Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Javni gradski i Taxi prevoz

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jan 2014 15:30 #401

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
GSP kupuje 40 novih autobusa
Gradsko saobraćajno preduzeće planira da do kraja ove godine kupi 40 novih autobusa, i to 20 zglobnih i 20 solo. Kupovina zavisi od toga da li će dobiti saglasnost grada da uzme kredit od 610 miliona dinara.



KREDIT - Kredit u ukupnom iznosu od 610 miliona dinara trebalo bi da uzmemo kod domaćeg kreditora i s najpovoljnijom kamatom, kao i sa što dužim rokom vraćanja. Postupak javne nabavke bi se završio krajem godine, tako da bi firma sa otplatom kredita počela u 2015. godini - kaže Snežana Jaković, portparolka GSP, i napominje da će uslov za izbor kreditora biti najpovoljnija ponuda.

Gradski prevoznik planira da 10 novih solo autobusa koristi dizel, a 10 gas kao pogonsko gorivo. Novi autobusi biće osveženje za vozni park jer je prosečna starost vozila više od 10 godina. Pored toga, u toku je rekarosiranje 10 zglobnih autobusa.

Gradsko saobraćajno preduzeće planira i da do kraja godine uvede novi sistem elektronske naplate karata.

- U toku je javna nabavka vredna 135 miliona dinara. Nadamo se da će nabavka biti realizovana i da će postupak implementacije biti završen do kraja godine - kaže Jaković.

www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/gsp-ku...utobusa/121946.phtml
Poslednja izmena: 18 jan 2014 15:30 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija

Javni gradski i Taxi prevoz 30 jan 2014 17:57 #402

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Elektronski sistem dva puta jeftiniji od Busplusa

Direktor Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća (JGSP) Novi Sad Milan Balać izjavio je danas da će uvođenje elektronskog sistema naplate karata u autobuse tog preduzeća biti dva puta jeftinije po vozilu od cene uvođenja Busplusa u Beogradu. Balać je rekao da su pre dva dana otvorene ponude pristigle na tender za izvođača radova i da je siguran da će cena uvođenja elektronskog sistema biti dvostruko jeftinija od Beograda, bez obzira koji od četiri ponuđača budu izabrani.



"Treba naglasiti da cena nije najbitnija i da nije jedini parametar zbog toga što se radi o sistemu koji ne predstavlja samo naplatu karata, već ima kompletnu upravljačku funkciju", kazao je Balać, dodajući da ne može reći koja će firma dobiti posao dok stručna komisija ne pregleda svu pristiglu dokumentaciju.

Ponude su dostavile četiri firme - Apex Solution Technology (uveo Busplus u Beogradu), Penta iz Pule, turska kompanija " Asis electronik" i Institut Mihajlo Pupin iz Beograda.

Stručna komisija JGSP ima rok od 25 dana da izabere najpovoljnijeg ponuđača.

"Još jednom moram da ponovim da elektronski sistem koji uvodimo u gradske autobuse u Novom Sadu nema veze sa Busplusom", naglasio je Balać, pojasnivši da će sistem u Novom Sadu biti potpuno u vlasništvu gradskog preduzeća.

Prema Balaćevicm rečima, gradski prevoznik želi da elektronski sistem bude u njegovom vlasništvu, jer u slučaju da određeni procenat, kao što je slučaj u Beogradu, ide nekoj drugoj firmi ili samom izvođaču, koštao bi JGSP na godišnjem nivou toliko da bi "svake godine mogao da se ugrađuje jedan sistem".

Balać je kazao da su se u medijima pojavile informacije koje govore o otvaranju ponuda i koje sugerišu koji ponuđač je ponudio bolje uslove.

On je kazao da to nije ni tačno, ni korektno, jer stručna komisija tek treba da utvrdi čija je ponuda najbolja.

Balać je dodao da od samog uvođenja sistema do njegovog potpunog aktiviranja treba da protekne određeni period "uhodavanja" i da je realno očekivati da će sistem zaživeti od jeseni ove godine.
www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/ele...busplusa_457643.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Novajlija

Javni gradski i Taxi prevoz 12 mar 2014 04:52 #403

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Ajde da sad pred prolece da kazem da GSP ponovo nece uvesti liniju 13, kao sto nisu, a svake godine obecavaju.

2012: www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/gsp-uv...-cekanja/25338.phtml
2013: www.ilovenovisad.com/2013/11/14/od-nared...va-autobuska-linija/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 12 mar 2014 08:38 #404

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Šta bi sa tenderom za el. naplatu?
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 mar 2014 05:48 #405

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
mrnjavi napisao/la:
Šta bi sa tenderom za el. naplatu?
Izgleda da je oboren. Bice danas u stampanom izdanju Dnevnika intervju sa Balacem, gde ce pricati o tome.
Poslednja izmena: 13 mar 2014 06:00 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 mar 2014 05:53 #406

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Cek, zar opet?
Pa majku mu nedavno su nesto pricali da sve ide po planu...
Bilo je price da ce ako se Beograd dogovori sa Apex-om (Bus Plus - koji je i ucestvovao) da ce i ovde oni da uvode isti sistem...
Inac tender je samo formalna stvar... kakav dogovor padne koliki je ciji procenat onda se uslovi tendera pisu za tog ponudjaca...
Izgleda da Turci nece da prepuste deo dobiti gradu ...

Njesra... kad vidim onu enigmu na kojoj "stampaju" karticu zamislim se na kom je tehnoloskom stepenu cela ta firma
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 mar 2014 06:02 #407

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
mukyz napisao/la:
Cek, zar opet?
Pa majku mu nedavno su nesto pricali da sve ide po planu...
Bilo je price da ce ako se Beograd dogovori sa Apex-om (Bus Plus - koji je i ucestvovao) da ce i ovde oni da uvode isti sistem...
Inac tender je samo formalna stvar... kakav dogovor padne koliki je ciji procenat onda se uslovi tendera pisu za tog ponudjaca...
Izgleda da Turci nece da prepuste deo dobiti gradu ...

Njesra... kad vidim onu enigmu na kojoj "stampaju" karticu zamislim se na kom je tehnoloskom stepenu cela ta firma
Mislim da im je problem da skroje tender specifican za Apex koji nece biti apsolutno providan i za koji ce morati da odgovaraju. Takodje, jako je velik posao i drugi ucesnici izgleda nece da dozvole takve zajebancije, te stalno ulazu primedbe (koje ovi moraju da uvaze).
Poslednja izmena: 13 mar 2014 06:08 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 13 mar 2014 22:34 #408

  • dragvorl
  • dragvorl's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 96
  • Primljenih Zahvalnica: 96
Милан Балаћ: Профитира се чак и на мењачници
Ажурирано пре 8 минута 40 секунди

Бити на челу јавног предузећа као што је ЈГСП Нови Сад несумњиво је велики изазов, поготово јер су се наши суграђани већ деценијама, не без разлога, поносили својим градским превозом, можда и најбољим у земљи.



- Пружити што бољу услугу градског и приградског превоза нимало није лако, поготово јер је у последње две деценије наш град и околина више него удвостручио број становника, а возни парк није значајно повећан. Зато имамо разлога да се поносимо позитивним пословањем у протеклој фискалној години, па има претпоставку да унапредимо и квалитет наше услгуе - каже директор ЈГСП Нови Сад Милан Балаћ.

* Сва јавна предузећа и установе су до 1. марта морала да предају завршне рачуне. Какви су ваши резултати?

- Пословну 2013. смо завршили са позитивним салдом од 1,2 милиона динара, што је, реално гледано и без лажне скромности, фантастичан успех. Успешна је била и година пре, кад смо за свега неколико месеци успели да задржимо тадашњи минус на 43 милиона динара, што није претерано за фирму која приходује на годишњем нивоу преко три милијарде динара. Успех је тим већи када се зна да су за 2013. текуће буyетске субвенције града биле преполовљене, са 300 на 140 милиона.

* Како је дошло до тога да ГСП након низа година завршених у фискалном минусу, послује позитивно ?

- Пре свега се ради о домаћинском односу али и оријентацији на тржиште. Где год смо могли, трудили смо се да остваримо уштеде, а проширење делатности нам је донело додатне приходе. Тако је овом пословном резултату допринео сервис за тахографе, новоотворена туристичка агенција, мењачница, у процедури је отварање ауто школе....Даћу вам само један пример када сам већ споменуо и мањачницу. За свега пет месеци од када смо је отворили, она је приходовала предузећу чистих 1,1 милион динара профита, а пре тога се на том пословном простору зарађивало свега стотинак евра месечно, пошто је био изнајмљен.

Префактурисањем смо увели и ред у наплати потраживања према закупцима на Међумесној аутобуској станици, што је био једини начин да станемо у крај пракси закупаца да нагомилају дугове, а кад кренемо у утуживање онда само пререгиструју фирму. Тако је ГСП остајао без десетина милиона динара.

* Већина јавних предузећа и установа којима је оснивач Град, муку се са ишковима запослених. Каква је ситуација у ГСП-у?

- Овај проблем је, мислим, најмање изражен код нас. Тренутно имамо 1297 радника, али до краја године очекујем да ћемо успети да их буде 1280. Имали само далеко већи проблем са недовољном стручном оспособљеношћу, па је у једном моменту број радника и морао да буде повећан, а сад је почео да пада. Али имао проблеме које друге фирме немају. На пример, због здравственог стања возач аутобуса нам остане без професионалне дозволе, а не можете га једноставно оставити на улици. Морате му пронаћи место у складу са стручном спремом.

Определили смо се да не идемо у отпуштања ионако малог технолошког вишка, већ да ширењем делатности обезбедимо посао за њих. Уз то, природан је и одлив због одлазака у заслужену пензију, па неког већег проблема са технолошким вишком ГСП нема...

Милић Миљеновић

Опширније прочитајте у нашем штампаном издању за петак 14. март

www.dnevnik.rs/novi-sad/milan-balac-prof...-cak-i-na-menjacnici
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 mar 2014 10:36 #409

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Primalac mita: a gde sam ja tu?
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 14 apr 2014 11:01 #410

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
dnevnik.rs
Смарт телефон плаћа аутобуску карту
Ажурирано пре 11 часова 35 минута

Градски превозник ће бити укључен у Европски пројекат за истраживање, развој и иновације мобињаллет (мобилни новчаник) који ће омогућити плаћање карте мобилним телефоном. Пројекат се буџетом од 4,3 милиона евра финансира се из Оквирног програма ЕУ за иновације и конкурентност (ЦИП),
У Новом Саду две аутобуске линије биће део овог пројекта (Фото: Р. Хаџић)
Enlarge
У Новом Саду две аутобуске линије биће део овог пројекта (Фото: Р. Хаџић)
док ће мултинационална консултанска и технолошка корпорација “Индра” урадити четири пилот студије, ради тестирања решења и то за Нови Сад, Фиренцу, Сантандер и регију Вест Мидландс, где ће мобилни новчаник бити реализован, наведено је на сајту града.

Пројекат подразумева израду јединствене наплатне платформе за сва градска превозна средства, јавна и приватна, што ће омогућити путницима не смо плаћање путем било ког паментног (смарт) телефона, већ и приступ специјалалним понудама. На стотине путника ће учествовати у пилот пројекту “мобилни новчаник”, а њихови коментари ће се прикупљати и анализирати ради провере да ли примењена технолошка решења одговарају њиховим потребама, да ли иду у правцу система превоза будућности. Захваљујући употреби најмодернијих технологија, овај пионирски пројекат ће сваки паметан телефон, који је повезан на интернет, претворити у средство плаћања по минималној цени – пише између осталог у у Европском пројекту за истраживање, развој и иновације “мобилни новчаник”.

Портпаролка Градског саобраћајног предузећа “Нови Сад” Снежана Јаковић наглашава да ће у Новом Саду две аутобуске линије бити укључене у овај пројекат. – Предвиђено је да на аутобуским станицама или географским локацијама буду постављени стикери који ће користити 2Д код или АП оптичку валидацију. Тако ће “мобилни новчаник” омогућити путнику да изабере трасу коришћења паметног телефена. Биће на пример довољно да се услика 2Д код и да се на приказаној мрежи линија одабере најбоља путна опција – објашњава Јаковић.

Јединствени систем за прикупљање уплата и платформа за управљање биће креирани у оквиру пројекта и интегрисаће неколико система, које ће користити различити превозници, а то ће омогућити мобилно плаћање аутобуских карата, метроа, таксија и трамваја, изнајмљивања јавних бицикала, па чак и паркинга и контролисаних паркинг зона за мотоциклисте.

Грађани ће у покрету моћи да допуне своја средства на мобилном телефону и да приступе инфомацијама о услугама у јавном превозу. Уз “мобилни новчаник” створиће се јединствен систем градског превоза, с посебним акцентом на потребе путника. Нова решење ће садржати одређене алатке, као што су разне апликације, пословне интелегенције које ће грађанима омогућити да унапред планирају путовања, добију специјалне попусте и понуде, резервишу и плате места на градским паркиралиштима ... наводи се у Европском пројекту за истраживање развој и иновације.

З. Делић
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Novajlija

Javni gradski i Taxi prevoz 12 jun 2014 14:04 #411

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Novi Sad dobija 10 rekarosiranih autobusa
Prva dva od ukupno 10 rekarosiranih autobusa stigla su danas u Javno gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad", a u narednih mesec dana na ulicama grada biće i ostalih osam autobusa, izjavio je zamenik gradonačelnika Novog Sada Borko Ilić.


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 12 jun 2014 19:17 #412

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
lepo, ok su ih sredili
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 12 jun 2014 21:55 #413

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Samo sto nemaju klime. Opet kuvanje po busevima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 16 jun 2014 12:01 #414

  • tetris
  • tetris's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 305
  • Primljenih Zahvalnica: 817
Sad treba da srede jos jedan... Juce sam se vozio busom i uradio nas je kamion Karin Komerca..
Majstor iz KK "nije vide" bus i uradio nas je sa nase bocne desne strane tamo kod SC Vujadin Boskov.

Srecom, svi su prosli sa laksim povredama..
Poslednja izmena: 16 jun 2014 12:30 od tetris.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, Blavak

Javni gradski i Taxi prevoz 17 jun 2014 01:15 #415

  • Zex021
  • Zex021's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 174
  • Primljenih Zahvalnica: 252
Kad se tako nesto desi,jel moze da se trazi nekad odsteta za pretpljenu dusevnu bol(u slucaju da niko nije povredjen)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jul 2014 18:36 #416

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Novca za samo pet novih autobusa

GSP će ove godine kupiti samo pet autobusa, mada je u planu poslovanja planirao nabavku čak 40 vozila.

Osnovni uzrok za odustajanje od kupovine 10 solo autobusa na gas, 10 solo autobusa na dizel i 20 zglobnih autobusa je manjak sredstava.

Takođe, nedostatak sredstava je doveo i do toga da se sada ponovo odloži nabavka elektronskog sistema naplate prevoza koji već šest godina nikako da se uvede zbog neuspelih javnih nabavki. Novac koji je planiran za kupovinu elektronskog sistema sada će biti prebačen za kupovinu pet autobusa.

U GSP-u za medije navode da se neće odustati od uvođenja elektronskog sistema naplate, ali da je procenjeno da je za funkcionisanje prevoza važnija nabavka autobusa.

- GSP neće odustati od nabavke elektronskog sistema naplate, pošto je modernizacija u pružanju usluge prevoza jedan od prioriteta u poslovanju preduzeća. Međutim, procenjeno je da je do kraja godine za funkcionisanje gradskog saobraćaja značajnija nabavka novih autobusa od elektronskog sistema naplate. Zbog toga će sredstva za investicione aktivnosti, odnosno kapitalne subvencije iz budžeta Grada za 2014. godinu, od 90 miliona dinara, biti usmerena za nabavku pet solo dizel niskopodnih autobusa sa pripadajućom opremom, a preneta i neutrošena sredstva od 37 i po miliona na rekarosiranje deset zglobnih autobusa. Postupak javne nabavke novih autobusa biće pokrenut u što kraćem mogućem roku – kažu u GSP-u.

Podsetimo da GSP već nekoliko godina nije kupio ni jedan novi autobus i da su nedavno rekarosirali 10 zglobnih autobusa.
novinenovosadske.rs/novca-za-samo-pet-novih-autobusa/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai, Novajlija

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jul 2014 19:24 #417

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Pet autobusa? Dozvolite da se gromoglasno nasmejem.

:troll:
Poslednja izmena: 18 jul 2014 19:24 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jul 2014 21:51 #418

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1909
Haos u koju dubiozu su doveli JGSP, a i ostala JP, kada umesto 40 autobusa kupuju 5.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Javni gradski i Taxi prevoz 18 jul 2014 23:43 #419

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
a tih 5 ce biti novi model mercedesa iz ikarbusa :troll:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Javni gradski i Taxi prevoz 28 jul 2014 16:13 #420

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Почињу радови на раскрсници, аутобуси мењају трасу кретања

Ажурирано пре 17 часова 2 минуте
Из ЈГСП “Нови Сад” обавештавају суграђане да ће, због радова на раскрсници Футошке, Јеврејске и Булевара ослобођења од 28. јула до 12. августа бити измењене трасе кретања линија градског и приградског саобраћаја. Аутобуси на линијама број 4, 5, 5Н, 10, 14 и 18 привремено ће мењати трасу кретања у оба смера.

На линији 4, у смеру према Лиману 4, аутобуси саобраћају Булеваром ослобођења, потом улазе лево у Булевар краља Петра Првог, десно у Кисачку улицу, десно у Улицу Јована Суботића, потом Успенском улицом до Булевара Михајла Пупина, одакле се укључују на редовну трасу. У повратку према Железничкој станици користи се иста измењена траса од Булевара Михајла Пупина. На измењеном делу трасе користе се сва постојећа стајалишта других линија.

Аутобуси на линијама 5 и 5н у смеру према Темеринском путу саобраћају Булеваром ослобођења, скрећу лево у Улицу Максима Горког, потом лево у Стражиловску улицу, па лево у Булевар Михајла Пупина и од раскрснице са Успенском улицом укључују се на редовну трасу кретања. У повратку према Железничкој станици од Успенске улице саобраћају истом измењеном трасом. На измењеном делу трасе користе се сва постојећа стајалишта других линија.

За линије број 10, 14 и 15 се мења почетно стајалиште у центру, тако да аутобуси полазе са долазног перона линије број 2, даље саообраћују редовном трасом линије број 8 до раскрнице Булевара краља Петра И и Булевара ослобођења, скрећу лево у Булевар ослобођења и укључују се на редовну трасу кретања. У смеру према центру аутобуси саобраћају редовном трасом до раскрнице Булевара ослобођења и Булевара краља Петра И, скрећу лево у Булевар краља Петра И и редовном трасом линије број 8 саобраћају до центра. На измењеном делу трасе кретања користе се сва постојећа стајалишта. Линија број 14 окретаће се испод моста „Дуга“ (код ДТД-а).

Аутобуси на линији 18 у смеру према центру продужавају Хајдук Вељковом улицом до Футошке, скреће лево у Футошку улицу и истом саобраћају до Футошке пијаце, одакле се укључују на редовну трасу кретања.У повратку се користи иста, измењена траса кретања и користе се сва постојећа стајалишта других линија.

Због радова привремено се мењају и трасе линије број 52, 53, 54, 55 и 56, па тако при доласку у Нови Сад аутобуси из Футошке улице скрећу лево у Хајдук Вељкову улицу, користе стајалиште линије 11б код Дечје болнице, скрећу десно у Улицу Новосадског сајма и од раскрснице са Булеваром ослобођења се укључују на редовну трасу кретања према Железничкој станици. У одласку из Новог Сада користи се редовна траса кретања.

Поласци на линијама 22, 23 и 24 који су у реду вожње означени да саобраћају до центра Новог Сада (осим полазака у 02:45 из Ковиља и 03:55 сати из Будисаве), при доласку у Нови Сад саобраћају редовном трасом кроз Кисачку улицу до Железничке станице.

Поласци на линији 61 који су у реду вожње означени да саобраћају кроз центар Новог Сада, од стајалишта код „Базара“ користе трасу линије број 3 до Булевара ослобођења, одакле се укључују на редовну трасу кретања до МАС-а.
www.dnevnik.rs/novi-sad/pocinju-radovi-n...njaju-trasu-kretanja
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru