Evo i ovde, pa da vidimo sta ce pre da zazivi, SSC, NSB ili tramvaji
Tramvaji u Novom Sadu
Na inicijativu Igora Pavličića gradonačenika Novog Sada,
u JP „Urbanizam“ radi se studija „Da li je opravdano uvođenje tramvaja u saobraćaj?“. Ovaj dokument radi se na osnovu Osnovne studije iz 1992. i njene revizije iz 1997. godine, koja je uneta u tekstualni deo Generalnog urbanističkog plana. Ovaj dokument trenutno se nalazi na reviziji kod raznih konsulatanata, a nakon toga sredinom juna biće predstvaljen široj javnosti. Investitor čitavog posla jeste JP Zavod za izgradnju grada.
Ukoliko Novi Sad ponovo dobije tramvaje, to će pre svega značiti rešavanje saobraćajnih gužvi u centru grada i manje zagađenje životne sredine. Planirane su dve linije. Jedna bi trebalo da ide od Železničke stanice, duž Bulevara oslobođenja, do Sremske Kamenice i druga od garaže GSP-a, na Novom naselju, Futoškim putem, Jevrejskom ulicom i Bulevarom Mihajla Pupina do okretnice u Petrovaradinu.
Novosadski tramvaji saubraćali su na dve linije sve do 50-tih godina, kada su usled tada popularnijih vozila na benzin i naftu definitivno ukinuti. Jedna linija išla je od Oficirskog doma, Dunavskom i Zmaj Jovinom ulicom, Futoškim putem, do sadašnjeg Bulevara Evrope i tu je bila okretnica. Druga linija prostirala se od kanala DTD, Temerinskim putem, kroz centar i pešačku zonu, potom Železničkom ulicom, do Limanske pijace-tadašnje Putničke železničke stanice u Novom Sadu.
Dakle, postoji volja i kod nadležnih i kod građana da se tramvaji vrate u naš grad. Dok se to ne obistini, ostaje na Trčika, makar da s vremena na vreme popijemo „kafu na šinama“.