Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 06 maj 2018 19:51 #3961

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-05-06; Reviziona kolica.


Prekjuče, (4. maja), je počela montaža revizionih kolica.
Isporučilac je austrijska specijalizovana firma Albatros. Već smo govorili o revizionim kolicima uopšte i na ovom Mostu u postu od 25. februara 2018.

Ponovimo osnovne informacije:
- broj kolica: 2, (za svaki od dva lučna mosta);
- osni razmak šina = 23,50 m;
- dimenzije kolica: dužina/širina = 30,0/2,0 m;
- koristan teret = 6 tona;
- kretanje iz pomoć elektromotora;
- na kolica se stupa sa stubova 2, 3 i 4;
- boja: saobraćajno crvena, RAL 3020 po sandardu BS ISO 4800:1998.

Reviziona kolica će imati za neki dan prvi radni angažman. Poslužiće kao platforma sa koje će se popraviti zaštita od korozije konstrukcije odozdo, a i montiraće se nedostajuće maske na krajevima lučnih mostova.

U setu od 5 fotografija uz ovaj post je i fotos sa montaže pružne dilatacije na koloseku 2 na mostu i još jedna fotografija delimične probe dekorativnog svetla od 4. maja.

Nastaviće se ...









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion i ovaj član ima 10 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 07 maj 2018 06:17 #3962

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Petrovaradinska strana

Novosadska strana




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, mrnjavi, Duja, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, mdinic, DL, kuburicsrdjan i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 07 maj 2018 06:41 #3963

  • srdjanyo
  • srdjanyo's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 262
  • Primljenih Zahvalnica: 481
U ranu zoru...





Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Poslednja izmena: 07 maj 2018 07:32 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, miki_NS, kasko, mrnjavi, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, valjan, Eldarion, vlajcho93, kuburicsrdjan, Savke, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 07 maj 2018 22:33 #3964

  • Brick
  • Brick's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 324
  • Primljenih Zahvalnica: 2801
Prizor uživo doista ostavlja bez daha.

Poslednja izmena: 07 maj 2018 22:34 od Brick. Razlog: Nedostaje slika.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Dunavski, das ivon, Zex021, romanempire, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Light i ovaj član ima 14 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 07 maj 2018 23:54 #3965

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Odem sad kolima da vidim kad ono mrak :wallbash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 08 maj 2018 15:49 #3966

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Ja mislim da ćemo ga ubuduće zvati jednostavno Beli most.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Inzenjer, kuburicsrdjan

Novi Žeželjev most 08 maj 2018 15:49 #3967

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Lepo ja rekoh, Most Ise i Bise :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Novi Žeželjev most 08 maj 2018 20:44 #3968

  • Бојовићев мост
  • Бојовићев мост's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 14
  • Primljenih Zahvalnica: 80


Ма најбоље ``Мост Лалa и Сосa``..... испод покривача :rofl:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: cipacar, Duja, das ivon, sasar, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, vlajcho93, Kajpers_belt

Novi Žeželjev most 09 maj 2018 15:40 #3969

  • Uros51
  • Uros51's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 5
Zdravo, nov sam na forumu iako redovno pratim ovu temu vec 3-4 godine. Imao bih pitanje za Inzenjera (zapravo imam ih zilion al da pocnem od jednog :nuts: ). Da li postoji neki projekat ili ako ne postoji makar mogucnost da se most u nekoj daljoj buducnosti (20-30-50... godina) prosiri za drumski saobracaj (po jedna-dve trake sa spoljnih strana mosta)??

hvala unpared na odgovoru
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 09 maj 2018 18:22 #3970

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
Pozdrav Uros51 dobrodosao na forum.

Mene interesuje odakle ti ta ideja da li je to neka praksa u svetu? Malo mi je nelogicno da do toga dodje jer bi se morao raditi prakticno projekat iz pocetka. Pre bi se uradio novi most na novoj lokaciji nego nesto ovako suludo :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 09 maj 2018 21:50 #3971

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Mislim da je ovo već objašnjeno nedavno, pre mesec dva i od strane Inženjera. Prelistajte da ne zamajavamo čoveka. Ispada neozbiljno i čak i kao manjak poštovanja.
Na ovom mostu se neće nikada ništa više menjati. Ovo je bio projektni zadatak. Kraj. Uz Kacki most ovo je više nego dovoljan kapacitet za sve projekcije populacije i saobraćaja u sledećih sto godina.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: ranko su ns

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 08:53 #3972

  • DL
  • DL's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 224
  • Primljenih Zahvalnica: 1539
Pitanje Gari #3565:
„Je l' moguće da na mostu nema 4 trake za vozila? Ne mogu da verujem.“

Odgovor:
Nema, zato što to nije traženo Projektnim zadatkom mosta, odnosno Urbanističkim uslovima grada Novog Sada. Zahtevane su dve drumske trake i tako je most projektovan i izveden. Da je traženo npr. 6 traka, most bi bio sa 6 traka.
Za svaki most, bilo gde, van gradova ili u njima, najpre se definiše saobraćajnica na kojoj je most. Tako definisana saobraćajnica je zadatak za projektanta mosta. Ako je most u gradu, kakav je ovaj most, saobraćajnice su stvar pre svega urbanog planiranja. Zahtevi urbanog planiranja koji se tiču mosta, skupljeni su u Urbanističke uslove, kao jedan od dva najvažnija elementa Projektnog zadatka mosta. Projektant mosta ne može da ulazi, (a nije ni kvalifikovan za to), u urbanističke elemente i da protivreči, ili predlaže drugačije zahteve.

www.nsbuild.rs/forum/projekti-u-izgradnj...ost?start=3580#70333
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Zex021

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 13:26 #3973

  • Uros51
  • Uros51's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 5
Ja se stvarno izvinjavam ako sam nekog uvredio ovim pitanjem. Ni u krajnjem ludilu mi nije bila namera da budem zlonameran, niti sam uopste aludirao na to da su nedovoljne dve trake (kao neki ranije), a kamoli da ukazem manjak postovanja Gospodinu Bojovicu! Dakle, kristalno mi je jasno sta je projektni zadatak. Moje pitanje je bilo iskljucivo tehnickog karaktera kao nekog ko se od malena strastveno interesuje za gradjevinu a sada je studira (doduse, prva godina tek). Zapravo, to me interesuje zato sto je bilo reci da je pri maksimalnom probnom opterecenju most bio opterecen tek oko 50%. Drugo, znam da je bilo pre par godina nekakvih ideja o prosirenju savskog mosta dodavanjem spoljnih traka, cak je bila i neka fotografija okacena kako bi to izgledalo. E, sad interesuje me s obzirom da je most asimetricnog opterecenja, koliko bi tako nesto bilo izvodljivo?

Jos jednom bih se izvinio svima kojima je moje pitanje izazvalo negativnu reakciju ili kakvu nelagodu. Izvinio bih se i Inzenjeru ako je pitanje glupo.

P.S. Ne znam sad napamet dal ima takvih slucajeva u svetu al cisto sumnjam da nema
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Inzenjer

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 13:45 #3974

  • DL
  • DL's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 224
  • Primljenih Zahvalnica: 1539

Vidi se da prosirenje mosta stoji na novim stubovima - ne na postojecim
Poslednja izmena: 10 maj 2018 13:51 od DL. Razlog: tekst
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 16:41 #3975

  • Uros51
  • Uros51's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 5
Evo nekoliko primera iz sveta:
www.constructionequipmentguide.com/huey-...roject-of-2012/20013
www.mc2.es/ficha_proyecto.php?i=es&id=63&idcategoria=11
www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=700666&page=47 ovde skrolujte dole, koga ne mrzi
www.waiward.com/project/bridges/
Mislim da nije bas suluda ideja

A sto se tice savskog mosta, bice da je to ta vest al da mi je promaklo da se u sve cetiri varijante ukljucuje izgradnja novih stubova
Iako www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:562...Starog-savskog-mosta

Poslednja izmena: 10 maj 2018 17:44 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Light

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 17:47 #3976

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Mislim da neće biti potrebe za proširenjima mosta, posebno ako se budu izvodili mostovi Petrovaradin-Kać, Cara-Lazara-tunel ispod tvrđave i Bulevar Evrope- Iriški put.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 17:53 #3977

  • Dalmatinac
  • Dalmatinac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 133
  • Primljenih Zahvalnica: 194
Da ali fakticki su to onda novi mostovi pored, tako da se ne moze pricati o prosirenju
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 10 maj 2018 18:38 #3978

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, kasko, mrnjavi, Duja, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Light, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, lala021ns, slobasum

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 20:12 #3979

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-05-10; Aktuelno.


Večeras dopuna odgovora na jedno pitanje i o aktuelnim završnim radovima na Mostu.


Pitanje:
Uros51 #3974:
„Da li postoji neki projekat ili ako ne postoji makar mogucnost da se most u nekoj daljoj buducnosti (20-30-50... godina) prosiri za drumski saobracaj (po jedna-dve trake sa spoljnih strana mosta)??“

Odgovor:
Pre svega dobrodošao Na Forum Uroše. Dobro je svako pitanje. Nije dobro prećutkivanje ili iznošenje pogrešnih, pa i zlonamernih informacija (kakvih je nažalost obilje u našem medijskom prostoru).
O ovoj temi smo već razgovarali na Forumu. DL je već ponovio direktan odgovor.

Mogu da dodam par rečenica.
Tačno je da se relativno često, naročito u zemljama sa veoma razvijenim saobraćajem, javlja problem sa postojećim putevima, (pa i mostovima na njima), da su preuski, ili da su nedovoljne nosivosti. Što se mostova tiče, u ogromnoj većini slučajeva se stari most zameni novim, ili se izgradi još jedan – paralelni most. Ima i kod nas takvih primera: Most kod Beške, Most u Brakovoj ilici u Beogradu. U oba slučaja izgrađeni su paralelni mostovi iste konture kao i prethodni, ali tehnički sa dosta različitosti u odnosu na prvoizgrađene.
Što se tiče našeg Mosta u Novom Sadu, svako proširenje sadašnjih drumskih saobraćajnica bi bilo posledica ogromnih promena u urbanizmu grada uopšte. Ne verujem da je to realno decenijama unapred.


Aktuelno na Mostu

Poslednje kratkotrajno zatvaranje železničkog saobraćaja radi se zbog završnih radova na šinama pruge. Potrebno je zavariti šine na mestima dilatacija uz Most.
Posle toga vozovi mogu da voze normalno preko Mosta.
Kad bi se pitao samo Most,odnosno pruga na njemu, moglo bi i svih 160 km/h. S obzirom da je deo pruge na Mostu samo mali deo pruge Novi Sad-Petrovaradin, očigledno je da će brzina vozova na Mostu morati da bude usklađena sa brzinom van Mosta, a to je 80 km/h.

Dekorativno svetlo je isprobano i radi odlično! Nije stalno uključeno jer je još uvek na privremenom napajanju. Stalno napajanje će biti obezbeđeno preko uređaja koji treba da se instaliraju zajedno sa izgradnjom prilaznih drumskih saobraćajnica.
Negde oko 20. maja biće organizovano oficijelno foto- i video-snimanje Mosta. Tada će sve biti upaljeno! Obavestiću vas o tačnom datumu.

Zaštitne ograde na drumskoj saobraćajnici se ubrzano montiraju. Trebalo bi da budu u potpunosti završene za dva dana.

Reviziona kolica na Mostu su montirana, i na većem, i na manjem lučnom mostu.

Uskoro počinje izgradnja prilaznih stepeništa Mostu. Nalaziće se na nasipima (videti fotos br. 27). Biće sa jednim odmorištem. Stepeništa su betonska inače. Na taj način će pešaci moći i da stupe na Most, i da siđu sa njega, na obe obale.

Dekorativno svetlo će bez sumnje dati poseban kvalitet Mostu. To je vidljivo čak i sa ovih (fotografski amaterskih) fotosa. Zanimljivo je da i vodovodna cev (svetlo plava – fotos br. 10), osvetljena iza maski deluje lepo. Uobičajeno je da su instalacije na mostovima standardno i neizbežno ružan element, ovde ne, čak i diskretno doprinose povoljnom vizuelnom utisku.
Treba reći i da javno osvetljenje još nije upaljeno, (svetiljke na sredini mosta). Kad se i ono uključi biće to zaista kompletan estetski doživlaj.

Inače Brick-ov fotos #3969 je fantastičan, čak i sa ovako malom rezolucijom (ograničenom propozicijama Foruma).
Sve čestitke Brick, još jednom!

Nastaviće se ...









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, ranko su ns, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Blavak, bole, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron i ovaj član ima 5 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 10 maj 2018 20:15 #3980

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, limanac, mrnjavi, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, DL, lala021ns, Savke, slobasum
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru