Označavanje na autoputu, čini mi se, prilično je korektno, bar kad prođe par godina pa se svi naviknemo na jedan jedini izlaz za sva tri ulaza u Novi Sad.
Mene brine to što izgleda da na Bulevaru Evrope, sa ove strane kanala, nema natpisa za Bečej i Zrenjanin za one koji dolaze iz pravca Bačke Palanke, ili krenu iz grada Novog Sada, u koji su došli bilo odakle, a nisu tu rođeni.
Moj cilj jeste da svi što pre odu na neki od izlaza iz grada, da oslobode Partizansku i Kornelija Stankovića i sve njihove semafore za samo čisti lokalni saobraćaj.
Na mnogo mesta viđao sam lepu i logičnu praksu da se na putokazu navede prvo naselje koje sledi i veće naselje u tom pravcu.
Zbog toga sam naveo Temerin-Bečej (možda još poštenije Bački Jarak-Bečej) i Kać-Zrenjanin.
Ostaje mi nedosanjan san ono što sam davno, davno, sredinom osamdesetih, video u Nemačkoj:
Kad izlaziš iz naselja bilo kakve veličine, na bilo kom sporednom putu, postoji natpis:
sledeće naselje To i To, n km, broj puta Taj i Taj.
A još uvek čuvam Anti Stau atlas, auto kartu Nemačke izdatu početkom 1987. sa označenim svim planiranim radovima na svim autoputevima za godinu 1987, sa datumom početka i završetka, kao i sa ucrtanim Umleitung, obilascima za svako gradilište.
Srećom, danas već mnogi imaju navigacije pa će im one pomoći da nađu Zrenjanin.
Samo da puste BE u saobraćaj, snaći ćemo se mi...