Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 28 dec 2012 12:27 #61

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Sumnjam da ce izgradnja zbog toga poceti sledece godine. Govori se o zavrsetku projekta sledece godine i o samo 27km puta
auto-puta sa četiri trake od Novog Sada do Rume u dužin od 27 kilometara, uključujući i izgradnju tunela kroz Frušku goru.

Kalanovićeva je rekla da za auto-put Novi Sad–Ruma još nisu gotovi projekti što će biti završeno u 2013. godini.

Ministarka je rekla da će radove finansirati "Eksim banka" Kine pod veoma povoljnim uslovima - rok otplate je 20 godina, grejs period pet godina, a maksimalna kamata iznosiće dva i po odsto.

Rok za izgradnju Moravskog koridora je četiri godine, a za auto-put Novi Sad–Ruma 30 meseci.

www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekon...A1+dva+autoputa.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 dec 2012 12:30 #62

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Moja pretpostavka je da se radi o trasi od Paragova do E-75 kod Rume
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 21 jan 2013 18:33 #63

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
SRBIJA | PONEDELJAK 21.01.2013. | 12:35
Uskoro ugovori o izgradnji autoputa
IZVOR: TANJUG

Beograd -- Ministarka za lokalni i regionalni razvoj Verica Kalanović najavila da će do kraja februara biti potpisan ugovor o realizaciji radova iz putne infrastrukture.

Ona je podsetila da je krajem decembra potpisan predugovor o izgradnji dva regionalna autoputa u Srbiji sa Kineskom korporacijom za puteve i mostove i najavila da će do kraja februara biti potpisan i Ugovor o realizaciji.

U pitanju su Moravski koridor od Pojata do Preljine i autoput od Novog Sada do Rume, sa tunelom kroz Frušku goru.

Kalanović je, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink, prenela da joj je predsednik pokrajinske vlade Bojan Pajtić rekao da je najveći prioritet pokrajine u ovom trenutku izgradnja autoputa od Novog Sada do Rume.

Kalanović je rekla da je Pajtić boravio u Kini da bi ono što ona radi u Beogradu rešio na neki drugi način, ali da problem nije u tome, nego što ne postoji nijedan papir za realizaciju ovog puta.

Ona je ukazala na "nedovoljnu pripremljenost pošto se radi o projektu koji u sebi sadrži izgradnju dva regionalna puta" i dodala da "nije normalno, ali je realno da ćemo godinu dana pre početi realizaciju Moravskog koridora, nego puta u Vojvodini".

"Do kraja februara potpisaćemo ugovor kako bi smo već početkom godine mogli da krenemo da radimo", najavila je Kalanović i podsetila da se sa kineskom firmom intenzivno radi na realizaciji ugovora za izgradnju mosta Zemun - Borča.

Kalanović je ocenila da je u prethodnih osam godina pokrajinska vlada pokazala bezidejnost u vodjenju politike u toj pokrajini i dodala da je Vojvodina po prvi put postala deo teritorije koji ima statistički niži stepen razvijenosti od proseka.

Ministarka Kalanović održaće sutra i sastanak sa gradonačelnicima i predsednicima opština kroz koje će proći budući Moravski koridor i sa kojima će razgovarati upravo o početku izgradnje ove saobraćajnice.

Sastanku će prisustvovati gradonačelnici i predsednici opština Kruševac, Varvarin, Trstenik, Ćićevac, Vrnjačka Banja, Čačak i Kraljevo odnosno predstavnici svih opština kroz koje će proći Moravski koridor.

Ministarka Kalanović je 28. decembra 2012. godine potpisala Predugovor o izgradnji dva regionalna autoputa u Srbiji sa Kineskom korporacijom za puteve i mostove (CRBS).
Ukupna dužina obe ove saobraćajnice je oko 140 kilometara, a ukupna vrednost ovog predugovora je 642 miliona evra.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 21 jan 2013 19:37 #64

  • inactive_account
  • inactive_account's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 260
  • Primljenih Zahvalnica: 70
Koliko Srbija nije spremna za ovaj put toliko ni Novi Sad...

Sem mosta Slobode (putnicki saobracaj), ne postoji odgovarajuca konekcija na brzi put koji ce spojiti dva kraka jednog evropskog koridora.

Prioritet moraju biti Obilaznica Petrovaradin, spajanje Zezelja i bul Jase Tomica,...
Strasno je sto drugi najveci grad u Srbiji dolazi preko parkinga pumpi i poluizgradjenih petlji do medjunarodnog koridora, a sad se jos prica i o dodatnim autoputevima/brzim putevima :ohno:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 08:52 #65

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
U pravu si... i otuda ono moje pitanje šta znači to "od novog sada" jer to može da znači i od venca i od kaća. Nego nisi pomenuo možda i najvažniji detalj o kome se uopšte ne razmišlja a to je novi most preko dunava koji se nastavlja na bulevar Evrope. To je ustvari i prava konekcija između E70 i E75.

Kako god, mnogo je važno da se ovaj put napravi i samo neka rade ako će da rade, međutim ostaje žal zašto nije pun profil.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 10:07 #66

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Po onome sto je pisalo, a ja prenelo, gradice se od Paragova. Ako tako i bude, na Petrovaradinski most i obilaznicu do Zrenjaninskog puta cekacemo jos sledecih 20 godina.

Inace sam danas prosao i novosadskom "obilaznicom" i beogradskom. Obe su u potpunom mraku. Izlaz kao ni ulaz u Novi Sad su prakticno nevidljivi u mraku, treba usporiti na 40 da se ne bi naletelo na buduce napratne rampe, izlaz za Novi Sad iz pravca BG se desava na 50 metara gde se odjednom pojavljuje jedna traka i skretanje desno umesto da je traka koja vodi za NS duga 300 metara i da se iz njega samo nastavlja na lokal. Ali ne... i to ce ostati tako 20 godina.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 12:11 #67

  • everson
  • everson's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 92
  • Primljenih Zahvalnica: 3
To iskljucenje za NS, odnosno ukljucenje na NS obilaznicu, ili kako se vec zove, je kriminalno lose!
A tek ce se videti koliko je lose kad prorade te rampe, pa kad se naredjaju automobili ispred.
Il' ce cekati da neko strada, il' ce sad to resiti ...
Treba svuda pricati o tome, pa mozda reaguju na pritiske medija
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 12:54 #68

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Slažem se, međutim da se razumemo, ne verujem da će to uključenje predstavljati problem, fizički... jer postoji dovoljno rampi za ulaz na servisnu. Znači, konkretno ne verujem da će biti velikih gužvi. Tu je i problem... iako očigledno loše isključenje neće izazvati "nervozu" kod nadležnih.
I da dodam, ponovo, tužno je to što nema ostveljenja celom dužinom tog dela AP.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 13:24 #69

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
a kake to veze ima sa tunelom kroz Frušku goru? :dunno:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 15:37 #70

  • Pripadnik
  • Pripadnik's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1172
  • Primljenih Zahvalnica: 716
Ma kasko nas je pomerio a mi smo tanki sa živcima :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 22 jan 2013 17:07 #71

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Evo ja se izvinjavam, a nadleznog molim da prebaci ove postove u Obilaznicu.
Fala!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 01:51 #72

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Тунел креће кроз Фрушку гору у јуну?
Директор Завода за урбанизам Војводине Владимир Зеленовић изјавио је за наш лист да би изградња новог аутопута од Новог Сада до Руме и тунела кроз Фрушку гору могла почети у јуну ове године, ако се на време крене с пројектовањем.

Он каже да је за израду идејног пројекта довољно четири месеца, али проблем је у томе што још није расписан ни тендер за пројектанта и што посао није никоме додељен.

www.dnevnik.rs/ekonomija/tunel-krece-kroz-frusku-goru-u-junu
Poslednja izmena: 25 jan 2013 01:51 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 06:28 #73

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
"MOGLO BI" ali zivimo u Srbiji. Ne citam vise vesti koje u sebi nose imperativ (90% vesti), jer su ciste spekulacije i demagogija.

Sledece godine ako krene i ako projekat bude gotov do tada treba da slavimo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 09:21 #74

  • Goxy
  • Goxy's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici.
  • Poruka: 219
  • Primljenih Zahvalnica: 47
Evo ko hoce da pogleda emisiju Suceljavanje na RTV. Na pola emisije krece rasprava o izgradnji puta Novi Sad-Ruma.
212.200.191.48/video/Suceljavanje/2013/0...nje%2024-01-2013.mp4

Meni je interesantan deo gde nam prodaju foru da je to Autoput...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 11:33 #75

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Rts
пројектант
РТС :: ЕкономијаToday, 10:15
Министарка регионалног развоја и локалне самоуправе Верица Калановић рекла је синоћ да Влада Србије и ресорно министарство неће дозволити да било која фирма без екстремно добрих референци ради пројектовање ауто-пута од Новог Сада до Руме, за који тренутно нема пројектне документације.

"Влада Србије и Министарство неће дозволити да било која фирма без екстремно добрих референци, а постоје на жалост две такве у Србији у овом тренутку, ради пројектовање овако важне саобраћајнице и једног од најдужих тунела. Локацијска дозвола и припреме за експропријацију су нешто што морамо у наредном периоду да урадимо", рекла је Калановић гостујући на Радио телевизији Војводине.

Она је навела да се у првој фази прави ауто-пут од Новог Сада до Руме са две траке и две цеви тунела кроз Фрушку гору дужине 2,7 километара, а да ће се тај аутопут у следећој фази продужити до Шапца и Лознице до границе са Републиком Српском и од Новог Сада према Зрењанину.

Према њеним речима, тренутно нема пројектне документације за тај ауто-пут, што ће значајно успорити реализацију пројекта.

"Грађани и Влада Војводине кажу да је то приоритет. Имамо генерални пројекат, тренутно немамо пројектну документацију. У преговорима са кинеском фирмом у цену изградње пута ушло је и пројектовање и ми у овом тренутку имамо обезбеђена средства за пројектовање", рекла је Калановић и најавила до краја фебруара састанак са представницима Покрајине и градова и општина у Војводини.

Потпредседник Српске напредне странке Игор Мировић сматра да за тако велике пројекте треба донети посебан закон, којим би се предвиђале обавезе државних органа ради њихове реализације, као и да те послове треба поверити најбољим компанијама.

Један од најважнијих пројеката

Директор Фонда за капитална улагања Војводине Небојша Маленковић сматра да је пројекат изградње "полу ауто-пута од Новог Сада до Руме" са две траке и тунелом кроз Фрушку гору, један од најважнијих пројеката од националног приоритета.

Маленковић је, говорећи о раду Фонда, навео да је "на снази медијски линч" против те институције, што је, како тврди, огромна штета за углед државе и лоша порука која се шаље инвеститорима.

Фонд је, према његовим речима, од оснивања контролисан 11 пута од стране различитих институција и налази показују да није било грубог кршења закона који би за последицу имао кривичну пријаву.

Рад Фонда је, како је додао, прилично јаван и транспарентан, а та институција је имала дуговања, која су последица "чињенице да новац који је трансферног карактера из републичког буџета није пристизао онако како је буџет предвиђао".

"Успели смо да дуг од шест милијарди динара сведемо на дуг од око 300 милиона динара", рекао је Маленковић и додао да је, ако су постојала сазнања да нису оправдано коришћена средства из Фонда, требало послати инспекцију.

Министарка Калановић је, међутим, навела да је из НИП-а у Фонд транферисано више од 33 милијарде динара за пројекте које је та институција доставила на списку, а Влада Србије подржала.

Мировић сматра да Фонд није испунио главну мисију - да подигне укупан степен економског развоја Војводине, иако су у многим местима саниране школе, обданишта, домови здравља, канализациона мрежа.

"Ако се покаже да је све у реду, ја ћу први устати и рећи честитам. Зашто се сада спречава да по одређеним пријавама не буде отворена контрола од надлежних органа. Очигледно је да неко спречава ту контролу", навео је Мировић.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 11:43 #76

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Baš me zanima koje su to dve firme koje mogu da projektuju Auto-put kod nas. Pretpostavljam da je jedna Energoprojekt.
Za početak, znam da Arup ima veliku kancelariju u Beogradu. Ako je mislila samo na domaće firme, ovo bi bila treća.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 13:12 #77

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Goxy napisao/la:
Evo ko hoce da pogleda emisiju Suceljavanje na RTV. Na pola emisije krece rasprava o izgradnji puta Novi Sad-Ruma.
212.200.191.48/video/Suceljavanje/2013/0...nje%2024-01-2013.mp4

Meni je interesantan deo gde nam prodaju foru da je to Autoput...

ако је већ највећа фреквентност на овом путу у Србији како кажу, па моглу су да предвиде и зауставне траке, не разумем их уопште :huh: а тек ово што се расправљају шта је ауто пут а шта полу аутопут и мото пут :S
Poslednja izmena: 25 jan 2013 13:13 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 14:38 #78

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Dukelander napisao/la:
Baš me zanima koje su to dve firme koje mogu da projektuju Auto-put kod nas. Pretpostavljam da je jedna Energoprojekt.
Za početak, znam da Arup ima veliku kancelariju u Beogradu. Ako je mislila samo na domaće firme, ovo bi bila treća.

Centar za Puteve Vojvodine je bila 2. najveća i najjača putarska firma u Srbiji, sada nažalost to više nije tako..
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 14:46 #79

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1403
  • Primljenih Zahvalnica: 2973
Ja se izvinjavam što ću da budem malo skeptičan, ali nije mi jasna izjava direktora Zavoda za urbanizam? Kako da počne tada kada se završi idejni projekat kada se, ako ha dobro znam što je naravno diskutabilno, ne počinje realizacija pre nego se urade glavni projekt i izvodjački projekt? Nemam pojma da li je tako za puteve i tunele, ali verovatno jeste jer tunel nije ni malo proizvoljna stvar i tu ima puno parametara koje bi trebalo uzeti u obzit.
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 jan 2013 20:28 #80

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 915
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
Otis Driftwood napisao/la:
Centar za Puteve Vojvodine je bila 2. najveća i najjača putarska firma u Srbiji, sada nažalost to više nije tako..

CPV je, pre nego što je pukao, radio i projekat za novi put Šabac-Ruma, koji bi bio deo tog koridora. Ne znam napamet da li idejni ili glavni, i kojeg profila, al' bih mogao da se raspitam.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da se popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru