Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 14:38 #4701

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9197
I ja sam resio da predjem preko mosta, biciklom, i da snimim kamerom koja je bila montirana na moj bajs.

Na svakoj strani mosta (na 4 mesta) sede ljudi koji broje saobracaj, tacnije lupaju crtice, nisam siguran da li samo vozila, ili bicikliste, ili vozila i bicikliste

No, evo video

Poslednja izmena: 04 sep 2018 14:39 od Otis.Driftwood.Ressurected.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, mrnjavi, Zex021, sasar, Inzenjer, belveder, Blavak, AeroDron, lala021ns, Kajpers_belt, Savke, Istraživač, Ambasador

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 20:09 #4702

  • lionking
  • lionking's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 254
Posto je Inzinjer aka g. Bojovic izjavio da ceka , a verujem da nije jedini, fotografije iz vazduha trenutnog stanja pristupnih puteva iz vazduha malo sam bio danas da letim , masina 0, radnika 0 , ko sto sam i predpostavio, sad nakon otvaranja nece oni to skoro ......









nastavak u sledecem postu
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, das ivon, Zex021, sasar, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, kuburicsrdjan, Savke, Teki i ovaj član ima 4 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 20:11 #4703

  • lionking
  • lionking's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 254
evo kad sam vec u vazduhu i par fotki samog mosta naravno , konacno na fotkama imamo i vozila i to i drumska i sinska







gledajuci ovaj brod dok prolazi palo mi je na pamet da bi bilo jako lepo kad bi se u kadru u isto vreme pojavio i voz i po neki auto i kamion...



minut kasnije mi se zelja i ispunila :)



p.s. nisam siguran zasto su fotografije ovako male, ali kad kliknete na njih otvori u novom prozoru u ful rez
Poslednja izmena: 04 sep 2018 20:14 od lionking.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, tetris, TurboMaximus, das ivon, Zex021, sasar, Trpovski, Inzenjer, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, kuburicsrdjan i ovaj član ima 8 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 20:12 #4704

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9197
Rade, ali tamo onaj put na keju prema Varadinskom mostu. Dovoljno mi je samo da pogledam kroz prozor i da vidim bagere kako rade
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 23:38 #4705

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Da li ima informacija kad ce poceti skidanje privremenog mosta? Hoce li ga uopste biti ove godine?
Zivot je postao mnogo laksi otkad je otvoren most, mladost ostavih na semaforu na privremenom.
Dodatni plus bi znacilo otvaranje keja sa novosadske strane, da se moze od danubiusa direktno prema varadinskom mostu.
Pretpostavljam da je to prvo na listi prioriteta posle sklanjanja mosta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Ambasador

Novi Žeželjev most 05 sep 2018 08:09 #4706

  • Gradjanin
  • Gradjanin's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 35
Onda da pravimo peticiju da se most nazove Bojovicev most? U cast jednoj takvoj velicini za koju nismo ni znali da imamo kao drustvo. Jos jednom hvala Inzenjeru za sve tekstove i unapred se radujemo novim tekstovima koje cemo ovde citati od njega. Inace presao sam most i peske(u vreme prolaska voza) i kolima i mogu samo da pohvalim sve koji su radili na izgradnji. Bez vibracija, bez bilo kakvih zvukova, skripanja i ostalog. Svetsko a nase!
Poslednja izmena: 05 sep 2018 08:33 od Gradjanin.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Inzenjer, Djordje Cvarkov, Eldarion, slobasum, Doctor Who

Novi Žeželjev most 05 sep 2018 09:27 #4707

  • zeljolaki
  • zeljolaki's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 127
  • Primljenih Zahvalnica: 231
Ima li nekih informacija ,da li ce se menjati regulacija saobracaja u Venizelosovoj ulici,sadasnja,privremena ,regulacija sa jednom trakom prema Temerinskoj a dve trake prema mostu vec stvara velike guzve ?! Mozda bi resenje bili da se sva vozila preko 7.5t preusmeravaju kroz Bajci Zilinskog ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 05 sep 2018 10:09 #4708

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Evo i mojih par utisaka.

1. Radost. Dođeš do mosta, prođeš i gotovo
2. Radost.
3. Radost.
4. Na samom mostu nisam zapazio uspon i nizbrdicu koju sam očekivao zbog spoljnog oblika kolovozne trake ispod velikog luka, jer je ona dodatno malo izdignuta u sredini. Lepo, pravo, brzo.
5. Na par mesta, nisam siguran da li na spojnicama ili negde drugde, osetio sam da postoje neke neravnine na asfaltu.
6. Radost.
7. Poštovanje prema graditeljima i Inženjeru.

Po pitanju gužve na ulazu u Temerinsku, ja i dalje vidim jedino rešenje u poprečnoj vezi novog mosta sa Kaćkom petljom, bez ulaska u Temerinsku ulicu. Valjao bi tu jedan novi, širi podvožnjak posle kog se vozila ne bi vraćala na kej, nego nastavljala ulevo, između Bajči Žilinskog i pruge, kroz sadašnje magacine, do puta Šajkaškog odreda. Tu nam treba još jedna petlja.
Još je kritičniji suprotni pravac, jer vozila koja dođu sa Kaćke petlje moraju da skrenu levo na semaforu, pa opet levo na semaforu sa Temerinske.
Tim vozilima treba novi prelaz preko buduće petlje, koju za sada samo ja u mojoj mašti vidim, direktno na pravac prema mostu.
To je, po mojoj oceni, jedini način da se kamioni koji dolaze preko Fruške gore (ili idu bilo odakle na Frušku goru) , a ima ih dosta, povežu direktno na severnu gradsku obilaznicu pa sa nje kuda god hoće, bez da ulaze u Temerinsku, ili Partizansku, ili ne daj Bože Kornelija Stankovića.

Nažalost, tako nešto nisam video nigde nacrtano ni napisano.

U takvoj kombinaciji, kad jednom bude gotova obilaznica oko Petrovaradina sa druge strane pruge, vozila bi išla dva puta ispod pruge, da pređu most i da se vrate na onu stranu, ali to nije strašno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Inzenjer

Re:Novi Žeželjev most 05 sep 2018 11:08 #4709

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kružni tok bi bio rešenje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 05 sep 2018 11:57 #4710

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 206
  • Primljenih Zahvalnica: 469
Kružni tok je uvek najbolje rešenje i u NS ih ima premalo. Recimo jedan kog GSPa bi odlično odradio posao

Svojevremeno sam predlagao jedan veliki kružni tok na kraju Bulevara Evrope na Limanu koji bi eliminisao ona dva semafora koji prave neopisivu gužvu
ali se neko opredelio za jedan manji kružni tok i dva semafora.

Nadam se sa produžetkom bulevara da će se naći neko bolje rešenje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Re:Novi Žeželjev most 05 sep 2018 17:50 #4711

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Najbolje rešenje je denivelisana raskrsnica, tj. petlja, ali i najskuplja. Kružni tokovi su ok, samo da se promene saobraćajni propisi o istima.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 05 sep 2018 20:11 #4712

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, ChobbyNS i ovaj član ima 6 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 05 sep 2018 21:14 #4713

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
A preko starog se još uvek može peške?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 06 sep 2018 01:40 #4714

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
O “Otvaranju Mosta – lični doživljaj”


Delimično i sam vidim, a čujem i od prijatelja da je moja crtica sa NSBuild-a izazvala mnogo reakcija na Internetu. Sam niti imam profil, niti posećujem, niti imam nameru da otvorim profil ili posetim bilo koju društvenu mrežu. Ostajem na NSBuild-u, među prijateljima, gde ću – verujem – biti shvaćen pravilno.

Molim vas da ovih nekoliko redova ne shvatite kao zloupotrebu Foruma, taman posla. Sa velikom verovatnoćom se očekuje da opet nešto kažem na pomenutu temu, pa zato drugi i poslednji put opet pišem o ovoj temi.

Najpre, iako je otvaranje našeg Mosta proteklo za mene razočaravajuće, ne pridajem tome ikakav bitan značaj. Slične stvari, (čak i gore), sam i ranije doživljavao. I ne samo ja, mnoge kolege su imale vrlo slična iskustva. Shvatam svoj položaj u društvu – radnik koji se trudi da pošteno obavi svoj posao, ne pripada „kremu društva“ i uživa sa ljudima iz svoje klase, upravo onako kako mi upravo radimo na Forumu. Razgovaramo, delimo utiske, komentarišemo, pitamo, odgovaramo koliko možemo i znamo. Dovoljno.

Celog života sam se držao principa:
- Što dalje od politike, ne zato što politika ne treba da postoji, nego zato što i kod nas a i u svetu, podrazumeva prelaženje mnogih aut-linija, za šta nisam spreman. Iz prethodnog proizilazi i nepripadnost bilo kojoj političkoj partiji, počev od komunističke iz SFRJ do današnjih.
- Rad, obrazovanje i uspešni rezultati rada su više nego dovoljni da ispune život. Materijalna strana je sekundarna u odnosu na prethodno.
- U profesionalnom radu najstrožije pridržavanje pravila struke, bez podleganja bilo kakvim pritiscima.

Od početka učešća na Forumu se trudim da izvučem naš Most iz političke arene, da razgovaramo samo o tehnici, radu i raznim učesnicima gradnje što je, bar po mom mišljenju, jedino vredno i sadržajno, iako je taj poduhvat, svestan sam, na ivici utopije. Nastaviću sa vama – prijatelji, kao i do sad, naravno dok je tema o našem Mostu aktuelna.


Neka ranija „otvaranja“ i slične zgode

Evo nekoliko crtica – mojih doživljaja sa sličnim kontekstom. Da zaokružimo i završimo ovu temu koja je uveliko „off“.

2010, otvaranje Avalskog tornja.
Dvojica kolega i ja smo bili odgovorni projektanti konstrukcije Tornja. (Moj deo posla je bio proračun opterećenja vetrom Tornja u celini i projektovanje čeličnog dela Tornja). Posao je bio neprijatan. Ispostavilo se, naime, da je u statičkom proračunu starog Tornja (1960.), učinjena kardinalna greška na samom početku proračuna. Opterećenje vetrom je i po ondašnjim tehničkim propisima pogrešno sračunato – trebalo je da bude 2,5 puta veće! Naš zadatak je bio da projektujemo Toranj identički istih dimenzija kao stari, ali sada sa 2,5 puta većim opterećem! Posao je bio na granici uopšte mogućeg! Ipak smo uspeli „rađajući mečku“. Nismo hteli da se to obznanjuje, ćutali smo. Greške se događaju, pogotovo što je reč o odavno mrtvom kolegi, a stari toranj i inače više ne postoji.

Sada dolazimo do otvaranja.

Od nas trojice pozvan je samo jedan kolega! Drugi kolega (Prof.Šerif Dunica koji je projektovao betonski deo Tornja, što je bio najteži deo posla) i ja nismo pozvani. Kolega se rezignirano pomirio sa ogromnim razočaranjem. Ja nisam! „Na silu“ sam nekako dospeo na otvaranje.
Bolje da nisam!
Kolega-izvođač koji je izuzetno dobro osmislio i vodio gradnju Tornja je poslat na službeni put, baš tog dana. Umesto njega na otvaranju je govorio jedan poslovođa! To nije sve: Od „novinara“ koji sebi pripisuje zasluge za obnovu Tornja i koji je na gradilište tokom gradnje dovodio silne pevačice i uopšte – VIP-ličnosti, čujem da je Toranj urađen po starom projektu! Mi smo izgleda mesecima sanjali da nešto radimo. To se čulo u TV-prenosu, to je prenešeno u svim novinama. Što je najgore, mnogo kolega koji nisu bili upućeni u događanja oko gradnje Tornja, nisu imali pojma da smo išta radili, osim prepisivanja starog! Ispali smo ljudi koji se lažno predstavljaju i da smo prepisivači!

Priča ipak ima srećan kraj. Naš posao je ipak shvaćen i nagrađen priznanjem našeg profesionalnog Društva kao najbolje konstruktorsko ostvarenje za 2008-2009.

2009, otvaranje Drumskog mosta preko Save kod Sremske Rače, (najveći raspon 150 m).
Kolega Dimitrije Aleksić i ja kao odgovorni projektanti saznali smo za otvaranje u večernjem TV-dnevniku!

2008, otvaranje Fudbalskog stadiona Arena Himki u Himkiju, Rusija.
(Stadion – domaći teren za Dinamo iz Moskve, a oko 3 godine i za CSKA. Na njemu su igrali Bajern, Mančester siti, ...)
Prof. Šerif Dunica i ja smo bili glavni projektanti konstrukcija stadiona i posao smo uradili za jedan moskovski projektni biro. Ja sam bio i glavni inženjer projekta u celini. Na velelepno otvaranje Stadiona je pozvan samo direktor projektnog biroa, nama su ostali samo ruski mediji na Inernetu da vidimo i završen Stadion, i otvaranje.

2000, Varadinski most, Novi Sad, (januar-februar 2000.).
Ovde nije reč o otvaranju Varadinskog mosta, ali jeste o mešanju netehničkih sila u stručni posao.
Grad Novi Sad je pozvao Prof. Hajdina i njegov tadašnji tim, (upravo smo završili projekat velikog drumskog mosta u Plocku, najvećeg u Poljskoj, glavni raspon 375 m), da uradi Idejni projekat novog Varadinskog mosta. Cela stvar je imala i jednu posebnu okolnost. Prof. Hajdin je malo pre početka projekta potpisao peticiju grupe akademika protiv S. Miloševića. To je bila okolnost koja je nadalje i opredelila konačan ishod.

Projekat smo uradili, po mom mišljenju veoma uspešno. Država je angažovala jedan državni biro da uradi svoju varijantu projekta. Tako se razvilo „takmičenje“, gde je posebna komisija ondašnjeg ministarstva građevine „ocenjivala“ oba projekta.
Mi smo izgubili, iako je naš most bio 2,60 metara širi, bez izdizanja ulice na desnoj obali, od samo 1300 tona čelika, (a ne 2000 tona koliko je imao „pobednik“ – sadašnji Varadinski most) i oko 30% jevtiniji po našoj proceni.
Razočaranje nije bilo samo zato što smo izgubili na „takmičenju“, nego što su toj netehničkoj raboti legitimitet dale naše kolege iz pomenute državne komisije. Sa nekima od njih smo čak prethodno i godinama radili.


Ovo je samo mala ilustracija doživljaja sa nekih projekata. Ima ih mnogo tokom moje skoro 44 godine u struci. Zato je epizoda od 1. septembra ipak samo epizoda u svetu koji je i inače daleko od savršenosti i pravde.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Buck, limanac, Pripadnik, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, Billy, Gari, Ljube, Light, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, mel, Kajpers_belt, miligor, slobasum i ovaj član ima 4 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 06 sep 2018 08:56 #4715

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Moja pitanja:

- Koja firma je zaduzena za odrzavanje mosta, ako znate? Da li je odrzavanje ugovoreno?

- Koji je "garantni rok" za eventualne popravke i sta bi one podrazumevale? Sumnjam da se na konstrukciji ista moze raditi ali eventualno habajuci delovi?

- Ko i kako vrsi nadzor mosta, kompjuterskog sistema koji prati opterecenja, vibracije...?

- Da li bi ste bili voljni da podelite idejno resenje "vaseg Varadinskog" mosta?

- Sta su vasi naredni projekti?

Hvala!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Inzenjer, Eldarion, mel, slobasum, Ambasador

Novi Žeželjev most 06 sep 2018 09:42 #4716

  • Gradjanin
  • Gradjanin's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 35
Da, moze se peske preko starog jos uvek.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Kajpers_belt

Novi Žeželjev most 06 sep 2018 10:21 #4717

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 206
  • Primljenih Zahvalnica: 469
Osvrt na tekst inženjera O “Otvaranju Mosta – lični doživljaj”

Svi političari po pravilu se osećaju ugroženi od eventualne konkurencije za tu poziciju i gledaju da eliminišu svakog ko im je pretnja.
U toj postavci stvari stradaju i tehnička lica mada oni nisu nikakva konkurencija ali mogu da oduzmu deo slave koju celokupnu hoće da zadrže za sebe

Što više slave više i moći.

Možda je ovo pogrešno mesto gde sam ovo napisao jer i dalje mislim da ovaj forum ne treba da sadrži politiku
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, AeroDron, slobasum, helen

Novi Žeželjev most 06 sep 2018 20:23 #4718

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Pošto se u poslednje vreme dosta politizira na Forumu mislio sam da bi trebalo malo okrenuti na šalu !







Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, limanac, cipacar, Duja, TurboMaximus, Zex021, Inzenjer, Blavak, Mikins, Light, valjan, kuburicsrdjan, Savke, slobasum, Ambasador

Novi Žeželjev most 06 sep 2018 21:32 #4719

  • milanche
  • milanche's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 11
  • Primljenih Zahvalnica: 55
Nije mi jasno zašto i dalje vozovi preko mosta idu 30 kmh/h?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Novi Žeželjev most 06 sep 2018 21:42 #4720

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Zato što je glavonje u centrali briga... Pruga se renovira ne sve strane pa im to nije bitno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru