kao poreski obveznici bavi profitom po drugim opštinama? Ne kažem da ljudima nije potreban prevoz, nego pretpostavljam kako će izgledati ako JGSP počne da ih prevozi.Njih treba da prevozi prevoznik sa adekvatnim voznim parkom (baš sam i naveo Lastu koja ima kružnu liniju Inđija - Slankamen - Čortanovci - Inđija), a ne gradskim autobusima.

Izvini, ali ako gledaš lingvističko tumačenje, i iznad tvoje slike piše gibanica pa nisi jestiv. Ali svojom argumentacijom i pisanjem samo da bi nešto napisao izazivaš stomačne reakcije.

EDIT: Lepo je što menjaš post nakon mog odgovora.
Poslednja izmena: 06 feb 2019 15:50 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 07 feb 2019 14:20 #967

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
vidis da si u isti minut odgovorio kad i ja promenio post, jer mislim da sam bio preostar pa nisam hteo da te uvredim.

Subjektivno gledas i to je to. Da li znas koliko kosta karta za lastu medjugradski? Pa zamisli ko ide svaki dan ide iz čortanovca za ns?
stavi se u tu situaciju? Ti u svoju ja u svoju..
Ja idem svako jutro za Temerin i nazad. karta je za lastu 240 dinara. gradski 150. Znas koji ce mi poslodavac isplatiti putni za Lastu ako ukinu 32-ojku? Ne znas, nisi zaposlen. Nemas dodira sa stvarnim svetom.
Bio je direktor koji je linije doveo do svoje kuce, i uveo 900 polazaka dnevno za veternik, A sad je problem za one koji nemaju vezu sa svetom.

Odgovorno tvrdim da nisi u pravu i uvek sam pre stava da taj ima 2 polaska dnevno iz cortanovaca nego ti dva vise na 8-ici.
Ja imam bicikl i od podbare do centra bus ni ne treba. Pa mozemo i da ukinemo gradski prevoz.
neobuscitta napisao/la:
Ali svojom argumentacijom i pisanjem samo da bi nešto napisao izazivaš stomačne reakcije.
Nemoj posle da se cudis sto su te izbacili sa svakog foruma gde si pisao. Nek uvode i ukidaju sta hoce, dzaba trosimo reci.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 07 feb 2019 16:46 #968

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Hahaha, sa kog su me to foruma banovali? Ja ne znam nijedan, verovatno si me pobrkao sa nekim. :cheer:

Voleo bih samo da mi objasniš zbog čega bi JGSP imao ikakvu obavezu prema Čortanovcima, opštini koja ne pripada ni gradu niti Južnobačkom okrugu i koji već ima Lastu?

Razlika između gradske linije i linije Novi Sad - Čortanovci je što je u prvom slučaju JGSP monopolista, ali mu se toleriše sve jer je grad suštinski pretvoren u kasabu. Na međumesnim linijama je on ravnopravan sa privatnicima i mora da konkuriše za polaske, poštuje zaštitna vremena i sva pravila igre.

Prema tome, dok grad toleriše stara, neispravna i polupana vozila, propuštanje već malog broja polazaka i nikakvog napretka u poslednjih nekoliko godina, mogu oni da se iživljavaju preko naših leđa zbog Čortanovaca, Vrdnika (koji je ekspresno ukinut), stranih investitora i stranačkih interesa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 07 feb 2019 17:37 #969

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ljudi, Čortanovci su daleko od rejona grada. Neka opština Sr. Karlovci organizuje prevoza do linije JGSP. Oni nemaju ni kapacitet ni vozila za udoban prevoz od 30km a broj putnika jer mali.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 07 feb 2019 18:32 #970

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Samo da dopunim diskusiju : Čortanovci imaju javni prevoz do Inđije.

javniprevoz.indjija.net

Takođe postoji linija "Laste" : NS - S.Karlovci - Banstol - Beška - Krčedin.
Poslednja izmena: 07 feb 2019 18:33 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 07 feb 2019 21:26 #971

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
To je vec rečeno ali ljudi kazu da je Lasta skupa itd. Jbg. To je zato sto je JGSP gubitas i subvencionisan i linije nisu isplative a Lasta radi na dobit.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 07 feb 2019 22:20 #972

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Lasta nije ništa skuplja od JGSP. Lastom od Čortanovaca do Novog Sada za 210 din. (karta kupljena u autobusu). JGSP od Karlovaca do Novog Sada 135 din. Od autobuske stanica u Novom Sadu do okretnice na Dudari (trasom linija 60, 61 i 62) ima 14 km, a do centra Čortanovaca 24 km. Ispadne da je Lasta čak i jeftinija. Ne znam kako se kreću cene mesečnih karata.

Fruškogorac™ napisao/la:
Samo da dopunim diskusiju : Čortanovci imaju javni prevoz do Inđije.

javniprevoz.indjija.net

Takođe postoji linija "Laste" : NS - S.Karlovci - Banstol - Beška - Krčedin.
Jak javni prevoz sa 5-6 polazaka dnevno, a vikendom dva. Pritom, prvi polazak ka Inđiji je posle 8 ili može i ranije, ali sa turističkim obilaskom inđijske opštine. Da, linija Krčedin - Novi Sad postoji, ali nije pojačana otkad je ukinut voz. Voz je pre godinu-dve imao 15 polazaka, pred ukidanje devet. Ljudi su češće birali voz jer je brži, udobniji i jeftiniji od autobusa. Npr. mesečna karta za voz od Beške i Čortanovaca do Novog Sada je 2300 din.! Lastinom linijom od Čortanovaca sam se vozio tri puta u poslednja dva meseca, sva tri puta jutarnji polazak oko 7:40. Prvi put je autobus stigao na vreme, drugi put je kasnio oko 20 min (prethodno veče je bio odron na pruzi pa vozovi nisu išli), čekali smo 5 min da vozač svima naplati karte (nema konduktera), a onda je nas 5-6 stajalo sve do Petrovaradina. Treći put sam se vozio pre 3-4 dana, ovaj put je kasnio 15 min i stajao još 3-4 min na stanici. Dakle, uvesti još polazaka Laste i zaposliti konduktere.
Inače, ne treba JGSP da uvodi linije duže od 20 km, ali treba Grad Novi Sad sa susednim opštinama da napravi integrisani tarifni sistem (kao što postoji za Temerin, Beočin i Sremske Karlovce), gde bi ljudi kupovali samo jednu kartu, koja bi važila i za međumesni i za gradski prevoz. Ovako se ljudi ranije odlučuje da iznajme stan u Novom Sadu ili idu automobilom, što prazni okolna mesta, a povećava gužve u gradu i smanjuje kvalitet života.
Poslednja izmena: 07 feb 2019 22:22 od SlanaBara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 08 feb 2019 05:28 #973

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
SlanaBara napisao/la:
. .treba Grad Novi Sad sa susednim opštinama
da napravi integrisani tarifni sistem . .

Da, to bi bilo dobro rešenje i za opštinu Indjija.

Čortanovci i sela poudunavskih opština ipak imaju
mnogo bolju vezu od ostalih fruškogorskih sela
jer svi oni imaju prigradske linije sa Novim Sadom.
Poslednja izmena: 08 feb 2019 05:46 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 08 feb 2019 20:32 #974

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Sa stajališta kod Putinovskaje crkve

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, sasar, Blavak, valjan

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2019 08:03 #975

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1177
  • Primljenih Zahvalnica: 2333
Od onih koji se uopšte sećaju ovog, koliko vas je kartu overavalo i sa drugog kraja kada potroši svih 12 vožnji? :)


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Buck, sergio-m, Duja, Zex021, sasar, Blavak, Eldarion, neobuscitta, plumber.ns

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2019 09:29 #976

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ako se ne varam, format pečata je sat - minut(vertikalno) - datum - linija - smer - broj vozila? :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2019 11:34 #977

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 317
Da, to je to, osim br. vozila. Mislim da je br. mašinice, e sad moguće je da su u početku brojevi pratili broj vozila, ali kasnije sasvim sigurno nisu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2019 16:19 #978

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ovo su definitivno garažni brojevi iz tog vremena. Vide se #277, što je bio Ikarus IK-4 na šasiji Volvo B58 (prvi Volvoi u Novom Sadu) i #335, MAN 750 napravljen po licenci, takođe u Ikarusu.

Ikarusi IK-4 su rekarosirani 1982/1983 u Autokaroseriji i dobili čuvenu karoseriju "tri prozorčića", prepoznatljivu po elementima iznad vozačkog vetrobrana. Neka od ovih vozila su čak i ušla u 21. vek, zahvaljujući nedaćima devedesetih godina prethodnog.


MAN-ovi 750 su bili prigradski, i čini mi se da nisu imali automate za poništavanje karata, pa me to ujedno i buni u ovoj teoriji.


Foto: Arhiva JGSP "Novi Sad"
Sken i izvor: Autobusi.NET
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Zex021, Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2019 17:05 #979

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1177
  • Primljenih Zahvalnica: 2333
Ja se sećam MAN-ova na četvorki, doduše mislim da su bili zglobni, u četvorki sam i najčešće kucao kartu kao sa slike...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 12 feb 2019 19:20 #980

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
neobuscitta napisao/la:
MAN-ovi 750 su bili prigradski, i čini mi se da nisu imali automate za poništavanje karata, pa me to ujedno i buni u ovoj teoriji.


Foto: Arhiva JGSP "Novi Sad"
Sken i izvor: Autobusi.NET

Trebalo je da su i prigradski imali automate za "kuckalice". Ja se sećam da su se "kuckalice" prodavale i za prigradske linije, da su bile crvene boje (kao i vozila za prigradski sobraćaj, i da se na poleđini u pravougaoniku stavljao otisak pečata sa nazivom linije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru