Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 09 nov 2012 01:47 #41

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Ako bude 2+2 nece se naplacivati putarina za razliku od varijante 3+3.
Sta ti vise odgovara? :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 nov 2012 07:06 #42

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
NShronika napisao/la:
Ako bude 2+2 nece se naplacivati putarina za razliku od varijante 3+3.
Sta ti vise odgovara? :)

To nije preduslov za naplacivanje. Moze svaka varijanta da se naplacuje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 09 nov 2012 07:38 #43

  • pera
  • pera's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 36
  • Primljenih Zahvalnica: 2
Ako se mogao naplacivati "poluautoput" 3+0 do Subotice i do Beograda, moze i 2+2
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 nov 2012 20:55 #44

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Пут од Новог Сада до Лознице: Градња почиње следеће године?

НОВИ САД - Новац из Кине за тунел кроз Фрушку Гору не може стићи брзо, сазнаје Радио телевизија Војводине, али не због тога што је Кина далеко, већ зато што још увек немамо готову пројектну документацију. Ипак, државни пут првог реда од Новог Сада преко Руме и Шапца до Лознице, могао би да почне да се гради већ следеће године, сазнаје РТВ и то на деоници у доњем Срему.

Спајање реке Саве код Шапца и аутопута Београд-Загреб код Руме значиће прворазредни инфраструктурни пројекат за два највећа града у Срему, чије се индустријске зоне управо наслањају на раскрснице важних путних праваца.

Пут од Новог Сада преко Руме и Шапца до Лознице, са тунелом кроз Фрушку Гору и обилазницом око Ирига, пројектује се са четири коловозне траке.



www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/put-od-novog-...e-godine_355321.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, ranko su ns, mrnjavi, sandman

Fruškogorski koridor 27 nov 2012 23:00 #45

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
a novi sad-zrenjanin-temisvar nigde ne spominju :? to verovatno za nekih drugih 100 godina.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 nov 2012 23:59 #46

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
sandman napisao/la:
a novi sad-zrenjanin-temisvar nigde ne spominju :? to verovatno za nekih drugih 100 godina.
Po meni bi to trebao biti prioritetan pravac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 07:56 #47

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Po ovome nista od gradnje pre 2014, jer svi znamo koliko je nasim birokratama potrebno vremena za bilo sta.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 08:41 #48

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Iskreno, ne verujem da ce ikad biti nesto od ovoga.
Na skali neverovatnoce FG tunel mi je cak ispred obnove Radnickog.
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 22:14 #49

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Evo mapice tog "autoputa", tj. magistralnog puta prvog reda Novi Sad - Loznica, na kome se nalazi i famozni tunel :)

‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 28 nov 2012 22:14 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, mrnjavi, TurboMaximus

Fruškogorski koridor 28 nov 2012 22:51 #50

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
jedva čekam da ovo naprave. moja prognoza je da se za tri do četri godine vozimo novim autoputem i to kroz tunel. :yes:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 07:34 #51

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Optimisto!
Duke, imas li ovu mapu u vecoj rezoluciji?
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 08:20 #52

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
mrnjavi napisao/la:
Duke, imas li ovu mapu u vecoj rezoluciji?

Ispravka, evo je u Mega rezoluciji.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 29 nov 2012 08:45 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 09:17 #53

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 nov 2012 11:18 #54

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Hvala! :cheers:
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 13 dec 2012 18:06 #55

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Пајтић прича о тунелу и аутопуту


линк
Poslednja izmena: 13 dec 2012 18:08 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 01:43 #56

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Da li mi se cini, ili on rece jedina planina u Vojvodini ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 08:27 #57

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Šta podrazumeva taj termin "od Novog Sada" ?
Odakle počinje to "od NS", Mišeluk, petlja jug, Venac ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 08:58 #58

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Da se nije zakocio na vreme rekao bi da POLU autoput ima osim ekoloskih i istorijske, kulturne i koznakakvejos znacaj
i najavio bi pocetak gradnje i autoputa Novi Sad Backa Palanka Osijek, te Backa Palanka Sombor Subotica Kikinda Zrenjanin Vrsac Istambul.

Bojim se da je ovih 12 milijardi virtualno i da ih u budzetu nema, vec da se ceka da nam kinezi daju kredit za njega, sto nam ni jedan politicar ne govori.

Nadam se da gresim.

Gradnja bi morala da pocne od Kaca ako govorimo o Novom Sadu i da ukljuci i most u Petrovaradinu. Ali o toga sigurno nista. Pocece od Paragova, odnosno tunela. A pogotovo ce da "prolazi" kroz Juzni Banat...
Poslednja izmena: 14 dec 2012 09:00 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 14 dec 2012 09:14 #59

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
"Ta sredstva su, kako objašnjavaju u Ministarstvu, inače planirana budžetom za 2013. godinu, kao kapitalni transfer, uz garancije Srbije za kredit kineskoj Eksim banci kojim će biti realizovan projekat."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 dec 2012 22:59 #60

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
dnevnik
Кинези ће градити Моравски коридор и аутопут Нови Сад-Рума
Ажурирано пре 1 час 37 минута

Министарка за регионални развој и локалну самоуправу Верица Калановић потписаће сутра у Београду са компанијом ЦРБЦ (China Road and Bridge Corporation) из Народне Републике Кине предуговор за изградњу два аутопута у Србији - Моравски коридор од Појата до Прељине и аутопут Нови Сад - Рума.

Enlarge
Аутопут од Новог Сада до Руме обухвата и изградњу тунела кроз Фрушку гору. После потписивања предуговора у Влади Србије биће одржана конференција за новинаре, саопштило је Министарство за регионални развој и локалну самоуправу.

Министарство грађевине и урбанизма потписало је, раније данас, предуговор за изградњу дела Коридора 11 (К-11) од Обреновца до Уба и од Лајковца до Љига са представницима компаније "Шандонг хај-спид груп" из НР Кине, а вредност те инвестиције је 333 милиона долара.

Предуговор су потписали министар грађевине и урбанизма Велимир Илић, представник кинеске компаније Лиу Циченг и директор предузећа Коридори Србије Дмитар Ђуровић.

Компанија ЦРБЦ, која ће градити Моравски коридор и аутопут Нови Сад-Рума, већ гради мост преко Дунава између Земуна и Борче у Београду. ЦРБЦ је у саставу Кинеске компаније за телекомуникације и инфраструктуру (CCCС International), са којом је 22. децембра Министарство саобраћаја потписало Меморандум о разумевању који предвиђа учешће те компаније у пројектима за модернизацију пруга у Србији.

Министарка Калановић је раније изјавила Танјугу да ће аутопут од Појата до Прељине бити дугачак око 110 километара (км). Тај пут, како је рекла министарка, треба да повеже Коридор 10 (К-10) са будућим аутопутем од Београда до границе са Црном Гором (К-11).

Калановићева је истакла да на подручју између Појата и Прељине код Чачка живи више од пола милиона становника Србије. Министарка је навела да ће аутопут Појате-Прељина, који ће повезати три велика града - Чачак, Краљево и Крушевац, бити класичан аутопут са шест трака. Тај део Србије је, како је рекла, један од најзначајнијих пољопривредних и индустријских региона у земљи.

Градња аутопута Појате-Прељина требало би да буде реализована у оквиру пакета пројекта које власти НР Кине намеравају да финансирају у Југоистоцној Европи са 10 милијарди долара. ЦРБЦ је државна спољно-трговинска корпорација за економску сарадњу и примарно се бави изградњом путева, мостова, тунела и лука, као и другим видовима саобраћајне инфрастуктуре. Истовремено ЦРБЦ представља платформу за иностране пројекте компаније ЦЦЦЦ која је уврштена у листу 500 водећих глобалних корпорација.

ЦЦЦЦ је највећа градевинска и пројектантска компанија у НР Кини за луке, путеве и мостове. ЦРБЦ је основао огранке у више од 40 земаља и регија, са разгранатом мрежом у Азији, Африци и Европи. Први европски огранак је основан у Београду ради изградње моста између Земуна и Борче са припадајућим саобраћајницама. То је први саобраћајни инфраструктурни пројекат који представља основ за Споразум о техничкој сарадњи на пољу инфраструктуре, који је потписан измеду Владе Србије и НР Кине у априлу 2010. Од 30 планираних стубова кинеског моста постављено је 24, а рок за завршетак моста је 2014, објављено је на сајту ЦРБЦ.

Постављен је први део коловозне конструкције будућег моста и у води су избетонирани главни стубови. Инвестиција је вредна 170 милиона евра - 85 одсто кредитира кинеска Ексим банка, а 15 одсто средстава обезбедују држава Србија и Град Београд.
Poslednja izmena: 27 dec 2012 23:00 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru