Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 10 sep 2017 19:29 #2801

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8561
  • Primljenih Zahvalnica: 36815
neobuscitta napisao/la:
Nakon demontiranja mehanizacije, da li može da se otpočne priprema pristupnih saobraćajnica i pruge sa sremske strane? :)

Ne da li može, nego mora.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 10 sep 2017 21:16 #2802

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Dok ne sruše i odnesu beton i nasip ne može početi izgradnja. Sem ako to nije u domenu izgradnje pristupne saobraćajnice.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 12 sep 2017 19:11 #2803

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Malo raduckanja

A ovde stalo vreme
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, sasar, Oniks, Blavak, Posmatrac, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Dalmatinac

Novi Žeželjev most 13 sep 2017 20:26 #2804

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Barže sa crvenom konstrukcijom vraćene su na lokaciju nizvodno od Karlovaca. Imaju montirane neke skele i verovatno ih podešavaju za veći i teži posao.
Na sremskoj strani, kad se mali pristupni deo mosta postavi na svoje mesto, pruga će morati da dobije nagib bar u dužini od 400 metara, a možda i više, da bi mogla da se popne na most, jer mislim da je razlika nivoa (budući minus sadašnji) bar 3 metra, a možda i više.
Nemam osećaj koliko će materijala biti naneto na most.
Ako sam dobro gledao po nekim pravilnicima, dozvoljeni nagib za ovakve pruge iznosi 12,5 promila, pa za 3m visinske razlike treba oko 400 dužnih metara pruge da bude uspon.
Skoro da ne vidim na koji način će se za vreme tih radova odvijati železnički saobraćaj postojećom trasom preko privremenog.
Nadajmo se da će se to sve događati već u oktobru.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, DL

Novi Žeželjev most 13 sep 2017 21:28 #2805

  • Milić
  • Milić's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 18
  • Primljenih Zahvalnica: 146
Sećam se da sam video u nekoj prezentaciji da se pruga podiže za 1,2 m. Nije to problem za neku rampu. Biće dovoljna dužina od mesta gde će se spojiti sa postojećom prugom (oko 250 m).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Trpovski

Novi Žeželjev most 13 sep 2017 23:19 #2806

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Kako je prošlo navlačenje prvog luka, da sad malo ja podignem prašinu. Bacio sam pogled na pristupne saobraćajnice sa sremske strane i imam samo sledeći komentar: :ohno: :ohno: :facepalm: :facepalm:



Da li vi vidite ono što ja vidim?

Saobraćaj koji silazi sa mosta dolazi do kružnog toka i bez potrebe se ukršta sa saobraćajem koji će se tek peti na most. Pritom, oni koji silaze nemaju prednost ulaska u kružni jer oni koji se penju su već ušli.

I odmah sam zamislio prizor sličan današnjem - konvoj od 10 kamiona sa svake strane. Šta ćemo videti? Kamione koji stoje na sred mosta jer je usko grlo na kružnom toku.

Bravo genijalci. :facepalm:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 00:04 #2807

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
^^ data je prednost direktnoj konekciji sa budućom obilaznicom, na kružni će svi nažalost tako dok se ne izgradi obilaznica. Od celog AP do Rume mogli bi prvo u paketu sa ovim da se uradi to parče od mosta do mišeluka, rasteretilo bi mnogo Petrovaradin.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 09:42 #2808

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Razumeo sam to da je ostavljen prioritet za obilaznicu, ali ako će je graditi kao Žeželja, onda stvarno... :(

Pretpostavljam da je na ovo već stavljena tačka? Mogli bi barem da naprave privremeni prilaz od kružnog toka direkt na most, a ne ispod pa okolo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 10:54 #2809

  • bili
  • bili's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 317
Koliko sam ja razumeo, mada možda grešim, ovo na slici je šta će biti jednog dana kada bude obilaznica.

A do tada će biti varijanta kao što je bila kod starog Žeželja, odnosno kao što je i sada samo ispeglane krivine.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 18:16 #2810

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Nikome nije upao u oko put preko Oficirca?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 18:33 #2811

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
@kasko - Imas u mom postu #2801 radove na strani Oficirca, rekao bih da su oni pozicionirani otprilike gde je ova "trouglasta" raskrsnica iznad puta :)
Cini mi se da nista od plaze nece "uzeti", a od one livade iza i nema neke koristi...

Kada smo vec kod Oficirca, prosli put mi je promakla ova fotka da je okacim.
Pogled sa Oficirca na most ce biti fenomenalan kada most bude gotov, a i vec je :)


A evo i malo nocnih fotki sa produzenom ekspozicijom







Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Blavak, valjan, mdinic, AeroDron, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 18:35 #2812

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
I jos nekoliko nocnih :)









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Novajlija, Oniks, Blavak, valjan, mdinic, AeroDron, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 19:00 #2813

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
@Posmatrač, ne vidim. Ja mislim na ovaj put koji ide ka gore i izlazi sa slike
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 19:56 #2814

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Aha, pa to ce valjda nekako ovako izgledati (ovaj postojeci ce biti pomeren) malo ce ici blize plazi, taman da se tu napravi i neki uredjen parking da bude kod plaze i jos plaza da se uradi i otisao sam jedno 50 godina u budusnost sa ovim :bash:


Uglavnom na originalnoj slici se jedva vide obrisi puteva koji idu sada


Malo sam ih pojacao crvenom bojom (zanemarite moje crtacke sposobnosti :whistle: )


Kada malo se malo bolje pogleda slika, cini mi se da ce se ovde praviti novi nadvoznjak za prugu, ali najbolje da nastavimo da pratimo gradiliste i samo ce nam se pokazati kako ce sta izgledati, posto je poznato da se kod nas planovi lako menjaju :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, Blavak, valjan, AeroDron

Re:Novi Žeželjev most 14 sep 2017 21:35 #2815

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 554
  • Primljenih Zahvalnica: 549
Koliko sam cuo sa sremske strane ce biti denivelisana raskrsnica

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 14 sep 2017 21:45 #2816

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ilke napisao/la:
Koliko sam cuo sa sremske strane ce biti denivelisana raskrsnica

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Na mostu i ispod njega...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 sep 2017 22:08 #2817

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: Lansiranje lučnog mosta L = 177 m.


Evo me opet dragi prijatelji.
Zašto me nije bilo ovoliko vremena, (od jula 2016.)? Nećemo o tome sada, prikladnije je kad se most završi ..

Ovoga puta osvrnućemo se na aktuelne velike događaje na mostu, a pogledaćemo malo i u istoriju mostogradnje, tj. gde se u svetskim okvirima nalazio stari most, a gde novi most.

O lansiranju lučnog mosta L = 177 m

Na stubovima je manji lučni most (177 m raspona), između centralnog stuba (stuba 3) i stuba na desnoj obali (stub 2).
Ukupna masa mosta koja je prešla reku je oko 4700 tona, tj. oko 3800 t mostovske konstrukcije + oko 400 t sekundarnih konstrukcija + oko 500 t ostalih konstrukcija na mostu, (privremeni stubovi za lansiranje, oplata za kolovoznu ploču, vodovodna cev, dve cevi za odvodnjavanje, rešetkasta gazišta revizionih staza, ...).
Konstrukciju su nosile sanke (skids) i baterija tri pontona.
Sanke mogu da ponesu po 500 t svaka.
Na pontonima (3x10,5m x 66m) je montirana konstrukcija koja nosi most: dve poprečne grede + 4 stuba stabilizovana kosnicima.
Pre lansiranja konstrukcija mosta je podignuta na nivo lansiranja, tj.onaj nivo kojim se izbegava dodirivanje stubova 2 i 3 i obezbeđuje spuštanje na stub 3. Most mora da bude horizontalan za svo vreme trajanja lansiranja.
Samo lansiranje je obavljano potiskivanjem (guranjem) horizontalno postavljenim hidrauličkim presama iza sanki na zadnjem kraju mosta, (na obali).
Prednji kraj mosta je obezbeđen bočno užadima ankerovanim na desnoj obali i privezanim za stubove Privremenog mosta.

Iz prethodnog je jasno da je most tokom lansiranja stalno na istom nivou. Dunav, međutim, nije. Konstrukcije na pontonima se, razumljivo, ne mogu više doterivati po visini. Ograničene korekcije visine mogle su se obavljati pontonima (ispumpavanjem ili dodavanjem vode, kao kod podmornica) i/ili hidrauličkim presama na vrhovima stubova na pontonima – na spoju most/stubovi na pontonima.
Inače, stubovi na pontonima su dva puta montirani. Prvi put za nivo Dunava koji porastom je stubove pontona učinio previsokim. Drugi put – konačno, uz stalan rizik da opet vodostaj Dunava ne pokvari planove.

Dakle, tačno je da je nivo Dunava bio i jeste vrlo važan uticajni faktor na lansiranje.

Da li je lansiranje moglo da traje kraće?
Praktično, nije!
Neupoznata publika je poredila lansiranja nekih mostova u inostranstvu sa lansiranjem našeg mosta i došla je do „zaključka“, da sve predugo traje.
Zašto je lansiranje trajalo 9 dana, a ne kraće?
- Most se kreće prednjim krajem na vodi, zadnjim krajem na obali, što je tehnički mnogo složenije od kretanja samo na vodi ili samo na suvom.
- Rad je bio moguć samo danju, noću ne. Razlog: svetla reflektora smetaju noću brodarima na Dunavu.
- Zbog različitih masa leve i desne strane mosta, (o tome smo ranije govorili), različite su i sile trenja na stazama sanki, na desnoj (nitzvodnoj) strani su veća. Neoprezno guranje mosta može da izazove njegovo zakošenje, zato što leva strana prednjači pred desnom. Da bi se zakošenje mosta izbeglo ili svelo na najmanju meru bio je potreban izuzetno pažljiv rad na potiskujućim hidrauličkim presama i povremene korekcije pravca užadima.
- Oslonci mosta su promenljivi tokom lansiranja, (čime se menja i njegov statički sistem). Most je tokom lansiranja prošao kroz 3 statička sistema, tj. 3 konfiguracije oslonaca: 1) 4 grupe sanki u centralnoj zoni mosta; 2) posle nadnošenja nad reku prenji kraj mosta je oslonjen na 4 oslonca na pontonima i nazad – na 4 grupe sanki; 3) posle približavanja zadnjeg kraja stubu 2, oslanjanje je nazad premešteno ispod krajnjih poprečnih nosača. Svako prenošenje oslonjanja je zahtevalo izvesno vreme za montažu i aktiviranje novih sanki i deaktiviranje i demontažu sanki prethodno aktivnih.

Kako je praćena i korigovana plovidba mosta?

Prostorni položaj mosta je praćen iz sekunda u sekund preko GPS-a. Kod svakog bočnog odstupanja od pravca kretanja, znala se veličina odstupanja koje je odmah poništavano.
Na kraju plovidbe Dunavom most je došao nad stub 3 sa samo 15 mm bočnog odstupanja! Inače projektovani su i izvedeni posebni alati za tačno doterivanje položaja mosta u osnovi – do poslednjeg milimetra!
Laicima može da izgleda neverovatno da se uopšte govori o nekim milimetrima kod ovakve ogromne konstrukcije LxBxH = 178x31,5x37 m, mase 4700 tona!

Praćeni su za vreme lansiranja i i prate se stalno i kontinualno i naponi u pojedinim presecima čelične konstrukcije kao i sile u kablovima vešaljki. Oprema koja služi za to čini sistem za monitoring (osmatranje) mosta. Zvanično je uključen u rad pred lansiranje i ostaje na mostu tokom eksploatacije mosta. Ovakav sistem za monitoring se prvi put pojavljuje na jednom mostu u Srbiji.

Da li su neki opušteni kablovi pokazatelj dobrog ili lošeg ponašanja mosta tokom lansiranja?

Objašnjeno je već da je most prošao kroz 3 statička sistema tokom lansiranja.
U svakom od statičkih sistema sile u kablovima su različite. Isti kabl može da bude prav od velike sile zatezanja, a da u sledećoj fazi bude opušten, sa vidljivom strelom.
Sve je proračunato, svaka kombinacija opterećenja, za svaki od statičkih sistema, čak i situacija sa zemljotresom u toku lansiranja!

Konstrukcija mosta prolazi teška iskušenja tokom lansiranja. Svaki od privremenih statičkih sistema je neprirodan i neprijatan za konstrukciju mosta i veoma se razlikuje od konačnog statičkog sistema. Ovo je veliki test za konstrukciju mosta, u mnogo čemu i veći od onog koji je očekuje tokom probnog opterećenja!
Sva merenja i osmatranja na lansiranju su pokazala odlično poklapanje računsko/mereno!

Najzad, da se vratimo na gornje pitanje. Ugibi kablova za pojedine faze su takođe proračunati i takođe se odlično slažu sa proračunskim. Na osnovu proračunatih ugiba kablova su projektovani i privremeni stubovi za lansiranje, gde kablovi prolaze kroz stubove i gde je bilo potrebno ostaviti dovoljno prostora za njihovo pomeranje tokom zatezanja/opuštanja.


Gde su stari novi most u svetskoj mostogradnji?

Stari most

Do oko 1960. bilo je vreme intenzivne obnove mostova srušenih u 2. svetskom ratu. Malo je bilo onih koji su se izdvajali svojim rasponom, koncepcijom, opterećenjem.
U disciplini lučnih mostova apsolutno dominantni su bili čelični mostovi. Svetski rekord u rasponu držao je Most Bajon (Bayone Bridge) u SAD sa rasponom od čak 510 m, izgrađen 1931.

Među lučnim betonskim mostovima, do 1952, svetski rekordi raspona postavljeni su 1942. i 1943. u zemljama neutralnim u ratu, (Španija i Švedska). 1952. je izgrađen železnički most preko Djepra kod Zaporožja, sada u Ukrajini, sa rasponima od 228 m, koji je do danas ostao među najvećim železničkim betonskim lučnim mostovima u svetu. Nažalost, o ovom mostu ima veoma malo tehničkih podataka u svetskoj stručnoj literaturi.

Kod nas je Drumsko-železnički most preko Dunava u Novom Sadu, (nezvanično Žeželjev most), pušten u saobraćaj 1961, sa lučnim rasponima od 211 m i 166 m, bio u samom svetskom vrhu po rasponima.

Mostovi konstruktora Ilije Stojadinovića iz Mostogradnje nastavili su uzlazni trend domaće mostogradnje. Najčuveniji je drumski most na ostrvu Krk, sa rasponima od 390 m i 244 m, 1980, kojim je raspon prethodnog rekordera, (Drumski most Gleidsvil u Australiji, 1967.), nadmašen za čak 85 m!
Drumski most na Krku i drumski most između Šibenika i Knina (246 m, 1966.) do danas su ostali na listi svetski najvećih raspona.
Da li pokojni kolega Ilija Stojadinović, najveće ime naše betonske mostogradnje, ima most sa svojim imenom? Naravno da nema, čak i stručna javnost jedva da je ponešto čula o njemu, dok je široj potpuno nepoznat! Još jedan žalostan primer “rada” naših medija gde se mnoge velike ličnosti naše kulturne istorije potpuno prećutkuju!

Novi most

Posle 1980, naročito posle 2000, nastaje neverovatni bum u svetskoj mostogradnji. Gradi se stotine mostova godišnje svih namena i sistema, mnogi sa ciljem postizanja svetskog rekorda u svojoj kategoriji. Vreme 1930-1980. je stoga potpuno neuporedivo sa današnjim. Verovatno je odnos broja izgrađemih mostova sada/nekad oko 100:1!

Na svetskoj listi lučnih mostova velikih raspona, svih namena i podsistema, (po nemačkoj Vikipediji, kao najkompletnijoj iako ni ona ne preteduje da je sasvim kompletna), ima ukupno 156 lučnih mostova raspona većeg od 208 m, (Železničko-drumski most u Novom Sadu sa svojoh L = 177+219 m još nije upisan): 132 drumska, 1 pešački, 23 šinska (železnica, metro, tramvaj = laka železnica).
Po materijalu konstrukcije:
Drumski lučni mostovi: 75 čeličnih, 28 čeličnih sa lukovima ispunjenim betonom, 29 betonskih.
Šinski lučni mostovi: 15 čeličnih, 1 čelični sa lukovima ispunjenim betonom, 6 betonskih,1 beton+čelik.
Pešački mostovi: 1 čelični.

Očigledan je nastavak dominacije čeličnih mostova, zahvaljujući boljim osobinama materijala, pogodnijoj montaži i nižim cenama izgradnje. Očigledno je takođe da je na listi broj drumskih mostova neporedivi veći od broja šinskih. Objašnjenje je u opterećenjima i uslovima upotrebljivosti: železnička opterećenja su mnogo veća od drumskih, a uslovi upotrebljivosti su neuporedivi strožiji.

Još malo statistike:

Železnički lučni mostovi L ≥ 208 m:
Kina – 10; Nemačka – 4; Španija – 2; po 1 – Australija, Francuska, Iran, Japan, Pakistan, SAD, Ukrajina.

Železnički lučni mostovi po statičkim sistemima:
sa kolovozom iznad luka – 8; rešetkasti luk – 2; rešetkasti luk + greda – 2; puni luk + greda – 4; rešetkasti luk + zatega – 2; puni luk + zatega – 1; greda sa lukom – 1; nepoznato – 3.

Sada možemo da napravimo relativna poređenja našeg mosta u Novom Sadu i mostova u svetu. Isključimo lučne mostove koji su potpuno različitih lučnih konstruktivnih sistema – one sa kolovozom iznad luka i one sa rešetkastim lukovima. Ostavimo preostale lučne sisteme i proširimo listu železničkim mostovima sa L < 208 m.
Odgovarajući pregled dat je slikom-tabelom.

Komentar slike:
U tabeli su mostovi sa 1, kao i oni sa 2 koloseka. Opterećenje sa 2 koloseka je dvostruko veće od onog kod mostova sa 1 kolosekom, pa je poređenje ne sasvim korektno, a u slučaju tramvajskog mosta i nekorektno.
Dalje, mostovi Hamer (1987.) i most preko Kerča (2018.) su mostovi bitno različitog konstruktivnog sistema, sa rešetkastom gredom pridržanom lukom što je sasvim različito od sistema luk + greda i luk + zatega.

Posle ovih uvodnih napomena možemo da zaključimo o mestu Železničko-drumskog mostu u Novom Sadu po rasponu, u svetskoj porodici železničkih drumskih mostova:
- 2. u svetu sistema punog luka sa gredom ili zategom, sa 2 koloseka; prvi je most Muiderberg u Holandiji. (L = 255 m, 2016.);
- 1. u svetu sistema punog luka sa gredom ili zategom, sa 2 koloseka, sa dijagonalnim vešaljkama, (L = 219 m).



Za naš most se itekako čulo u stručnim krugovima u svetu. Prošlog leta je most posetio i detaljno razgovarao sa projektantima i otac mostova sa dijagonalnim vešaljkama – norveški profesor Pet Tvajt (Per Tveit). Most je uvršćen na njegov sajt sa svim mostovima sistema lukova sa dijagonalnim vešaljkama (Network arches).
Link: home.uia.no/pert/index.php/Map_of_Bridges

Očito je da u Srbiji dobijamo, posle dužeg vremena, most svetskog ranga koji su projektovali srpski inženjeri, (Odgovorni projektant: Aleksandar Bojović; projektanti: Zlatko Marković, Dimitrije Aleksić, Marko Pavlović, Novak Novaković, Milan Spemić, Uroš Kostić, Boško Janjušević).
Posle drumskog lučnog mosta na Krku, Hrvatska, (Odgovorni projektant Ilija Stojadinović, L = 390+244 m, 1980.), drumskog mosta sistema sa kosim kablovima u Plocku, Poljska, (Autori: Nikola Hajdin i Bratislav Stipanić; projektanti: Aleksandar Bojović, Šerif Dunica, Miloš Lazović, L = 60+60+375+60+60 m, 2005.), ovo je sledeća velika referenca naše mostogradnje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, tonyk, mrnjavi, TurboMaximus, Dunavski, Brane, Šipadžija, Novajlija, sasar, Direktor, Trpovski, Ilke, Blavak i ovaj član ima 18 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 14 sep 2017 22:29 #2818

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 14 sep 2017 22:32 #2819

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
@Inzenjer
Sreca, sreca, radost!

Nadam se da ne nameravas da nas opet napustis bez upozorenja i da ces biti sa nama do zavrsetka izgradnje.

Veliki pozdrav i veliko hvala!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Trpovski, Inzenjer, Бојовићев мост

Re:Novi Žeželjev most 14 sep 2017 23:04 #2820

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
kasko napisao/la:
@Inzenjer
Sreca, sreca, radost!

Nadam se da ne nameravas da nas opet napustis bez upozorenja i da ces biti sa nama do zavrsetka izgradnje.

Veliki pozdrav i veliko hvala!

+1 !!!!!!!!!!!!! Veliko hvala na ovom, kao i na svim pretpodnim javljanjima :cheers:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Trpovski, Inzenjer, kuburicsrdjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru