Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 09 jun 2012 17:57 #261

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Upravo tako, bile bi mnogo podnošljivije.
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

naplata karata za gradski prevoz 22 jun 2012 12:58 #262

  • saki090
  • saki090's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 5
Mislima ja veoma glup sistem naplate karata u ns...bilo bi lepo kad bi se uveo neki elektronski sistem...kao u svom normalnom gradovima evrope :woohoo:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 22 jun 2012 13:53 #263

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Takav sistem je u novom sadu planiran odavno međutim posle ko zna koliko pokušaja još uek nije uveden. Razlozi su previše glupi za bilo kakvu diskusiju a nama ovde su poznati... ukratko nameštanja na tenderima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 22 jun 2012 14:01 #264

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
E, jos pre koliko godina se krenulo u 'razvoj sistema', do sad su mogli bar da organizuju prodaju karata na trafikama s kojima bi se moglo presedati, i da se ponistavaju u busu. Ovako bespotrebno se smaramo sa cekanjem na ulaz i raskusuravanjem s majstorom :ohno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 22 jun 2012 17:03 #265

  • saki090
  • saki090's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 5
ma i to i brze stignes peske nego basom :storm:
ili da ucedu tipa na trafici 50 kinti a kod vozaca 100 kinti karta :?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 23 jun 2012 21:45 #266

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
ja dok sam bio klinac imali smo one karte sa 12 voznji na ponistavanje, na aparatu u busu... to je i danas izgleda 21. vek :-)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 23 jun 2012 22:11 #267

  • saki090
  • saki090's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 5
izzgleda da je ns pre bio grad a da su ga sad pretvorili u palanku :suicide:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 23 jun 2012 22:16 #268

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
nije to bas tako crno belo...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 25 jun 2012 20:49 #269

  • saki090
  • saki090's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 5
realno jeste imamo praistoriski sitem naplate ;)
pogledaj bg i bus plus :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 08:22 #270

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Od 1 jula uvedena je nova linija 18 a petica je izmenjena
JGSP Novi Sad obaveštava korisnike usluga da će od 1. jula na gradskim i prigradskim linijama na snazi biti red vožnje „Leto 2012“. Uz korekcije polazaka, najznačajnije novine u letnjem redu vožnje su skraćenje linije broj 5 i uvođenje linije 18, te zamena zglobnih autobusa solo vozilima na liniji 4.
Osnova za izradu novog reda vožnje bilo je sistematsko i kontrolno brojanje putnika, kao i smanjenje broja putnika na pojedinim linijama u određeno doba dana. Usluga javnog prevoza za vreme letnjih meseci biće na prošlogodišnjem nivou, a u saobraćaju će radnim danima biti manje dva vozila, nedeljom će na ulicama biti jedno vozilo manje, dok će subotom ostati isti broj autobusa. Nakon kompletno urađene analize, određeno je da se nakon vršnog opterećenja, uglavnom u večernjim satima, u gradskom saobraćaju broj turnusa redukuje.
Izmena na trasi linije broj 5 Temerinski put – Avijatičarsko naselje uspostavljena je Rešenjem Gradske uprave za saobraćaj i puteve. Trasa „petice“ od 1. jula ići će od okretnice na Temerinskom putu, Temerinskim putem, potom Temerinskom ulicom i Bulevarom Mihajla Pupina do Trga neznanog junaka (DTD). U suprotnom pravcu, autobusi će saobraćati istom maršrutom. Umesto dosadašnjeg naziva Temerinski put – Avijatičarsko naselje, ova linija imaće naziv Temerinski put – Centar – Trg neznanog junaka.
Autobusi broj 18 imaće naziv Centar – Avijatičarsko naselje, a saobraćaće od Terminala u Šafarikovoj ulici, Uspenskom ulicom, Jevrejskom, Bulevarom oslobođenja, Ulicom Novosadskog sajma, Hajduk Veljkovom ulicom, Rumenačkom i Avijatičarskom ulicom do okretnice. Linija 18 delom trase se poklapa sa linijom 14, pa će imati zajedničko početno stajalište u Šafarikovoj ulici, ali će polasci biti raspoređeni tako da se međusobno ne poklapaju.
Pre navedenih izmena urađena je analiza opravdanosti, gde je ustanovljeno da je „petica“ jedna od najdužih linija, te da je jedna od osnovnih karakteristika putnika sa ove linije, kako sa Klise, tako i sa Avijacije, ciljno putovanje do centra, odnosno od centra prema navedenim delovima grada. Sagledavanje potreba putnika, zatim česti poremećaji intervala sleđenja uprkos ogromnog angažovanja operativnog osoblja, te primedbe korisnika usluga, bili su jedan od glavnih razloga za razmatranje mogućnosti poboljšanja kvaliteta prevoza za sve korisnike ove linije.
Prilikom osmišljavanja rešenja polazilo se od nekoliko kriterijuma, a prvenstveno se vodilo računa o povećanju kvaliteta prevoza za stanovnike Avijatičarskog naselja i Klise.
Za vreme letnjih meseci na liniji 4 saobraćaće solo vozila, pošto je praćenjem broja putnika utvrđeno da nema potrebe za zglobnim autobusima. Linija 6A neće saobraćati za vreme raspusta, a u odnosu na prošlo leto na liniji 2 broj autobusa biće povećan za jedan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 09:18 #271

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
saki090 napisao/la:
realno jeste imamo praistoriski sitem naplate ;)
pogledaj bg i bus plus :)

Očigledno nisi koristio Bus plus... Ko ima sreće, čekira kartu... :ohno: Beogradjani kolektivno pizde zbog toga...

Realno, praistorijski je svaki sistem naplate ili overe karata u autobusu. U svim gradovima u inostranstvu, u kojima sam bio, karta za prevoz se čekira na stanici/stajalištu, a postoje karte za dan, dva, tri, nedelju, mesec itd. Tako je najbolje i najmanje komplikovano.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 10:06 #272

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
povodom 18ice, opet su zaboravili na nove bulevare da ubace nešto a pravili su izmene.

ipak, verovatno rade na tome, pošto neki brojevi nedostaju, očigledno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 10:37 #273

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Futog, u vecini Nemackih gradova se karta kupuje u vozilu, iz automata (bus i tramvaj) ili na stanici pre ulaska u voz i metro. Karte kupljene u vozilima se automatski ponistavaju, a na stajalistima postoje masine za ponistavanje karata, pa pre nego sto se sidje na peron za metro ili voz potrebno je kupljenu kartu ponistiti.

Ovo za elektronske karte, ako je iko razumeo clanak i kako sistem treba da izgleda treba mu dodeliti titulu doktora nauka! Pre desetak godina bilo je na kratko vreme uvedeno da se karte kupuju na kioscima i ne razumem zasto to ne bi moglo da se opet uvede, dok se ne skupe pare za automate. Elektronska naplata moze sutra da se uvede ako zele, po sistemu naplate parkinga, slanjem sms. Da se hoce... samo tako moze mnogo manje novaca da se opere...

18-ca je jos jedna nova budalastina kao onomad komadanje 1-ce! Sada je potrebno platiti dve karte za nesto za sta ste placali do sada jednu! Uopste to naplacivanje po broju voznji je totalni nonsens. Kada govorimo o inostranstvu, tamo su karte u jednom pravcu vremenski ogranicene. Znaci imate 1 sat da stignete od Telepa do Klise. A kako ce te to izvesti, vasa je stvar. Kilometri su isti, a mozda vam bas odgovara da idete preko zeleznicke stanice i obavite tamo na brzinu nesto. Prevoz bi postao atraktivniji i povoljniji i vise ljudi bi se odlucilo za njega.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 12:16 #274

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
i u italiji sam vidjao kao busplus nacin cekiranaj karte. kupi se u trafici karta a onda se prisloni na citac karata u autobusu, s tim da tih citaca ima pet sest u autobusu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 13:48 #275

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
i verovatno funkcionišu kako treba
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 jul 2012 23:24 #276

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
tonyk napisao/la:
povodom 18ice, opet su zaboravili na nove bulevare da ubace nešto a pravili su izmene.

ipak, verovatno rade na tome, pošto neki brojevi nedostaju, očigledno.
Jos uvek nista od famozne 13ke. Stanice koje su napravljene tu zvrje prazne vec par godina ... GSP se pravdao time da nema dovoljno buseva da se napravi nova linija. Izgleda da 18ka nije nova linija onda... :troll:
Poslednja izmena: 02 jul 2012 23:24 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 03 avg 2012 13:17 #277

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Dogovoreno poskupljenje taksi prevoza u Novom Sadu

Cene taksi prevoza u Novom Sadu moraju biti povećane, jer su trenutne tarife neodržive, poručuju iz novosadskog taksi udruženja "Sitans".

Predsednik ovog udruženja Milan Paunović izjavio je za Radio 021 da su taksisti zbog nerealno niskih cena koje im je nametnula Gradska uprava za saobraćaj angažovali ekonomistu i mašinskog inženjera koji su izračunali i potvrdili da su trenutne tarife neopravdano niske.

"Ekonomski najniža cena taksi prevoza u Novom Sadu bi trebalo da iznosi 100 dinara za start i 52 dinara za kilometar vožnje, što se podudara sa predlogom Gradske uprave za saobraćaj iz prošle godine. Ipak, Gradsko veće je iz nama nepoznatih razloga odbilo taj predlog i propisalo trenutnu tarifu po kojoj start i kilometar vožnje koštaju po 40 dinara", objasnio je Paunović.

On dodaje da još uvek nije poznato kada će nove cene stupiti na snagu i da to pre svega zavisi od gradskih čelnika, koji treba da usvoje zahtev udruženja. Prema njegovim rečima, nove cene će važiti za sva taksi udruženja u gradu.

"Ova cena koja bude donesena će važiti za sva udruženja u Novom Sadu, jer je to cena po kojoj se auto taksi prevoz mora obavljati i to piše u zakonu. To znači da vožnja ne može biti ni skuplja ni jefitinija, pa samim tim cena mora biti ekonomski opravdana", završio je Paunović.

Taksisti poručuju da su pored povećanja cene prevoza sa gradskim vlastima dogovorili i da se poboljša rad inspekcijskih organa na kažnjavanju vozača koji taksiraju bez dozvole.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Dogovoreno-pos...za-u-Novom-Sadu.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 03 avg 2012 13:32 #278

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Realno, taxi u Novom Sadu je jeftin. Čudi me kako ranije nije bilo većih poskupljenja...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 03 avg 2012 14:41 #279

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
FUTOG napisao/la:
Realno, taxi u Novom Sadu je jeftin. Čudi me kako ranije nije bilo većih poskupljenja...
Pazi ovo ce im se definitivno vise obiti o glavu, jer recimo od mene pa do centra ce prevoz kostati vise od 300 dinara. A ja sam izmedju naselje i detelinare. Tako da sigurno necu ici taksijem osim u najgorim slucajevima, tipa pljuskovi i grmljavine ili vejavice ... Al opet ovo je realno poskupljenje od 50%. Ne znam kako je 6000 taksista prezivljavalo ako im se ovo ranije nije isplacivalo ...

Ali jedno je sigurno, sada ce pola tih taksista ostati bez posla, jer ce ljudi ponovo ici autobusom.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 15 avg 2012 08:48 #280

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Šverc u gradskom prevozu zakonom zaštićen

Ukoliko kontrolor Gradskog saobraćajnog preduzeća putnika zatekne bez karte, ne postoji nijedan legalan način da ga zadrži dok ne dođe policija.

Ovu informaciju potvrdila nam je portparolka Gradskog saobraćajnog preduzeća Snežana Jaković. Prema njenim rečima, kontrolori nemaju pravo na fizički kontakt ni legitimisanje "slepih putnika".

"Naš kontrolor ga ne može sprečiti da izađe iz vozila na sledećoj stanici i odšeta. Prema našem uputstvu, kontrolor GSP-a u slučaju kad putnik nema kartu može samo da pozove policiju, ali ne i da ga spreči da napusti vozilo ili da ga na bilo koji način zadrži na mestu", kaže Jakovićeva za Radio 021.

Centar za prava potrošača nedavno je objavio listu prava i obaveza putnika, ali i nadležnosti kontrolora i komunalne policije u gradskom prevozu.

Preporuka je ukoliko putnici primete odstupanja od ove liste, odnosno budu svedoci neprimerenog ponašanja nadležnih, da slučaj prijave, jer je i snimak mobilnim telefonom dovoljan za pokretanje krivičnog postupka.

Putnik je pri ulasku u vozilo obavezan da kupi ili pokaže kartu, prvo je pravilo gradskog saobraćajnog prevoza. Međutim, kada su prava putnika u pitanju, ona nigde nisu istaknuta, te mnogi i nemaju predstavu o tome šta kontrolori smeju, a šta ne smeju da rade, kada zateknu putnika bez karte-

Iz ove organizacije poručuju i to da bilo kakva upotreba fizičke sile ili izdavanje naredbe vozaču da ne otvara vrata, kako bi putnike bez karte sprečili da napuste vozilo nisu dozvoljeni jer je svako zadržavanje ili izbacivanje putnika krivično delo, za koje mogu odgovarati pred sudom.

Uputstvo Centra potrošača Srbije o pravima putnika, pravima kontrolora i komunalne inspekcije:

Kontrolor nema pravo:

- da legitimiše putnike, to pravo prema zakonu ima isključivo policija i komunalna policija

- da bude grub ili bezobrazan

- da pretresa putnika

- da maloletnicima insistira da mu pokažu dokumenta

- da prisili putnike da plate kaznu bilo kakvim verbalnim ili fizičkim napadom

- da naredi vozaču da zatvori vrata da putnik ne bi mogao da izađe napolje

- da upotrebi bilo kakvu silu da bi sprečio putnika da napusti vozilo do dolaska komunalne policije

- da na bilo koji način dođe u fizički kontakt sa putnikom, svaki takav čin se tretira kao pokušaj protivpravnog narušavanja slobode kretanja ljudi na javnom mestu

Kontrolor ima pravo:

- da ponudi putniku koji je bez karte da plati kaznu, što putnik može da odbije jer niko osim sudije za prekršaje nema zakonsko pravo da kažnjava građane za bilo kakve postupke

- da pozove komunalnu policiju, što je trenutno malo verovatno usled ograničenosti kapaciteta tog represivnog aparata

Ukoliko ipak dođe do situacije da je komunalna policija u pratnji kontrolora, ili da putnik nije imao vremena da napusti vozilo pre nego što se komunalna policija pojavila

Komunalna policija nema pravo:

- da podatke iz ličnih dokumenata putnika da na uvid kontroloru

- da privodi u stanicu bilo kojeg putnika kome je moguće ustanoviti identitet

- Komunalna policija ima pravo prema zakonu da izvrši proveru identiteta putnika a na dva načina: uvidom u ličnu ispravu ili na osnovu izjave lica čiji se identitet proverava

- da na osnovu podataka o identitetu putnika, koji je dobila od putnika, podnese prijavu sudiji za prekršaje

- da pretrese građanina ukoliko postoji "opravdan" povod, pretres mora vršiti lice istog pola

- da pozove "pravu" policiju, da im pomogne ukoliko to nađu za shodno.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Kontrolori-GSP...itimisu-putnike.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru