Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 26 apr 2018 10:40 #3921

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Cujem da su guzve ka temerinskoj zbog ukidanja tog skretanja prema zoni?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Savke

Re:Novi Žeželjev most 26 apr 2018 15:46 #3922

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Kada ce se povecati brzina vozova na mostu?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 26 apr 2018 21:58 #3923

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Malo slika od danas sa Petrovaradinske strane









Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kabacum, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, neobuscitta, DL, lala021ns, kuburicsrdjan i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Re:Novi Žeželjev most 28 apr 2018 15:54 #3924

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Radnika nema
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Light, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, slobasum, shark

Re:Novi Žeželjev most 28 apr 2018 18:30 #3925

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
1. Maj?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 28 apr 2018 20:44 #3926

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ako žele da završe što pre, ocekivao bih da rade do 1.5
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 29 apr 2018 20:27 #3927

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Danas lep dana za slikanje !







Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, kasko, TurboMaximus, Brane, RM77, das ivon, Zex021, sasar, Trpovski, Inzenjer, Oniks, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion i ovaj član ima 6 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 30 apr 2018 09:09 #3928

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Šta se dešava sa prugom? Jesu podigli brzine ili će ostaviti 30 zbog radova?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 30 apr 2018 14:12 #3929

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
I dalje je 30.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 30 apr 2018 14:43 #3930

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Prelazak kolima tako je udoban kad nema vozova da nema ni potrebe da ga završavaju :-)

Šalu na stranu, koncepcija grada iz kasnih šezdesetih, sa tranzitnim saobraćajem iz Srema usmerenim na Temerinsku, sa dva bliska semafora, zahtevaće mnoge i hitne promene.
Skoro da bi bilo bolje da je pruga bila uzvodno, a kolovoz nizvodno, jer ćemo u konačnoj verziji voziti slalom, malo levo, malo desno, ispod pruge i s jedne i sa druge strane Dunava. Podvožnjaci će morati da budu znatno duži nego inače. zbog uglova pod kojim se ukrštaju sa putem, ili će biti veoma oštrih skretanja.
A svi ti radovi potrajaće mnogo godina.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Novi Žeželjev most 30 apr 2018 23:52 #3931

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-04-30; Aktuelno.


Evo me opet posle desetak dana. Težište interesovanja se prenelo na izgradnju prilaza mostu, što je i razumljivo.

Pomenimo par događanja oko Mosta kao i aktuelne radove na samom Mostu.

O jednom predlogu za ime Mosta

Pre nekoliko dana je pokrenuta inicijativa da se Most nazove po Tiboru Cerni, (list Dnevnik, 21. aprila 2018.). Tibor Cerna je bio junak naše odbrane 1999, junak sa Košara. Poginuo je herojski u stilu najslavnijih imena naše istorije.
Još veća tragedija od smrti tog dvadesetogodišnjeg momka je što mi, tek sada, posle skoro 20 godina, saznajemo detalj po detalj o velikom i srazmerno vrlo uspešnom otporu naše vojske. Kako je uopšte bilo moguće ćutati svo ovo vreme o Tiboru Cerni i o hiljadu naših poginulih vojnika u groteskno neravnopravnoj borbi? Umesto sećanja servirane su nam, (i još uvek se serviraju), nekakve izmišljene i zašećerene priče o “čudesnoj otpornosti Žeželjevog mosta” kao i o nama kao pasivnoj i u svojoj odbrani potpuno nemoćnoj žrtvi?!

Apsolutno podržavam predlog da se Železničko-drumski most u Novom Sadu nazove Mostom Tibora Cerne!
Ne samo da bi se na dostojan način zahvalili velikom junaku, nego bi i simbolički istina pobedila velike laži. Bar na jednom primeru bi se prekinula praksa da se na jednoj strani dodaje izmišljeno, a na drugoj se i ono što je elementarna istinita činjenica – prećutkuje i uporno obilazi.


Još reč-dve o rušenju Žeželjevog mosta

I na ovom Forumu, i na drugim mestima na Internetu se može naići na tvrdnju da je most srušila naša vojska, a ne projektili neprijatelja!
Moguće je, ali nigde nisam video apsolutno ništa što je i najmanji dokaz za tu tvrdnju.
Jeste 50-tih godina prošlog veka bila praksa da se na svakom mostu ostavi mesto za eksploziv za njegovo rušenje u slučaju potrebe. Veoma je verovatno da je tako nešto bilo predviđeno i na Žeželjevom mostu. Takav detalj se definiše u projektu mosta. Da li ostaje vidljiv u projektu ili se posebno izdvaja samo za organe odbrane onog vremena (JNA)? Ne znam.
Sudeći po podacima neprijatelja o 8 bombi JDAM (sa slike iz mog posta od 19. aprila), reč je o oko 2 tone eksploziva bombi koje su srušile most.
Ako pretpostavimo da je ista razorna moć eksploziva bombi JDAM i eksploziva iz arsenala naše vojske, trebalo je uneti tih 2 tone u konstrukciju mosta i povezati štapinima sva eksplozivna punjenja.
Uneto za vreme pre bombardovanja? Teško, bilo bi primećeno.
Uneto pre agresije marta 1999? Možda, zavisi i kad.

Lično, ne verujem u teoriju da je naša vojska srušila Žeželjev most. Pogotovo posle u suštini lakših oštećenja mosta u prva tri bombardovanja mosta, kad Žeželjev most uopšte nije bio vitalno ugrožen nastalim oštećenjima, uglavnom samo kolovozne konstrukcije.
Jednog dana valjda, saznaćemo nešto više o tome.


Aktuelno na mostu

Montaža maski se privodi kraju. I u tom detalju se približavamo 3D-slici Mosta od pre 7 godina.

Na pešačkim stazama počinje nanošenje sloja metil-metakrilata (MMA), kao hidrozolacije i zaštite od korozije istovremeno. Radove izvodi Antkor iz Beograda. Obavljena je i detaljna kontrola na početku ovih radova od strane predstavnika firme – isporučioca sistema MMA – firme Stirling Lojd (Stirling Lloyd) iz Velike Britanije. Kontrolu prionljivosti sloja MMA na čeličnoj površini konstrukcije radi firma CPL (Centralna putna laboratorija) iz Novog Sada. Rezultat jednog od mnogih merenja prionljivosti može se videti na priloženoj fotografiji. Izmeren je napon zatezanja pri čupanju sloja MMA od 10,32 N/mm2, što je daleko više od traženih minumum 2,0 N/mm2, (u starim merama 20 kg/cm2).
Sam MMA-sloj je hrapav pri svim temperaturama, što je posebno važno za pešake, a pogotovo bicikliste.

Na Mostu bi vrlo skoro trebao da se uspostavi normalni režim vožnje sa nesmanjenom brzinom vozova. Reč je bila o prethodnim čisto železničko-tehničkim radovima na signalno-sigurnosnim uređajima na pruzi.

Na priloženim fotosima dati su i izgledi mosta iz vazduha – fotosi dobijeni od Azvi-a, gde se na jednom fotosu malo “zavirilo u budućnost”, bez Privremenog mosta.



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Duja, Brane, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, DL, Бојовићев мост, Savke, slobasum, darkangel

Novi Žeželjev most 30 apr 2018 23:54 #3932

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, Brane, das ivon, Blavak, Bogdus, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, neobuscitta, AeroDron, DL, Бојовићев мост, kuburicsrdjan i ovaj član ima 3 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 30 apr 2018 23:57 #3933

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 01 maj 2018 07:14 #3934

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Treci pokusaj ....



Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, Buck, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Blavak, Mikins, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron i ovaj član ima 9 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 01 maj 2018 12:21 #3935

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Poruka: 3926
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
@Inzenjer, lepo si isekao stari most u Photoshopu:)

Dan posle rusenja mosta sam otisao do njega i nasli smo puno kablova koji su bili desetine metara dugacki i koji su se prekidali kod samog mosta. Ne verujem da bi neko postavio to bas tu i bas tada kao neku umetnicku izlozbu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Novi Žeželjev most 02 maj 2018 00:50 #3936

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Nešto mi deluje uska staza za pešake i bicikliste?
Pa eto, taman pitanje za Inzenjera.. Da li će biti nekako obeležena biciklitička staza i kako (neko fizičko razdvajanje od pešaka, ili samo linija kao na "dugi")?
Hvala. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Re:Novi Žeželjev most 02 maj 2018 17:44 #3937

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8560
  • Primljenih Zahvalnica: 36806
Pronađoh tablu za radove na pristupnim saobraćajnicama sa Sremske strane, stoji tu izgleda duže vreme.





Na gradilištu je bila skoro pa potpuno praznična atmosfera.







Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Duja, Zex021, sasar, Inzenjer, Mikins, Light, valjan, AeroDron, kuburicsrdjan, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 02 maj 2018 17:58 #3938

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Uz dužno poštovanje ovi radovi oko puteva idu jako kilavo. Prugu je RŽD mislim dosta brzo sredio.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer

Re:Novi Žeželjev most 02 maj 2018 18:39 #3939

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Neznam, ali čini mi se da je moglo i bez tog kružnog toka. Nekako mi izgleda kao da je na silu tu uguran, te cela izvedba izgleda nakako skarabudženo. Bez njega bi bilo estecki skladnije. Al dobro to je samo moje mišljenje.

Nekako sam skeptičan po pitanju datuma završetka pristupnih puteva.
Poslednja izmena: 02 maj 2018 18:44 od Kajpers_belt.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 02 maj 2018 19:56 #3940

  • davor28
  • davor28's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 5
izgleda nece prije septembra sve zavrsiti
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru