Раскрсница са Отокара Кершованија, поглед ка граду
Поглед са истог места, али ка спортском центру и цркви.
Тренутно је највише радника и механизације на делу од Ритске до Паје Радосављевића. Поглед ка раскрсници са Ритском.
Поглед ка раскрсници са Паје Радосављевића.
Једна фотографија и са територије Клисе, све ово до сада је било Слана бара.
Ради се и на самом крају деонице, на раскрсници са Велебитском. Насипа се некадашњи канал за атмосферску канализацију, који је прилично ружио читав крај.
За крај само кратак коментар на ову инвестицију. Драго ми је, као некоме ко живи на Сланој бари, што ће овај крај коначно бити сређен. Само сумњам да нам је на читавој дужини била потребна саобраћајница профила 2+2. Мислим да је било довољно да се направе проширења на раскрсницама, изграде бициклистичке и пешачке стазе, затрпа канал и атмосферска канализација спроведе у цеви. Саобраћај заиста не захтева профил 2+2 целом дужином, нарочито имајући у виду да на 500 метара имамо саобраћајницу профила 2+2 (Темерински пут) која је прилично пропала (нарочито десна трака од Најлона ка ауто-путу) и уопште нема пешачке стазе па пешаци шетају коловозом. Нисмо способни да одржавамо ни постојеће саобраћајнице, а градимо нове, које такође нећемо моћи да одржавамо. Ипак, желим извођачима да што пре заврше радове па да можемо да користимо нови Сентандрејски пут.