Kvalitet je sasvim solidan, ali mu samo manjka malo završne obrade.
Inače motor nije isti kao na ovim solo. Dok je u solo autobusima MAN D0836 (6700 ccm, 290 ks), u zglobovima će biti MAN D2066 (10500ccm, 320 ks) ali je menjač isti.
Zanimljivo je da je ova serija autobusa prva koja će imati ugrađene Fazi displeje u Novom Sadu, za razliku od lokalnog Novatronica.
Osim drugačijeg rasporeda sedišta koji diktiraju komponente i konstrukcija autobusa, vizuelno su identični tako da se postiže unifikacija dizajna autobusa u Novom Sadu.
Ovo je prva isporuka zglobnih autobusa nakon devet godina, a prethodni zglobni niskopodni Ikarbusi su stigli isto u julu.
Dodeljen je ugovor za 5 solo autobusa na lizing Ikarbusu, tako da posle ove isporuke sledi proizvodnja 9 solo za Novi Sad. Kad se završi ta isporuka, Novi Sad će imati 35 niskopodnih Ikarbusa sa istim dizajnom.