Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 10:55 #921

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
U dugogodišnjem planu razvoja JGSP najavljena je kupovina električnih vozila tek za 2020. godinu, tako da ne verujem da će nešto biti naredne godine, a ujedno smatram da je bolje nabavljati nove dizelaše i time se otarsiti više starih vozila, nego uzimati npr. pet električnih autobusa da zamene pet starih.

Autobus sa slike možda nikad i nije bio u Skoplju, to ne znam. Tablice iz Sofije su zato što je njihov uvoznik Chariot Motors (koji je Beogradu isporučio pet vozila) registrovan tamo. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 18:23 #922

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
Slobodne po mom misljenju sustina nije u vozilima..
Kakvi autobusi kakvi sta..ovde nema ko da radi.
Znas i sam da je prag skoro izbacio prastare karose..731, 732..
931 i 932 i dalje vozi.
Po pesti i dalje pegla 260 415 i 280

Ako se uzme koncesija ti ces imati polazak vise na 8ici a prihod sa celog prigrada otpada. U tom slucaju potrosnja ista, troskovi i veci a prihod isti. Novi Sad je 250.000 kako god okreneš.
Pogledaj samo plan poslovanja gsp, kako se nabavi novi bus, stari iz 91 se sece..nigde se ne pominje povecanje broja vozila.
Da li stvarno mislis da zabalj sa 80 vozila moze da pokrije makar 3 linije prigrada? 10 koncesionara nece biti dosta s obzirom na jacine nasih prevoznika.
Pa samo jedan jutarnji zglobni gspa vozi 200 ljudi. Koncesijeru 3 bove nisu dosta za to.

Sustina je da u ovoj zemlji nema vise kod da vozi, stemuje, zida, cisti.
Ulica mi izgleda kao banglades a zivim 8min hoda od glavnog trga. Majstor za zamenu radijatora za 2h posla trazi 5500din. Tapetar nam za lepljenje velike tapete uzeo 80e.
Vozaci traze platu 85000.
A ja celu pravnu sluzbu vodim za sramota i da kazem koliko. To je poenta. Danas pun dzak ima pravnika, ekonomista, i ostalih sa vII stepenom.. izuzev lekara.
Veruj mi znam dosta pametnih ljudi iz gspa, i sve sto ti i ja pisemo oni vec znaju. Nisu ipak tamo svi starlete i botovi kako se pise.
Ali..Svi odose, problem je sistemski i nijedna nova nabavka ni novi direktor nece nista resiti.
Nažalost problem je isti i u bosni, hrvatskoj, crnoj gori i ostalim slicnim zemljama.
Siguran sam da ce nas vrlo brzo busom voziti neki migrant.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, mrnjavi, Duja, Zex021, Blavak, valjan

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 18:54 #923

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Što će reći, pravićemo mi Rajka Pejića od blata.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 20:26 #924

  • Direktor
  • Direktor's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 165
  • Primljenih Zahvalnica: 242
@neobuscitta

Kad si vec spomenuo autobuse na el pogon, sta je sa onima na gas? Jedno vreme su se vrteli, a sad ih ne vidjam uopste.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 22:07 #925

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
gibanica napisao/la:
Ako se uzme koncesija ti ces imati polazak vise na 8ici a prihod sa celog prigrada otpada. U tom slucaju potrosnja ista, troskovi i veci a prihod isti. Novi Sad je 250.000 kako god okreneš.
Pogledaj samo plan poslovanja gsp, kako se nabavi novi bus, stari iz 91 se sece..nigde se ne pominje povecanje broja vozila.
Da li stvarno mislis da zabalj sa 80 vozila moze da pokrije makar 3 linije prigrada? 10 koncesionara nece biti dosta s obzirom na jacine nasih prevoznika.
Pa samo jedan jutarnji zglobni gspa vozi 200 ljudi. Koncesijeru 3 bove nisu dosta za to.

Sustina je da u ovoj zemlji nema vise kod da vozi, stemuje, zida, cisti.

Vozaci traze platu 85000.

Veruj mi znam dosta pametnih ljudi iz gspa, i sve sto ti i ja pisemo oni vec znaju.
Ali..Svi odose, problem je sistemski i nijedna nova nabavka ni novi direktor nece nista resiti.
Nažalost problem je isti i u bosni, hrvatskoj, crnoj gori i ostalim slicnim zemljama.
Siguran sam da ce nas vrlo brzo busom voziti neki migrant.

Baš ovo što sam boldovao je problem našeg načina razmišljanja. Prihod sa prigrada? Koji crni prihod? Jesu javna preduzeća formirana da olakšaju i poboljšaju život u gradu ili da rade sve u svoju ličnu korist kao privatna preduzeća? Ja razumem da je većini vrlo lako objasniti da su pare jedino merilo uspešnosti, ali to je šarena laža.

Ne bih da ovo svodim na lični nivo, ali ja sam u protekla četiri dana imao tri slučaja propuštenih polazaka i to samo na ličnom uzorku jednog povratnog putovanja dnevno. To me je, sa efektom prepunog vozila koje se dugo zadržava na stanici, samo u protekla četiri dana koštalo ukupno sat vremena. Koliko to iznosi godišnje?

Solo vozilo na "zglobnoj" liniji, pa još nakon ispada u polascima, je apsolutno degradirajuće za čoveka. U proteklih par nedelja na osmici ih bude najmanje 3/10. Da li je sramota bilo koga od tih tvojih da meni i svima drugima uzme pare i da mene i ostale putnike tretira kao životinje? Da li bi tebe bilo sramota?

Rešenje sa koncesijom nije takvo kao što si ga predvideo. Ono bi podrazumevalo da prevoznici imaju adekvatan vozni park za potrebe linija na kojima saobraćaju. Izgled vozila bi obavezno bio unificiran i sve bi ukupno bilo moguće definisati uslovima koncesije.

Privatnici u Beogradu oni nemaju tolikih problema sa vozačima kao GSP. Jednostavno daju vozačima bolje plate, novija i klimatizovana vozila, kraće smene i bolje uslove rada. Neki od njih uzimaju neplaćeno iz GSP, neki rade jednu smenu u GSP a drugu kod privatnika. Ima i penzionera, ali sistem sveukupno radi. U razvijenim zemljama Evrope sve više ima imigranata za volanom, pa tu su na kraju i naši koji beže odavde.

Inače, ta poslovna politika 1-1 zamene vozila koju spominješ je zastarela. Novi Sad se širi, u suprotnom ne bi imali kompleks zgrada u izgradnji na svakom ćošku. Pogledaj javni prevoz na Telepu, Adicama, Petrovaradinu, a ne na Novom Naselju ili u centru grada. Tamo ljudi idu po 20 minuta peške do najbližeg stajališta, gde ih najčešće čeka jedna linija sa proređenim redom vožnje.

Ne moraju botovi da budu u kancelarijama JGSP. Oni su u autobusima JGSP i voze se do svojih stranih investitora ili po mitinzima širom države. Ali to je drugi par opanaka i nije mu mesto ovde. Ja još uvek plaćam da se vozim autobusom, a ne obrnuto. :)

@Direktor
Dosta starijih vozila je prepravljeno da troši CNG paralelno sa dizelom. Ne znam kakve rezultate je taj projekat doneo, ali sumnjam da su pozitivni. Ikarbus iz 2006. godine odavno ne radi. Pored njega tu je pet Kapena minibusa, šest gradskih Solarisa i pet Irisbus Citelisa. Ti autobusi su nabavljeni 2011. i 2012. godine. Jedan Solaris je već duže vreme parkiran u društvu teže pokvarenih vozila i nije dugo na liniji. Ostali bi trebalo da su redovni. ;)
Poslednja izmena: 13 dec 2018 22:08 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Duja, Zex021, Direktor, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, zlaja

Javni gradski i Taxi prevoz 13 dec 2018 23:30 #926

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
Osim povećanja plata vozačima treba olakšati posao i popraviti uslove rada.

Prvo, ne treba oni da prodaju i kontrolišu karte. Takav sistem može da prođe u gradu sa 100 000 stanovnika ili negde gde je autobuski sistem samo dopuna kapacitetnim šinskim sistemima, ali u Novom Sadu, gde je autobuski sistem kičma javnog prevoza, mora postojati elektronski sistem naplate i ulazak u vozila na sva vrata, a kontrola neka radi svoj posao (u poslednje vreme ih uopšte ne srećem, pitam se da li i dalje postoje). Ulazak na prva vrata u Novom Sadu bi imao smisla kada bi bio duplo veći broj polazaka, tj. manji broj putnika u autobusima. Sa trenutnim voznim parkom i redom vožnje takav sistem je sulud.

Drugo, treba uvesti još žutih traka (ali upotrebljivih, za razliku od one na Futoškom putu) i žutih strelica na raskrsnicama. Policija mora više da se pozabavi parkiranjem u desnoj traci (sa naglaskom na Bulevar oslobođenja) koje ometa autobuse u korišćenju traka ispred raskrsnica. Treba razmisliti i da se neki semafori prilagode javnom prevozu jer ipak 100-160 ljudi u autobusu treba da ima priroritet u odnosu na 20-30 ljudi u automobilima. Primer koji mi pada na pamet je raskrsnica kod SNP-a. Keca i osmicu iz pravca Kisačke tu uvek uhvati crveno (a često i trojku) i onda čekaju minut, a da zeleno traje samo 5-10 sekundi prošli bi u 90% slučajeva. Tih 10 sekundi automobilima ne bi smetalo jer ta raskrsnica nije ni u jednom zelenom talasu (koliko ja znam). Siguran sam da takvih primera ima još po gradu. Mogao bi se čak napraviti sistem koji bi povezao semafore i autobuse pa bi se zeleno palilo ranije ili trajalo duže ukoliko naizlazi vozilo javnog prevoza.

Ako bi se uradilo ovo pod 1 i 2, skratilo bi se vreme obrta i bilo bi više polazaka ili bi se mogao održati isti interval polazaka sa manje vozila i vozača.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Duja, Zex021, Blavak, valjan, Eldarion, neobuscitta, zlaja

Javni gradski i Taxi prevoz 14 dec 2018 07:41 #927

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Upravo tako. U Berlinu su na dosta mesta rešili žutu traku tako što su je zapravo stavili na sredinu puta. Pa ti izvoli parkiraj u desnu traku i zablokiraj sve redom.

Kontrola postoji, i čini mi se da ih je sve više. Više su u funkciji tako što stoje na vratima i proveravaju karte ljudima koji ulaze, nego da uđu u vozilo i odjednom svima provere, kao nekad. Što se tiče uslova rada vozača, baš sam to hteo da naglasim na beogradskom primeru. Novija vozila donose pouzdanost, komfor i olakšan rad vozačima. Uslovima tendera je definisano da to najčešće ne smeju biti vozila starija od pet godina u vreme potpisivanja, a linije se predaju privatnicima na više godina, najčešće deset.

Na kraju krajeva, elektronski sistem naplate je ono što putnicima najviše fali, ali i samom prevozniku. Upotrebom NFC kartica bi se smanjila mogućnost falsifikovanja, vozači bi bili lišeni prodaje, pazara i kusura, a ukupna brzina prevoza bi definitivno porasla. Sistem sa prioritizovanjem vozila javnog prevoza i hitnih službi je uveliko razvijen u svim metropolama i definitivno znači. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 dec 2018 10:57 #928

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
neobuscitta napisao/la:
gibanica napisao/la:
Baš ovo što sam boldovao je problem našeg načina razmišljanja. Prihod sa prigrada? Koji crni prihod? Jesu javna preduzeća formirana da olakšaju i poboljšaju život u gradu ili da rade sve u svoju ličnu korist kao privatna preduzeća? Ja razumem da je većini vrlo lako objasniti da su pare jedino merilo uspešnosti, ali to je šarena laža. ;)

Da li znas da gase preduzeća koja ne mogu da se finansiraju iz sopstvenih sredstava
Od 2021-2022 prestaje subvencionisanje iz budžeta javnim reduzecima koji ne mogu svoje nabavke da finansiraju.
Ne možeš samo da mislis o usluzi bez profita kao javno preduzeće.
Vreme samoupravljanja je proslo..na srecu ili na žalost :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 dec 2018 11:07 #929

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1177
  • Primljenih Zahvalnica: 2333
Kad se već spominje žuta traka, da li su kamere na BCL u blizini raskrsnice sa Stražilovskom upravo za kontrolu (zlo)upotrebe žute trake? Tako mi barem deluje na osnovu rasporeda i položaja kamera na portalu iznad puta, a primetio sam ranije da mnogi iskoriste tu žutu traku za levo skretanje pa i "civili" skrenu tuda, ili čak i produže pravo kada je u krajnjoj desnoj (koja je i jedina traka za pravo na toj raskrsnici) puno vozila...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 dec 2018 11:29 #930

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
gibanica napisao/la:
Da li znas da gase preduzeća koja ne mogu da se finansiraju iz sopstvenih sredstava
Od 2021-2022 prestaje subvencionisanje iz budžeta javnim reduzecima koji ne mogu svoje nabavke da finansiraju.
Ne možeš samo da mislis o usluzi bez profita kao javno preduzeće.
Vreme samoupravljanja je proslo..na srecu ili na žalost :)
Svuda u Evropi se subvencioniše javni prevoz, a nemaju samoupravljanje. Evo šta ispadne prvo na tu temu na Guglu: www.emta.com/spip.php?article750 (poslednji grafikon).
Poslednja izmena: 14 dec 2018 11:31 od SlanaBara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 14 dec 2018 15:09 #931

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
@gibanica
Voleo bih da znam koji stručnjaci će napraviti profitabilan javni prevoz? Ja razumem da ćemo imati leteće automobile a beogradska kasa priliv od 10.000 evra po turisti, ali ne razumem kako će neko da izravna Novi Sad sa Londonom, čiji je metro jedini ili jedan od retkih isplativih sistema masovnog prevoza. Ako se ne kombinuju javna preduzeća, na primer Parking Servis i JGSP, neće kamen na kamenu ostati.

@valjan
Ima četiri kamere raspoređene na tri trake, i to tako da su u srednjoj dve. Verovatno su sve tri za kontrolu brzine/prolaska na crveno a ta jedna za korišćenje žute trake. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, gibanica, Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 16 dec 2018 16:18 #932

  • Coa
  • Coa's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 10
  • Primljenih Zahvalnica: 36
Preporucujem da pogledate ovaj fenomenalan video o Portu.Napravili su "metro" sa tramvajima koji mogu da ubrzaju do 100km/h.Mreza se konstantno siri i povecava.Prevezu preko 50 miliona putnika godisnje!
Da li mislite da je ovo buducnost naseg grada :?

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 16 dec 2018 16:56 #933

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Pa kako da neko gradi nešto kad će ovi da seku sva neprofitabilna javna preduzeća? Izgradnja tramvajske mreže traje i košta, a pravi benefit ispoljava tek nakon nekoliko godina. :D

Iako laički termin "laki metro" više zvuči kao metro nego kao tramvaj, ovo je samo tramvaj koji je u velikoj meri ograđen od redovnog saobraćaja. Tamo gde nije fizički odvojen od ostalih, dobija apsolutni prioritet. Odličan recept za brzu i pouzdanu mrežu. Inače, to smo pominjali prošle godine u diskusiji u ovoj temi, kada sam forsirao ideju izgradnje tramvajske mreže na relaciji Futog - Novi Sad - Temerin.

Iz mog ugla je mana ovih vozila što su potpuno niskopodna, umesto da su na stanicama građeni peroni. Nizak pod kod svih vozila donosi veliki gubitak u prostoru, s obzirom da potpodne komponente moraju isplivati. Po mom mišljenju, sistem u Hanoveru, gde su sve tramvajske stanice sa izdignutim peronima, dosta efikasniji. :)


Inače, Niskopodlogowiec je odličan kanal na YouTube, i preporučujem ga svima koji su zainteresovani za javni prevoz. :okay:
Poslednja izmena: 16 dec 2018 16:57 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Djordje Cvarkov, Eldarion, Coa

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 16 dec 2018 22:20 #934

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Mana ovih vozila je što nemam para da ih kupimo:))

Portugal 4x veci BND od nas.
Porto 3x ima vecu "metro" populaciju od NS. Za budzet ne znam, ali verujem da je 6-10x veci.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 17 dec 2018 08:57 #935

  • gibanica
  • gibanica's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 166
  • Primljenih Zahvalnica: 624
Ma nece bre slobo, kad je pola drzave zaposleno bas tu, tj ne grizi ruku koja te hrani :D
Al zaista postoji takva prica, nisam izmislio.
Šef Kancelarije Međunarodnog Monetarnog fonda (MMF) u Srbiji Sebastijan Sosa izjavio je danas da Srbija mora da prestane da subvencioniše neprofitabilna javna preduzeća i pronađe dugoročno rešenje za njihovo funkcionisanje.
Sosa je rekao u intervjuu Blumergu, uoči radne poste delegaciji MMF-a Srbiji od 27. februara do 6. marta, da fiskalni troškovi za neprofitabilna javna preduzeća, koji su među najvećim u državnom budžetu, moraju biti smanjeni.

Takav si slučaj imao sa direkcijama recimo pre dve godine, kada su sve likvidirane, ali nadjeno solomonsko rešenje pa su pripojene komunalnim preduzećima u većini slučajeva.
Tako da praktično nisu uradili ništa, a ispunili direktivu EU.
JGSP nije takva firma. Ono je indirektni korisnik budzetskih javnih sredstava, s obzirom da se u delu finansira iz svoje delatnosti. Ostatak ide kroz subvencijei slično. Takop da nema zime.
Mene samo zanima, a voleo bih da cujem tvoju procenu, posto je ikarbus otpao, šta (bi voleo da) se sledeće nabavlja? model, generacija itd.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 17 dec 2018 11:04 #936

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Paralelno polovni i novi autobusi gde bi novi bili u većini. Pisao sam o tome pre par stranica.

Što se tiče brendova, polovni bi idealno bili Volvoi, zbog održavanja. Od novih može SOR, zbog Iveco pogona i niske cene. Može i Iveco.

Bitno je da ne budu istočne proizvodnje. Beloruski MAZ je poprilično ružan i nekvalitetan. Turska Temsa je imala ozbiljne probleme u Beogradu (nekontrolisan rad motora na tri vozila), ali Otokar ne deluje loše.

MAN, Mercedes, Solaris itd. su skup sport za naše uslove.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 17 dec 2018 20:47 #937

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Utisak dana, nedelje, možda i godine: hadžija vozi #658 na osmici bez prednjeg desnog blatobrana. Umesto da bude na karoseriji, blatobran stoji unutra, između sedišta ispred drugih vrata i dobrim delom izlazi na prolaz između sedišta tako da putnici moraju da ga preskaču. Nažalost, nisam bio u prilici da slikam. :D
Poslednja izmena: 17 dec 2018 21:03 od neobuscitta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Eldarion

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 18 dec 2018 16:21 #938

  • volvob10maneobus790
  • volvob10maneobus790's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 27
  • Primljenih Zahvalnica: 33
Upravo izašao iz #658 koliko sam video sve je na svom mestu,ali nema zadnje leve svetlosne grupe.Samo sijalice svetle.

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 18 dec 2018 18:31 #939

  • Istraživač
  • Istraživač's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 94
  • Primljenih Zahvalnica: 174
Koliko puta autobusi novosadskog GSP-a nisu poštovali red vožnje?

Više od 1.500 autobusa Gradskog saobraćajnog preduzeća na 10 najfrekventnijih i najbitnijih gradskih i prigradskih linija nije uopšte krenulo ove godine po planiranom redu vožnje.



www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/204210/K...vali-red-voznje.html
Poslednja izmena: 18 dec 2018 18:33 od Istraživač.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, Zex021, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, neobuscitta, SingDar

Javni gradski i Taxi prevoz 27 dec 2018 13:44 #940

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Zanimljivosti sa usvajanja budžeta za 2019. godinu. Ne znam da li je ovo izvučeno iz konteksta kao higlight, ili je ovo zaokružena cela planirana nabavka vozila. U istom tekstu se pominje da bi trebalo svake godine da se kupi 10% novih vozila, što iznosi oko 25 voznih jedinica. U proteklih 10 godina (za koliko bi trebalo da se obnovi sve) je JGSP kupio 73 autobusa. :S
Јавно градско саобраћајно предузеће „Нови Сад” планира наредне године да купи осам нових миди аутобуса с погоном на компримовани природан гас (ЦНГ), односно метан.
„Аутобуси капацитета до 45 места, при чему су 22 седећа, представљају варијанту комфорнијих приградских аутобуса и означили би концептуално нови приступ у систему јавног превоза путника у Новом Саду. Они несумњиво представљају квалитативни искорак у смислу понуђеног комфора у односу на актуелни возни парк, као и битно рационалнији приступ потрошњи горива, поготово уколико би се као погонско гориво користио ЦНГ”

www.dnevnik.rs/novi-sad/jgsp-planira-da-...-autobusa-26-12-2018
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru