Iako ne izgleda tako, ovaj autobus ima "samo" 16 godina. U seriji od 10 solo i 10 zglobnih, rekarosirani su svi zglobni (radio BiM i Generali Auto), a solo je rekarosirano pet komada u režiji JGSP. Kružile su priče da su za tih pet solo ispucali budžet koji su imali za deset zglobnih, a hvalili su se da su postigli odlične poslovne rezultate.
Inače autobus sa garažnim brojem 789 (na slici) je posebno bitan za novosadski javni prevoz. To je poslednji isporučen autobus na veoma kvalitetnoj Volvo B10M šasiji, koja dogodine beleži 50 godina od prvog pojavljivanja na našim ulicama. U prethodnoj iteraciji je nosila oznaku Volvo B58, pa je sa novijim i savremenijim motorima isporučeno ukupno oko 200 solo i zglobnih vozila na ovim šasijama. Izuzev prve serije, 70 solo autobusa iz 1969. godine, koje je nadogradio zemunski Ikarus (danas Ikarbus), sve ostale je nadogradila novosadska Autokaroserija, kasnije Neobus.
Takođe, bitno je napomenuti da ovaj autobus ima broj šasije 54312 i da je to poslednja Volvo B10M šasija koja je isporučena za evropsko tržište. Njegov zglobni pandan nosi garažni broj 799 i broj šasije 54322, koji analogno važi za poslednju zglobnu šasiju (ozn. B10MA) koju je Volvo isporučio Evropi.