Moze li neko pri zdravoj pameti i nekorumpiran da mi objasni kakav je problem uvesti SMS placanje karata gradskog prevoza umesto ovih budalastina tipa bus plus?
Svi penzioeri koji nemaju telefone ionako imaju besplatne mesecne karte. A medju ostalima verovatno nema odrasle osobe koja nema telefon. I za takve slucajeve bi trebalo da postoji mogunoct da se papirne karte unapred kupe na glavnim salterima GSP-a i poniste u vozilu, ako ne na automatima onda kod vozaca - sto je neuporedivno brzi proces od prodaje karata.
dnevnik.rs
Коначно електронска наплата аутобуских карата?
Градском саобраћајном предузећу „Нови Сад” ове године (као и лане) биће приоритет увођење електронског система наплате карата. Нов начин наплате карата је неопходан, јер постојећи систем може да издржи максимално до краја ове године.
Наплата карата на механичким машиницама„ Алмеџ „ је застарела, машинице се не производе више од 15 година, а у експлоатацији су више од 30 години, па ГСП нема залиха резервних делова, већ користи делове од расходовних машиница, наводи се у плану градског превозника.
Увођење електронског система наплате не представља никакву новост, јер фирма већ две, три године покушава да спроведе поступак јавне набавке. Предузеће је досадашње тендере поништавало после жалби учесника на јавном конкурсу. Прошле године није ни објављен тендер, јер градски превозник није добио за то сагласност од Града. Из градског превозника су раније саопштавали да немају у потпуности визију како овај систем треба да ради, већ да се уздају у понуђаче - учеснике на јавном огласу да представе модел електронске наплате карата.
Предузеће ове године неће куповати нове аутобусе, већ ће обновити каросерије на 11 соло возила из 2003. године. Из буџета града за увођење електронског система наплате карата градски превозник ће добити 135 милиона динара, без ПДВ, а за обнову 11 аутобуса око 52 милиона динара, предвиђено је овогодишњим Планом инвестиционих активности градског превозника.