Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 15:10 #661

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Ono što najviše "boli" u ovome što je JGSP radio je što je pet minibuseva moglo biti upotrebljeno da bi se opravdali troškovi, ali sa time nije ni pokušano. Čak štaviše, autobusi koji su na noćnim linijama važe za veće potrošače goriva.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 15:19 #662

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
neobuscitta napisao/la:
Ono što najviše "boli" u ovome što je JGSP radio je što je pet minibuseva moglo biti upotrebljeno da bi se opravdali troškovi, ali sa time nije ni pokušano. Čak štaviše, autobusi koji su na noćnim linijama važe za veće potrošače goriva.
Slazem se, nema tu finese, samo ako nesto ne pravi para koliko se ocekuje - ukidaj. Optimizacija poslovanja i troskova je misaona imenica, izgleda.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 31 avg 2017 16:41 #663

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
SSJ5 napisao/la:
Slazem se, nema tu finese, samo ako nesto ne pravi para koliko se ocekuje - ukidaj. Optimizacija poslovanja i troskova je misaona imenica, izgleda.

Ništa od toga dok se sve to ne privatizuje i to ne modelom na koji je do sada rađeno, već da neko pravno/fizičko lice sa zapada, a koje se duuuugi niz godina uspešno bavi tom delatnošću i uz striktna ograničenja i kontrolu od strane naše države (bože šta ja pišem, stvarno mi nije dobro), neće biti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 04 sep 2017 11:29 #664

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
GSP nabavlja još solo vozila.

GSP kupio sedam solo autobusa

Gradski prevoznik će narednih meseci dobiti sedam novih solo autobusa na dizel od Ikarbusa po ceni od 119,5 miliona dinara bez PDV-a, saznaje 021.rs.
Zemunska fabrika autobusa je i ovaj put pobedila na tenderu GSP-a, a ponudu je dostavila zajedno sa austrijskom firmom "Abeks" iz Graca. Ova austrijska firma je verovatno zadužena za lizing, jer se na njemom veb sajtu može videti da se bave finansijskim konsaltingom. Na tenderu GSP-a nije se javio nijedan drugi ponuđač.

Autobusi koji će biti isporučeni će biti klimatizovani, a radi se o solo vozilima koja su u poslednje dve, tri godine već isporučivani iz Ikarbusa.

Podsetimo da će GSP ove autobuse platiti novcem iz budžeta Grada, a da će posebno svojim sredstvima kupiti još pet solo autobusa na lizing koji su procenjeni na oko 87 miliona dinara. Tender za tu kupovinu još nije raspisan.

Novosadski prevoznik je poslednje autobuse kupio prošle godine i to 10 zglobnih i devet solo autobusa, a poslednja isporuka bila je u junu kada je stiglo pet solo autobusa kupljenih prošle godine i u aprilu kada je stiglo pet autobusa kupljenih krajem 2015. godine. Novosadski prevoznik trenutno ima oko 270 autobusa.

Autor: 021.rs

izvor
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/170815/G...m-solo-autobusa.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija

Javni gradski i Taxi prevoz 08 sep 2017 18:24 #665

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Potvrđeno: Autobuska karta poskupljuje na 65 dinara

Gradonačelnik Miloš Vučević potvrdio je informaciju 021.rs da će cena autobuske karte uskoro skočiti sa 55 na 65 dinara.
:blush: :S
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/171091/P...je-na-65-dinara.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 09 sep 2017 11:01 #666

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Što se mene tiče, neka bude i 100 dinara ali da je vremenska tj.omogućeno presedanje i da funkcioniše redovno i kulturno. Velika većina i onako ima markice a i sa 100 je upola cene taksija. Kome je puno, bicikl, citybike ili tabantrans.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, Blavak, Djordje Cvarkov, neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 10:08 #667

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
70 dinara za sat vremena prevoza i svima super.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 14:55 #668

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
neobuscitta napisao/la:
70 dinara za sat vremena prevoza i svima super.
Meni bi ovo odgovaralo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 15:48 #669

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Novi Sad je takav da za 90% gradskog prevoza ne treba više od sat vremena. Izuzetak su možda konekcije Novo Naselje - Centar - Klisa i Telep - Centar - Klisa.

Najgore je od svega što ovaj sistem može koliko danas da se uvede. Mašinice kod vozača imaju tri brojčanika, od čega je samo jedan ključan za beleženje prihoda. Ostala dva mogu da se iskoriste za prodaju karata na tačno vreme. Ali kome to objasniti?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 16:53 #670

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Dodao bih i konekciju Novo Naselje - Bulevar (centar) - Kamenica. Ne znam i zašto je linija 70 ukinuta koja je pre par godina išla od železničke stanice kroz klinički centar do Kamenice. Ubeđen sam da je bila profitabilna.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 17:03 #671

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nisam siguran da li je bila profitablina, s obzirom da je bila penzionerska, ali je svakako bila najsporija. Preko 20 semafora, ako se ne varam. :D
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 17:23 #672

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Ne znam za penzionere ali studenti medicinskog fakulteta svakodnevno putuju u Kamenicu na vezbe, ispite.. Kad bih počeo da objašnjavam u detalje smorio bih. Dovoljno je sa kažem da zbog nedostatka te linije najbliži bus za Kamenicu mora da se čeka na Bulevaru oslobođenja, a fakultet je poslednje 2-3 godine organizovao put plaćanjem privatnog prevoznika opet kod fakulteta gde je i prethodna linija prolazila. Svakodnevno tokom školske godine autobus je krcat. Nekad se i stoji u nedostatku slobodnih mesta. To je slučaj samo za jednu katedru koja je od faxa tražila ovakvu organizaciju, a gde je još 4-5 predmeta koji se isto gore slušaju i vežbaju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 19:35 #673

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Nisam znao za medicinski fakultet, ali opet mislim da im više odgovara da hvataju 11A/B do stanice/mosta pa da pređu samo u Kamenicu, nego da u jednom busu razgledaju grad. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 19:38 #674

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
neobuscitta napisao/la:
Mašinice kod vozača imaju tri brojčanika, od čega je samo jedan ključan za beleženje prihoda. Ostala dva mogu da se iskoriste za prodaju karata na tačno vreme. Ali kome to objasniti?

Vozači treba samo da voze, ne da se zezaju sa prodajom karata i ko zna čim drugim. Ako su to uspeli da reše u Slovačkoj, ne vidim razloga da ne uspeju i kod nas.

Primer iz Bratislave



Fotke sam preuzeo sa neta, jer nisam uspeo da nađem moje.Prva fotka prikazuje automat za prodaju karata (ovaj je na glaIvnoj žel. stanici). Ne mora se ubaciti tačan iznos, automat vraća kusur. Pritisnete dugme kod karte koja vam treba, ubacite novac i automat vam izda kartu i kusurs. Vreme vam ne teče odmah, već kad uđete u vozilo i poništite kartu u aparatu sa druge fotke. Dakle uopšte ne morate da uđete u vozilo na stajalištu gde ste kupili kartu, a tih automata ima po širem centru na svim stajalištima. Mogu da pretpostavim da ih ima i po naseljima, al to ne smem da garantujem. Iprobao sam sistem (kod njih je na vreme) i ako sam sasvim uspešno obavio po Bratislavi ono što mi je trebalo, ja zaista ne vidim razlog da tako ne bude ui u NS. Jednom sam se čak "turistički" vozikao, čisto da razgledam iz tramvaja (dosadilo mni da vozim po gradu). Pored ovih automata, kartu možete platiti i slanjem sms kad uđete u vozilo.
Poslednja izmena: 10 sep 2017 19:47 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Novajlija, Ljube, Eldarion, neobuscitta

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 19:43 #675

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
neobuscitta napisao/la:
Nisam znao za medicinski fakultet, ali opet mislim da im više odgovara da hvataju 11A/B do stanice/mosta pa da pređu samo u Kamenicu, nego da u jednom busu razgledaju grad. :)

Menjanjem 2 prevoza prodje minimum sat vremena pa i više.A ne žive svi u okolini 11A/B neko pituje sa Naselja, Veternika, Klise, Futoga... Ta linija 70 je bila dragocena, odmah sa predavanja ili vežbi na kliničkom centru hvataš bus u roku od 10-15 minuta i direktno za Kamenicu.
Poslednja izmena: 10 sep 2017 19:44 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 19:43 #676

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Sasvim je normalno da je vozač lišen prodaje. To bi kod nas sigurno ubrzalo prevoz za bar 10-15%. Međutim, ja govorim o onom što se tehnički odmah sutra može promeniti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 19:50 #677

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Slažem se za ovo da se sistem vremenske karte može uvesti sutra već kod vozača, a ovaj sistem automata i sms može takođe u jako kratkom vremenskom roku da zaživi, samo nam trebaju političari koji ne vole novac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 20:29 #678

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
I bar 10 propalih tendera

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 21:11 #679

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Ukoliko se ispuni uslov (političari koji ne vole novac) dovoljan je jedan tender.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Javni gradski i Taxi prevoz 10 sep 2017 23:34 #680

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Ispunjavanje tog uslova je manje verovatno od Hristovog 2. dolaska ili tunela kroz Frušku goru


Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru