Polako ali sigurno MD-88 odlazi u istoriju i nadam se tamo odakle je i došao odnosno u ratnu rezervu iz koje je izvučen one nesrećne godine. Ne znam da li bilo reči već ali 1999 što se tiče same konstrukcije mosta izrađene su samo orto-ploče primerene dvojnoj nameni mosta, drumskom i železničkom saobraćaju. Svi ostali elementi Mosta-demontanožnog (19)88 su davno napravljeni i čučali konzervirani. Prema nekim davnim pravilima sada bi trebalo da usledi inspekcija, defektaža pa konzervacija i skladištenje. E sada ako ga je je neki "genije" brisao sa stanja, jelte došla su druga vremena i mi više nećemo ratovati, može se izvršiti prenamena i most ili neki negovi delovi upotrebiti negde kao trajno rešenje. Ko je putovao od Divčibara prema Požegi sigurno se seća čeličnih mostova sa pravom prvenstva prolaza. Svaki taj most je jedan element nekog starog montažnog mosta. Bilo kako bilo nadam se da nismo toliko posrnuli da ta konstrukcija jednostavno nestane, nisam pravnik ali se tako nešto vodilo a mislim i sada da vodi kao teško krivično delo sa elementima podrivanja bezbednosti zemlje.
I nešto mnogo lepše. Želeo bih da se zahvalim svim članovima i učesnicima na ovoj temi za sve napisano tokom svih ovih proteklih godina a što sam sa ogromnim uživanjem čitao. Poseban kvalitet svemu napisanom je dao gosn. Bojović jer je veoma redak slučaj da se sportskim rečnkom izrazim da glavni trener tima aktivno participira i na tribinama pored svog osnivnog posla.