Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 20 nov 2014 23:22 #941

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Moja sledeća velika dilema jeste: kako će se ugraditi vešaljke, tj. sajle koje povezuju luk sa zategom, ako sam dobro pročitao pojmove na jednoj od slika.
Vidim da se posle farbanja dobar deo skela skida, verovatno bi smetale pri unošenju vešaljki, ali kako će da se podignu i učvrste, jedva čekam objašnjenje i snimke.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 21 nov 2014 21:42 #942

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1241
  • Primljenih Zahvalnica: 1666
radi li se ista na tom mostu?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 21 nov 2014 22:10 #943

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Ne. Jos se cekaju pare.

Uzgred nista se ne radi vec godinu dana (nista krupno).
Poslednja izmena: 21 nov 2014 22:17 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 21 nov 2014 22:20 #944

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
timek28 napisao/la:
Ne. Jos se cekaju pare.
Nisu li obezbeđene? Možda kurir Đokica ne zna gde da ih odnese, pa se šeta preko ulice Ž. Zrenjanina, malo vamo, malo tamo, pa jopet. Lipsaće čovek.
Cela situacija me podseća na ovo:

Čak ima i dobar stih:Možno len duchovia s vrecami peňazí. ( e ti duhovi s vrećama novca nedostaju... )
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 21 nov 2014 23:01 #945

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Kako god mislim da nasa ministarka prica malko napamet i da je ne treba slusati. Bese isto neki sto je hteo da skoci sa tog mosta pa ga sad nema itd... xxx lud zbunjenog...

P.s: Bratislave ja nis' ne razumem pesmu :-D
Poslednja izmena: 21 nov 2014 23:02 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 21 nov 2014 23:12 #946

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
timek28 napisao/la:
Kako god mislim da nasa ministarka prica malko napamet i da je ne treba slusati. Bese isto neki sto je hteo da skoci sa tog mosta pa ga sad nema itd... xxx lud zbunjenog...

P.s: Bratislave ja nis' ne razumem pesmu :-D
Kad stignem, prevešću pa ću poslati tekst.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 nov 2014 00:02 #947

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1908
Na mostu se radi. Istina ne velikim intenzitetom ali se radi. Poslednji put kada sam prolazio, pre nekoliko dana radilo se sa obe strane. Sa Bačke strane je bila aktivna dizalica a radnici su varili i brusili u jednom segmentu luka na zemlji. Sa Sremske strane su radnici radili na skidanju skele sa ofarbanog dela.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 22 nov 2014 03:38 #948

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Ja cu verovati da se radi kad vidim nastavak rasta luka na novosadskoj strani i kad vidim da se u vodi pocne nazirati stub a ne potopljena talpa. Dotle me kozmeticki radovi ne zanimaju previse.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 26 nov 2014 02:52 #949

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Pitanje:
Moja sledeća velika dilema jeste: kako će se ugraditi vešaljke, tj. sajle koje povezuju luk sa zategom, ako sam dobro pročitao pojmove na jednoj od slika. Vidim da se posle farbanja dobar deo skela skida, verovatno bi smetale pri unošenju vešaljki, ali kako će da se podignu i učvrste, jedva čekam objašnjenje i snimke”.

Hvala na pitanju Trpkovski.

Direktan odgovor:
Vešaljkei se ugrađuju jedna po jedna. Na manjem lučnom mostu (L = 177 m) ima 36 vešaljki, a na većem (L = 219 m) 44 vešaljke.
Svaka od vešaljki je kabl. Svaki od kablova se sastoji od 55 strukova. Svaki od strukova čini 7 žica.
Montaža kabla je struk po struk, jedan po jedan struk do formiranja kompletnog kabla od 55 strukova.

O kablovima ćemo detaljno govoriti, pogotovo kad počne njihova instalacija.
Da bi se bolje razumelo ono što sledi, da počnemo od osnovnih pojmova i informaciju o kablu kao konstruktivnom elementu, (videti sliku).

Osnovni elementi kabla:

Žica je prečnika 5 mm i proizvedena je od čelika visoke zatezne čvrstoće od min 1860,0 N/mm2, (u starim merama: 18600 kg/cm2 = 18,6 t/cm2). Ovo praktično znači da bi žica preseka 1 cm2 morala da podnese najmanje 18,6 tona da bi se prekinula, tj. npr. težinu jednog punog dvostrukog gradskog autobusa sa 150 putnika!
Žice su zaštićene od korozije slojem legure cinka i aluminijuma.

Struk je glavni zatezni element i čini ga 7 spiralno upredenih žica. Prečnik struka je 15,7 mm, (sa oblogom 18 mm), dok je presek 150 mm2. Upredene žice struka se nalaze u zaštitnoj polietilenskoj (PE) cevi. Prostor između PE-cevi i žica ispunjen je voskom. PE-cev i vosak su dalji elementi zaštite od korozije.

Uže čini 55 strukova.
(Broj strukova u užetu se određuje projektom mosta i može da bude u širokim granicama, npr. 20 do 120, a i više. U slučaju Železničko-drumskog mosta u Novom Sadu (ŽDM-NS) je 55.)
Uže je zaštićeno polietilenskom cevastom oblogom visoke gustine (HDPE-cev). Oko HDPE-cevi je pričvršćeno helikoidalno rebro. Zadatak rebra je da kontrolisano vodi vodu (kišnicu) niz HDPE-oblogu, bitno povećavajući time aeroelastičnu stabilnost kabla pri posebno opasnom istovremenom delovanju kiše i vetra.

Kabl čini celina: Ankerni element užeta (u zatezi) + Uže + Ankerni element užeta (u luku).

Uz nabrojane osnovne elemente kabla u njegovoj konstrukciji su i vodonepropusni delovi zaštite ankera, prigušivači oscilacija, anti-vandal zaštitna čelična cev (oko 3 m iznad kolovoza), kao senzori za registrovanje naprezanja i oscilacija u svakom deliću vremena eksploatacije mosta.
Svaka od komponenata kabla se podvrgava desetinama mehaničih i hemijskih testova, prema preciznim procedurama definisanim u desetinama merodavnih standarda.
Uzorci gotovih kablova se ispituju na zateznu čvrstoću, zamor i vodonepropusnost ankernih delova vrlo dugim i strogim testovima koji traju i do 4 meseca! Ovo se radi u laboratorijama, nezavisnim od proizvođača kabla, međunarodno akreditovanim, takvih je samo nekoliko u Evropi. U slučaju ŽDM-NS ova ispitivanja su obavljena u institutu u Minhenu.
Kablovi su visokotehnološki proizvod i iako su po osnovnoj konstrukciji slični sa užadima za prednaprezanje kod prednapregnutih betonskih konstrukcija, od istih su daleko složeniji i u daleko zahtevnijim uslovima eksploatacije. Posledica je njihova višestruko viša jedinična cena.

Ovo je samo kratak uvod o kablovima vešaljki. Ovo je vrlo široka tema, sama po sebi, pa ćemo u nastavku rada Foruma govoriti o još mnogo pojedinosti.

Poslednja izmena: 26 nov 2014 07:40 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Buck, limanac, TurboMaximus, Novajlija, Trpovski, Bogdus

Novi Žeželjev most 23 dec 2014 00:29 #950

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu – aktuelno

Posle perioda tišine na našem Forumu, malo vesti o mostu, naravno iz tehnike.

18. decembra su otpušteni oslonci ispod lukova lučnog mosta od 177 m raspona. (O ovoj temi videti i post #908/str.46.)
Oba luka su sada slobodna, povezana jedino sa zategama na svojim krajevima.
Cela operacija je prošla bez teškoća, potpuno u skladu sa prethodno pripremljenim detaljnim planom. Kompletna konstrukcija je geodetski praćena, tako da su snimljene sve deformacije u prostornom stanju. Izmerene deformacije se porede sa proračunskim. Pri tom se uzima u obzir ne samo težina konstrukcije i sekundarnih konstrukcija unutar nje, već i delovanje toplote. Delovanje toplote se analizuje prema razlikama temperature konstrukcije u vreme završnog sklapanja lukova, (zavarivanja poslednjih segmenata lukova), i u vreme oslobađanja sa oslonaca na privremenim stubovima. Prve procene su da se teorijski i mereni rezultati deformacija vrlo dobro slažu. Ovi proračuni su upravo u toku.

Rad se nastavlja uklanjanjem svih privremenih stubova i skela, čime će biti urađen deo priprema za montažu kablova vešaljki.
Demontirani privremeni stubovi i skele se prebacuju na desnu obalu, za montažu 219 m lučnog mosta.

Ostale vesti:
Zaštita od korozije se kompletira na 177 m mostu.
Stižu delovi velike dizalice za montažu lukova 219 m mosta.
Oko plaćanja radova izgleda da će uskoro biti povoljnih vesti.

Fotosi od 12. decembra 2014:

Fotos 1:
Deo lučnog mosta 177 m. Ispod pešačke staze, na revizionoj stazi za nošenje instalacija dva radnika rade na obradi detalja konstrukcije.



Fotos 2:
Kraj mosta kod ose 2, sada na obali a posle lansiranja će biti na stubu 2, oslonjen na privremene oslonce. Privremene oslonce čine po dve čelične cevi ispunjene betonom. Na ovim ispunjenim cevima su po dva neoprenska ležišta na koje je konstrukcija mosta neposredno oslonjena.



Fotos 3:
Lučni most od 219 m, kraj ka reci, sa privremenim stubovima za 5 parova segmenata lukova. Na suprotnom kraju su pripremljeni oslonci za 4 para segmenta lukova. Ostali privremeni stubovi, zbog svoje velike visine, biće montirani pomoću velike dizalice koja upravo polako stiže.

Poslednja izmena: 23 dec 2014 07:41 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, Yokai, sergio-m, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Novajlija, Trpovski, Blavak, Bogdus

Novi Žeželjev most 23 dec 2014 17:50 #951

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Novajlija, Bogdus

Novi Žeželjev most 24 dec 2014 21:49 #952

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Poslednja izmena: 24 dec 2014 21:49 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija

Novi Žeželjev most 26 dec 2014 14:13 #953

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Posle godinu dana odlucio sam da obidjem most. Bilo je odredjenih radova vidi se, ali sam danas na gradilistu video samo jednog radnika. Ostaje nada da ce kada dobiju pare krenuti da rade.





Potpljena talpa:



Poceli su kablove da spustaju:







Kablovi valjda:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, mrnjavi, TurboMaximus, Brane, das ivon, Novajlija, romanempire, Blavak

Novi Žeželjev most 26 dec 2014 15:30 #954

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Italijanima je danas bozic.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 26 dec 2014 22:00 #955

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
kasko napisao/la:
Italijanima je danas bozic.
A tek Špancima!
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Novi Žeželjev most 27 dec 2014 10:32 #956

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
:)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 27 dec 2014 20:53 #957

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1908
timek28 napisao/la:
Posle godinu dana odlucio sam da obidjem most. Bilo je odredjenih radova vidi se, ali sam danas na gradilistu video samo jednog radnika. Ostaje nada da ce kada dobiju pare krenuti da rade.


Potpljena talpa:


Nije potopljena talpa nego zagat ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 27 dec 2014 21:12 #958

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Tehnički, jeste potopljena talpa, ali ne jedna, nego puno njih :mrgreen:
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 27 dec 2014 21:15 #959

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1908
Pa nije baš zato što voda nije preko talpi :mrgreen:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 28 dec 2014 01:57 #960

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu – Fotosi od 26. decembra 2014. i komentari


Vraća se živost na Forum. Gradnja mosta posle (potpuno nepotrebno, neplaćanjem naše strane) izazvane pauze od čak 10 meseci se nastavlja!

Hvala Timek28-u na divnoj seriji fotografija.

U nastavku – 14 fotografija unutar gradilišta.

Kratak uvod:
U međuvremenu radovi su tekli, naravno u vrlo redukovamom obimu, ali je ipak urađen značajan posao na zaštiti od korozije, isporučeni su i elementi ograda, završeni vrlo dugi testovi komponenata kablova u Minhenu, pripremljena tehnička dokumentacija za isporuku ležišta mosta i dilatacionih sprava, iskop tla na centralnom stubu je u toku... . Rečju, može se reći, bar po mom mišljenju, da su izvođači radili uprkos svim finansijskim teškoćama zbog neplaćanja radova i da su uspeli da proteklih 10 meseci ne propadne u potpunosti.
O raznim detaljima tehnike i pojedinostima nastavka radova uz komentare uz fotografije.

Fotos 01:
Lučni most 177 m: Demontaža privremenih stubova (TC) koji su služili za montažu lukova je u toku. Jedan segment jednog TC je upravo spušten na zemlju. Ovakve radne operacije obična publika ne primećuje, a zapravo je reč o vrlo ozbiljnoj tehničkoj opreraciji. Ukupno treba demontirati oko 350 tona ovakvih konstrukcija u stotinama delova. Iako privremene, ove konstrukcije su projektovane i izvedene kao da će tu stajati 50 godina, sa svim vezama zavrtnjima i zavarenim sa punom nosivosšću. Demontirati ih i vratiti u komponente uopšte nije jednostavno. Pri tom, sve se radi u gotovo potpunoj tišini, pa ljudi sa strane mogu da pomisle da na gradilištu nema nikog!



Fotos 02:
Lučni most 177 m: Rezultat rada demontiranja – lukovi su mnogo vidljiviji pošto su demontirani prvi elementi privremenih oslonaca. Podsetimo se – lukovi su sada potpuno slobodni, bez ikakvih oslonaca na TC.



Fotos 03:
Lučni most 177 m: Pogled sa čela mosta na krajnji poprečni nosač kolovozne konstrukcije (dole) i lukove (gore). Na krajnjem poprečnom nosaču vidljivi su moždanici sa glavom za sprezanje betonske kolovozne ploče i poprečnih nosača.



Fotos 04:
Lučni most 177 m: Pogled na pešačku stazu (gore) i stazu za nošenje instalacija (dole).
Vertikalni elementi koji ih povezuju su privremeni i služe samo za održavanje potrebnog razmaka dveju staza prilikom zavarivanja elemenata pešačke staze. Posle završenog zavarivanja pešačkih staza uklanjaju se i mogu se montirati elementi ograda i maski, vezani zavrtnjima kroz rupe koje su u tačnom položaju za buduće konačne zavrtnje veza.

Fotos 05:
Lučni most 177 m: Pogled na prostor ispod poprečnih nosača. Vidljiv je ogroman broj malih pomoćnih konstrukcija, dizalica, energetskih kablova i kablova za komprimovani vazduh ... . Sva ova oprema, postavljena milimetarski precizno – uprkos svojoj privremenosti, se uklanja.

Fotos 06:
Lučni most 177 m: Pogled odozdo kroz elemente spregova u ravni kolovozne konstrukcije. (Značenje pojma spreg i uopšte osnovnu tehničku terminologiju videti u postu #588/str.30.)

Fotos 07:
Lučni most 177 m: Još jedan pogled odozdo kroz elemente spregova.

Fotos 08:
Lučni most 219 m: Segmenti lukova na zemlji su spremni za dizanje. 400 m dalje vidi se lučni most 177 m.

Fotos 09:
Lučni most 219 m: Pogled na krajnji poprečni nosač i otvor za prolaz cevi za odvođenje vode sa kolovoza (drenažna cev). Iza ovog – prvog otvora, vidi se sledeći, i sledeći, ..., svi nanizani milimetarski precizno u istoj liniji.

Fotos 10:
U prvom planu su cevi d = 508 mm moždanika centralnih horizontalnih oslonaca mosta na centralnom stubu. (Mesto videti na slici u postu #594/str.30.)
Iza moždanika je mnoštvo kalemova sa strukovima za buduće kablove vešaljki.

Fotos 11:
Na svakom od kalemova je ostavljen natpis sa sadržajem šta je na kalemu, tj.: struk za kabl, zatezne čvrstoće 1860,0 N/mm2, prečnika 18,7 mm, ... Na svakom od kalemova je oko 2 km strukova! (Terminologiju videti u postu #949/str.48).
Proizvođač je čuvena belgijska firma Bekert (Bekaert), odnosno njena fabrika u Slovačkoj. Strukove je naručila poljska firma VSL-Polska kao ćerka švajcarske firme VSL.

Fotos 12:
Kraj struka viri iz kotura. Vidljiva je politelinska (PE) obloga kao jedna od tri zaštite od korozije. Ispod PE-obloge vide se obrisi spiralno upredenih pocinkovanih žica. Prostor između žica i PE-obloge ispunjen je voskom.

Fotos 13:
Svežanj pedantno spakovanih cevi od polietilena visoke gustine (HDPE). HDPE-cevi su obloga oko 55 strukova u kablu i ona je ono što će videti na mostu kao vešaljke.

Fotos 14:
Divna panorama Petrovaradina sa lučnim mostovima u montaži na obalama.


Radovi se nastavljaju 12. januara.

Da se još jedno podsetimo da su lučni mostovi ŽDM-NS prvi i drugi na svetskoj listi po rasponima (219 i 177 m) čeličnih, lučnih mostova sa zategom, punim lukovima i dva koloseka!
Kao takav ŽDM-NS je već poznat u svetu i predstavljen je na svetskim naučnim i stručnim skupovima u Madridu i Santjago de Čileu. Biće predstavljen i u knjizi koja se priprema u Kini, a predstavlja primere najznačajnih modernih mostova u svetu, što je ogromno priznanje imajući u vidu da je Kina svetska sila broj 1 u mostogradnji velikih mostova. Gradilište su posetili inženjeri iz Austrije, Nemačke, Rumunije, Mađarske, Švajcarske. Nedavno je gradilište posetila i delegacija sa oko 30 profesora sa Sofijskog univerziteta na čelu sa rektorom!
Rečju, može se reći da je naš most izgleda poznatiji u svetu nego kod nas! U svetu o sličnim stvarima u javnosti govore oni koji ga stvaraju, kod nas – političari!

U gradnji učestvuje mnoštvo firmi iz 10 evropskih zemalja:
- Španija i Italija kao glavni izvođači;
- Podizvođači (do sada):
Srbija: projektanti, svi stubovi i fundiranje, sastavljanje konstrukcije, razne sekundarne konstrukcije;
Italija: izrada čelične konstrukcije, ležišta, dilatacije;
Švajcarska, Poljska, Slovačka: kablovi vešaljki;
Makedonija: čelik konstrukcije;
Holandija: lansiranje u montaži;
Nemačka, Francuska: Inženjer (nadzor i pregled tehničke dokumentacije).

2015. na našem mostu će biti tehnički izuzetno zanimljiva i bogata. Biće i opasnih i atraktivnih faza gradnje. Poželimo stoga svim graditeljima, (a to je jednostavan, skroman i vrlo stručan svet), povodom oba Božića i Nove godine, sve najbolje u svakom pogledu u nastavku gradnje ovog velikog mosta.
Poslednja izmena: 28 dec 2014 02:34 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck, limanac, kasko, TurboMaximus, Brane, Novajlija, Trpovski, Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru