Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 22:40 #281

  • Novajlija
  • Novajlija's Avatar
  • Van mreže
  • Član je blokiran
  • Poruka: 2141
  • Primljenih Zahvalnica: 5713
Кинези заинтересовани за изградњу пута Нови Сад – Рума

Председник Покрајинске владе Игор Мировић примио је представнике кинеске компаније „Чајна Шандонг интернешенел” (China Shandong International Economic & Technica) за Европу, коју је предводио Лиу Зиченг. Како је саопштено из Покрајинске владе, реч је о једној од највећих грађевински компанија Кине, која исказује посебан интерес за учешће у делу пројекта који се односи на изградњу државног пута ИБ-21 Нови Сад – Рума с тунелом кроз Фрушку гору. Из те компаније, која је позната у области изградње мостова и ауто-путева, железница, лука и аеродрома у Кини и свету, истакли су да њихов интерес сеже и ка осталим инфраструктурним пројектима од стратешког значаја за Србију.

Мировић је, први пут у Покрајинској влади, са својим сарадницима, потенцијалним партнерима представио идејни пројекат изградње те трасе ауто-пута, чија укупна дужина треба да износи 34,2 километра. Истакавши да је желео да заинтересованом инвеститору представи тај значајан пројекта са свим студијама, Мировић је указао на то да се, од 2013. године када је између Покрајинске владе, Владе Србије, Града Новог Сада и општина Ириг и Рума потписан протокол о припреми пројекта изградње саобраћајнице од Руме до Новог Сада, до сада приступило изради идејног пројекта, у току је рад на плановима детаљне регулације, а урађен је и генерални пројекат.

– Последња вест је да су Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и Покрајинска влада поднели захтев да се у буyету Владе Републике Србије планира новац за решавање имовинских питања на траси за изградњу новог пута Нови Сад – Рума – истакао је Мировић, и подвукао да Покрајина ради партнерски с Владом Србије и министарствима. – Важно је да тај пројекат напредује из недеље у недељу.

Лиу Зиченг је навео да би, уколико се компанији укаже прилика за тај посао, омогућили домаћим фирмама да у великој мери учествују у том значајном инвестиционом пројекту.

Састанку су присуствовали потпредседник Покрајинске владе Ђорђе Милићевић, покрајински секретар за урбанизам и заштиту животне средине Владимир Галић и директор Управе за капитална улагања Недељко Ковачевић.

Руски кредит гради и тунел кроз Фрушку гору

Потпредседница Владе и министарка грађевинарства Зорана Михајловић изјавила је да ће део руског кредита од 800 милиона моћи да се користи и након 2017. године, рока за који је одобрен, а нови рок ће бити уговорен до посете премијера Русије Дмитрија Медведева нашој земљи.

Руски кредит се продужава, како је раније најављено, због комплексности извођења радова на прузи Стара Пазова – Нови Сад пошто ће се инфраструктурни објекти на тој деоници – тунели и мостови – градити најмање четири године. Градиће се вијадукт у плавном делу Дунава и тунел „Чортановци”.

Нови вијадукт ће бити двоколосечни и обухвата два моста, од којих је сваки дугачак око три километра. Дужина новог тунела „Чортановци”, који се састоји од две цеви спојене евакуационим пролазима, износи 2,2 километра.

www.dnevnik.rs/politika/kinezi-zainteres...i-sad-%E2%80%93-ruma
Poslednja izmena: 19 sep 2016 22:41 od Novajlija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 22:48 #282

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
"
Više para za imovinska pitanja na putu NS-Ruma
b92.net
Novi Sad -- Za rešavanje imovinskih pitanja na trasi za izgradnju novog puta Novi Sad - Ruma podnet je zahtev da se u budžetu Vlade Srbije planiraju sredstva.

Izvor: Beta ponedeljak, 19.09.2016. | 17:03

Kako je rekao vojvođanski premijer Igor Mirović zahtev su podneli Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Pokrajinska vlada.

"Važno je da ovaj projekat napreduje iz nedelje u nedelju", rekao je Mirović i dodao da pokrajina radi partnerski s Vladom Srbije i ministarstvima, preneo je Biro za informisanje Pokrajinske vlade.

Mirović je primio predstavnike kineske kompanije Čajna Šandong internešenel za Evropu, koja je zainteresovana za učešće u delu projekta izgradnje autoputa Novi Sad - Ruma, ukupne dužine 34,2 kilometra, sa tunelom kroz Frušku goru.

On je naveo da je 2013. potpisan protokol o pripremi projekta izgradnje tog puta između Pokrajinske vlade, Vlade Srbije, Grada Novog Sada i opština Irig i Ruma.

Prema njegovim rečima, do sada se pristupilo izradi idejnog projekta, u toku je rad na planovima detaljne regulacije, a urađen je i generalni projekat.

Šef predstavništva kineske kompanije za Evropu Liu Zičeng je rekao da će, ukoliko im se ukaže prilika, omogućiti domaćim firmama da u velikoj meri učestvuju u realizaciji projekta.

"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Light

Fruškogorski koridor 19 sep 2016 23:13 #283

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Vratih se sad malo nazad kroz temu. Ove zadnje vesti su bukvalno iste kao i one pre 4 godine kada je SNS došao na vlast. Neverovatni su.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Fruškogorski koridor 28 okt 2016 00:14 #284

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Fruškogorski koridor: Uradićemo to za tri godine
Beograd -- Novac za početak izgradnje Fruškogorskog koridora je izdvojen i u prvoj polovini sledeće godine biće završeni svi projekti i krenuće izgradnja, kaže Vučić.

"Izdvojili smo novac i u prvoj polovini sledeće godine završićemo sve projekte i krenuti u izgradnju Fruškogorskog koridora", rekao je premijer Srbije Aleksandar Vučić u Skupštini Srbije odgovarajući na pitanje poslanice LSV Olene Papuge.

Kako je naglasio, o tom koridoru se priča godinama, ali niko do sada nije čak dao ni idejni projekat.

"Da, mi ćemo to da uradimo, ali ne za pola godine li godinu, ali verujem da u naredne tri godine ceo projekat možemo da završimo u vreme trajanja mandata ove vlade", kazao je premijer.

"Da kažem i građanima Novog Sada i Iriga i celog Srema da smo izdvojili novac i radimo projekte i konačno ćemo krenuti u izgradnju fruškogorskog koridora. Taj posao nije lak i svaka takva investicija neće biti manja, zbog tunela i teškog terena, od 300 i 350 miliona evra i to je velika investicija za nas. Mi ćemo to da uradimo, neće za pola ili godinu, ali za tri hoćemo, verujem pre kraja mandata ove vlade. Mislim da je to što možemo da napravimo", rekao je Vučić.

Kako je naveo, na tome ništa nije rađeno od 1972. čak ni idejni projekat, kad je reč o ruševinama u Irigu, primetio je da se i sam "grozi" kad prođe i to vidi, a na opasku Papuge da od tih ruševina "deca ginu", rekao je da takve informacije nema, te da ne zna o kom vremenu govori, primetivši da je verovatno reč o "lošoj metafori".

Na pitanje o tome kada će biti vraćene penzije i plate na prethodni nivo, on je istakao da nema šta da se vraća pošto, kako je kazao obraćajući se poslanici LSV: "Vi ste davali ono što nismo imali i ono što nismo zaradili i uzimali od naše dece, a zbog čega je bio velik deficit".
www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=27&nav_id=1192935
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, montana, Blavak, Mikins

Fruškogorski koridor 09 nov 2016 09:34 #285

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Još malo priče. Novi momenat: "završena priprema idejnog projekta na gotovo celoj trasi puta"
Niče i auto-put sa tunelom kroz Frušku goru
Novi Sad -- Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović sastao se s delegacijom kineske korporacije koja bi da gradi put IB-21 Novi Sad-Ruma s tunelom kroz Frušku goru.

Reč je o kompaniji Čajna roud end bridž korporejšen (CRBC) u Srbiji za izgradnju puteva i mostova, koja realizuje nekoliko značajnih infrastrukturnih projekata u Srbiji.

Mirović je u razgovoru istakao da je, nakon više od dve godine od kada su Pokrajinska vlada, Vlada Srbije, Grad Novi Sad i opštine Irig i Ruma potpisale protokol o pripremi projekta izgradnje trase auto-puta od Rume do Novog Sada, završena priprema idejnog projekta na gotovo celoj trasi puta.

To je, kako je naveo, značajan korak za dalju realizaciju projekta, koji će obezbediti izgradnju auto-puta dužine 34 kilometra, sa tri i po kilometra tunela kroz Frušku goru.

Mirović je naglasio da je izgradnja auto-puta Novi Sad - Ruma sa tunelom kroz Frušku goru, projekat koji je uvršten u nacionalni plan prioriteta za izgradnju infrastrukture i dodao da Pokrajina na realizaciji tog projekta radi partnerski sa Vladom Srbije i resornim republičkim ministarstvima.

Direktor CRBC-a u Srbiji Džang Sjaojuen istakao je da je delegacija te kompanije koja je posetila Pokrajinsku vladu, pre nekoliko dana učestvovala na samitu u Rigi, kada je potpisano nekoliko ugovora između Srbije i Kine za realizaciju infrastrukturnih projekata.

Kako je naveo, ta firma je zainteresovana da pored projekta koje uspešno realizuje u našoj zemlji, radi i na tom značajnom investicionom projektu na teritoriji pokrajine.

Sastanku u Pokrajinskoj vladi prisustvovali su pokrajinski sekretar za urbanizam i zaštitu životne sredine Vladimir Galić, direktor Uprave za kapitalna ulaganja AP Vojvodine Nedeljko Kovačević, zamenik direktora i marketinški menadžer CRBC Srbija Hei Šhićang i Lu Šengvei.
Poslednja izmena: 09 nov 2016 09:36 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Blavak, Bogdus

Fruškogorski koridor 09 nov 2016 12:42 #286

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Kolko je vremena potrebno od idejnog do glavnog projekta a koliko od glavnog projekta do gradnje? Ako ovo počnu da grade do 2018. biće super.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 nov 2016 13:36 #287

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
30 godina. ;)
Znas da kod nas projekat nije preduslov bilo cega. Ako kinezi budu hteli, dace im da urade i glavni projekat i krenu izgradnju kako im bude odgovaralo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Fruškogorski koridor 09 nov 2016 19:05 #288

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275
Gradili od Istanbula do Izmira, sad bi Frušku goru
Kompanija Nurol želi da učestvuje u izgradnji brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume, takozvanog Fruškogorskog koridora.

Pokrajinski sekretar za urbanizam i zaštitu životne sredine Vladimir Galić i sekretar za saobraćaj Nenad Grbić razgovarali su sa predstavnicima kompanije "Nurol" iz Turske čiji predstavnici su izrazili zainteresovanost za učešće u izgradnji brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume, takozvanog Fruškogorskog koridora.

Direktor i zamenik direktora kompanije "Nurol", jedne od vodećih u građevinskom sektoru u toj zemlji, Nuretin Akdeniz i Serdar Uluocak, istakli su da je ta kompanija zainteresovana da učestvuje u izgradnji koridora, u onom obliku za koji su zainteresovane obe strane, saopštila je Pokrajinska vlada.

Kompanija je iskazala interesovanje za javno-privatno partnerstvo sa elementima koncesije i mogućnost da učestvuje u finansiranju čitavog projekta.

Sekretari Galić i Grbić preneli su turskim investitorima da je projekat saobraćajnog koridora kroz Frušku goru uvršten u red prioritetnih projekata od nacionalnog značaja i upoznali predstavnike kompanije "Nurol" sa projektnom dokumentacijom.

Inače, turska kompanija "Nurol" jedna je od vodećih kompanija u toj zemlji u građevinskom sektoru.

"Nurol" postoji više od pet decenija i posluje u 18 zemalja na tri kontinenta.

Od mnogobrojnih projekata te kompanije, izdvaja se izgradnja puta od Istanbula do Izmira, u dužini od 400 kilometara sa visećim mostom, koji je po veličini drugi u Evropi, a četvrti u svetu.

www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=20...dd=09&nav_id=1197674
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Blavak

Fruškogorski koridor 09 nov 2016 23:32 #289

  • Buck
  • Buck's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1127
  • Primljenih Zahvalnica: 2190
Covece, na svim meridijanima drhte od ovakvog projekta, koji baj d vej nije odmakao dalje od idejnog resenja! Ajde da budemo realni, da li ce se ista desiti u narednih tri godine? Ja bih iskreno jako voleo, ali kada mediji krenu da se lome oko bilo kakve vesti o bilo cemu, to postaje projekat koji se tesko realizuje. Jako smo jadni...
Poslednja izmena: 09 nov 2016 23:33 od Buck.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 10 nov 2016 20:02 #290

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 321
  • Primljenih Zahvalnica: 636
Obrni, okreni, mislim da je za NS i Petrovaradin vazniji deo koji treba da ide od Petrovaradina, preko Dunava i autoputa do Kaca, ali to (kanda) nije u planu...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 08:51 #291

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Nije, pristojan put preko (kroz) FG do Rume i Šabca je apsolutni prioritet i must have.

Sent from my SM-T310 using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 14:31 #292

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 321
  • Primljenih Zahvalnica: 636
Slazemo se da se ne slazemo. Ja znam da je mnogima kost u grlu sto iz pravca ZR za Karlovce, Petrovaradin i celu Sremsku stranu treba ici preko NS tj. Hladnjace i onda na most.
I ako me pitas realno, ni sam nisam siguran sta je prioritetnije. Ono sto jeste prioritet sada je novac. A deonica od NS do Rume je jeftinija. Jer nema mosta, je l...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 15:53 #293

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Pa neće ni tunel biti jeftin...
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 16:20 #294

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Jiggy, kad si zadnji put vozio do Iriga ili Rume(i nazad)?
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 16:58 #295

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 321
  • Primljenih Zahvalnica: 636
Vozio sam cesto, i tacno znam na sta mislis. Ali stojim iza onog sto sam rekao, da je za NS i Petrovaradin vaznije da se uradi ona deonica. Ne za celu Srbiju, ili Italiju, ili Rumuniju ili zivotnu sredinu, vec iskljucivo za NS i PET, jer ce se velik deo saobracaja izmestiti iz NS i ici obilaznicom, slicno kao sto sada ide preko Bul. Evrope, sa druge strane.
Ovako imamo polovicno resenje, koje mnogo znaci za mnoge, cak rasterecuje Petrovaradin, ali za NS ne cini nista. Ali to nista ne mislim u negativnom kontekstu, naprotiv, jako mi je drago sto to pocinje da se radi.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 17:43 #296

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Na mreži
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
I ti i ja izgleda imamo danas vremena na bacanje :)
Pišemo na topiku koji ima 15 strana ničega tj. samo predizborne prdidbe i šbbkbb.
Najiskrenije ne verujem da će se izgraditi ni 1 m ovog puta.
Ali da se vratimo na SF:
Jeste, bilo bi sjajno da se napravi obilaznica oko Pezosa, još sjajnije da se ona veže za novi most i E75.
Ono što ćemo jednom, valjda, dobiti je Žeželjev most. To će, bar donekle, rasteretiti trenutni galimatijas u NS.
Za Pezos nade nema :(
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 18:25 #297

  • jiggy
  • jiggy's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 321
  • Primljenih Zahvalnica: 636
Ha ha
Da znas da sam i ja pomislio kako mlatimo praznu slamu!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 18:55 #298

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
koliko ja vidim žeželj rešava taj problem. Tranzit tek 'češe' Novi Sad i onaj iz Rume ide na žeželja i pored luke odma ide ka kanalu i autoputu. Izgradnja mosta preko Dunava je skoro nepotrebna, tj nije nepotrebna ali je u ovom trenutku bacanje para. Mnogo se veći problemi rešavaju izgradnjom autoputa do Šapca, Loznice kroz tunel na Fruškoj.

KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 11 nov 2016 18:57 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 11 nov 2016 19:53 #299

  • NDJ
  • NDJ's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 24
Ranko, slažem se sa tobom. Most na Dunavu ne može da se napravi bez 180-200 milona evra dok bi tunel koštao oko 30ak. Poređenja radi tunel Manajle 1808m dužine na K10 je koštao 36,2 miliona. Ali da bi se postigao pun efekat put treba produžiti od Rume so Šapca i Loznice sa krakom ka Bijeljini. To bi bila veza sa istočnom Bosnom odkle dosta ljudi putjue za NS i BG. Ja bih na oba grančna prelaza (Bijeljina i Loznica) napravio integrisani granični prelaz (svi carinici na jednom mestu) da se ubraza protok ljudi. Tako bi se povezalo 5 opština sa preko 100 000 stanovnika svaka + Novi Sad. To je puno ljudi na nešto više od 100Km autoputa krioz ravnicu. OK. zaboravio sam most na Savi kod Šapca i most na Drini kod Bijeljine :D. Svejedno mislim da bi ovaj put generisao novi saobraćaj i da bi doneo prihode od putarine. Mislim da je Drobnjak jednom izjavio da samo deonica Novi Sad - Ruma zadovoljava gustinom saobracaja u potpunosti i eventualno do Šapca u bliskoj budućnosti će zadovoljiti a da dalje od Šapca nema dovljno saobraćaja, ali po mom mišljenju sa krakom ka Bijeljini bi nastao novi saobraćaj.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski, Bogdus, Rumeni

Fruškogorski koridor 12 nov 2016 11:55 #300

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
6300-8500 vozila dnevno, od toga oko 1000 teretnih
www.putevi-srbije.rs/images/pdf/brojanje...inarni_rezultati.pdf
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru