Ako nema aerodroma sa redovnim linijama nema nikakvog gravitiranja ka njemu. Znaš li ti koliko košta održavanje jednog aerodroma, zbog čega, "ponekog čartera"? Svi južno od NS gravitiraju Surčinu.
Vojvodina ima aerodrom i u Vršcu, pa ne sleću čarteri sa turistima. Turisti idu u BG, pa onda bilo šta drugo:NS, Lepenski Vir, Karlovci, Uvac, Kopaonik itd.
Sombor i Bačka Palanka gravitiraju Osijeku. Tamo već ima više redovnih LLC linija. Sombor pritom takodje ima aerodrom.
Koliko ljudi gravitira "Moravi", "Lađevcima", pa ništa od njih? Bespotrebno bačen novac. U stvari, nije bačen, nego se neko dobro omastio na tom pranju para.
Sve u svemu, lepo je to sanjarenje, nešto veće kategorije od tramvaja... Da smo nemačka pa bi i bilo izvodljivo a ovako...
Do Čeneja treba 20 minuta od Limana. Znači, mi novosadjani, uštedeli bi smo pola sata vožnje do Surčina da ga teoretski imamo. A izgradnja bi koštala koliko sva nedostajuća infrastruktura gradu, sa svim mostovima iz GUPa 2025 zajedno.
Studija isplativosti bi sasvim sigurno pokazala da se izgradnja piste ne bi isplatila u našim životima ako ikada.
Ali ok, maštam i ja ponekad da smo normalna, razvijena zemlja koja nije među najsiromašnijim u Evropi i koja se ne smanjuje brzinom od 40000 ljudi godišnje, da novac preliva na sve strane...i da je sve ovo izvodljivo.