Moram da priznam da mi nije najjasnije ovo protivljenje kružnim tokovima. Ok, denivelacija jeste bolja za protočnost glavnog pravca, ali je treba praviti tek kada za to ima ekonomskog opravdanja tj. kad je gustina saobraćaja tolika da to nikakav drugi vid raskrsnice ne može rešiti. Hteli mi to ili ne da priznamo Bulevar Evrope trenutno je bulevar od nigde do nigde - rasterećuje okolne gradske ulice, ali još uvek nema punu funkciju, jer na Limanu počinje onako nakaradnom krivinom i sa po jednom trakom i završava čeono (zasad na Kornelija Stankovića, uskoro na Rumenačkom putu). Za takve situacije kada na njemu još nema punog intenziteta saobraćaja (a neće ga ni biti dok se ne spoji sa auto putem) kružni tokovi su sasvim prikladno rešenje - kružni tokovi su u vrlo intenzivnoj upotrebi gde god da se maknete zapadno ili severno od nas. Zašto - jer povećavaju protočnost u odnosu na obične raskrsnice sa semaforima - kružni tokovi saobraćaj usporavaju, ali za razliku od semafora ne izazivaju intervale potpunog zaustavljanja iz nekog pravca. Pokazalo se da su čak i za pešake sasvim prihvatljivo rešenje, jer oko kružnog toka svi voze sporije, zbog prirode same raskrsnice, dok kod semafora imate one sulude intervale "hvatanja" zelenog pre gašenja, kada divljaci projure sa 90 km/h i više, čak i kada "zakače" crveno!
I naravno drastično su sigurniji od obične raskrsnice bez semafora, kao druge krajnosti.
Saobraćaj kod nas nije ni izbliza toliko gust kao u nekim zapadnim gradovima (Venecija-Mestre, Cirih, Berlin, Barselona, Roterdam, Budimpešta... lično se uverio), a u svim tim gradovima ćete naći mnogo kružnih tokova, koji odlično funkcionišu, čak vrlo često rešenje je da imate isključenje sa auto puta i umesto pune petlje, svi priključni putevi su dovedeni na kružni tok iz koga se penju/spuštaju rampe na denivelisani auto put. Kada nije u pitanju auto put, obično su sve ulice u zoni kružnog toka u nivou. I stvar odlično funkcioniše. Naši ljudi izgleda gunđaju na nešto samo zato što na to nisu navikli, jer ih kod nas dosada nije ni bilo. Da, denivelacije i petlje jesu bolje, ali ne - ne vredi ih praviti svuda i po svaku cenu - za toliko ulaganje mora postojati opravdanje u gustini saobraćaja. Čitav taj bulevar će morati verovatno imati denivelisane bar dve srednje trake u zoni svih raskrsnica jednog dana kada zaista postane veza auto puta sa jedne i sremske strane grada sa druge strane. Do tada, to bi bilo vrlo lepo i ugodno, ali plašim se zaista preskupo.