Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 19 okt 2017 20:12 #2941

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
idem da kupim dron :master:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Light, AeroDron

Novi Žeželjev most 19 okt 2017 21:16 #2942

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Hvala ljudi na odgovorima na moje pitanje! I onim tacnim i onim mozda malo manje tacnim :)

Evo nasao sam link do dokumenta sto je DL okacio (posto ne vidim da je on okacio link)
www.ale-heavylift.com/wp-content/uploads...Skidding-Systems.pdf
Ako neko zeli da sacuva pdf format o ovoj, ali i slicnoj opremi koju poseduje ALE

Ocekivao sam vecu potisnu moc, a ispadne da 4x64,3t guraju ceo most - impresivno

Cole hvala na videu i super fotkama, a i Aerodron svaka cast na fotkama, odlicne su! :clapping:

Evo i od veceras nekoliko :)


Vec su montirane sanke koje ce se koristiti poslednjih +/-15m iako most ima jos da predje 80-tak metara pre nego sto one dobiju svoju svrhu


Sve blizi i blizi lukovi, slede tri fotke sa sremske strane :)





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, sasar, Oniks, Blavak, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, mdinic, AeroDron, Бојовићев мост, kuburicsrdjan, Cole

Novi Žeželjev most 19 okt 2017 21:27 #2943

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Ove slike sam zaboravio :facepalm:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Brane, Blavak, Posmatrac, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, mdinic, DL, Бојовићев мост, kuburicsrdjan, Cole

Re:Novi Žeželjev most 19 okt 2017 21:46 #2944

  • kuburicsrdjan
  • kuburicsrdjan's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 84
  • Primljenih Zahvalnica: 255
Pa mi smo racunali samo silu potiskivanja, a zaboravili smo da sa druge strane ima vucna sila, na sajlama i cekrcima i onom vitlu na barzama

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 19 okt 2017 22:30 #2945

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
AeroDron video !
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, Novajlija, sasar, Inzenjer, Oniks, Blavak, Posmatrac, Mikins, Light, valjan, mdinic, ćosa, Бојовићев мост, Savke, Cole

Novi Žeželjev most 19 okt 2017 23:10 #2946

  • Gliga
  • Gliga's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 19
  • Primljenih Zahvalnica: 337
Navala filmova :)

Evo ga i time-lapse snimljen tokom današnjih radova, svež materijal direktno sa terena. Navlačenje luka je trajalo relativno kratko a i propustio sam početak.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, limanac, mrnjavi, Duja, Novajlija, sasar, Inzenjer, Oniks, Blavak, Mikins, Light, valjan, mdinic, AeroDron, Бојовићев мост, kuburicsrdjan, Savke, Cole

Novi Žeželjev most 19 okt 2017 23:34 #2947

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, valjan, AeroDron, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 00:33 #2948

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2017-10-19.


Moram da se pridružim kurcubicsrdjan-u u oduševljenju atmosferom na Forumu!
Opet se pokazuje da su građani najpre vaspitani tihi svet, daleko kreativniji i - ako hoćete – i mnogo profesionalniji od svih medija, iako to uopšte nije cilj Foruma, to je samo razmena mišljenja i informacija na jednom forumu. Ovde medijima treba dodati i razne „javne ličnosti“, rečju, primere kakav nikako ne treba biti u javnom prostoru!
Foto-materijal forumaša je u mnogim primerima izuzetan. Ovo su zaista prilozi kulturnoj istoriji grada Novog Sada i vremenom će im vrednost samo rasti. Ponovimo još jednom i naglasimo: sav ovaj divan rad na Forumu je nastao ličnom inicijativom i sredstvima građana, volonterski i sa puno ljubavi!


Aktuelni radovi:

Na većem lučnom mostu, pola dana je prošlo u vožnji preko reke, a druga polovina u prevezivanju ankerne užadi na nove sidrene tačke.
Ukupno je prevezeno oko 80 m, preostaje još oko 100 m.
Sama operacija guranje/plovidba je prošla bez ikakvih iole značajnijih tehničkih problema.
Firma ALE se opredelila isključivo za dnevni rad. Po mom mišljenju takva odluka je apsolutno ispravna.

Na manjem lučnom mostu nastavljeno je betoniranje kolovozne ploče. Tu takođe nije bilo nikakvih tehničkih problema.
Težina kolovozne ploče, (na manjem lučnom mostu masa kolovozne ploče je oko 3500 tona, što je dosta u poređenju sa masom čeličnih nosećih i sekundarnih konstrukcija i opreme na lansiranju - oko 4800 tona), je prvo veće opterećenje mosta. Sile u kablovima i geometrija konstrukcije mosta se moraju detaljno proveriti pri ovom prolaznom stanju. Ako se pokaže potrebnim, sile u kablovima će se korigovati.
(S obzirom na dosadašnje ponašanje konstrukcije, u vrlo neprijatnim prolaznim statičkim sistemima tokom lansiranja, kad se pokazalo da se konstrukcija u potpunosti ponaša prema očekivanom/proračunatom, ne očekujem korekcije sila u kablovima vešaljki.)


O medijskom praćenju sličnih gradnji u svetu

Godinama prateći i prikupljajući raznu stručnu literaturu na Internetu, (na nemačkom, engleskom i ruskom), često nailazim i na vesti u lokalnim medijima raznih zemalja o tehničkim događajima sličnim ovom našem u Novom Sadu.
Uvek to prati atraktivna reportaža sa mnoštvom fotografija (u pisanim medijima), odnosno spektakularnim video snimcima na raznim televizijama. Sagovornici su preovalađujuće inženjeri koji su projektovali most i koji izvode most. U mnogo kraćem vremenu se pojavljuju i političari, (i tamo, ali na drugi način), koji govore o finansiranju i opštim planovima na izgradnji infrastrukture.
Sve zajedno je, indirektno, velika reklama firmi i stručnjaka te zemlje, tj. priprema za naredne u ugovore, pogotovo u inostranstvu.

Navešću i par primera:
- Drumski, lučni most Walterdale u Edmontonu, Kanada, 2013: Montaža mosta u izuzetno hladnim uslovima i preko zaleđene reke je direktno prenošena preko web-kamera. Sve je bilo vrlo složen i zahtevan tehnički poduhvat, koji je detaljno praćen u svim lokalnim medijima. Uzgred, celu montažu je osmislio Kanađanin srpskog porekla, inače Novosađanin, kolega Dragan Majkić!
- Železnički lučni most Muiderberg, Holandija, 2016: Najveći lučni železnički most u Evropi, (dva koloseka, raspon 255 m, vešaljke – cevi, rešetkastog sistema), nije mogao da prođe bez velikog medijskog praćenja. Inženjeri, glavni u projektu i izvođenju su iscrpno govorili o mostu, predstavljene su i firme koje su izvele most, a na kraju se pojavila na kraćoj konferenciji za štampu i ministarka saobraćaja. Sve zajedno je bila velika reklama holandskog inženjerstva: inženjera i firmi, na primeru jednog divnog objekta.
- Železnički lučni most Hosbach, Nemačka, 2011: Za montažu mosta (95 m, 2 koloseka, preko autoputa), lokalne vlasti su ostavile samo 2 sata! Most je prevezen (na suvom) i montiran u traženom roku. Celu operaciju, izvedenu noću, pratilo je desetine kamera i stotine posmatrača, uz neizbežne razgovore (posle završene montaže, naravno) sa inženjerima – glavnim akterima.

Primera sistematskog rada na tačnom tehničkom izvešatavanju o mostovima ima danas u svetu puno. Najupadljiviji su Kina, Rusija, Nemačka gde o svakom iole većem tehničkom poduhvatu možete da nađete hiljade podataka – članaka stručnih I popularnih, crteža, fotografija, filmova …. Svaka prilika se koristi za isticanje svoje pameti i privredne moći.

Slično medijsko praćenje je bilo i nekada u SFRJ, gde su čitaoci/slušaoci/gledaoci mogli da se iz prve ruke informišu o gradnjama velikih objekata, i od samih graditelja takođe. Primeri: Drumski Most slobode u Novom Sadu, Drumski most u Brankovoj ulici u Beogradu, Drumski most Gazela u Beogradu, pa čak i zloglasne 2000. – o Drumskom Varadinskim mostu u Novom Sadu, itd, itd.

Danas je kod nas reklama rezervisana isključivo za strance, (primeri Most na Adi u Beogradu, Most Mihajla Pupina kod Ovče i Borče, rekonstrukcija Mosta Gazela u Beogradu, primer je i ovaj Železničko-drumski most u Novom Sadu). Naši inženjeri i firme se nigde ne pominju, zapravo kao da se posebno vodi računa da ih nema ni u jednom izveštavanju, kao da ne postoje!








Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Brane, sasar, Oniks, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion i ovaj član ima 9 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 00:33 #2949

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
-

-

-
Poslednja izmena: 20 okt 2017 01:03 od TurboMaximus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, limanac

Re:Novi Žeželjev most 20 okt 2017 08:08 #2950

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Pitanje za Inženjera:
Kako se tacno odvija manevrisanje barzom? To mi deluje kao najkompleksniji deo lansiranja?
Hvala unapred i hvala unazad na svom tvom neizrecivom doprinosu ovoj temi i forumu.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 13:29 #2951

  • Gliga
  • Gliga's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 19
  • Primljenih Zahvalnica: 337
Od jutros su bas vredni sa pomeranjem, rade prakticno bez pauze. Ostalo je jos malo (mozda 15-20 metara) do centralnog stuba

Poslednja izmena: 20 okt 2017 13:37 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, sasar, Oniks, Blavak, Mikins, Light, valjan, mdinic, Бојовићев мост

Re:Novi Žeželjev most 20 okt 2017 14:00 #2952

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8561
  • Primljenih Zahvalnica: 36812




Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, sasar, Oniks, Mikins, Light, valjan, Podbarac, AeroDron, Бојовићев мост

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 14:06 #2953

  • Gliga
  • Gliga's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 19
  • Primljenih Zahvalnica: 337
Pogled sa iste lokacije, sinoc oko 18h i danas oko 14.



Poslednja izmena: 20 okt 2017 14:22 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, Blavak, Light, valjan, AeroDron, DL, Бојовићев мост

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 14:11 #2954

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak, Light, valjan, AeroDron

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 14:27 #2955

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Ako se ne varam sam proces lansiranja od momenta kad je luk pričvršćen za konstrukciju na barži traje 3 dana. Značajan napredak u odnosu na manji luk. Šta ti je iskustvo. :cheers:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 20 okt 2017 14:50 #2956

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kasko, cipacar, sergio-m, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, sasar, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, DL, Бојовићев мост

Re:Novi Žeželjev most 20 okt 2017 15:16 #2957

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Buduci pogled iz Marka Miljanova

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, Blavak, Bogdus, Light, Djordje Cvarkov, valjan, ChobbyNS, AeroDron

Re:Novi Žeželjev most 20 okt 2017 15:28 #2958

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Nema mi prethodnog posta na tapatalk...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, Duja, Šipadžija, sasar, Blavak, Posmatrac, Light, Djordje Cvarkov, valjan, ChobbyNS, AeroDron, DL, Бојовићев мост, kuburicsrdjan, Cole

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 16:56 #2959

  • Gliga
  • Gliga's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 19
  • Primljenih Zahvalnica: 337
Dve stvari:
1. Novi Sad ima novu siluetu.
2. Prva osoba je presla sa jednog dela mosta na drugi.

Poslednja izmena: 20 okt 2017 19:46 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, TurboMaximus, Dunavski, Brane, sasar, Oniks, Blavak, Bogdus, Light, Djordje Cvarkov, valjan, mdinic, AeroDron, Бојовићев мост, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 20 okt 2017 17:12 #2960

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slikano u 14 15 h - danas ekstra brzi !




Poslednja izmena: 20 okt 2017 17:14 od AeroDron.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, mrnjavi, Duja, sasar, Oniks, Blavak, Posmatrac, Light, Djordje Cvarkov, valjan, mdinic, Бојовићев мост, Cole
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru