Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Re:Novi Žeželjev most 03 sep 2018 07:47 #4681

  • plumber.ns
  • plumber.ns's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 116
  • Primljenih Zahvalnica: 197
Konačno smo dočekali da bez čekanja na semaforu pređemo preko novog mosta. I jedva čekam da uklone MDM privremeni most sa sve šipovima :!:
kasko napisao/la:
Da vodi u cigan malu? :)
Nema ni prostora ni potrebe. Potreban je most nizvodno iz Petrovaradina.
A šta bi za ovaj ...
Novi most
Ne volem...
AL TEBE VOLEM !
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Kajpers_belt

Re:Novi Žeželjev most 03 sep 2018 09:16 #4682

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 779
  • Primljenih Zahvalnica: 1554
Kako sta bi?
Pa lepo pise, krajem 2019. :P
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 03 sep 2018 09:32 #4683

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 206
  • Primljenih Zahvalnica: 469
Inzenjer napisao/la:
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-09-02; Otvaranje Mosta – dan posle.


Most je počeo da živi u neposrednijem kontaktu sa građanima Novog Sada i njihovim gostima.
Prilog Kaskog – kao prva reakcija učesnika Foruma – je izuzetan po pogođenoj suštini stvari. Svaki most, a ovaj još i sa dodatnim razlozima, je velika inspiracija, i za graditelje, i za korisnike-građane. Sam po sebi je značajniji od svih ljudi, čak i od onih koji su ga gradili, a pogotovo od epizodnih figura u obliku VIP-ova raznih nivoa.
Kasko kaže: „Ovaj most je već odavno postao deo mene ili ja njegov, a kako ja nisam imao nikakve direktne veze sa izgradnjom ne mogu ni da pretpostavim kakav je tek osećaj preplavio sve ljude koji su ga gradili i projektovali...“
Ja bih dodao da je podrška učesnika Foruma bila neverovatno važna svim graditeljima, pa i meni lično, svih ovih godina. U obilju netačnih pa i veoma uvredljivih „izveštaja“ o gradnji mosta u medijima 2010. do 2017, NSBuild je bila oaza – jedino mesto u medijima gde je moglo normalno da se pita, odgovara, kritikuje, objašnjava, ...., bez bilo kakvih ružnih reči. Broj poseta Forumu i veliki broj učesnika u diskusijama dokazuje, po mom mišljenju, da je broj uljudnih i mislećih ljudi veliki, iako izgleda da nije tako, (sudeći po preovlađujućem tonu cinizma pa i prostakluka u većini medija).

Hvala vam još jednom prijatelji na podršci! Ogroman posao ste uradili svojim zapažanjima, pitanjima, predlozima, posebno foto- i video-prilozima. Taj rad je ne samo pratio izgradnju Mosta, nego je i dragocen materijal – prilog istoriji Novog Sada za jedan vremenski period. Naravno i reklama za grad Novi Sad, rekao bih sa mnogo više uspeha nego što su to postigle njegove zvanične institucije.


Vratimo se sada sadašnjem trenutku: utiscima o izveštavanju media i pitanjima i odgovorima.

Mediji o otvaranju Mosta

Pratio sam, naravno, šta kažu mediji o Mostu, sada kada je i zvanično otvoren i kada je izložen hiljadama pogleda, ne samo nas graditelja i učesnika Foruma, nego i velikog broja novinara i građana.

Evo utisaka iz analize izveštavanja 18 medija:

Izjave političara: U 18 od 18 izveštaja.
Utisci građana Novog Sada: U 3 od 18.
Izjave bilo kog od graditelja: U 0 od 18.
Pominjanje bilo koje firme iz Srbije – učesnika gradnje: U 0 od 18.
Pohvale:
A. Vučić: „Нисам ни сањао какву лепотицу градимо“ U 14 od 18,
I. Mirović: „Први утисци су заиста изузетни, мост је заиста велелепан и у архитектонском, али и у техничком смислу. Он има три пута већу носивост од Жежељевог“. U 1 od 18. (Samo „Dnevnik“)
Ime projektanta mosta (A. Bojović): U 4 od 18.
A. Bojović, arhitekta: U 3 od 18.
Branko Žeželj: U 7 od 18.
„B. Žeželj u čamcu 1961.“ U 2 od 18.
„Stari most 12 puta gađan“ U 2 od 18.
B. Žeželj, arhitekta: U 1 od 18. (Vlada Republike Srbije)
„Novi most je replika starog“ U 1 od 18. (Blic, novinar L. Gedošević)
Naziv Mosta:
Železničko-drumski most U 1 od 18. (021)
Železničko-drumski Žeželjev most U 1 od 18. (Novosti)
Žeželjev most U 16 od 18.

Iz prethodnog pregleda se vidi sva „dubina“ izveštavanja.
Izjave političara svi su preneli, utiske građana Novog Sada vidimo po nekoliko sekundi u 3 izveštaja.
Ime projektanta „lepotice“ pomenuto je u samo 4 izveštaja, (od čega je u 3 bio „arhitekta“).
Ime projektanta starog mosta pomenuto je u 7 izveštaja. U po 2 je podsećanje na „B. Žeželja u čamcu 1961, prilikom probnog opterećenja“ i to da je „stari most gađan 12 puta 1999“.
Ni za jedan od medija nisu tema firme i pojedinci koji su izgradili most.

Ako bismo to uporedili sa izveštajem sa jedne hipotetičke fudbalske utakmice, onda bi to ovako izgledalo:

Svi bi preneli šta je rekao predsednik fudbalske organizacije o Evropskom prvenstvu.
Naziv domaćeg tima bio bi naveden u 3 varijante.
Strelac golova bio bi pomenut u samo 4 od 18 izveštaja sa utakmice, od čega bi u 3 bio golman a ne centarfor.
Kapiten tima istog kluba od pre 60 godina bio bi pomenut 7 puta, iako je reč o jučerašnjoj utakmici.
.....


Pitanja i odgovori u narednom postu.

Moj zaključak je sledeći:
Da bi bio VIP potrebno je da se dovezeš u automobilu sa zatamnjenim staklima pod rotacijum a ne Puntom dragi gospodine Bojoviću.
Ko još danas ceni obrazovanog čoveka u zemlji rijaliti igrača. Gospodine Bojoviću rijaliti otvaranje odlazi u zaborav a Vaše delo za divljenje ostaje na ponos svih nas koji vozimo Punto
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Zex021, Trpovski, Inzenjer, mlata, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion, AeroDron, Kajpers_belt, slobasum

Novi Žeželjev most 03 sep 2018 10:37 #4684

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Jer ovaj novi samo likom podseća na stari Žeželjev, ali je duplo uži i ni bilzu onom starom -
ej, ta mogao si kola preko lukova da proteraš, širok ko bulevar, sve ti milo kad vidiš Novi Sad sa njega. Kule na keju bile ko šibice spram njega. E to je most.

E pa ovaj novi baš i nije taki. Al' je zato zidan 20 godina i to je nešto so čim možemo da se dičimo,
uz ribolovačke priče ispod mosta - evo predloga kako da se falimo:

021
Izgleda da zaista ne treba da čitamo komentare na portalima koji izveštavaju o mostu. :facepalm:

Inače, zahvaljujem se svim članovima na istrajnosti i trudu, svakodnevnom izveštavanju sa gradilišta, sjajnim fotkama, još boljim dron snimcima.
Prosto, drago mi je što sam i ja bio "deo" tima (od 2011. godine) koji je ispratio izgradnju ovog predivnog mosta, nisam nešto mnogo komentarisao, ali sam tu bio svakodnevno da vidim dešavanja. Bilo je nešto i fotki od strane mene. :)

Ovom prilikom se posebno zahvaljujem Inženjeru koji je nesebično podelio sa nama sve informacije koje je imao.

Svako dobro drage kolege forumaši :)
Poslednja izmena: 03 sep 2018 10:38 od tetris.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Inzenjer, Djordje Cvarkov, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, slobasum

Novi Žeželjev most 03 sep 2018 10:41 #4685

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Komentare ne treba citati nigde. Oni su najveca posast i mana internet vremena. Svaka budala moze sebi da da na znacaju i leci svoj kompleks bacajuci svoje "pametne" misli u etar.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Zex021, Direktor, Inzenjer, Djordje Cvarkov, kuburicsrdjan, slobasum

Re:Novi Žeželjev most 03 sep 2018 14:25 #4686

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
plumber.ns napisao/la:
Konačno smo dočekali da bez čekanja na semaforu pređemo preko novog mosta. I jedva čekam da uklone MDM privremeni most sa sve šipovima :!:
kasko napisao/la:
Da vodi u cigan malu? :)
Nema ni prostora ni potrebe. Potreban je most nizvodno iz Petrovaradina.
A šta bi za ovaj ...
Novi most
U potpunosti se slažem. Ovaj most je jedan od najpotrebnijih ako ne i najpotrebniji u Srbiji. Eto prekjuče zbog početka berbe u Iloku i zbog stranaca na granici se čekalo 1h. Zamislite frustraciju ljudi, pre svega učenika koji svakodnevno tuda idu do BP. A da ne pominjem da je potrebno raditi nove pasoše na svaka 3 meseca. Strašno
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 03 sep 2018 14:30 #4687

  • zarns
  • zarns's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 62
ovo sa inzinjerem je uzas .... al ko sto sam rekao ranije ni Vucic ni niko od ovih gore ni 1 rec nije rekao hvala radnicima koji su sagradili most ili spomenuo projektante.. imate snimke govora svih na you tube, pa poslusajte ko nije cuo... toliko o tome, njih i ne zanima niko nego samo o sebi misle...

edit...
evo i snimka prvih vozila s 021.. imaju na njihovom you tube kanalu i prve novosadjane i ostalo ..

Poslednja izmena: 03 sep 2018 14:46 od zarns. Razlog: dopuna
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, Eldarion, slobasum, Fruškogorac™

Novi Žeželjev most 03 sep 2018 14:30 #4688

  • lionking
  • lionking's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 32
  • Primljenih Zahvalnica: 254
ne znam za vas, al meni se sve ovo zgadilo vec poprilicno nazalost, otvaraju ga isti oni cija je politika zasluzna za rusenje starog i za probijanje svih mogucih rokova, od svih gradjana Novog Sada most su nam otvarali sugradjani iz okoline Leskovca , Vranja i ne znam cega , prosek godina medju "znatizeljnim sugradjanima" je bio oko jedno 65/70 godina kolko sam video, sve je radjeno uz opkoljavanje mosta policijom i bas jedna odvratna slika i prilika svega, ali tu smo gde smo, mozda za nesto bolje i nismo

onda zbog cega smo cekali 2 meseca na otvaranje i pristupne saobracajnice koje mogu da se odrade i zavrse za 2 nedelje sve, a ne za 2 meseca da je uradjena jedna petina posla, sad kad su ga ovi otvorili ovo kako sad stoji ce stojati jos jedno godinu dana, zivi bili pa videli , nece se tu nista ni raditi vise , a ne zavrsiti

sto se tice samog mosta, presao sam ga, pre svega svaka cast celoj ekipi koja je radila na njemu od g. Bojovica naseg ovde pa do svakog radnika ma koliko mali njegov doprinos bio , deluje zaista impresivno i mocno dok se prelazi, cak i nisam imao utisak da sam na mostu , jos sam imao priliku da u tom trenutku prolazi teretni voz pored mene koji se ni ne oseti, tako da zaista lep osecaj, a to sto odlukom nekog genijalca iz fotelje ne radi dekorativna rasveta necu prezaliti i razumeti nikad
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Inzenjer, Djordje Cvarkov, Eldarion, slobasum

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 00:27 #4689

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-09-04; Komentari; O prijatnosti Mosta za pešake.


Aktuelno

Hvala najpre na svim rečima podrške, na pohvalama naravno, a posebno na iznošenju prvih neposrednih utisaka vožnjom ili šetnjom preko Mosta.

Stvar sa neuključivanjem dekorativnog svetla ni meni nije jasna. Dekorativno osvetljenje je projektovano i izvedeno, (firma Buck, Novi Sad, Beograd), da radi kad i javno. Ni o kakvom paljenju samo u posebnim prilikama nikad nije bilo ni reči. Možda je odgovor u još neizgrađenoj trafo-stanici, ili nečem drugom. U svakom slučaju raspitaću se i izvestiću Forum.

Opšti je utisak, bar moj, da nedostaju elementarna izveštavanja građana kad je reč o Mostu. Pomenuli smo uključivanje dekorativnog svetla, ja bih dodao i uređenje (inače divnih) kejova, pogotovo na delu Hotel Aurora – Pristanište, zatim i ograničeno kretanje pešaka na Mostu. To može da bude posao jedino Grada, eventualno delom i Železnica Srbije. Duja (#4680) je apsolutno u pravu, ne radi se o lošim namerama, nego o nezainteresovanosti i nekompetentnosti državnih činovnika. Čekaju, valjda da im predsednik Vlade Vojvodine izda naređenje da instaliraju informacionu tablu sa vremenom dozvoljenog kretanja pešaka, (npr. 05-19 h), dok se ne završe prilazi Mostu.


O prijatnosti Mosta za pešake

Lionking (#4695) je izneo svoj utisak: “… nisam imao utisak da sam na mostu , jos sam imao priliku da u tom trenutku prolazi teretni voz pored mene koji se ni ne oseti, tako da zaista lep osecaj …”

Nekoliko reči na tu temu.

Projektnim zadatkom se nije tražilo da most ispuni uslove upotrebljivosti za pešaćke mostove. Radi se o ograničenjima ubrzanja konstrukcije mosta, (zatega u ovom slučaju), prilikom vibriranja u vertikalnoj i horizontalnoj ravni. To su stroga ograničenja, posebno ona za ubrzanja u horizontalnoj ravni, (do 0,20 m/s2 u normalnom sobraćaju i 0,40 m/s2 pri ekstremno velikom broju pešaka, sve prema standardu EN 1990:2002+A1:2005).

Ovi brojevi ne znače ništa laičkoj publici.
Da bi se bolje objasnio fenomen - par ilustracija osećaja pri različitim horizontalnim ubrzanjima [m/s2]:
- a < 0,05 Ljudi ne mogu da primete horizontalno kretanje;
- a = 0,05-0,10 a) Osetljivi ljudi mogu da primete horizontalno kretanje. b) Viseći predmeti mogu da se lagano pomeraju;
- a = 0,10-0,20 a) Većina ljudi primećuje kretanje. b) Nivo kretanja deluje na rad za stolom. c) Dugotrajno izlaganje kretanju može da prouzrokuje mučninu.
- a = 0,25-0,40 a) Rad za stolom postaje težak ili čak nemoguć. b) Teturanje je već moguće.
Itd, itd.

Prilikom projektovanja vodili smo računa i o ovoj vrsti ponašanja konstrukcije Mosta, znajući da je kasnije nemoguće objasniti publici zašto je most neprijatan ako niste u autu ili vozu, ma koliko se pozivali na Projektni zadatak. Dinamički proračuni su rađeni sa krajnje strogom pretpostavkom – da se sva vozila kreću po goloj čeličnoj konstrukciji, kao da nema tucaničkog zastora ispod koloseka, koji bitno i drastično prigušuje sve vibracije.
Pri kretanju tri lokomotive (ukupne mase 340 tona) brzinom V = 55 km/h na testovima probnog opterećenja, najveća horizontalna ubrzanja po našem proračunu su trebala da budu 0,15 m/s2, u trajanju manjem od 0,1 sekunde.
Najveća izmerena horizontalna ubrzanja su bila, međutim, samo 0,015 m/s2, takođe u trajanju treptaja oka. Drugim rečima, Most se pokazao izuzetno krutim, pešak nije mogao ni da oseti ikakvo horizontalno kretanje.

Ista je stvar sa ubrzanjima u vertikalnoj ravni. Izuzetno su mala.

To je bio test sa 3 lokomotive. Tri lokomotive, međutim, nisu voz.
Zbog toga sam u maju proveo dva puta po oko 3 sata na Mostu, prateći ponašanje Mosta pri prolasku realnih vozova. Zaista, i pri prelasku najtežih teretnih vozova nije se moglo osetiti ikakvo horizontalno kretanje konstrukcije. Oni laki – crveni putnički vozovi nisu se ni čuli, a kamoli da su izazvali ikakve oscilacije konstrukcije.

Ovaj primer, uz mnogo drugih, pokazuje značaj i smisao probnih opterećenja. Ne, dakle, “da li će most izdržati, da ne padne”, kako se uobičajeno misli, nego da li su sve finese projektovanja i proračuna pogođene. Ta provera se čeka nestrplivo i nastaje oduševljenje kad iz kontrolnog centra sa računarima dobijemo očitani rezultat sa mnogobrojnih senzora na konstrukciji, “rezultat je taj i taj, odgovara proračunu konstrukcije!” To je veliko finale ogromnog prethodnog rada i brige.

Zbog opisanog mi “vožnja čamcem ispod mosta”, za vreme testa probnim opterećenjem, deluje krajnje neozbiljno i besmisleno.
Ako most padne, znači da ste ga izuzetno loše projektovali i izveli, pri čemu vaša smrt ne znači ništa kad će da pogine još 50 ljudi na mostu, (tim za sprovođenje probnog opterećenja, vozači, mašinovođe, …). O materijalnoj šteti da ne govorim.
Ako most izdržava, (što je 99,9999% verovatnoća, jer je sve brižljivo ispitano pre početka probnog opterećenja, a naš most je tokom lansiranja prošao mnogo veća iskušenja od probnog opterečenja), onda je tek vaša “vožnja čamcem ispod mosta” bez ikakvog smisla. Može da bude jedino čist egzebiciionizam i znak ogromne sujete.


Inače fotosi punog života Mosta su sjajni. Nadajmo se i skorim vazdušnim snimcima …
Naravno, pišite i kakvi su utisci sa pešačke šetnje, vožnje biciklom, autom, …. Ako ima kakvog pitanja, zamerke, recite.


Opet ne stigoh da odgovorim na pitanja. Biće u sledećem postu ...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, Buck, limanac, mrnjavi, Duja, Zex021, sasar, Trpovski, Blavak, Djordje Cvarkov, Eldarion, DL, mel, zeljolaki, slobasum, Bata_, Ambasador

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 05:27 #4690

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
"Predlozi za četvrti most u Novom Sadu"

www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:7475...ti-most-u-Novom-Sadu
Poslednja izmena: 04 sep 2018 05:33 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 09:07 #4691

  • Ivica NS
  • Ivica NS's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 25
  • Primljenih Zahvalnica: 91
Presao sam most biciklom u nedelju i moram priznati da je prelep, vibracije se minimalno osete. Jedino sto mi se nije svideo je metalna ploca koja prekriva dilatacionu razdelnicu i kada se predje preko nje cuje se bas dosta, al to je sitnica.

Nasao sam ovaj video i sa zadovoljstvom sam ga gledao i upijao, na mnoga pitanja koja se ovde vrte nacicete odgovor u snimku sa predavanja. Zahvalio bih se g. Bojovicu na svemu sto je uradio i na trudu koji je ulozio da nam prenese sve vezano za most.
Moram priznati da me ovo predavanje podsetilo na slicna predavnja koja je imao pokojni profesor Ranko Radovic.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, Inzenjer, Blavak, Eldarion, Savke, slobasum

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 09:36 #4692

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1177
  • Primljenih Zahvalnica: 2333
Naleteh danas na ovu fotku na Internetu, kako se nekad testirala nosivost mostova:



Viadukt Nusel u Pragu (Nuselský most), 1970. godina, ukupno 66 tenkova T-55 ukupne mase 2.376 tona, dužina mosta 485m.

Zamislite da je prilikom testiranja ovog našeg mosta urađeno nešto ovako, samo se bojim da bismo tenkove morali da pozajmljujemo i od komšija da bi ih bilo dovoljno (i u voznom stanju) ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Eldarion, slobasum

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 11:47 #4693

  • Istraživač
  • Istraživač's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 94
  • Primljenih Zahvalnica: 174
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Blavak, Eldarion, slobasum

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 11:58 #4694

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Fruškogorac™ napisao/la:
Da mi je znati (kao ne znam) koji bi bio smisao pešačkog-biciklističkog mosta 100 metara od Duge (ili kako li se već zove), kad Kako li se već zove, zatvaranjem saobraćaja u podgrađu, postaje p-b?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 12:21 #4695

  • Observer
  • Observer's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 15
  • Primljenih Zahvalnica: 64
Svi koji se bave nekim smislenim i kreativnim poslom i imaju zapažene rezultate na korist ljudima, prihvatiće sasvim smireno da ne budu "VIPonje".
U tom smislu još jedan drugarski pozdrav za g. Bojovića i zahvalnost za njegov informativni izveštaj sa otvaranja: nek' se zna... "zašto smo ovde gde smo".
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, slobasum

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 12:28 #4696

  • Beric
  • Beric's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 1
  • Primljenih Zahvalnica: 3
"Postovani gospodine Bojovicu,
Hvala Vama i ostalim projektantima, izvodjacu radova, sluzbi nadzora i investitora kao i svim graditeljima mosta sto ste podarili Novom Sadu, Vojvodini i Srbiji ovako prelep most.
Pored svih nedaca koje ste imali prilikom gradnje na kraju ste uspesno zavrsili velelepan objekat. Dozvolite da Vam pruzim ruku i jos jednom hvala."
Ove reci sam dosao da cujem na otvaranju mosta od strane predsednika Vucica, a cuo sam reci zahvalnosti ljudima koji nisu vezani za gradnju mosta. Bio sam na mostu za vreme otvaranja, ali sam bio na mostu i za vreme gradnje i cast mi je sto sam ucestvovao u gradnji.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Inzenjer, Eldarion, slobasum

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 12:34 #4697

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9197
EKV - Neko nas posmatra

Ovo nije novinarstvo, ovo je copy paste.

Nsbuild realno radi bolji posao od vecine novinara u Novom Sadu jer pokriva skoro sve teme i probleme sa kojim se Novi Sad suocava dok neki portali samo obidju druge portale ili forume, kopiraju tekst cisto da bi popunuli sadrzaj.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, Inzenjer, Eldarion

Re:Novi Žeželjev most 04 sep 2018 12:55 #4698

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 629
  • Primljenih Zahvalnica: 1024
Predjoh i ja prvi put preko mosta.Deluje grandiozno ali u isto vreme prelazak autom me je podsetio na stari most.Bravo

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, AeroDron, kuburicsrdjan, Savke, slobasum, Bata_, Ambasador

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 13:17 #4699

  • HellBlaze
  • HellBlaze's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 214
  • Primljenih Zahvalnica: 631
Evo cime se ljudi bave...


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 04 sep 2018 13:54 #4700

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Stvarno je žalosno "čime se ljudi bave" i šta sve stavljaju na ovaj forum.

Moderatori bi mogli malo više da povedu šta pojedinci ovde objavljuju.
Poslednja izmena: 04 sep 2018 17:02 od limanac. Razlog: veličina slova
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru