miki_NS napisao/la:
Ja sam poodavno odustao od njih / ili bicikl kad je lepo, ili auto. Nažalost oni osim povremene nabavke novih autobusa ama baš ništa nisu radili da unaprede prevoz. Recimo uveli su elektronske kartice i validatore - i šta njima validiraju - mesečne kartice.
Zašto nije uvedena vremenska karta od 45 min ili 1h pa da ja mogu da uđem u jedan autobus koji prvi naiđe i presednem na nekoj raskrsnici na bilo koji drugi koji me vozi do destinacije, a ne da sam prinuđen da čekam liniju koja ide najbliže početku i kraju puta. Zašto na elektronskim karticama ne postoji mogućnost dnevne karte, zašto nema mogućnosti da su te kartice sa novčanom nadopunom, uplatim i trošim kako se vozim. Ništa od toga nisu uradili.
Još su i proređivali linije, a ovo sad je otprilike usmereno na to da većina ljudi batali prevoz. Sa ovako proređenim linijama presedanje postaje besmisleno, čak i za one sa mesečnim karticama.
Bilo bi vrlo zanimljivo pogledati statistiku zaposlenih (ukupno i vozača) pre jedno 20 godina i sada i ukupan broj polazaka koji su ostvarivani tada i sada.
Umesto da teže ka tome da ljudi prihvate dobar gradski prevoz i odustanu od automobila po gradu, oni rade suprotno - čine ga sve nepovoljnijom opcijom.
Takav sistem vremenskih elektronskih uplata sa mogućnošću presedanja su najavili, samo ja mislim da je to u Novom Sadu nepotrebno. U Beogrdu ljudi presedaju, ovde mnogo manje. A što se tiče vozača, njih nema. Otišli su da voze po inostranstvu, lično znam neke koji sad voze autobuse u Nemačkoj. Moguće je da se zato smanjuje broj linija,m zato što nema ko da ih vozi.