Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 15 avg 2012 08:57 #281

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
- da pozove komunalnu policiju, što je trenutno malo verovatno usled ograničenosti kapaciteta tog represivnog aparata

Koje crne ograničenosti!? :ohno: Sede po kafićima i ne rade ništa po ceo dan.... Možda su mislili na ograničenost u mozgovima, koji su im isprani u strankama koje su ih tu zaposlile...
- da pretrese građanina ukoliko postoji "opravdan" povod, pretres mora vršiti lice istog pola

1000 puta sam ostavljao komentare na vestima na kojima pobrkaju pregled i pretres... Baš bih voleo da vidim komunalnog policajca kako vrši pretres na ulici, sa gumenim rukavicama i zavlačenjem ruke znate već gde. :naughty:

Pregled, pregled, pregled!!! Nije pretres... :gaah:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 23 avg 2012 09:24 #282

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Saobraćaj u gradu, problemi, (ne)kultura... 02 sep 2012 06:24 #283

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
od dugoočekivanih novih linija, dobili smo samo manje buseve na četvorci, i skraćenje linija.

od novih linija ni pomena.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Saobraćaj u gradu, problemi, (ne)kultura... 02 sep 2012 09:39 #284

  • DannyT
  • DannyT's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 9
  • Primljenih Zahvalnica: 28
JGSP ili uopšte ne uzima u obzir napomene građana ili nimalo ne mari za iste. I to je odavno tako. Kakva ''država'', takvo i preduzeće (nemojte se uvrediti, Vojvođani ili autonomaši, ovde je stepen korupcije, nemara i egoizma uopšte dostigao krajnje granice; sam grad je gnezdo međusobno povezanih ljudi, institucija itd. Zdravstvo i ''porodični'' nam medicinski fakultet, inspekcijske i državne službe, privatne takođe - ne možeš se zaposliti ili tražiti da se ispravi lična ili opšta nepravda tj. nepravilnost a da ti se nećačka konkurencija ne ispreči na putu. Razumem ja da si uvek dostupniji za prijatelje i rođake, ali to ne bi smelo da bude na uštrb viših instanci, kao što jeste).

Pre nekoliko godina su mi, nakon podnošenja zahteva za izradu pokazne/mesečne autobuske karte, izradili novu kartu ali sa sve starim informacijama. Posebno adresom, iako sam bio promenio mesto prebivališta i jasno im naznačio da mi promene adresu. Kad sam se bio žalio, rekli su mi da to nije važno i da će karta samo biti poslata na naznačenu adresu u slučaju da je izgubim i slično, bez obzira što me na toj adresi neće naći itd. Katastrofa.

A linija 8 je najgora po pitanju redovnosti u gradu. Ubeđen sam u to. Vozim se i drugim, ali ''osmica'' jedva kad poštuje raspored, iz nekog razloga. Zglobni (dupli) autobus, a često se dešava da se sakupi toliko ljudi koji ga čekaju, da pomislim kako ne možemo svi ući. Još sve to blizu početne stanice, okretnice. Ponekad ga čekamo i po 30-35 minuta. Onda dođe jedan, pokupi sve nas, da bi nakon pet minuta prošao drugi - i ostao prazan...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 sep 2012 09:48 #285

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
I mene potreslo ovo sa cetvorkom i nije mi jasno kojom logikom su to napravili, pa ona je oduvek bila zglobna :rant: Kad krene krljanje sad sa skolom... :wallbash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 02 okt 2012 18:26 #286

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Ako se dobro sećam, sličan sistem se počeo planirati prvo u Novom Sadu pa tek onda u Beogradu.
Po meni ovo nije neki specijalan kvalitativni napredak.
BusPlus stiže i u Novi Sad?

Novom Sadu se smeška uvođenje sistema naplate gradskog prevoza po uzoru na beogradski BusPlus, budući da se na svaki dosadašnji tender za nabavku opreme javljala firma "Apex Solution Technology", koja je dobila posao u Beogradu, saznaje Radio 021.



Tender u Novom Sadu je već nekoliko puta pao, a novi direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać navodi da se radilo o "pravopisnim greškama".
"Tender nije pao zbog opisa tehničkog zadatka ili nečeg sličnog, već zbog nekih začkoljica poput pravopisnih grešaka i tako nekih stvari", kaže Balać za Novosadski informativni portal.
Međunarodni tender - na ćirilici
Međutim, sličan scenario eliminacije konkurencije desio se u Beogradu, gde je, kako je pokazalo istraživanje Balkanske istraživačke mreže i Centra za istraživačko novinarstvo, ovaj konzorcijum dobio posao nakon raznih kombinatorika u tenderskoj dokumentaciji, gde je na kraju ispalo da je jedino njihova ponuda bila ispravna.
Primera radi, jedna od firmi koja je poslala ponudu za učešće u BusPlus-u i bila odbijena zbog nepotpune dokumentacije je novosadski "NovaTronic", koji je 18 meseci nakon potpisivanja ugovora postao dobavljač displeja za "Apex". Pored toga, zanemarena je činjenica da je u pitanju međunarodni tender, te je poziv ispisan isključivo na ćirilici.

"Nećemo favorizovati ponude"
Direktor GSP-a Milan Balać kaže za 021 da će njegov stručni tim "učiniti sve" kako na tenderu za nabavku sistema za elektronsku naplatu ne bi bilo favorizovanih firmi.

"Pošto je u pitanju međunarodni tender, sigurno je da idemo na to da se javi desetine firmi - što više ponuda, to bolje. Međutim, pre raspisivanja novog tendera, kada dobijemo odobrenje za novac neophodan za tu investiciju, konsultovaćemo svih 12 saobraćajnih inženjera iz GSP-a, uključiti ih u komisiju i izabrati najbolje rešenje, nikako nećemo favorizovati pojedine ponude", kaže Balać.



U trenutku preuzimanja projekta BusPlus, firma "Apex solution technology" je imala jednog zaposlenog i osnovni kapital od 500 evra, pokazuje istraživanje BIRN i CINS. Pored prava da od Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) preuzme posao naplate karata, konzorcijum je dobio i 8,53 odsto ukupnih prihoda od ovog posla. Naplata karata u Beogradu trenutno donosi otprilike 4,6 miliona evra mesečno, što znači da od prodaje karata "Apex" mesečno zaradi nešto manje od 400.000 evra.
Ovu firmu je 2009. osnovala firma "Lanus", koja se bavi naplatom elektronskih usluga za mobilnu telefoniju. Četiri dana pre potpisivanja ugovora sa Direkcijom za javni prevoz turska kompanija "Kentkart" je otkupila od "Lanus-a" deset odsto vlasničkog udela u "Apex solution technology-u", čime je "Apex" postao međunarodni konzorcijum. (Miodrag Sovilj - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.)
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 02 okt 2012 18:27 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 08 okt 2012 09:11 #287

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Od 1. novembra skuplji gradski prevoz i odnošenje smeća

Gradsko veće odobrilo je poskupljenje gradskog saobraćaja za više od 11 odsto i odnošenja smeća za 30 odsto, a nove cene će se primenjivati od 1. novembra. Cena karte u gradskom autobusu biće 50 umesto sadašnjih 45 dinara.

Mesečna markica za građane u prvoj zoni koštaće 1.950 dinara, za zaposlene 1.775 dinara, za učenike i studente i penzionere do prosečne penzije 850 dinara, a za penzionere koji primaju iznad proseka 1.260 dinara. Povećaće se linearno i cena markica za ostalih pet zona, što u proseku znači da će stanovnici prigradskih naselja mesečno morati da daju od 200 do 600 dinara više. Povećana je cena i doplatne karte sa 1.300 na 1.500 dinara.

Cena odnošenja smeća je sa 94,75 dinara po članu domaćinstva skočila na 122,23 dinara. To znači da će porodica od četiri člana za odnošenje smeća od novembra plaćati za oko 100 dinara više mesečno.

Čistoća od 2010. nije korigovala cene, a GSP ima sve veće gubitke zbog cene rasta goriva.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević je nedavno za 021 izjavio da smatra da bi trebalo da poskupi i grejanje, ali su u Toplani demantovali takve navode. Ono što sigurno neće poskupeti na računu za komunalije je cena vode.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Od-1-novembra-...-gradski-prevoz.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 13 okt 2012 20:06 #288

  • kimi
  • kimi's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 759
  • Primljenih Zahvalnica: 165
Ok..mozda ce neko reci da izmisljam toplu vodu ali.. , zasto se npr ne uvede sledeca varijanta:
Umesto da se te neke buduce kartice validiraju u samom autobusu sto ce sigurno praviti guzve pogotvo ako aparat pozariba, moze se napraviti neka vrsta boxa od stanica ,u koju se moze uci samo uz karticu ,prema tome ko god se nalazi u boxu kad naidje bus taj se sigurno ne svercuje.
U prevodu nesto slicno kao sa metro stanicama.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 13 okt 2012 23:24 #289

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
dizel napisao/la:
Ok..mozda ce neko reci da izmisljam toplu vodu ali.. , zasto se npr ne uvede sledeca varijanta:
Umesto da se te neke buduce kartice validiraju u samom autobusu sto ce sigurno praviti guzve pogotvo ako aparat pozariba, moze se napraviti neka vrsta boxa od stanica ,u koju se moze uci samo uz karticu ,prema tome ko god se nalazi u boxu kad naidje bus taj se sigurno ne svercuje.
U prevodu nesto slicno kao sa metro stanicama.
Prevelika investicija verovatno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 okt 2012 09:15 #290

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kakvo validiranje,kakvi bakraci i cemu sve to?? U celoj Nemackoj i Austriji nisam video tako nesto a ni potrebu za tim.
Neka se uvedu automati na stajalistima ili napravi kooperacija sa trafikama za prodaju karata,uvedu vremenske karte,pokednostave mesecne(cemu slika,zasto nisu prenosne??) i kraj. Kontrolori su tu za sve ostalo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 14 okt 2012 20:40 #291

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Slažem se i ja isto ne razumem zašto se izmišlja topla voda...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 17 okt 2012 19:08 #292

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Novi Iveco bus:


Izvor: http://www.autobusi.net/
Poslednja izmena: 17 okt 2012 20:28 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: TurboMaximus

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 18 okt 2012 00:53 #293

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
stigli su konacno, koliko komada ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 18 okt 2012 06:03 #294

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Nixivoje NSB napisao/la:
stigli su konacno, koliko komada ?
Valjda ce se sad setiti da uvedu 13ku.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 18 okt 2012 08:22 #295

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Nixivoje NSB napisao/la:
stigli su konacno, koliko komada ?

5
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 18 okt 2012 08:58 #296

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
SSJ5 napisao/la:
Nixivoje NSB napisao/la:
stigli su konacno, koliko komada ?
Valjda ce se sad setiti da uvedu 13ku.

Ima dana...
Без окретнице нема аутобуса

Градски превозник је предвидео увођење нове градске линије13 која треба да повеже Ново насеље и Детелинару са Лиманима, али када ће се то догодити, у Градском саобраћајном предузећу "Нови Сад" нису знали да кажу. Наводе да је за то потребно створити саобраћајне предуслове, од којих је најважнији уређење окретнице на Јужном Телепу.

Када се уреди окретница, наводе у Служби за информисање градског превозника, уследиће, и реорганизација градских линија 7 ( Лиман 4 - Сателит - Железничка станица - Футошка пијаца - Лиман 4 ) и 12 ( Центар - Телеп - Ново насеље).

Према досадашњим пројекцијама предузећа, предвиђено је да нова градска линија креће са окретнице линије 3,која се налази у Улици Облачић Рада на старој Детелинари, иде Булеваром Европе до кружне раскрснице са Сомборским булеваром, одакле би наставила Булеваром цара Лазара до Универзитета и Јиричекове улице.

Да би аутобус кренуо новом трасом треба да се уради и анализа оправданости што треба да учини Градско саобраћајно предузеће "Нови Сад". Затим Управни одбор предузећа треба да предложи Градској управи за саобраћај и путеве отварање линије 13. Када Управа за саобраћај прихвати предлог, линија може да крене.
www.dnevnik.rs/novi-sad/bez-okretnice-nema-autobusa
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 18 okt 2012 09:58 #297

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
limanac napisao/la:
SSJ5 napisao/la:
Nixivoje NSB napisao/la:
stigli su konacno, koliko komada ?
Valjda ce se sad setiti da uvedu 13ku.

Ima dana...
Без окретнице нема аутобуса

Градски превозник је предвидео увођење нове градске линије13 која треба да повеже Ново насеље и Детелинару са Лиманима, али када ће се то догодити, у Градском саобраћајном предузећу "Нови Сад" нису знали да кажу. Наводе да је за то потребно створити саобраћајне предуслове, од којих је најважнији уређење окретнице на Јужном Телепу.

Када се уреди окретница, наводе у Служби за информисање градског превозника, уследиће, и реорганизација градских линија 7 ( Лиман 4 - Сателит - Железничка станица - Футошка пијаца - Лиман 4 ) и 12 ( Центар - Телеп - Ново насеље).

Према досадашњим пројекцијама предузећа, предвиђено је да нова градска линија креће са окретнице линије 3,која се налази у Улици Облачић Рада на старој Детелинари, иде Булеваром Европе до кружне раскрснице са Сомборским булеваром, одакле би наставила Булеваром цара Лазара до Универзитета и Јиричекове улице.

Да би аутобус кренуо новом трасом треба да се уради и анализа оправданости што треба да учини Градско саобраћајно предузеће "Нови Сад". Затим Управни одбор предузећа треба да предложи Градској управи за саобраћај и путеве отварање линије 13. Када Управа за саобраћај прихвати предлог, линија може да крене.
www.dnevnik.rs/novi-sad/bez-okretnice-nema-autobusa
Zar nije radjena studija opravdanosti jos 2010. godine? A sto se tice uredjenje okretnice, za to valjda ima para u budzetu. Mislim, u odnosu na neke druge projekte, ovo je mizerna investicija.

Bila je i anketa
tinyurl.com/clwbgk5

A trasu su menjali iako je 75% ljudi podrzalo uvodjenje ovakve trase.
Poslednja izmena: 18 okt 2012 10:01 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 22 okt 2012 08:18 #298

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Tender za elektronske karte u GSP-u nije pao zbog "pravopisa"

Prethodni tender za nabavku elektronskog sistema naplate karata za autobuse Gradskog saobraćajnog preduzeća oboren je zbog diskriminacije i favorizovanja pojedinih firmi, saznaje Radio 021.



Iako je novi direktor GSP-a Milan Balać naveo da je tender pao zbog "pravopisnih grešaka", istina je da je posao oboren nakon što je Komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki uvažila žalbu požarevačke kompanije D-Logic, koja se žalila zbog diskriminacije. Kako za 021 kaže predstavnik ove firme Ivan Kočev, prethodno rukovodstvo je učešće na tenderu ograničilo samo onim ponuđačima koji su u prethodnoj godini prijavili profit od preko milion evra.

"Jednostavno, nismo mogli da učestvujemo na takvom tenderu, zbog čega smo se obratili nadležnoj komisiji, koja je zaustavila ceo postupak", kaže Kočev za Novosadski informativni portal.

Domaće firme diskvalifikovane


On dodaje se nada da će tender koji novo rukovodstvo uskoro planira da raspiše, biti transparentniji i da će dozvoliti svim ponuđačima da konkurišu cenom i kvalitetom. Kočev nije želeo da komentariše mogućnost da je prethodni tender bio "pakovan" za određene firme, ali je naveo da su domaće firme bile diskvalifikovane u startu.

"Ne bih želeo da komentarišem, ali činjenica je da je stavkom kojom se zahteva profit od milion evra pristup tenderu onemogućen domaćim firmama. Postoje domaće kompanije koje mogu da pariraju svim ostalima u pogledu tržišnih uslova i kvaliteta, ali nijedna ne može da se pohvali tolikim profitom - pa vi sami rasudite šta je bilo u pitanju. Očekujem da novo rukovodstvo makar omogući domaćim brendovima da makar pokušaju da pariraju strancima", kaže Kočev i dodaje da je njegova firma dobila pre nedelju dana posao nabavke sistema za elektronsku naplatu u Subotici.



Inače, novosadska firma Novatronic, koja je takođe prethodnih godina obarala tender u Novom Sadu zbog loših uslova, konkurisala je i za projekat BusPlus u Beogradu, za koji je posao na kraju dobila firma Apex Solution Technology. Nakon što je ponuda novosadske kompanije odbijena jer su umesto detaljne predstavke poslali svoj propagandni materijal, Novatronic je postao dobavljač displeja za Apex, što je probudilo sumnje da je prethodno postojao dogovor ove dve firme. Direktor Novatronica Novak Krstić kaže da je razlog saradnje Novatronic-a i Apex-a isključivo poslovne prirode.

"Vrlo je važna činjenica, o kojoj skoro niko i ne govori, da je partner KentKart-a (manjinskog vlasnika Apex-a), čija je oprema velikim delom korišćena u ovom projektu, a koja je poznata svetska firma kad se porede cena i kvalitet - i engleska firma Hannover Displays. Takođe, Novatronic i Hannover Displays sarađuju od kraja 2008. godine, dakle mnogo pre nego što je i ovaj proces i započet. Siguran sam da nikom ne bi bilo logično da Hannover Displays svoju opremu plasira na teritoriju države u kojoj ima pouzdanog partnera, preko neke druge ili treća firme", navodi on.

Obarali tender i u Novom Sadu

On je dodao da tender u Novom Sadu nisu obarali zbog sumnji da je namešten, već zato što je specifikacija bila najvećim delom preuzeta od poznate kompanije Hoft & Wessel, koja je svetski lider u sferi proizvodnje mahaničkih mašinica u autobusima, te nijedna firma nije mogla da postigne taj nivo u svojoj ponudi.

"Ni jedan ponuđač, pa naravno ni mi sa svojim partnerom firmom 'Penta' iz Pule, ne bismo mogli dostići tražene performanse. To je samo jedan od razloga, ostali razlozi su proceduralne prirode i komisija je tender poništila iz tih razloga. To je bio prvi takav tender i nije neobično da bude poništen. Još jednom smo učestvovali i tender je ponovo bio poništen, ovaj put ne našim angažmanom. Šta se posle desavalo nisam upućen", kaže Krstić za 021.

Nepotpuna prijava radi bolje informisanosti?


Krstić ipak priznaje da su na beogradskom tenderu učestvovali sa nepotpunom prijavom, svesni da posao neće dobiti, ali tvrdi da su to učinili kako bi imali pravo na uvid u ponude drugih firmi i da bi mogli da "opipaju puls" kapaciteta njihovih rivala. "Zvanično smo na pisarnici u skladu sa zakonom i u propisanom roku, predali koveratiranu prijavu, svesno sa nekompletno popunjenom konkursnom dokumentacijom - našim reklamnim materijalom, kako bi smo sebi omogućili legitimno prisustvo na otvaranju ponuda i pravo na prijem zvaničnog zapisnika. Cilj nam je bio da budemo informisani iz prve ruke i najbolje moguće", kaže Krstić za 021.

Nakon pisanja Radija 021 o mogućnosti da se u Novom Sadu uvede sistem sličan beogradskom BusPlus-u, jer se na svaki dosadašnji tender javljala i kompanija Apex Solution Technlogy, gradski prevoznik se oglasio saopštenjem da postoje bitne razlike između beogradskog sistema i onog koji oni žele da implementiraju. Prema rečima direktora Milana Balaća, vlasnik sistema će biti isključivo Gradsko saobraćajno preduzeće, koje će ubirati sve prihode, za razliku od beogradskog BusPlus-a.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Tender-za-elek...-zbog-pravopisa.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Javni gradski i Taxi prevoz 24 okt 2012 14:54 #299

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
GSP ukida liniju do aerodroma

JGSP Novi Sad saopštilo je da zbog drastičnog pada zainteresovanosti građana, od 1. novembra ukida liniju do aerodroma "Nikola Tesla".



"Preduzeće je bilo prisiljeno na ovu meru zbog nedovoljne iskorištenosti kapaciteta. Naime, u septembru i oktobru rapidno je palo interesovanje za putovanje do Surčina, pa je, kako se ne bi proizvodili gubici, odlučeno da se ukine linija", kaže za 021 portparolka GSP Snežana Jaković.

Prema njenim rečima, ukoliko ponovo bude iskazana potreba Novosađana za prevozom ka Surčinu autobusima JGSP-a, biće urađena analiza opravdanosti, nakon čega će biti podnet zahtev za registracijom linije.
www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/GSP-ukida-liniju-do-aerodroma.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Izmena linije 7 30 okt 2012 15:43 #300

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
JGSP Novi Sad obaveštava korisnike usluga da će od 1. novembra 2012. godine biti izmenjen red vožnje na liniji 7. Informacije o novim polascima autobusa na liniji 7 putnici će moći da dobiju na prodajnim mestima JGSP Novi Sad. Red vožnje „sedmice“ biće izmenjen i na stajališnim stubovima, odnosno nadstrešnicama na autobuskim stajalištima.
Sve dodatne informacije korisnici uluga mogu da dobiju kod dispečera na telefon 021/489-66-87 i na sajtu JGSP Novi Sad www.gspns.rs.

Preuzeo SA SAJTA www.gspns.rs!
Toliko o DODATNIM informacijama... gledacemo u pasulj.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru