Pre i posle mosta, oko 300 metara, kolima odemo ispod voza, dakle podvožnjak.
Nema nadvožnjaka u okolini mosta.
Ići ćemo ispod mosta i pored Dunava, sa jedne i druge strane, pa je most istovremeno i podvožnjak, valjda.
U konačnoj verziji, za mnogo godina, kad se izgradi novi put sa one strane pruge, do železničke stanice u Petrovaradinu, uključivanje na most od Vojne bolnice biće dosta dugotrajno:
prvo u budući kružni tok, izlazak poslednji, prema Dunavu, pa ispod mosta, pa udesno, okolo, uključivanje u traku koja ide od železničke stanice prema mostu, pa ispod pruge na most.
I sa mosta, u sadašnju Reljkovićevu, vrtićemo se dosta u krug.
Na taj način će sva ukrštanja u nivou biti samo u kružnom toku, a oni koji fantastičnom brzinom, u jedinoj traci, pređu most i idu u Karlovce, nastaviće istom brzinom kroz šikanu sa podvožnjakom i neće se ni sa kim ukrštati u nivou.
Slika je već bila, ali evo je opet, ne košta mnogo.