Trendovi u avijaciji, kako evropskoj, tako i svetskoj, bitno su promenjeni kroz 9/11. Posledica je to da više niko nema održiv biznis sa malim avionima, te da svoju poslovnu politiku mora da svede na apsolutnu sigurnost da će napuniti veliki avion.
Kargo avijacija u Evropi je takođe svedena na minimum, jer je skoro sve u dometu šlepera, a samo "vremenski osetljiva" roba, npr. pošta, se prevozi avionom, i to putničkim. Skoro niko i ne radi teretni saobraćaj sa malim avionima. Taj veći terminal do kog bi se slala roba, koji valjan pominje, može biti Beograd, a nema smisla organizovati let na tako kratkoj relaciji.
Koliko god bih ja to voleo, ne mogu Čeneju da nađem nijednu upotrebu.
@Fruškogorac
Aerodrom Pecs-Pogany je 2016. imao samo 3.650 putnika. Ako se ne varam, u ovu brojku može da se ubraja i "generalna avijacija" odnosno školski ili turistički letovi u zoni aerodroma. Čak i da se ne broje putnici na taj način, treba imati na umu da je najbliži međunarodni aerodrom ovome Osijek, koji je na udaljenosti od 100 km ali ima samo pet međunarodnih letova nedeljno, i po jedan let u domaćem saobraćaju dnevno. Za bolju ponudu, moraju da putuju u Budimpeštu, do koje ima 250 km. Novi Sad na trostruko manjoj udaljenosti, u Beogradu, ima sličnu ponudu letova.
Uz to, 2016. godine je aerodrom Pecs-Pogany procenjen kao trošak od 70 miliona forinti budžetu godišnje.