Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 05 jun 2017 21:45 #641

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ovi autobusi su svakako promena i jako je dobro što su vizuelno unificirani. Sa ovih pet, ukupno je 25 autobusa IK-112N. Kad se na to doda 10 zglobnih, imamo 35 "istih", novih autobusa. :)

Inače, ovo je definitivan kraj za solo autobuse na šasiji Volvo B10M iz 1990. godine. Od početka godine, već devet je u rashodu, jedan je rashodovan 1999. godine, a bilo ih je tačno 25, koliko i novih Ikarbusa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns, Dunavski

Javni gradski i Taxi prevoz 10 jul 2017 16:41 #642

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Poskupljuje karta u gradskom autobusu za 5 dinara

Cena gradskog prevoza u Novom Sadu moraće da poskupi barem za pet dinara, rekao je gradonačelnik Miloš Vučević.

Ono što je Skupština Novog Sada odbila pre nekoliko meseci, mogla bi da odobri već u narednom periodu. Rebalansom budžeta Novog Sada, tekuće investicije, kako je rekao Vučević, uvećane su samo Javnom gradskom saobraćajnom preduzeću "Novi Sad", i to za 30 miliona dinara kako bi se pokrili troškovi za benzin.

"S obzirom na to da je cena karte verovatno najjeftinija u državi. Mislim da ćemo morati da korigujemo cenu, barem za pet dinara. Neki mnogo manji gradovi imaju skuplji prevoz od Novog Sada", kazao je Vučević.

U GSP-u su korekciju cena u gradskom i prigradskom saobraćaju tražili krajem prošle godine, kada se raspravljalo o Programu poslovanja ovog preduzeća za 2017. godinu. Prihodima od povećanja cena, kako je tada navedeno, GSP bi pokrio svoje rashode, ali ne bi obezbedio sredstva koja su potrebna za realizaciju planiranih investicija u ovoj godini.

Nerazjašnjeno ostaje kada bi do poskupljenja prevoza moglo da dođe, pošto u GSP-u nisu odgovorili na pitanja 021.rs na tu temu.

Cena gradskog prevoza poslednji put je povećana 2013. godine za 10 odsto, kada je sa 50 dinara uvećana na sadašnjih 55. U GSP-u su tada izračunali da bi im za pokrivanje troškova goriva i repromaterijala, bilo neophodno povećanje od 26,22 odsto. Ipak, Gradsko veće to nije odobrilo.

Kako smo ranije pisali, za ovu godinu planirana je i izrada Studije zonsko-tarifnog sistema, pošto je postojeća podela grada na zone naplate gradskog prevoza stara nekoliko decenija. Sadašnja podela na zone ne oslikava najbolje realnu situaciju, pošto su se pojedina gradska naselja, kao što su Veternik i Futog, proširala i praktično postala sastavni deo Novog Sada.

Studija iz 2008, koju su izradili "Urbanizam" i Fakultet tehničkih nauka, pokazala je da postoji potreba da se napravi novi zonsko-tarifni sistem, a najavljena izrada Studije bi trebalo da predloži granice gradskih zona u budućnosti, ali i kako će se naplaćivati gradski prevoz.
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/166769/P...usu-za-5-dinara.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 28 jul 2017 11:03 #643

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
FUTOG: Linija broj 53 od prvog avgusta menja trasu
Prigradska linija broj 53, Novi Sad – Futog stari, od 1. avgusta menja deo trase kroz Futog, javljeno je iz JGSP "Novi Sad".

Kako se navodi u saopštenju, trasa linije 53 izmenjena je tako da saobraća od ulice Carice Milice – ulicom Sonje Marinković do postojeće okretnice – Aroma (u oba smera).

Na izmenjenom delu trase otvaraju se dva para autobuskih stajališta:

• u ulici Sonje Marinković 1 (neposredno posle raskrsnice ulice Carice Milice i Sonje Marinković

• raskrsnica ulica Sonje Marinković i Sime Šolaje

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 28 jul 2017 11:10 #644

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Da je pameti da se 54 produzi do zeleznicke stanice u Futogu barem na par polazaka kada dolazi voz...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Djordje Cvarkov

Javni gradski i Taxi prevoz 28 jul 2017 11:17 #645

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Nema te pameti kod nas. :(
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 05 avg 2017 11:48 #646

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Bez ikakve najave, od jutros linije 2, 7A/B, 9(A) i 18A/B na svojim redovnim trasama po Novom Naselju. Fino sam se načekao. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 05 avg 2017 15:47 #647

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Nije ti ovo Kopenhagen, pa da sve planiraš. Improvizuj malo. :troll:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 05 avg 2017 16:10 #648

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Da nije Kopenhagen, shvatio sam kad sam izašao iz kuće. Duplo veća temperatura. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 22 avg 2017 15:15 #649

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
neobuscitta napisao/la:
Ljudi, terminal u centru nam je potreban. Centar kao takav nikako ne može da bude samo prolazna stanica jer je to ujedno i "hub" javnog prevoza u svakom gradu.

Odavno sam hteo da odgovorim, al nikako vremena da nađem. Dakle nije baš u svakom gradu. Trudio sam se za primere da uzmem gradove veličine NS.
Prvi primer je NIš. Tamo postoje svega 3 linije koje kreću sa Trga kralja Aleksandra, koji je od centra udaljen nekih 650m (50% više od našeg Trga republike (nekadašnja PAS)). Ostale linije su prolazne. Niš, iako manji, opet je veliki grad na velikoj površini.



Drugi primer su Košice. Grad po broju stanovnika sličan NS. Tamo ni jedna linija ne polazi iz centra. Ovih meseci je doduše sve izmešano, zbog rekonstrukcije tramvajskih radijala (u NS toplovod). U Košicama linije kruže oko centra, kao kda bi kod nas išle, ili kao što idu, Uspenskom, Bul. M. Pupina, Kejom (bolje I.L. Ribara), M. Bajića, Daničićeva, Pašićeva, J. Subotića (na mapi Nam. Osloboditelov, Jakabov palac, Nam MM, Slovensky rozhlas).



Bio sam u oba grada i video da to funkcioniše. Zbog toga smatram da i kod nas nema potrebe da imamo hub u centru. Ono što nam je potrebno su analize, planiranja i kampanja za upotrebu javnog prevoza, koju treba da urade STRUČNI, a ne partijski podobni, kadrovi. Zaista smatram da bi saobraćaj mogao da funkcioniše i bez nekog čvorišta u centru ako se dobro isplanira, i još mnogo ako. Slažem se sa Dukeom da bi trebalo povećavati pešačke zone, a dodao bih u njima i bici staze. Velika prednost većeg dela NS je što veći deo godine možeš svuda biciklom (da smo Danci, Holanđani i cele godine, al mi se bojimo promaje, kiše,...).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Billy, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 23 avg 2017 12:10 #650

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Drago mi je da je neko odgovorio!

Bio sam u Nišu i par puta koristio gradski prevoz, koji je apsolutno nefunkcionalan, počevši od činjenice da u autobusu karte naplaćuju kondukteri koji se i po najvećim gužvama probijaju tamo-vamo, bez realne potrebe. Kad sam pominjao centar, nisam mislio baš na strogi centar gde je gradska kuća nego na mesto gde najviše putnika ulazi i izlazi iz prevoza. Po toj logici, Futoška pijaca bi trebalo da bude hub. :banana:

Ako pogledaš, i sam si naveo niški primer Trga kralja Aleksandra gde okreću tri linije, a mislim i da postoje određene linije koje krate trasu do tog trga. To što je blago dislociran iz centra je zbog činjenice da u centru Niša (kod spomenika) nema mesta da se izgradi terminal za javni prevoz. Ali suština je bitna, a to je da te tri linije saobraćaju do centra i nigde dalje. :whistle:

Što se tiče Košica, nisam nikad bio, ali već vidim da bi se centrom mogla smatrati stanica Namesti osloboditel'ov, a pogledaj šta je na dve stanice od njega (Stanične namesti) - terminal za 11 dnevnih i tri noćne linije. ;)

Nisam stručnjak i slažem se da saobraćajci moraju da urade svoj posao kako valja bez političkih pritisaka. Ali opet, sistem u Košicama me jako podseća na Novi Sad. Koliko vidim, većina linija prolazi kroz centar i ide dalje na železničku stanicu, baš kao i kod nas. I zbog toga recimo imamo ogroman broj vozila javnog prevoza na Bulevaru koja prave gužve bez neke velike potrebe. :cheer:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 23 avg 2017 13:25 #651

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 915
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
Ljubljana, iste veličine kao NS:

www.lpp.si/sites/default/files/lpp_si/st...linij_junij_2017.pdf

(nemam baš vremena da isecam sliku) -- glavni hub je na međugradskoj autobuskoj stanici, koja je dosta blizu centra (2-3 stanice).

Grac, iste veličine kao NS:

www.verbundlinie.at/images/service/pdfs/liniennetz/graz.pdf

Hub je na Jakominiplatzu, na samom obodu centra. ( goo.gl/maps/wCqFDYzgPjw ). Kao što je bio naš terminus kod Riblje, otprilike. Doduše, tamo tramvaji idu kroz sam centar, bukvalno "Zmaj Jovinom".

S obzirom na raspoloživi prostor, mislim da bi prostor oko sadašnjeg Kvantaša bilo dobro mesto za terminus/prigradsku stanicu -- ka centru bi se išlo kejom, ka ž. stanici i Najlonu Venizelosovom (i, daj bože jednog dana, produžetkom Bul. Jaše Tomića), a ka Karlovcima novim Žeželjevim mostom. Alternativno, sadašnja šumica kod Rektorata, čime bi se dobro povezao Univerzitet, mada bi se time izgubila zelena površina (koja je sad doduše neuređena ).
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da se popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Blavak, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 30 avg 2017 19:33 #652

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nažalost, nakon nešto više od godinu dana u saobraćaju, tzbog neispunjenih očekivanja ukida se noćna linija 19 (Klisa - Petrovaradin). Prekosutra uveče će biti obavljeni poslednji polasci u novom pokušaju da se obezbedi noćni prevoz širom grada.

Nisam nikad koristio ovu liniju, ali je tačno da je nisam nikad video sa više od pet ljudi. Šteta što nisu plasirali minibuseve.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Novajlija, Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 08:38 #653

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ukidanje noćnog prevoza me je malo bacilo u razmišljanje, i plod mog razmišljanja predstavljaju tri noćne prigradske linije. Kad pogledamo, postoje noćni polasci na linijama 24, 32, 43, 56, 61 i 80 i za svaku liniju je angažovano po jedno vozilo i jedan vozač. U cilju frekventnijeg i kvalitetnijeg noćnog prevoza sam došao na ideju da se krakovi tih šest linija spoje u tri linije koje bi se u isto vreme sretale na istom mestu i time obezbedile kombinaciju putovanja između skoro 15 prigradskih naselja.

Poslednji polasci koji dolaze u grad u 4:00 ili kasnije su skraćeni do najbližeg terminusa odakle postoji dalja veza dnevinm linijama.

Ideja je sledeća:

N1: Stepanovićevo - Novi Sad - Sremski Karlovci
Spoj noćnih polazaka sa linije 43 i 61. Kroz grad bi trasa mogla da ide Rumenačkom i Hajduk Veljkovom do bolnice pa Futoškom i Jevrejskom do centra. Ovime se pokriva i ukinuta linija 19.


N2: Temerin - Novi Sad - Begeč
Spoj linija 32 i 56. Razlika je u tome što bi kroz grad autobus išao Sentandrejskim putem i Kisačkom sa severa, a ka zapadu bi mogao da ide Hadži Ruvimovom ka Novom Naselju i od okretnice da ide na trasu 56. Naravno, ulazak u Futog kuda idu linije 53 i 55 je apsolutno neophodan, za razliku od trenutnog stanja. Osim svega navedenog, polasci ka Begeču bi služili i kao veza radnika JGSP sa garažom.


N3: Kovilj - Novi Sad - Beočin
Spoj aktuelnih linija 24 i 80. Trasa kroz grad najkraća moguća, Temerinska - centar - Jevrejska - Bulevar. Prevoz ka Sremu je uveče gotovo nepostojeći, tako da ova linija može i ranije da krene. Rakovac je nažalost trenutno slepo crevo za noćni autobus, a isto bi se moglo reći i za Ledince. Ipak, da ne bi autobus stalno ulazio u ovo naselje, stavio sam da to bude na zahtev u smeru ka Beočinu, dok sam u suprotnom smeru izbacio tu mogućnost. Razlika je na pretposlednjem polasku koji je namenjen da doveze radnike JGSP do garaže.


Uglavnom, nadam se da vam se dopada ideja i da imamo materijala za diskusiju, pa makar se ovo i ne ostvarilo. :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Blavak, Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 09:22 #654

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Vozila koja si planirao su solo ili zglobna, odnosno kakva vozila su planirana za koju liniju?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 09:37 #655

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Solo. Petak na subotu i subota na nedelju može zglob na N2, za ostale ne znam da li ima potrebe.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 09:40 #656

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Mislim da nocna linija kakva je bila, nije bila uopste dobro osmisljena. Tj njena trasa, da budem precizniji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 10:16 #657

  • Alibunar
  • Alibunar's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 201
U Ns bi bila najbolja sedmica kao pre samo da ide na pola sata :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 10:27 #658

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Meni se 18 nekako više dopada, i naravno da bih je ostavio uz ove tri prigradske. Problem je što se sećam da je na sedmici bio pun zglob petkom i subotom uveče a sada ni solo ne mogu da napune osim kad je Exit.

No dobro, subjektivan sam prema 18-ici zato što mi i 18A i 18B odgovaraju jer izlazim na okretnici na Naselju. :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 10:50 #659

  • Alibunar
  • Alibunar's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 201
Naravno da ne mogu da napune kad niko zivi ne zna u kom pravcu ce ici i kad ce krenuti, udjem u centru stoji pola sata meni se pijanom pisa izadjem da pisam i ode autobus, sedmica krene tad i tad ide tude i nema filozofiranja :D
Zato se i sedmica punila uvek jer smo svi znali kako ide, od kad su izbacili sedmicu pukao sam milione na taksi :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 10:50 #660

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Po meni trebala bi ici jedna nocna od zeleznicke do Futoga, kao i jedna od tipa detelinare do podbare ili bar limana.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru