Kasko..iskreno mi svi ovde mozemo da lupamo kolko ocemo...ali ima par cinjenica koje ne mozemo ignorisati.
Radjena je studija opravdanosti u vezi tramvaja i pokazalo se da se isplati uvodjenje istih.
Sto se trasa tice to vec ostaje da GSP odredi,oni znaju najbolje iz kog pravaca u kom intervalu ima najvise putnika.
Sto se tice city rail-a pa ipak mislim ja NS suvise mali za tako nesto.. ali delimicno tu ulogu moze tramvaj da preuzme ,dakle da u van gradskom saobracaju taj tramvaj moze da fura sasvim finom brzinom.
Ne zelim nikog da vredjam ali zaista ne razumem ljude koji se protive sinskom saobracaju... kazu dovoljni su i busevi..NS je mali grad nema potrebe za tramvajima i slicno...
Pa pogledajte malo dalje od "sume" pa cete videti da i gradovi koji su 4 puta manji od NS imaju tramvajski saobracaj..dakle to uopste nema veze sa velicinom grada.
A i sem toga znamo svi koje su prednosti tramvaja od zagadjena do odrzavanja veka trajanja kapacitet itd itd..i naravno da to samom gradu daje dozu ozbiljnosti.
I da ponovim jos jedno...
Setite se msm pitajte roditelje..kad se 60tih gradio bulevar oslobodjenja ..sta mislite jel tada bio neophodan?
Pa naravno da nije...ali zato sada da ga nema..pola vozaca bi se samoubilo od guzvi ...medju njima i ja haha
Dakle VIZIJA ..ne gledaj dal je sad nesto dobro nego dal` ce biti dobro za 10-20god!
Ako se sad ne "zasade" sine i trase...a recimo za 10g ce biti velike potrebe sa tramvajem...eto problema..