Ja se iskreno nadam. Za ovaj deo sa solo autobusima nisam primetio bitne izmene u odnosu na prethodni tender. Zglobni su slični po mnogo stavki, tako da bih voleo da ostane isti proizvođač. Nabavkom 63 autobusa istih proizvođača, sa očekivanom nabavkom još 37 vozila dogodine, dobila bi se fina unifikacija voznog parka.
Inače, isporukom svih 100 autobusa će veliki broj Volvo autobusa otići u zasluženu penziju. Šteta što su Šveđani pomalo ispali autistični, pa više ne nude gradske šasije za karosiranje i nemaju isključivo dizel ili gasne autobuse u ponudi. Prema tome, jedini način da Novi Sad ostane grad Volvo autobusa bi bio da se kupuju hibridni ili električni autobusi, direktno od proizvođača, što bi bio veliki trošak. Ovim tempom, možda i za manje od 10 godina više nećemo imati Volvo autobuse u gradskom prevozu. Poslednje autobuse na Volvo šasijama je isporučio Neobus 2007. godine.