Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 12 maj 2018 21:57 #4001

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Slike sa Petrovaradinske stanice





Ovo se ni meni nesvidja

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, mrnjavi, Duja, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Light, Djordje Cvarkov, valjan, lala021ns, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, slobasum

Novi Žeželjev most 12 maj 2018 22:17 #4002

  • Demograf
  • Demograf's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 28
  • Primljenih Zahvalnica: 12
Most tj najvise drumski deo je prilagodjen u potpunosti saobracajnica koje se nastavljaju sa Sremske kao i Backe kao i nekom generalnom razvoju tranzitnog saobracaja gde sa Backe strane vec imamo kolaps u Venizelisovoj sa ukrstanjem sa Temerinskom a sa Sremske takodje je prostor skucen za nastavljanje 2+2 drumske trake a i nema potrebe.Zezeljev most po meni prelep funkcionalan.Jedno pitanje da li ima neku informaciju da li ce se Venizelisova nastaiti ka autobuskoj ili da li neko zna kada ce se to raditi...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 13 maj 2018 13:47 #4003

  • srdjanyo
  • srdjanyo's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 262
  • Primljenih Zahvalnica: 481
To je trebalo još pre 30 godina, ali s obzirom da je gradski problem, biće ali ko zna kad.

Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 13 maj 2018 23:49 #4004

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-05-13; O proširenjima mostova.


Ovom prilikom odgovori na pitanja i još malo o proširenju mostova.


Pitanje
Kasko #3990:
„Odmah i pitanje u vezi stepenista. Da li je predvidjen pristup invalidskim kolicima, decijim kolicima i biciklima preko stepenista, makar i kao betonski uspon bez stepenika? Ako ne, kako ce imenovani dobiti pristup mostu?“

Odgovor
Odlično pitanje Kasko! Sve nabrojano je zaista neophodno za stepenište jednog ovakvog objekta. Ne prelaze most samo mladi i zdravi.
Nažalost, sve što trenutno znam o stepeništima na Most, stalo je u prostu rečenicu iz mog prošlog posta. Stepeništa nisu bila deo našeg posla – posla projektanata Mosta. Ko ih je projektovao i ko ih izvodi – ne znam ali mogu da se raspitam.


O prilaznim drumskim saobraćajnicama
Na Forumu se razvija i vrlo lepa i sadržajna diskusija o prilaznim drumskim saobraćajnicama. Nisam stručan, a i ne poznajem problematiku grada Novog Sada: urbanizam i urbanističke planove, saobraćaj – gustina, struktura, moguća rešenja sada i u budućnosti ...
Na jednom od fotosa se vidi da su investitor i projektant iz Novog Sada, dakle ljudi koji bi mogli iz prve ruke da odgovore na pitanja. Pozovimo ih da nam se priključe u razgovoru, Forum bi time bio informativno još bogatiji.


O proširenjima mostova

Ovaj post pišem najviše zbog mladog kolege, našeg novog prijatelja sa Foruma – Uros51, (post #3971).
Veoma je pohvalno Uroševo interesovanje i ljubav za tehniku mostogradnje. Samo takvi mladi ljudi mogu da naslede nas stare i preuzmu slavnu ali i vrlo tešku štafetu.

Postoje i primeri proširenih mostova, mada malobrojni. U načelu, sve se može rešiti samo je pitanje da li je rešenje problema zaista i pravo rešenje za aktuelni problem uske saobraćajnice na mostu.

Ukratko, proširenje jednog mosta, (drumskog ili železničkog) je vrlo složeno problem i ne postoji gotov recept za njegovo rešenje. Pomenimo najvažnije faktore kod čeličnih mostova:

- Uzan most obično znači i stari most (star bar 30 godina). Problem takvog mosta je, takođe vrlo često, da li most uopšte odgovara saobraćajnim opterećenjima aktuelnih standarda. Tako se može desiti, (i dešava se), da most ne zadovoljava ni za aktuelna opterećenja i bez ikakvog proširenja kolovoza!

- Stari most je od čelika koji se po svojim mehaničkim osobinama, a naročito hemijskom sastavu, (takvi su čelici pre 1920.), dosta razlikuje od savremenih čelika. Posledica može biti i zabrana bilo kakvog zavarivanja na takvoj konstrukciji zbog velikog sadržaja fosfora i sumpora u hemijskom sastavu. Bilo kakva intervencija na takvom mostu, pogotovo njegovo proširenje, zato postaje mnogo složenije i skuplje, a odatle sledi i pitanje - da li je uopšte racionalno.

- Stari most je uvek u izvesnoj meri iscrpen zamorom. To u velikoj meri zavisi od vrste i intenziteta saobaraćaja u prethodnom životu mosta, kao i od vrste čelika i vrste konstruktivnih veza (zakovane, zavarene, sa zavrtnjima). Proračunskom analizom svih nabrojanih faktora dolazi se do proračunski prognoziranog preostalog veka trajanja delova mostovske konstrukcije.

- Proširenjem mosta povećavaju se saobraćajna opterećenja. Sledstveno tome, povećavaju se i sile na ležišta, stubove i fundamente. Kad je reč o stubovima I fundamentima, stvar je još složenija jer su izloženi I sezmičkim silama koje su po savremenim standardima mnogo veće od istih po standradima od pre recimo 30 godina.

Betonski mostovi su mnogo manje pogodni za proširenja, mada se, u zavisnosti od konkretnog slučaja, može pronaći pogodno konstruktivno rešenje. Što se tiče primene aktuelnih standarda i velikih razlika u odnosu na nekadašnje, načelno situacija je ista kao sa čeličnim mostovima.

Često se u medijima može pročitati po neko mišljenje, čak i od inženjera, da neki stari most treba obavezno zadržati, da se može proširiti i slično. Po mom mišljenju, najblaže rečeno, preuranjeni predlozi, bez ikakve prethodne analize, odatle i nedokumentovani i nemerodavni.

Na priloženim fotografijama vide se tri drumska mosta gde je proširenje kolovoza uspešno izvedeno:
- Most u Rodenkirhenu (Rodenkirchen) u Nemačkoj, pušten u saobraćaj 1941, proširen 1994. izgradnjom spojenog paralelnog mosta;
- Most Evropa (Europa Bruecke) u Austriji, pušten u saobraćaj 1963, proširen za 2,4 m 1984; proširenje izvedeno produženjem obostranih konzola;
- Vijadukt Sfalasa (Viadotto Sfalassa) u Italiji, pušten u saobraćaj 1974, proširen za 6 m 2010; proširenje izvedeno produženjem obostranih konzola.


Nastaviće se ….







Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, das ivon, Zex021, sasar, Blavak, Light, valjan, AeroDron, DL, Savke, slobasum, Uros51

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 06:32 #4005

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, ranko su ns, kasko, Brane, das ivon, sasar, Inzenjer, Blavak, Light, DL, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, Savke

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 08:44 #4006

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
AeroDron
ja nekad tvohe vrhunske video klipove postavim i na onaj veći forum. Ako nemaš ništa protiv da i ostalu raju upoznam sa ovim našim lepotanima koji se grade.
Ako je problem reci
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: AeroDron

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 09:35 #4007

  • Uros51
  • Uros51's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 5
Veliko hvala Inzenjeru na odgovoru, primerima prosirenja i objasnjenjima kao i svima koji su mi pozeleli dobrodoslicu :master:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 10:01 #4008

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Duša me boli što su tolike godine izgubljene a da nisu uradjeni nadputnjaci na trasi Novi Sad Petrovaradin! Morali su i nasipi da budu spremni za polaganje pruge!
Videcete situaciju da ce na jesen biti zavrseni svi pristupni putevi i petlje a onda ce ih na prolece zatvoriti zbog dogradnje nedostajucih nadputnjaka na 6 meseci :(
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Otis.Driftwood.Ressurected

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 11:00 #4009

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
kasko napisao/la:
Duša me boli što su tolike godine izgubljene a da nisu uradjeni nadputnjaci na trasi Novi Sad Petrovaradin! Morali su i nasipi da budu spremni za polaganje pruge!
Videcete situaciju da ce na jesen biti zavrseni svi pristupni putevi i petlje a onda ce ih na prolece zatvoriti zbog dogradnje nedostajucih nadputnjaka na 6 meseci :(

Mislis nadzovnjaci?

Da li se zna oce li se rusiti stari i raditi novi posto su vec dosta propali
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 11:15 #4010

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kako god ga zvali :), ne znam strucan izraz za prugu iznad puta.
Planira se samo dogradnja za drugi kolosek, a u sklopu radova se dize cela pruga sa podlogom i radi "iznova".

U temi "Rekonstrukcija pruge..." je kopija kompletnog teksta plana od Subotice do Beograda.
www.nsbuild.rs/forum/autoput-magistrale-...grad?start=100#66967
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 14:59 #4011

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Danas sam video da su poceli da stavljaju ivicnjake na novosadski prilaz mostu. Deluje mi kao da brzo mozemo imati sve gotovo sa novosadske strane.

Samo imam dilemu da li ce sa petrovaradinske strane prvo prikljuciti most sa postojecim putem pa naknadno raditi kruzni tok ili ce prvo raditi kruzni tok?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 15:45 #4012

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8560
  • Primljenih Zahvalnica: 36805
Vosa napisao/la:
Samo imam dilemu da li ce sa petrovaradinske strane prvo prikljuciti most sa postojecim putem pa naknadno raditi kruzni tok ili ce prvo raditi kruzni tok?

Ako pažljivije pogledaš gde bi trebalo da se nalazi kružni tok, shvatićeš da prvo moraju da se uklone kontejneri i ostalo što pripada gradilištu mosta ( goo.gl/maps/EVRHxHeTMnz ) i tek nakon toga se može pristupiti izgradnji kružnog toka sa Sremske strane. Moja pretpostavka je, a bazirana je na našim zapažanjima koje smo ovde iznosili, kao i na izjavama političara (u to baš i ne treba verovati), da će saobraćaj sa Sremske strane (u Petrovaradinu) biti pušten trasom kojom je nekada ( do 1999.) išao saobraćaj sa mosta Bratstvo-jedinstvo, a da će kasnije krenuti izgradnja saobraćajnica onakvim, kakve smo videli na tabli koja nas obaveštava o radovima na izgradnji pristupnih saobraćajnica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 17:45 #4013

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Ako ce se kruzni tok naknadno raditi onda mozemo vrlo brzo ocekivati voznju mostom.
Mislim da je to bolja opcija nego da cekamo mozda jos par meseci da urade sa sremske strane sve sto se planira a da novosadska strana stoji gotova.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 18:02 #4014

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Receno je da ce biti privremeno resenje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 18:57 #4015

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
ranko su ns napisao/la:
AeroDron
ja nekad tvohe vrhunske video klipove postavim i na onaj veći forum. Ako nemaš ništa protiv da i ostalu raju upoznam sa ovim našim lepotanima koji se grade.
Ako je problem reci

Naravno da nije problem ! :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns

Novi Žeželjev most 14 maj 2018 20:45 #4016

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, Eldarion, kuburicsrdjan, Cole, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 15 maj 2018 18:08 #4017

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Dunavski, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, mdinic i ovaj član ima 7 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 15 maj 2018 23:34 #4018

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-05-13; Dekorativno svetlo i prilazi Mostu.


Dobio sam neke sveže informacije, pa da ih odmah podelimo.

Dekorativno svetlo na Mostu će biti uključeno 18, 19. i 20. maja zbog snimanja Mosta.
Takođe, najverovatnije, (sa velikom sigurnošću – da), biće dovršeno i takođe uključeno i javno svetlo (sa stubova rasvete na sredini mosta).
Most će tako zablistati u punom sjaju!
Novosađani, spremite fotoaparate, kamere, telefone, lepa prilika za snimanje, pre jula, kad će Most biti u punoj upotrebi.

Malo i o drumskim prilazima.
Prvi put da pišem o nečemu što mi nije posao. Ne volim takvu situaciju, ali kršim svoje pravilo, jer je reč o elementarnoj stvari.

U najkraćem: Aerodron je bio u pravu. Do izgradnje kružnog toka, prilaz mostu na desnoj obali će biti kao i ranije. Kružni tok će moći da se radi tek pošto se Privremeni most demontira i uklone objekti sadašnjeg gradilišta Mosta, (kontejneri pre svega).

Najbolje je da o prilazima govore oni koji su ih projektovali i koji ih grade. Ne vidim nikakav problem da se tako nešto i ne učini.

Ovoga puta izostaju „sveži“ fotosi Mosta. Do novih za dan-dva dva „stara“.

Nastaviće se ....





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, cipacar, Duja, Dunavski, das ivon, Zex021, sasar, Oniks, Blavak, Bogdus, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, mdinic i ovaj član ima 7 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 16 maj 2018 09:14 #4019

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Može i u slike grada ali evo zbog mosta postavljam ovde. Još kad bude osvetljen... :
www.instagram.com/p/BizwNUKlylq/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, limanac, Dunavski, das ivon, Zex021, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, mel

Novi Žeželjev most 17 maj 2018 10:27 #4020

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Dekorativno svetlo na Mostu će biti uključeno 18, 19. i 20. maja zbog snimanja Mosta.
Takođe, najverovatnije, (sa velikom sigurnošću – da), biće dovršeno i takođe uključeno i javno svetlo (sa stubova rasvete na sredini mosta).
Most će tako zablistati u punom sjaju!
Novosađani, spremite fotoaparate, kamere, telefone, lepa prilika za snimanje, pre jula, kad će Most biti u punoj upotrebi.

Ovo znaci da ce od sutra rasveta biti svakodnevno u funkciji ili ce biti upaljeno samo navedena 3 dana pa gasenje do otvaranja mosta za drumski saobracaj?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru