Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 04 jul 2014 11:49 #861

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
I dalje "pregovaraju"...

www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:4989...zelj-ceka-ponedeljak


“Žeželj“ čeka ponedeljak
Đ. VUKMIROVIĆ | 03. jul 2014. 11:33 | Komentara: 1

Radovi na novom mostu praktično stoje, u toku pregovori sa izvođačem. Male su šanse da „AZVI“ dobije traženih dodatnih 9.500.000 evra
Na gradilištu mosta tek tridesetak radnika

MADA je rok za završetak odavno probijen, u ovom trenutku niko ne zna ni kada će novi Žeželjev most biti gotov, ni ko će da ga završi. Po ugovoru, sklopljenom sa špansko-italijanskim konzorcijumom AZVI januara 2011. to je, podsetimo, trebalo da se dogodi još u novembru 2013. godine.

- Već nekoliko nedelja radna grupa u kojoj su predstavnici „Železnica Srbije“ kao investitora, izvođača radova i „DB internešenela“ i „Edžis internešenela“, inostranih firmi kojima je poveren posao nadzora, pokušavaju da nađu rešenje. Poslednji rok je kraj ove, odnosno početak naredne sedmice - kaže dobro obavešteni izvor „Novosti“.

Kada je 25. januara 2011. potpisan ugovor sa špansko-italijanskim konzorcijumom, cena od 45,3 miliona evra koju je ponudio bila je - veliko iznenađenje. Jer, EU, koja obezbeđuje otprilike dve trećine novca (trećinu daju AP Vojvodina i Grad Novi Sad) i „Železnice Srbije“ koje u projektu zastupaju Vladu Srbije predvidele su ulaganja od 60 miliona.

- Vreme je pokazalo da je tako mala ili, kako se obično kaže, damping cena ponuđena samo da bi se dobio posao - kaže izvor našeg lista. - O tome svedoče odštetni zahtevi koje je „AZVI“ u međuvremenu ispostavio i to na iznos od devet i po miliona evra, za koliko bi, praktično, ona trebalo da bude veća.

ŠTA JE SVE URAĐENO
NA Dunavu su, do sada, podignuta četiri obalna stuba budućeg mosta (po dva na bačkoj i sremskoj strani), dok su radovi na petom, jedinom koji će biti u reci, obustavljeni. Uz to, na petrovaradinskoj obali je završena i montaža čeličnog luka od 180 metara, dok se s montažom onog na novosadskoj, dugog 220 metara, stalo. Novi most biće dug 474, a širok 31 metar i imaće dva železnička koloseka i dve trake za drumski saobraćaj.

Upravo ti zahtevi su predmet pregovora u okviru pomenute radne grupe. Investitor i nadzorni organi su do sada odobrili dodatne radove, odnosno dodatne troškove za svega 900.000 evra, a za ostatak će AZVI hitno morati da dostavi nove, mnogo ubedljivije dokaze od onih koje je ranije dostavljao.

Konačan ishod pregovora, kaže izvor „Novosti“, u ovom trenutku niko ne može da predvidi. ŽS su, kako je naš list već pisao, u više navrata pretile raskidom ugovora i traženjem novog izvođača radova, ali se od toga ipak odustajalo. Da li će tako biti i ovog puta, trebalo bi da se sazna vrlo brzo.

Na samom gradilištu se, praktično, ništa ne radi. Na njemu su tek tridesetak radnika koji obavljaju poslove antikorozivne zaštite na čeličnom luku montiranom tokom proteklih meseci na petrovaradinskoj obali reke.

GOTOV 2015?
UKOLIKO se nađe kompromis oko odštetnih zahteva koje je podneo AZVI, taj konzorcijum će, naravno, nastaviti posao. U tom slučaju, most bi, po proceni njegovih stručnjaka, mogao da bude završen do kraja 2015. godine.
Poslednja izmena: 04 jul 2014 11:55 od Posmatrac. Razlog: ispravka copy/paste greske :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 04 jul 2014 13:03 #862

  • SkullRules
  • SkullRules's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 263
Strasno :gaah:
Edit: a i ovi nasi su nasli ko ce da im radi most...
Вера у себе је прва тајна успеха!
Poslednja izmena: 04 jul 2014 13:04 od SkullRules.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 09 jul 2014 23:45 #863

  • solimns
  • solimns's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 430
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 12 jul 2014 02:44 #864

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu

Kratak osvrt na članak “Žeželj“ čeka ponedeljak, #861.

Uopšte uzev članak je korektan. Novinar ne može da zna više od sagovornika koji ga informišu. Koliko znaju sagovornici? To je već pitanje.

Ja takođe ne raspolažem zvaničnim podacima, međutim nekoliko detalja iz članka zaslužuju kratak osvrt:

- Cena mosta prema Idejnom projektu procenjena je na 60 mil. EUR, gde je predviđeno finansiranje bilo po modelu: 50% (30 mil. EUR) Evropska unija + 50% (30 mil. EUR) Srbija; Srbija = Vojvodina (2/3 x 30 mil. EUR) + Novi Sad (1/3 x 30 mil. EUR).
- Deo koji plaća EU spada pod tzv. Lot 1, a deo koji plaća Srbija pod Lot 2.
- Ispostavilo se da je po Ugovoru: Ukupna suma = 45,3 mil. EUR = Lot 1 + Lot 2 = 26,1 mil. EUR + 19,2 mil EUR.
- Sada dolazimo do predmetnog novinskog članka: EU ne obezbeđuje 2/3 novca za izgradnju mosta, već samo novac potreban za Lot 1.
- Pomenutih 9,5 mil EUR u članku predstavljaju zbir dopunskih plaćanja koje traži izvođač. Kojih, kakva je struktura pomenute sume, koliko bi potpadalo pod Lot 1 (EU), a koliko pod Lot 2 (Sr)? Da li je u tu sumu ušlo i 10% sume po Ugovoru = 0,1 x 45,3 = 4,5 mil. EUR, koja se isplaćuje izvođaču uobičajeno na kraju posla, ali može i ranije. U tom slučaju bi „doplata“ za most bila samo 9,5-4,5= 5,0 mil. EUR, takođe podeljenih na deo EU i deo Sr, već prema poreklu potraživanja po Lot 1 i Lot 2.
- Iz prethodnog logično sledi da srpski deo dodatnih plaćanja sigurno nije svih pomenutih 9,5 mil. EUR nego verovatno daleko manje.

Umesto zaključka, (koji se i ne može dati, kad nema svih činjenica), par logičnih primedbi:
- Zašto u članku pomenuta radna grupa (Nadzor + Železnice Srbije) nije oformljena daleko ranije, pre recimo godinu dana, sa zadatkom da reši problem? Ovakva kasna reakcija naše strane već je izazvala veliku štetu i to pre svega nama samima, (državi u celini, našim firmama – recimo Mostogradnji - angažovanim kao podizvođačima).
- Šta je sa neisplaćenim radovima septembar-januar (prema neformalnim informacijama), što je neposredno izazvalo prekid radova? Žrtve su opet i naše firme.
- Nigde nema ni jedne jedine reči o izuzetnoj racionalnosti mosta kao konstrukcije što je dalo kao rezultat i njegovo nisko koštanje [EUR/m2], daleko manje od bilo kog drugog mosta u Srbiji. Čak i da se dodaju svih pomenutih 9,5 mil. EUR most u Novom Sadu je i dalje izuzetno jevtin i i dalje ispod minimalne cene. (U ceni su – podsetimo se – ne samo sam most, već i demontaža Privremenog mosta i oprema za monitoring mosta, što po mojoj ličnoj proceni iznosi bar 2 mil. EUR!).

Iz prethodnog sledi da je izgleda glavni problem ovog mosta to što je jevtin! Jevtin, iako je po tehničkim zahtevima, opterećenjema i veličini raspona neuporedivo iznad svih drumskih mostova u Srbiji, a da paradoks bude potpun – ti drumski mostovi su ili skuplji, ili neznatno jevtiniji od mosta u Novom Sadu!
Povodom ovog pogledati postove #826 do #830.

Najzad, nadam se da će razum prevladati i da će izgradnja Železničko-drumskog mosta u Novom Sadu uskoro opet uhvatiti pređašnji tempo.

U ovom međuvremenu bez para, na mostu se nešto ipak radilo i radi, o čemu govore priložene tri fotografije. Na fotosima su vidljive montirane revizione staze ispod pešačkih staza, radovi na zaštiti od korozije i montirani elementi budućih maski. (Opet su u pitanju ljudi iz naših firmi –podizvođača).

Budimo, dakle, optimisti, velike stvari tehnike tek dolaze na red, što ćemo zajedno da pratimo!

Pozdrav forumašima koji se uprkos teškim vremenima ne razilaze nego ostaju uz svoj most!





Poslednja izmena: 12 jul 2014 10:11 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz, Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, ranko su ns, TurboMaximus, Dunavski, Brane, romanempire, SkullRules, Blavak, Posmatrac

Novi Žeželjev most 15 jul 2014 23:28 #865

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
U sredu drugi protest radnika sa Žeželja

Radnici firme "Pro Industry" i ostalih firmi angažovanih na izgradnji Žeželjevog mosta protestovaće u sredu, 16. jula, između osam i devet časova kod košarkaših terena na Beogradskom keju.
Protest_3
Ovo je drugi protest koji organizuju, pošto im beogradsko preduzeće "Mostogradnja" nije platilo izvedene radove na Žeželjevom mostu.

Prema rečima vlasnika i direktora "Pro industri" Jovana Brkića njegova firma od "Mostogradnje" već sedam meseci ne može da naplati 15,5 miliona dinara, dok "LS kran" potražuje od "Mostogradnje" 53 miliona dinara.

Prema najavama iz ove dve firme, protesta će biti i nadalje, sve dok "Mostogradnja" ne bude uplatila bar deo duga.

Direktor "LS kran", Janko Lalić ističe da protestom pokušavaju da obaveste javnost, ali i skrenu pažnju odgovornima, ukoliko nisu sasvim upoznati s problemima u vezi isplate za urađene poslove.

"Pretpostavljam da "Mostogradnja" ne bi zadržavala novac da ga je dobila od države, pa protestom želimo da skrenemo pažnju na položaj u koji su došle naše firme i to ne svojom krivcom. Ukupno pet malih firmi je radilo na projektu Žeželjevog mosta i dokazalo da mogu biti nosioci velikog poduhvata. Dugovi koje imamo kod "Mostogradnje" naša mala preduzeća vode u stečaj", upozorio je juče Lalić za "Dnevnik".

Izgradnja mosta počela je 2011. godine, ali su radovi više puta prekidani i rokovi probijani, jer od samog početka izgradnje traju nesuglasice investitora, "Železnica Srbije" i izvođača radova, špansko-italijanskog konzorcijuma "Azvi" u vezi sa visinom troškova radova. "Železnice" ne priznaju značajno povećane troškove koje "Azvi" tvrdi da su se stvorili zbog neočekivanih problema prilikom gradnje.

www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/U-sredu-drugi-...nika-sa-Zezelja.html

:facepalm:




Da li je to Azvi unajmio Mostogradnju, pa se sad spore Mostogradnja i Zeleznice Srbije? Nisu mi bas jasni...ako neko zna bio bih zahvalan da malo pojasni te odnose. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 17 jul 2014 02:57 #866

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu

O plaćanju radova

Evo kratkog objašnjenja:

Sva plaćanja se obavljaju na osnovu ugovora dveju strana (dva preduzeća). U ovo ne može da bude uključen bilo ko treći, pošto ga nema u ugovoru.
Prema tome, preduzeća - podizvođači Mostogradnje traže da im se plati na osnovu izvedenih radova i na osnovu ugovora koji imaju sa Mostogradnjom.
Mostogradnja, međutim, ne plaća. Zašto? Verovatno zato što nema para. Zašto nema para? Zato što verovatno ni njoj nije plaćeno za posao koji je uradila, a u koji su uključeni i njeni sada nezadovoljni podizvođači.

Ovde dolazimo do šeme učesnika u celini:

Investitor (ŽS) ↔ Izvođač (JV) ↔ Podizvođač (npr. Mostogradnja) ↔ Podizvođač Podizvođača

Strelice ↔ predstavljaju ugovore ušesnika gradnje među sobom.
Tako npr. Investitor (Železnice Srbije) imaju ugovor sa Izvođačem (JV Azvi-Tadei-Horta). Svi ugovori JV-a sa svojim podizvođačima ne tiču se Železnica Srbija.
Podizvođači Podizvođača (npr. firme koje traže plaćanje Mostogradnje) imaju ugovor sa Podizvođačem (u ovom primeru sa Mostogradnjom). Sa Investitorom, Izvođačem i drugim Podizvođačima Podizvođača nemaju nikakve veze, nemaju ugovor, i ne mogu ni da im se obraćaju, a kamoli da traže bilo kakvo plaćanje.

Šta se desilo, verovatno?
Investitor nije platio Izvođaču. Izvođač zato što nema para nije platio Podizvođačima. Zbog istog razloga Podizvođač nije platio svojim podizvođačima (tj. Podizvođačima Podizvođača). Na taj način se poremećaj preneo od vrha do dna cele piramide učesnika u izgradnji.
Pošto u trećem i četvrtom ešalonu (Podizvođači i Podizvođači Podizvođača) ima dosta naših firmi, onda je očigledno ko su žrtve opisanog poremećaja u plaćanju. Nije dovoljno što rade, što im se ne plaća za rad, nego još moraju da protestuju na ulicama i – najgore od svega – da se međusobno sukobljavaju.

Kako se ovo moglo izbeći?
Pravovremenim rešavanjem problema (ako ih ima), dakle odmah pošto su nastali, o čemu smo već govorili.
Poslednja izmena: 17 jul 2014 03:00 od Inzenjer.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Posmatrac

Novi Žeželjev most 17 jul 2014 10:24 #867

  • Posmatrac
  • Posmatrac's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 310
  • Primljenih Zahvalnica: 3472
Hvala na kratkom i jasnom objašnjenju!

Nadajmo se da će što pre rešiti ovaj spor, kako bi se nastavili radovi...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

28.7. nastavak? 24 jul 2014 12:09 #868

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Дуг плаћен, градња од понедељка
Ажурирано пре 15 часова 44 минуте

Новосадско предузеће “Про индустри” добило је јуче 1,6 милиона динара колико је тражило од “Мостоградње” у Београду не би ли платило ПДВ.
Од понедељка наставак изградње
Enlarge
Од понедељка наставак изградње
“Мостоградња” овој новосадској фирми дугује око15 милиона динара за изведене радове на изградњи Жежљевог моста, а пошто на исплату дуга “Про индустри” чека више месеци, два пута је до сада с другим подизвођачима организовала протесте у непосредној билизини Жежељевог моста.

- Нема више разлога да протестујемо јер смо добили део новца који смо и тражили. Очекујем да целокупан дуг од око 15 милиона динара буде исплаћен у што скорије време – рекао је Јован Бркић, директор и власник предузећа “Про индустри”, које је започело послове на изградњи новог друмско железничког моста преко Дунава још у априлу прошле године, а обављало их је све до јуна ове године.

Према Бркићевим наводима наставак изградње Жежељевог моста могао би да уследи врло брзо, пошто су из “ Мостоградње”, као главног подизвођача козорцијума којем је поверено подизање новог “Жежеља”, добили информацију да радови крећу већ у понедељак 28. јула . Изградња новог Жежељевог моста је почела 2011 године али су радови каснили а рокови пробијани због несугласица између инвеститора “Железице Србије” и извођача радова шпанско – италијанског конзорцијума “Азви” у вези с висином трошкова за радове. Протесту радника “Про индустри” пре неколико дана придружили су се и запослени у још једној фирми-подизвођачу “Мостоградње”, грађевинском предузећу “ ЛС кранови” из Руме. Грађевинцима из Руме за обављене радове на мосту дугује се укупно 53 милиона динара, а власник ове фирме је упозорио да је неисплаћивање дуга од стране “Мостоградње” директна претња опстанку његовог предузећа.

З. Делић

Tags: Нови Сад
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: montana, Dunavski

28.7. nastavak? 27 jul 2014 11:27 #869

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1907
Da li se misli na nastavak kompletnih radova, sastavljanje lukova i radova na centralnom stubu, ili samo radova na zaštiti konstrukcije od korozije i drugih manjih radova?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 07 avg 2014 15:00 #870

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Grom udara u most



Autor : Dragan Krkljus
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, limanac, pera, sergio-m, montana, Dunavski, das ivon, romanempire, Direktor, SkullRules, dsjanta, Blavak, Bogdus

Одг: Novi Žeželjev most 07 avg 2014 19:25 #871

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Au super foto! Dosta simbolike... ;)

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Zezelj skuplji za 5.000.000 EUR, nastavak za mesec 25 avg 2014 10:07 #872

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
24sata:
Žeželj skuplji za pet miliona €
Autor: A. Latas 25.08.2014. - 00:02 Komentara (0)
“Dogovori oko nastavka izgradnje Žeželjevog mosta su pri kraju i jedino što fali u ovom trenutku su - pare”, kažu iz Železnica Srbije. Naš izvor u ovom preduzeću dodaje da je dogovoren novi aneks ugovora s izvođačima radova špansko-italijanskim konzorcijumom „Azvi-Tadei-Horta Koslada“ koji će povećati cenu radova za pet miliona evra.

MOST - Kako para trenutno nema, a da se ne bi čekali rebalansi budžeta pokrajine i grada odakle se pare moraju naći, dve strane će potpisati memorandum kojim se garantuje isplata novca. Konačan sastanak izvođača radova - Železnica Srbije kao investitora i Pokrajine i Grada - zakazan je za danas, posle čega će se tačno znati kada će novi aneks ugovora biti potpisan.

- Dogovor je postignut, samo predstavnici „Azvi-Tadei-Horta Koslade“ hoće da budu sigurni da će pare dobiti, zato potpisujemo memorandum kako bi izgradnja što pre počela. Ako i potpišemo odmah danas, posao će u punom obimu krenuti najranije za mesec dana, dok oni opet okupe sve radnike i tehniku. Tako, ipak, predviđam da će tek na zimu sve to krenuti kako treba - kaže naš sagovornik.

Gradonačelnik Miloš Vučević potvrdio je da su pregovori teški, ali i da su pri kraju.

Potpisujemo prvo memorandum, pa aneks, jer je ovo veoma važno pitanje za Novi Sad. Posle velikog sastanka u ponedeljak znaćemo više, sada ne mogu tačno da kažem koliko ćemo novca dati. Moramo da vidimo i stav Pokrajine po tom pitanju - izjavio je Vučević.

Konačna cena mosta, prema poslednjim predviđanjima, trebalo je da bude 55 miliona evra, a kraj radova je najavljivan za jun 2015. godine. Realizacija projekta počela je 10. marta 2011, a most je prema prvim planovima trebalo da bude završen još u novembru 2013.

Do sada je urađeno 27 odsto posla na mostu, a radnici, koji su se juče mogli na prste jedne ruke izbrojati, trenutno obavljaju zaštitu čeličnih konstrukcija koje su počele da rđaju.

“Pokrajina finansira dve, a Grad trećinu radova”
NADZOR - Nebojša Malenković, v.d. direktora Fonda za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, kaže da je pre potpisa aneksa potrebno pregledati kompletnu dokumentaciju, za koliko će ponovo biti produžen rok izgradnje i koliko će to na kraju koštati. “Sud o svemu pre potpisa aneksa treba da da i nadzor u realizaciji projekta i inžejner koji ga vodi. Pokrajina treba da finasira dve trećine nastavka radova, a Grad trećinu”, kaže Malenković.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Zezelj skuplji za 5.000.000 EUR, nastavak za mesec 25 avg 2014 23:08 #873

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
O hvala Bogu! Samo da to krene da se zavrsava.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 avg 2014 23:37 #874

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Zasto drzava ne daje ni pare? Zar nije Zeleznica kriva za ovo?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 28 avg 2014 17:09 #875

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
ZRENJANIN - Ministar građevinarstva Zorana Mihajlović izjavila je danas da će u narednih 10 do 15 dana biti nastavljeni radovi na Žeželjevom mostu u Novom Sadu i najavila da će u naredne četiri godine biti rehabilitovano 1.000 kilometara puteva u Srbiji za šta je obezbeđeno 300 miliona evra.

Mihajlović je podsetila da je odmah po imenovanju za ministra grajevinarstva u vladi pemijera Aleksandra Vučića krenula u razgovore sa Železnicom Srbije, izvođačem radova i predstavnicima Pokrajine i grada Novog Sada da se utvrdi problem zašto je izgradnja Žeželjevog mosta u zastoju.

Pošto je građevinska šezona u toku cilj je bio da se pokrene nastavak gradnje i u ponedeljak, 25. avgusta, je održan sastanak u Železnicima Srbije pod mentorstvom Ministarstva građevine, rekla je Mihajlović novinarima i izrazila uverenje da je Ministarstvo veoma blizu rešenja.
"Nažalost, neke stvari smo prosto nasledili. Postoje dodatni radovi, postoji dodatni novac koji će morati očito da se plati, ali smo našli zajednički jezik između svih učesnika u procesu. Ja očekujem da ćemo konačno imati radnike na Žeželjevom mostu u narednih desetak, 15 dana", najavila je Mihajlović.

Pošto je praktično kraj građevinske sezobe i sigurno će se kasniti sa radovima, ali budući da je Ministarstvo imenovalo mentore za svaki projekat, pa i za Žeželjev most, Mihajlović je uverena da se kašnjenja sa radovima ubuduće neće dešavati.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, montana, Bogdus

Novi Žeželjev most 22 sep 2014 02:25 #876

  • SkullRules
  • SkullRules's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 263
Вера у себе је прва тајна успеха!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 sep 2014 08:01 #877

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
dajte ne budite smešni. Pa ta Mihajlovićka ko papagaj istu priču već mesecima. 'Rešeni problemi počinjemo za pet dana' je bilo i u maju i junu i julu i ...
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 sep 2014 08:54 #878

  • SkullRules
  • SkullRules's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 183
  • Primljenih Zahvalnica: 263
Razvukli ga k'o pitu...
Вера у себе је прва тајна успеха!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 sep 2014 11:06 #879

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Legendarno. Pocetak radova na kraju gradjevinske sezone :-D

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6030X уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 23 sep 2014 09:03 #880

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Ma sve je to tandara-mandara-broć. Dok Inzenjer ne kaže, ne verujem ništa :|
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru