Још три кружне раскрснице
На продужетку Булевара Европе, који је у урбанистичким плановима заведен као градска магистрала, планира се изградња саобраћајног објекта којим би се прелазило преко новосадског железничког чвора, сазнајемо из „Урбанизма”. Такође, планиран је још један објекат којим би се прелазило преко канала ДТД, навела је архитектица овог предузећа Татијана Бурсаћ.
- Овај део Булевара пролази кроз радне зоне са значајним пословним садржајем. На траси су планиране три кружне раскрснице које би омогућиле да се садржаји из ове зоне прикључе на магистралу - навела је Бурсаћ и додала да је изградња саобраћајница у плану, али да се не зна тачно када ће бити завршена.
Што се тиче зеленила, део магистрале који прилази аутопуту на источној страни, пролази крај насеља Шумице, а прекопута се налази велика зелена површина заштитног зеленила чија се намена неће мењати. Бурсаћ каже да постоји могућност да неки нови планови измене овај део града, али да се о том тренутно не дискутује. Она додаје да је у овом делу започета бесправна изградња, али и да се нада да ће тај процес бити заустављен изградњом магистрале и њеним уређењем.
Како је и раније најављивано у „Урбанизму”, за период од 2016. до 2020. године планирано је пробијање Булвара Европе од Руменачке улице до аутопута, градња булевара уз канал ДТД и спајање Булевар Европе и Булевара Деспота Стефана.
(zanimljiv deo, nevezano za Bulevar)
У овом предузећу имају у плану и пробијање Улице Косте Шокице због спајања Венизелосове улице и Булевара Јаше Томића, као алтернативе Партизанској улици, те пробијање Улице Павла Стаматовића ка Жежељевом мосту. Постоје и планови градње обилазнице око Петроварадина, уређење Шумске улице, пробијање Улице Бате Бркића преко Сателита и продужетак Јована Дучића и спајање са Улицом Драгослава Срејовића у Ветернику. У овај петогодишњи период спада и изграња моста на стубовима некадашњег „Франца Јозефа” који ће бити започет по завршетку Жежељевог моста, ако се градски челници буду држали плана развоја саобраћајне мреже у Новом Саду који је начинио „Урбанизам”. После 2020. године најпре се предвиђа градња моста преко Каменичке аде и рубног саобараћајног прстена око града, а потом и мост преко Петровардинске аде.
А. Јеринић
www.dnevnik.rs/novi-sad/jos-tri-kruzne-raskrsnice