Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 28 dec 2014 01:59 #961

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587





Fotosi 04 do 06
Prilozi:
Poslednja izmena: 28 dec 2014 02:34 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, TurboMaximus, Brane, Trpovski

Novi Žeželjev most 28 dec 2014 02:01 #962

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587







Fotosi 07 do 10.
Poslednja izmena: 28 dec 2014 02:35 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, TurboMaximus, Brane, Trpovski, Posmatrac

Novi Žeželjev most 28 dec 2014 02:03 #963

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587







Fotosi 11 do 14.
Poslednja izmena: 28 dec 2014 02:35 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, Buck, Saputnik, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, Trpovski, Posmatrac

Novi Žeželjev most 16 jan 2015 11:38 #964

  • dado28
  • dado28's Avatar
kad ce vec jednom biti nastavljena izgradnja tog mosta, sta se ceka vise ???
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 16 jan 2015 12:08 #965

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Ceka se rebalans, rebalansa rebalansa
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: montana

Novi Žeželjev most 17 jan 2015 22:33 #966

  • dado28
  • dado28's Avatar
kakav sad rebalans zar nije sve dogovoreno izmedju vlade srbije i vlade vojvodine, sta se ovo desava
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 17 jan 2015 23:49 #967

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
Danas mi je jedan komšija koji radi na mostu rekao da pare nisu uplaćene Špancima, da radnici tri meseca nisu dobili platu i da jednostavno čekaju pare da počnu sa ozbiljnijim aktivnostima. Neko laže.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 13 feb 2015 16:03 #968

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Na zapadu nista novo...







Ukupno sam video oko 10 radnika. Od toga 8 je bilo dole na barzi kod talpe a 2 su radila na desnom luku (valjda sklanjaju skele sa istog).

Na novosadskoj strani tj. luku nisam video po obicaju nikoga osim cuvara gradilista. Sve u svemu jako jadno to sve deluje :ohno:
Poslednja izmena: 13 feb 2015 16:05 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, TurboMaximus, Blavak, Posmatrac

Novi Žeželjev most 13 feb 2015 17:49 #969

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Ja se ponadao dobrim vestima, kad ono i Boško rđa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 13 feb 2015 18:00 #970

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
bratislavbelic napisao/la:
Ja se ponadao dobrim vestima, kad ono i Boško rđa.

Boško je opasno zarđao... Što se tiče dobrih vesti, mislim da mi se ne isplati da idem da slikam dok ne bude neke zvanične vesti o nastavku radova. Siguran sam da neće tiho nastaviti radove punom parom, već uz fanfare. Na žalost trenutno se ne nazire nastavak ozbiljnijih radova. Žao mi je samo što smo prenosili izjave o nastavku radova onih koji nas lažu sve vreme.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 feb 2015 00:05 #971

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu – Fotosi, februar 2015.

Naš lepi, beli most –nažalost - još uvek čeka odluku birokratije o plaćanju radova. Uprkos opštoj saglasnosti o primarnoj važnosti mosta i pruge na kojoj se nalazi za državu u celini, plaćanja su obavljena do samo oko 1/3 potrebne vrednosti, (po mojim neformalnim informacijama).

U međuvremenu, izvođači se bore da kako-tako očuvaju svoj sistem, i da bez para nastave posao. Reč je o preduzećima, stranim i domaćim, koja se finansiraju od rada, (ne iz državnih budžeta!), sa velikim brojem ljudi, obimnom opremom, odatle i velikim mesečnim troškovima, a u situaciji su da ne znaju kad će posao zaista biti nastavljen (plaćen).

Nadajmo se da će ovo besmisleno stanje zastoja, evo već godinu dana, na kapitalnom objektu svetskog tehničkog ranga, a istovremeno izuzetno jevtinom, da se prekine. Most je u tehničkim krugovima u svetu već postao poznat, a ovaj zastoj u gradnji zbog neplaćanja nikom ne može da se objasni iole racionalno!

U međuvremenu evo nekoliko aktuelnih fotosa ovih dana.

Radovi zaštite od korozije se nastavljaju, (stali su zbog nepovoljnih vremenskih prilika), iskop unutar priboja na centralnom stubu teče ... Dovoljno je samo baciti pogled na opremu na Mostogradnjinoj barži kod centralnog stuba i steći predstavu o opremi, ljudstvu, troškovima ... Vidljivi su sama barža velike nosivosti, auto-dizalica, kompresori, agregati, pumpe, razna oprema za dizanje i transport, sanduci sa mnogobrojnim alatima, oprema za osvetljenje, vitla, spasilačka oprema ... Sve ove mašine imaju rukovaoce, ljude koji tehnički vode posao, u pozadini su tehnički servisi za održavanje ..., rečju čitavo malo preduzeće samo oko ovog stuba, koje uz to treba da radi (i radi!) besplatno!

Na levoj obali, kod većeg lučnog mosta, odavno je sve spremno za nastavak radova.
Na desnoj obali uskoro se stiču svi uslovi za početak montaže kablova vešaljki.
Ispred svega ovoga nažalost još uvek stoji veliko „ali“ naše birokratije.







Poslednja izmena: 25 feb 2015 00:08 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, sergio-m, mrnjavi, Mikica86, Duja, TurboMaximus, Novajlija, Trpovski, Oniks, Blavak, Bogdus, ZoxInTheBox, Posmatrac, Billy i ovaj član ima 1 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 25 feb 2015 00:10 #972

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Odlične fotke.
A zastoj radova i razlozi za isti su naša tužna realnost. :ohno:
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 feb 2015 08:35 #973

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Teško je naći reči za opis ove situacije, a ostati u granicama pristojnosti. :gaah:

Ne znam, možda je jedino rešenje da neka barža konačno pošalje "Boška" na dno reke pa da se idiotarija malo dozove pameti.
Tuga...

Inzenjeru veliko hvala!
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 feb 2015 11:33 #974

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Bas me zanima dokle ovakvo stanje moze da traje...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 feb 2015 11:57 #975

  • Trpovski
  • Trpovski's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 258
  • Primljenih Zahvalnica: 863
U našoj državici, dok Beograd ne uoči (prepozna)
svoj interes da se radovi nastave.
Da li je BG=A.V. (rođen 1970.) procenite sami.

Nažalost.
Ja ipak i dalje uporno stojim na rampi i slusam muziku lokalnih radio stanica.
Pravim se da je most tu.

Usput, 20% ljudi koji danas žive u NS rođeno je posle rušenja mosta.

Bar 50% ljudi koji sada žive u NS nikada nisu videli Žeželjev most.
Doselili su se kasnije ili su se rodili posle tog aprila 99.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 feb 2015 13:11 #976

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Trpovski napisao/la:

Usput, 20% ljudi koji danas žive u NS rođeno je posle rušenja mosta.

Bar 50% ljudi koji sada žive u NS nikada nisu videli Žeželjev most.
Doselili su se kasnije ili su se rodili posle tog aprila 99.

Interesantni podaci. Nikada nisam razmišljao u tom smeru...

Možda se čeka početak kineske pruge BG - Pešta. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 26 feb 2015 12:42 #977

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Umesto gradnje mosta kafa sa onima koji su ga porusili:

www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=20...ory=11&nav_id=962301
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Novi Žeželjev most 02 mar 2015 09:28 #978

  • Gandalfwhite
  • Gandalfwhite's Avatar
Pozdrav ! Hteo bih da Vas pohvalim za sav trud koji ste pokazali ovde na forumu. Fotografije , komentari i sve što ste napisali je zaista sjajno. Vaše reči i dela mi vraćaju nadu da u ovoj zemlji još ima ljudi kojima je stalo donekog zajedničkog i opšteg interesa. Veeeeeliki pozdrav iz srca Srema !
PS Možda je Đorđe Čvarkov kriv za sve oko gradnje mosta, ne dozovliti slobodan prolaz sremcima? :clapping:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 03 mar 2015 01:34 #979

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu – fotosi, 2. mart 2015.


Nekoliko svežih fotografija sa gradilišta.

Posle uklanjanja privremene konstrukcije koja je služila za montažu lukova, beli lukovi se otvaraju slobodnom pogledu, u svoj svojoj lepoti i kontrastu sa nebom. Pogled sa pešačke staze počinje da liči na projektovani izgled iz 3D-vizuelizacija mosta.

Na fotosima su vidljivi i poprečni nosači kolovozne konstrukcije. Na gornjim flanšama poprečnih nosača su moždanici sa glavom koji će služiti za sprezanje armiranobetonske kolovozne ploče i čeličnih poprečnih nosača.

Flanše dijagonale sprega su povezane sa flanšama poprečnih nosača u krivinama. Ove krivine bitno smanjuju napone konstrukcije, što je životno važno kod dinamički opterećenih konstrukcija kakve su železnički mostovi. U slučaju veza bez krivina, (kakve su uobičajene u zgradarstvu, odnosno kod statički opterećenih konstrukcija), javljale bi se zone velikih koncentracija napona i mogućnosti nastajanja prslina u zavarenim šavovima, što bi predstavljalo bitno ugrožavanje nosivosti konstrukcije.


U pogledu nastavka radova izgleda da nema bitnih novosti, nažalost.

Nastaje šteta koja je mnogo veća nego neposredan novac koji se pominje.

Ovakvi objekti koji se grade jednom u 50 godina, ne samo kod nas nego i u svetu, predstavljaju ogromnu školu za svo stručno osoblje koje radi na izgradnji mosta:
- projektante koji rešavaju izuzetno složene zadatke pri gradnji i eksploataciji mosta, ispunjavajući nebrojene tehničke zahteve aktuelnih evropskih i nemačkih standarda (ispisanih na oko 5000 strana!);
- izvođače u velikom dijapazonu zadataka i struka:
sklapanja i zavarivanja teških segmenata konstrukcije mosta, na velikom prostoru i sa tačnočću do samo nekoliko milimetara nepoklapanja projektovano/izvedeno;
osetljivog i opasnog lansiranja preko obale i dubokog i brzog Dunava;
raznovrsnih i brojnih kontrola kvaliteta čeličnih i betonskih konstrukcija – na licu mesta i u laboratorijama: geodezije, čeličnih materijala, zavarenih šavova, komponenti betona i betona u fabrici betona i na gradilištu, armature, moždanika za sprezanje, zavrtnjeva, raznih ankera, ...;
kablova vešaljki, vrlo složenog proizvoda, čija konstrukcija, ugradnja i praćenje rada zahteva veliko znanje i iskustvo, a kontroliše se na preko 100 raznih ispitivanja u laboratorijama i na licu mesta;
ležišta mosta, nosivosti i do 6000 tona, takođe složenih proizvoda i za izradu, i za montažu;
dilatacionih uređaja između mostovskih konstrukcija, na železničkim kolosecima i na drumskom delu;
itd, itd.
- izvođače probnog ispitivanja i monitoringa rada mostovske konstrukcije tokom montaže, probnog ispitivanja i eksploatacije: složeni zadaci elektronskog praćenja deformacija, oscilacija, napona konstrukcije u stotinama tačaka ...;
- stručnjake netehničkih struka – pravnike specijaliste za međunarodne ugovore, ekonomiste koji prate tokove troškova i realizacije.

Mnogi od ovih zadataka se prvi put rade u našoj zemlji, nikada ranije i to još na mostu – svetskom rekorderu u svojoj kategoriji! Zato je rad na ovakvom projektu, ako koristimo poređenje sa sportom, kao igranje finala svetskog prvenstva u fudbalu!
Da podsetimo još jednom, naši inženjeri su na ključnim pozicijama u realizaciji mosta, kao projektanti, važni podizvođači, nadzor, radeći za firme iz Španije, Srbije, Nemačke, Francuske.

Ovakvi poslovi se u svetu koriste za popularizaciju niza zanimanja, počev od inženjera (pre svega građevinskih konstruktora, ali su zastupljene i druge struke), do majstora raznih zanata. Rezultat su bitno ojačana preduzeća, pre svega u iskusnom osoblju, a zatim i u opremi. Sa ovakvom referencom mogu da se igraju svetske utakmice – učešća na međunarodnim tenderima i dobijenim poslovima.
Ovde treba dodati i indirektne ogromne koristi - mnogi naučni i stručni radovi u međunarodnoj literaturi što diže rejtinge univerziteta i zemlju u celini diže na stručno-naučno-kulturno viši nivo.

Ovo su sve očigledne činjenice, očigledne svim ljudima koji zaista rade u svom zanimanju, bilo kom.
Da li su jasne birokratiji? Voleo bih da potpuno grešim, ali čini mi se ipak – ne!

Umesto prikupljanja naših snaga, (svih pomenutih i nepomenutih firmi i stručnjaka sa mosta u Novom Sadu i drugih, dokazanih na izuzetno strogim međunarodnim ugovorima), snaga za realizaciju obimnih investicija koje predstoje, novine se polako pune člancima o strancima koji će nam graditi mostove na Dunavu i to opet za enormne iznose!

Šta će biti sa nama? Sve prethodno rečeno ali sa umetnutim „ne“, ili „nema“, ili „ne postoji“ na počecima prethodnih nabrajanja.

Nadajmo se da do ovakvog scenarija ipak neće doći. Naš narod ima mnogo kreativnih i visokokvalifikovanih ljudi, (inženjera i majstora), ovaj most u Novom Sadu to dokazuje, da će to i našoj birokratiji biti najzad vidljivo.










Poslednja izmena: 03 mar 2015 11:11 od limanac. Razlog: umetanje slika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, Buck, limanac, kasko, sergio-m, mrnjavi, Mikica86, TurboMaximus, Dunavski, Novajlija, Trpovski, Blavak, Bogdus, Posmatrac, Gandalfwhite

Novi Žeželjev most 09 mar 2015 21:13 #980

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru