Inzenjer napisao/la:
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-03-22; Odgovori na pitanja i sneg na mostu.
Odgovor:
Pomenuti betonski zidić je zapravo greda koja, zajedno sa paralelnom istom takvom gredom, drži tucanički zastor ispod železničkih koloseka.
Kako će sve konačno izgledati, i to vrlo skoro, dato je na priloženim slikama.
Hvala na odgovorima, bilo mi je nelogicno ali posle posta sam skontao da se na mostu jos uveka radi i da nije gotov. Slika je odgovorila na sve.
I most lepo napreduje, bice mi drago da pređem preko njega.
Sad cu malo okolo ovog mosta "lokalnog" karaktera i izmeštanje saobraćaja na most Petrovaradin - Kać i dodatne 2 trake na mostu (ako je višak, slobodno prebacite u drugu temu).
S obzirom da sam u Petrovaradinu koju godinu, deo koji mi je sumnjiv narednih decenija jeste taj da će se obilaznica usmeriti pre Petrovaradina, negde kod Tekija na nasip, problemi (po meni):
- nasip je od peska, neće izdržati drumsku infrastrukturu i vozila na njemu, dakle vreme potrebno da se napravi jača ili druga osnova za saobracajnu infrastrukturu
- potez Petrovaradin - Širine, gomila nerešenih imovinskih-pravnh pitanja oko nekretnina, što legalizovanih, što nelegalizovanih!
- moguće razmatranje bušenja tunela ispod Širina, preskupo, predugo. Upitno...
- tunel kroz Frušku goru, još uvek na nivou najava, ispitivanja, planiranja
Ovo mi sve navodi da će kamioni i dalje drljati putem Ruma, Irig, Petrovaradin izbegavajuci putarine. Nadležni da hoće, odavno bi usmerili ovaj saobraćaj na autoput ali nema poltičke volje. Sadašnje dve trake na mostu su sasvim dovoljne za današnju frekvenciju saobraćaja ali sa obzirom na sve gore navedeno, postaće usko grlo kao što su danas to postali neki delovi Petrovaradina za kamione (o kvalitetu života u kućama pored kojih prolaze kamioni ne treba pričati). Takodje, ne znam koliko će Temerinska i raskrsnica sa Partizanskom ulicom izdržati povećanu frekvenciju teretnog saobraćaja.
Pristupne saobraćajnice oko Kvantaške pijace bez ijednog parking mesta. Ok, grad tražio, izvodjač napravio (valjda zbog plana da se izmeštanja Kvantaška, koje opet čekamo već 4-5 godina).
I na kraju, neko moje skromno mišnjenje je da Novom Sadu treba još jedan most na potezu izmedju Veternika i Begeča (sa druge strane, Rakovac, Beočin, Banoštor) jer dovoljno je videti kolone automobila koje hrle na most Slobode i gužve na skeli u Banoštoru.